
Як скласти комерційну пропозицію у B2B
Комерційна пропозиція – це пропозиція про співпрацю з описом продукту та акцентом на…
Докладніше

Що таке метод BLUF і чим він корисний у комунікаціях
BLUF — абревіатура від Bottom Line Up Front, що означає «головне на початку». Фактично це…
Докладніше

Реклама у блогерів в Інстаграмі: скільки коштує та як її запустити
Цілком очевидно, що реклама у блогерів в Instagram — це ефективний інструмент просування…
Докладніше

Що таке семантична верстка й навіщо вона потрібна для SEO
Верстка сайту — це створення структури гіпертекстового документа з використанням…
Докладніше

Сервіси для перевірки контенту
Унікальність – один із найважливіших критеріїв тексту при пошуковому просуванні.…
Докладніше

Як подолати банерну сліпоту, коли скрізь стільки реклами?
Банерна сліпота — це явище, коли користувачі підсвідомо ігнорують та не помічають…
Докладніше