0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Транспортні компанії: особливості просування за кордоном

Поділіться
Зміст

    Транспортні компанії є фундаментом сучасного бізнесу. Навіть рітейл не зможе ефективно працювати без налагодженої логістики. Попит зростає, і з ним конкуренція. Особливо це стає помітно, коли транспортна компанія вирішує масштабувати бізнес і виходить на закордонний ринок.

    Клієнти Західної Європи та США обирають солідні транспортні компанії та воліють підшукувати підрядників через Google. Тут довіряють пошуковим системам: ті, хто на першій сторінці видачі, автоматично стають авторитетними в очах потенційних замовників. Щоб потрапити до топу, необхідно SEO. Причому це не те SEO, до якого звикли до СНД. Щоб зайняти лідируюче місце у Західному інтернеті, використовуються інші інструменти та методи. У цій статті ми розуміємо, що робити транспортній компанії, щоб ефективно просуватися у зарубіжному інтернет-просторі.

    просування за кордоном транспортних компаній

    1. Аналізуємо конкурентів

    Чужа країна – це інший світ із своїми правилами. Щоб краще вникнути в іноземні digital-канони, варто пройтися конкурентами та їх методами просування. Зокрема, необхідно вивчити такі дані:

    • фінансові показники (якщо є у вільному доступі);
    • публікації у ЗМІ;
    • показники відвідуваності і конверсії, ключові слова, що просуваються;
    • маркетингові інструменти – контекстна реклама, бізнес-акаунти в соцмережах, стан сайту та його SEO-оптимізація;
    • розділ FAQ.

    Останній пункт особливо важливий у зарубіжному інтернеті. Аналіз FAQ допоможе сформувати загальне уявлення про конкурентну бізнес-модель, управління взаємовідносинами з клієнтами та загальний процес продажів.

    Що стосується показників сайту – конверсії, відвідуваності та ключових слів, за якими просуваються лідируючі гравці в ніші, то їх можна переглянути за допомогою спеціальних сервісів – наприклад, SemRush, Alexa та spyFu. Звертайте увагу на те, як конкуренти оформлюють заголовки сторінок та метаопису.

    2. Проставляємо метатеги

    Проставляємо метатеги

    Ось таку інформацію надає Google на запит "Транспортна компанія Лос-Анджелеса" (moving company Los Angeles).

    Метатеги мають бути максимально релевантними – такими, щоб користувач зрозумів з першого погляду: ваша сторінка – це те, що шукав. Ось кілька рекомендацій, які допоможуть покращити метаопис:

    • постарайтеся вписатись у 120 символів – саме стільки вміщується у пошуковій видачі на смартфоні;
    • розбийте опис на кілька коротких речень. Це краще ніж одне довге;
    • не варто робити один опис для всіх сторінок. Краще максимально розкрийте суть кожної сторінки окремо;
    • по можливості включіть у опис заклик до дії;
    • використовуйте основне ключове слово, під яке оптимізовано веб-сторінку.

    На замітку: насправді заповнювати метатеги необов'язково – Google впорається і сам, підставляючи опис на власний розсуд. Тим не менш, робота з метатегами може вплинути на ефективність - навіть одне успішно вставлене слово часом значно підвищує клікабельність оголошення.

    3. Реєструємось у Google My Business

    Реєстрація в Google My Business є обов'язковою для транспортних компаній, які планують закордонне просування. Люди довіряють Google, тому ви отримуєте додаткову лояльність та ще кілька привілеїв:

    • точку на карті Google Maps;
    • можливість безкоштовно розповісти про компанію за межами власного сайту;
    • більше шансів потрапити у пошукову видачу за регіональних запитів, таких як «Вантажники в Оклахомі».

    Крім того, користувачі при пошуку потрібної компанії часто використовують Google Maps, щоб знайти найближчу. А ще клієнти можуть залишати відгуки та формувати рейтинг.

    Реєструємось у Google My Business

    Так виглядають точки транспортних компаній на карті Лондона

    4. Підлаштовуємо сайт під потреби закордонного клієнта

    Якщо ви погуглите іноземних конкурентів, то зможете переконатися, що дизайн їх сайтів дещо відрізняється від того, з чим ми звикли мати справу. Наприклад, у скандинавських країнах віддають перевагу більш спокійним, пастельним відтінкам веб-дизайну, а в окремих штатах США в тренді лаконічне оформлення з мінімальною кількістю графіки та креативів.

    Ось приклади сайтів транспортних компаній:

    Підлаштовуємо сайт під потреби закордонного клієнта

    Так виглядає сайт однієї з найбільших фірм-перевізників Лондона

    Масштабна форма замовлення на першому екрані головної сторінки

    Масштабна форма замовлення на першому екрані головної сторінки

    Американська служба доставки пропонує отримати безкоштовний кошторис на головній сторінці

    Американська служба доставки пропонує отримати безкоштовний кошторис на головній сторінці

    Незалежно від обраної концепції, необхідно дотримуватись універсальних правил оформлення сайту:

    • зручна навігація – користувач повинен легко знаходити цікаву інформацію в 1–2 кліки;
    • максимальне розкриття інформації про оплату, схему надання послуг, знижки, роботу з оптовими замовниками, гарантіями, контактними даними;
    • використання "правила третин". Сайт візуально ділиться на 3 частини по горизонталі та на 3 по вертикалі. Виходить сітка із 9 квадратів. Очі інтернет-користувача найчастіше зупиняються на перетинах отриманих ліній. Це означає, що вся важлива інформація має бути тут.

    зручна навігація

    Важливо, щоб сторінки сайту вантажилися швидко. Західні споживачі вибагливі: якщо ресурс не відкривається довше 3 секунд, то з великою ймовірністю його просто закриють.

    Як визначити швидкість завантаження? Використовуйте такі сервіси, як Pingdom та GTmetrix Performance Report. При виявленні повільних сторінок причину підкаже інструмент PageSpeed Insights Tool. Як правило, сайт не вантажиться через розмаїття графіки або великовагових картинок. Особливо це стає помітно у мобільній версії.

    5. Удосконалюємо посадкові сторінки

    Посадкові або цільові сторінки – це те місце, де ваші користувачі «приземляються», коли заходять на сайт. Її головне завдання – зацікавити відвідувача та сформувати уявлення про бренд.

    Головні критерії якісної посадкової сторінки:

    • привертає увагу заголовок;
    • унікальна торгова пропозиція;
    • сильний заклик до дії;
    • контрастні кнопки;
    • одне або кілька посилань на інші сторінки;
    • адаптивний дизайн – можливість перегляду як на ПК, так і смартфоні.

    У тренді відеоконтент, тому бажано доповнити цільову сторінку коротким роликом про компанію, послугу або продукт. Використовуйте індикатори довіри: відгуки, огляди, публікації у ЗМІ, сертифікати SSL та тематичні дослідження.

    Сучасний дизайн американського сайту

    Сучасний дизайн американського сайту

    6. Тестуємо, тестуємо та ще раз тестуємо

    Продовжуйте оптимізувати цільові сторінки та тестувати різні формати. Експериментуйте із закликами, кнопками, посиланнями та зображеннями, щоб підібрати найбільш ефективні поєднання.

    7. Мобільний додаток – робочий інструмент транспортної компанії

    Щоб клієнтам було зручніше відстежувати транспортування вантажу, компанії-перевізнику варто завести власний мобільний додаток. Софт можна оснастити базовими функціями моніторингу доставки, а можна зробити з нього повноцінний Marketing-інструмент, забезпечивши функціями оформлення та оплати вантажу, онлайн-калькулятором вартості послуги, розсилками повідомлень про зміну статусу вантажу.

    8. Проводимо внутрішню SEO-оптимізацію

    SEO сайту транспортної компанії вимагає внутрішніх та зовнішніх робіт. Безпосередньо ресурс оптимізують за допомогою ключових фраз та контенту. Для початку необхідно підібрати всі ключі - запити, за якими можуть шукати послуги компанії за кордоном. Це можна зробити за допомогою Планувальника ключових слів Google у контекстній рекламі Google.Ads. При цьому сам контекст запускати необов'язково, але заповнити поля з текстом та назвою доведеться. Є і професійний софт для підбору ключових слів – SemRush, Keyword Tool, Key Collector. Сервіси платні

    «Ключі» бувають:

    • комерційні – їх користувач гугліт із наміром купити/замовити (наприклад, «замовити міжнародне перевезення»);
    • інформаційні – їх вводять у пошукову видачу, щоб отримати відповідь на запитання, чи зібрати інформацію перед замовленням.

    За кордоном популярні саме інформаційні ключі – і в цьому одна з головних відмінностей вітчизняної оптимізації. Західні користувачі довго обмірковують вибір транспортної компанії перед тим, як визначитися, і спочатку схильні отримати якомога більше інформації. Переможе той, хто дасть відповіді на всі питання потенційного клієнта, і вони його задовольнять.

    Тому компанії-перевізнику необхідно вести блог, краще – від імені експертів, які розповідатимуть про тонкощі логістики та транспортування. Ці статті потрібно буде оптимізувати під інформаційні «ключі».

    Проводимо внутрішню SEO-оптимізацію

    Оформлення блогу в форматі новин закордонної транспортної компанії

    Інша відмінність західного SEO від вітчизняного – у довжині ключових фраз. Через шалену конкуренцію всі короткі «ключі» успішно «відвоювали» лідери ніші, і марно просуватися по них. Компанії-перевізнику, яка виходить на ринок вперше, краще оптимізувати сайт під так звані довгохвости фрази – ті, що містять 4-6 і більше слів. Такі заходи є доцільними ще й тому, що в США популярний голосовий пошук – а сказати вголос більше слів легше, ніж написати. Виходить щось на кшталт «скільки варто перевезти шини з Торонто до Польщі». Завдання SEO-шника - знайти якнайбільше таких комбінацій і просунути по них сайт.

    Що ще потрібно врахувати:

    • використовуйте геотаргетинг – підключайте ключові слова, що містять назву регіону, в якому рухаєтеся, наприклад, «Обробка вантажів Огайо»;
    • зробіть URL-адреси зручними для людей, так і для пошукових систем. Адреса має давати вашим користувачам уявлення про те, чого очікувати від контенту. Дивіться приклад ;
    • більше не потрібно зловживати ключовими словами, розставляючи їх повсюдно - достатньо зробити 1-3 входження. Нині першому місці якість контенту;
    • використовуйте перелінковку – внутрішні посилання на одній сторінці, які ведуть інші сторінки вашого сайту. Це збільшить посилальну вагу ресурсу та глибину перегляду – користувачі переходитимуть за посиланнями та все більше захоплюватимуться сайтом;
    • оптимізуйте не лише текст, а й зображення. Використовуйте теги alt і дайте зображенням відповідні імена. Також можна додати текст заголовка.

    Внутрішнє SEO оптимізує окремі сторінки, які автоматично займають вигідніші місця в пошуковій видачі Google. Просування дозволяє отримати більш релевантний трафік – відвідувачів, які справді зацікавлені у послугах транспортної компанії.

    На сайті є можливість залишати відгуки та формувати рейтинг компанії

    На сайті є можливість залишати відгуки та формувати рейтинг компанії

    9. Проводимо зовнішню оптимізацію

    Зовнішнє SEO – це дії, що виконуються за межами сайту, але впливають на його рейтинг у пошуковій видачі. Якщо ресурс згадують на авторитетних майданчиках, його рекомендують, на нього посилаються – це означає, що йому можна довіряти: так вважає Google, і ми не маємо підстав йому не вірити.

    У рамках зовнішнього SEO основна робота стосується розміщення зовнішніх посилань. Складність полягає в тому, що на Заході ці посилання не можна просто купити, як у СНД. У США та Європі найчастіше неможливо розмістити посилання на спеціальних біржах – їх просто немає, це нелегально. Тому зовнішнє SEO за кордоном – процес громіздкий та довготривалий. Як можна отримати зовнішні посилання транспортної компанії:

    • зареєструватися на тематичних інфосайтах та мотивувати клієнтів залишати на них відгуки з посиланням;
    • залишати коментарі у блозі;
    • домовлятися з редакторами новинних та тематичних авторитетних майданчиків щодо розміщення статей, що включають посилання.

    Альтернативні способи нарощування маси посилань – публікації в соціальних мережах, згадки брендів та гостьові блоги.

    Як ефективно використовувати геотаргетинг

    Як транспортна компанія, ви, швидше за все, обслуговуватимете конкретний географічний регіон або кілька областей. Вам необхідно з'явитись у пошукових системах для користувачів, які мають намір використовувати послуги компанії-перевізника у певному населеному пункті. Для цього у вас мають бути сторінки з геотаргетингом. Це сторінки, які надають контент залежно від географічного розташування користувача.

    Не забудьте вказати свій NAP (ім'я, адресу та номер телефону) з прив'язкою до розташування. Якщо ваша транспортна компанія обслуговує користувачів, які розмовляють різними мовами, вам необхідно додати мовну розкладку на ресурс.

    Увімкніть посилання, які перенаправляють на різні розташування з географічним націленням на вашій домашній сторінці. Якщо ви обслуговуєте Карсон-Сіті, Солт-Лейк-Сіті та Денвер, вам потрібні посилання та окремі сторінки для кожного міста.

    Вставте позначки на карті, щоб вказати точне розташування вашої компанії. Вкажіть графік роботи та контакти для кожного. Переконайтеся, що на ваших сторінках із географічним націленням використовується правильна валюта, особливо якщо ви маєте справу з міжнародними клієнтами. Повідомте їх про послуги та витрати, на які може вплинути законодавство у різних країнах.

    Висновок

    Закордонне просування транспортної компанії пов'язане із великою кількістю нюансів. Техніка західного SEO докорінно відрізняється від вітчизняного – тут потрібен інший підхід, інший досвід, інші знання. Замовити послугу закордонного просування можна у digital-агентстві Elit-Web. У нас є досвід іноземних SEO.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом