Сегментація аудиторії за допомогою методики 5W Шеррінгтона
Ми вже неодноразово говорили про важливість вивчення й сегментації цільової…
Докладніше
Як скласти комерційну пропозицію у B2B
Комерційна пропозиція – це пропозиція про співпрацю з описом продукту та акцентом на…
Докладніше
Що таке метод BLUF і чим він корисний у комунікаціях
BLUF — абревіатура від Bottom Line Up Front, що означає «головне на початку». Фактично це…
Докладніше
Реклама у блогерів в Інстаграмі: скільки коштує та як її запустити
Цілком очевидно, що реклама у блогерів в Instagram — це ефективний інструмент просування…
Докладніше
Як подолати банерну сліпоту, коли скрізь стільки реклами?
Банерна сліпота — це явище, коли користувачі підсвідомо ігнорують та не помічають…
Докладніше
Як Google бореться з неправдивою рекламою – нові обмеження в показах
Наприкінці серпня стало відомо, що Google впроваджує нову політику «Обмеженого показу…
Докладніше