Секрети персоналізації у B2B інтернет-магазині: як налаштувати ціни і пропозиції для різних категорій клієнтів
Успіх продажів онлайн в сегменті B2B значною мірою залежить від того, чи може продавець…
Докладніше
Як налаштувати динамічні пошукові оголошення (DSA)
Уявіть ідеальний світ, де ваші рекламні оголошення генеруються автоматично та…
Докладніше
Налаштування атрибуції Facebook: покрокова інструкція
Уявіть, що ви постійно вкладаєте гроші в рекламу на різних каналах, але не можете…
Докладніше
Розміри банерів для Facebook та Instagram: які мають бути
Соціальні мережі пропонують для реклами не лише можливості налаштування регіону…
Докладніше
Що таке розширені оголошення Google Ads і навіщо вони потрібні
В умовах зростаючої конкуренції дуже важливо знати, як підвищити видимість своєї…
Докладніше
Що таке асоційовані конверсії та як їх відстежувати
Будь-який маркетолог стикається з питанням, як підвищити ефективність своєї реклами. І…
Докладніше