E-A-T Google — це принцип пошукового ранжування Google, в основі якого — експертність, авторитетність і надійність (Expertise, Authoritativeness і Trustworthiness відповідно).
З кожним новим апдейтом Google стає все більш вимогливим до якості контенту на сайті. І, якщо ресурс не відповідатиме актуальним вимогам, він просто не зможе вийти в топ пошукової видачі.
Ми підготували для вас невеликий чекліст EAT-факторів, яким ви можете скористатися. А для більшої зручності розділили його на чотири блоки.
Блок № 1. Авторитетність сайту та компанії
- Обробіть інформацію розділу «Про нас»: дані про ліцензії, досягнення та нагороди, контакти, відомості про відповідальних за сайт і контент, розмітка.
- Оцініть посилальне просування: проведіть аудит посилальної маси, видаліть «погані» лінки, опрацюйте посилальну стратегію.
- Попрацюйте з рекламою: оцініть кількість і види реклами на сайті, переконайтеся у її ненав'язливості й актуальності.
- Проаналізуйте відгуки: вивчіть відгуки на сторонніх майданчиках, додайте можливість залишати їх на сайті, працюйте з негативом, мотивуйте клієнтів ділитися позитивними відгуками.
Блок № 2. Експертність авторів
- Об'єктивно оцініть експертність авторів: хто пише контент для вашого сайту, чи дійсно цей автор — експерт, які тексти автора вже опубліковані та який результат дав цей контент, розмістіть інформацію про автора/авторів на сайті, додайте фото.
- Створіть сторінки про авторів: відведіть для цього окремий розділ або сторінку, впровадьте розмітку schema.org/Person.
- Обробіть опубліковані статті: додайте авторство в тексти, у яких воно не вказане, вкажіть посилання на сторінку автора/авторів.
Блок № 3. Робота з контентом
- Попрацюйте над змістом та оформленням: оцініть якість тексту і знайдіть, що хотілося б покращити, перевірте всі внутрішні посилання, розшифруйте складні терміни (за наявності), використайте розмітку schema.org/reviewedBy, допрацюйте текст, щоб він максимально повно висвітлював тему, видаліть застарілу інформацію та додайте актуальну, вдоскональте структуру, перевірте матеріал на відсутність граматичних, орфографічних і стилістичних помилок.
- Поліпште сторінки-аутсайдери: знайдіть усі сторінки, які просіли у видачі, і збережіть контент із них, доопрацюйте його й опублікуйте заново з урахуванням попередніх рекомендацій.
- Попрацюйте з коментарями: видаліть спам у разі його наявності, призначте людину, яка буде відповідати на коментарі користувачів.
Важливо! Якщо ми говоримо про сайт медичної тематики, необхідно переконатися, що він містить якісні та інформативні картки послуг, сторінки лікарів із їхніми фото й ліцензіями, інформацію про керівництво, сторінку «Запитання — відповідь», політику конфіденційності, cookies та інше.
Блок № 4. Технічна оптимізація
Перевірте роботу сайту за такими параметрами:
- Pop-up’и й інші спливні вікна не перекривають основний контент і не заважають взаємодії з вебресурсом.
- Усі сторінки сайту відкриваються за безпечним протоколом HTTPS (налаштований редирект із HTTP на HTTPS).
- Мобільна версія ресурсу працює коректно.
- Заголовки й описи сторінок унікальні.
- Відсутні дублі сторінок, правильно налаштовані редиректи.
- Коди відповідей сервера налаштовані, посилання повертають 200, помилок 4хх немає.
- Сайт завантажується досить швидко, в ідеалі за 1-3 секунди.
І не забувайте стежити за апдейтами алгоритмів ранжування Google. Зазвичай пошуковик випускає як мінімум кілька великих оновлень на рік, через які позиції вашого сайту можуть просідати. Враховуйте нові вимоги та своєчасно адаптуйте ресурс під них. Тільки так можна утримуватися на перших позиціях та ефективно конкурувати в інтернеті.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!