0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс просування у соціальних мережах високотехнологічної компанії Solar-Tech

Поділіться
Зміст

    Просування інноваційної продукції потребує використання сучасних нестандартних стратегій та методів. Саме такі вміння продемонстрували наші фахівці, коли займалися розкручуванням у соцмережах сайту компанії Solar-Tech. Наш клієнт спеціалізується на впровадженні альтернативних джерел енергії. За 2 місяці роботи над проектом ми отримали понад 73 тис. переходів тільки з Facebook за ціною кліку всього 2 центи. Таким чином, значно підвищилася клікабельність сайту та впізнаваність бренду загалом.

    Загальна інформація щодо проекту:

    Назва компанії : Solar-Tech

    Мета клієнта : підвищити впізнаваність бренду, збільшити конверсію ресурсу

    Тематика компанії : автономні та гібридні сонячні електростанції

    Послуга : таргетована реклама в соціальних мережах Facebook та Instagram

    Регіон просування : Україна

    Результати роботи : досягли понад 100 тис. переходів на сайт із соцмереж та охоплення майже в 1,5 млн користувачів, що сприяло підвищенню впізнаваності бренду

    Загальна інформація щодо проекту

    Компанія Solar-Tech займається розробкою та впровадженням проектів, пов'язаних з використанням відновлюваних джерел енергії – сонця, вітру та землі. За 10 років роботи у її активі понад 300 проектів, для реалізації кожного з них застосовувався індивідуальний підхід. Solar-Tech встановлює промислові сонячні електростанції, автономні фотоелектричні панелі на невеликих будинках, геліосистеми нагріву води. Окрім монтажних робіт, фахівці здійснюють сервісне обслуговування станцій та готують усі необхідні документи для підключення «Зеленого тарифу». Для збільшення результативності офіційного сайту та підвищення впізнаваності бренду ця компанія звернулася до нас для налаштування реклами.

    Цілі та завдання проекту

    Цілі та завдання проекту

    На сьогоднішній день Facebook та Instagram є потужними інструментами для підвищення впізнаваності компаній. Якщо ефективно використовувати можливості соціальних мереж, то можна діяти цілеспрямовано та звертатися безпосередньо до своєї цільової аудиторії. У такій ситуації бюджет витрачається лише на взаємодію з потенційними клієнтами та має високу віддачу.

    Головна мета, яка була поставлена перед нашими фахівцями з націлення, була спрямована на збільшення кількості клієнтів. Досягти її можна лише у тому випадку, якщо розробити ефективну стратегію.

    Нашими фахівцями було вирішено працювати у таких напрямках:

    1. Налаштувати генерацію лідів . Це дало б можливість отримати контактні дані потенційних клієнтів. З урахуванням тематики ніші (установка сонячних батарей, станцій) це було актуально, тому що в перспективі можна було спілкуватися зі споживачем, який знає про бренд, безпосередньо.
    2. Збільшити трафік на сайт . За допомогою цікавого візуального контенту можна досягти підвищення відвідуваності свого веб-ресурсу та зацікавленості споживачів. Це дозволить якнайшвидше досягти головної мети.
    3. Підвищити охоплення аудиторії . Вирішуючи це завдання, наші фахівці паралельно працювали над підвищенням впізнаваності бренду. Якщо потенційний клієнт зацікавиться пропозиціями компанії, високий шанс, що через якийсь час він повернеться і розгляне товар докладніше.
    4. Збільшити конверсію сайту . Кожен власник ресурсу прагне, щоб вкладені кошти приносили максимальну віддачу. Щоб досягти такого результату, ми працювали над зростанням конверсійності проекту.
    5. Налагодити зворотний зв'язок за допомогою повідомлень . Цей напрямок важливий для розвитку будь-якого бізнесу, оскільки демонструє, наскільки компанія готова працювати відповідально, дбати про своїх замовників. Особливо це було важливим для нашого клієнта.

    Реалізація поставлених завдань мала привести до позитивного результату.

    Роботи з проекту

    Роботи з проекту

    Крок 1. Розробка стратегії, аналіз конкурентів, опрацювання цільової аудиторії та створення майндкарти

    Оскільки ми з нашим клієнтом не хотіли грати в лотерею та витрачати бюджет ухолосту, то почали з серйозного аналізу тематичної ніші та потреб цільової аудиторії. У процесі роботи у цьому напрямі фахівці виконали таку роботу:

    • поспілкувалися з менеджерами з продажу з Solar-Tech з метою дізнатися більше про покупців та мотиви придбання товарів;
    • ознайомились із існуючими відгуками. Вони показали позитивні та негативні сторони бізнесу;
    • постаралися дізнатися все про особливості запропонованої продукції, унікальні властивості товарів;
    • склали список конкурентів, простежили, як вони організували взаємодію з клієнтами та просування у соцмережах . Важливо було знайти їхні сильні та слабкі сторони.

    Вся ця інформація лягла в основу стратегії просування Solar-Tech у Facebook та Instagram. Наші фахівці склали детальний портрет цільової аудиторії та створили майндкарти. Цей інструмент дав змогу планомірно реалізовувати наш проект та не упустити важливі деталі. Працюючи з рекламним кабінетом ці дані допомогли сегментувати аудиторію та ефективно витрачати бюджет.

    Розробка стратегії, аналіз конкурентів

    Крок 2. Підготовка рекламних банерів та закликів, збір аудиторії. Запуск рекламних кампаній

    На цьому етапі ми розробили кілька різновидів рекламних повідомлень, призначених для різних ЦА. Нам було важливо зацікавити приватного споживача, який хоче відчути незалежність від аварій та інших проблем із постачанням електрики. Мотиви встановлення сонячних станцій у всіх їх були різні. У когось безпека сім'ї, в інших — безперебійна експлуатація техніки, у третіх — економічна вигода. Всі ці установки стали основою візуального контенту, який ми використовували в рекламі.

    Використовуючи дані про ЦА, ми змогли точково налаштувати рекламний кабінет та запустити рекламу в найпопулярніших мережах – Facebook та Instagram.

    Підготовка рекламних банерів та закликів

    Крок 3. Щоденний аналіз результатів. Оптимізація та масштабування рекламних кампаній

    Щоб наша рекламна кампанія принесла більший ефект, ми щодня перевіряли звітність та аналізували результати. Після цього вносили зміни до налаштувань, щоб бюджет витрачався більш ефективно. Ще однією метою на цьому етапі стало збільшення кількості цільових дій споживачів при збереженні рівня витрат. Наші спеціалісти успішно впоралися з масштабуванням рекламних кампаній.

    Коментар від нашого експерта

    Складність продажу послуги полягає у високій конкуренції у ніші. Але нам вдалося донести унікальність для цільової аудиторії та опрацювати результативні креативи. На даний момент клієнт стабільно отримує заявки та впізнаваність.

    Анастасія Базільова , таргетолог

    Результати проекту

    З урахуванням тематики ніші, ми планували в першу чергу отримати збільшення трафіку на сайт компанії Solar-Tech. Результати перевершили наші очікування:

    • кліків з Facebook було 73 710 за ціною всього 2 центи за один;
    • з Instagram - 26 771 при ціні 5 центів за одну дію.

    Вийшло досягти і збільшення охоплення аудиторії:

    • у Facebook наші оголошення переглянули 642 597. Ціна за охоплення 1 000 осіб склала 0,77 $;
    • в Instagram зафіксовано показ 935 753 користувачам. Ціна за охоплення 1000 чоловік - 0,53 $.

    Крім того, було розпочато листування з користувачами у Facebook. Вартість одного діалогу - 1,67 $.

    Результати проекту

    Ще одним результатом стала отримана база цільових лідів, яку можна буде використовувати для збільшення продажів. Специфіка торгової пропозиції від Solar-Tech полягала в тому, що їх товари не купують спонтанно. Щоб привести споживача до рішення стати клієнтом, потрібен час. З Facebook ми отримали 1213 лідів, з Instagram - 627.

    Всі ці дані свідчать про ефективність фінансових вкладень та запропоновану стратегію.

    Висновки та подальші плани щодо проекту

    Результатами виконаної роботи стали збільшення кількості цільових лідів, з якими можна буде працювати в перспективі, та підвищення впізнаваності бренду. Зараз ми продовжуємо співпрацю із Solar-Tech. Наразі нашою метою є масштабування цієї тематичної ніші.

    Подібним високотехнологічним компаніям рекомендуємо розробити УТП, яке допоможе вигідно виділитися серед конкурентів, а також мати в штаті менеджера з продажу, щоб він швидко та якісно обробляв заявки та відповідав на питання, що надходять від потенційних клієнтів. Це дозволить підтвердити в очах споживачів імідж унікального та відповідального бізнесу.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом