0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Контент-план для соціальних мереж: особливості планування публікацій

23 лютого 2021
1706
0
Поділіться
Зміст

    Щодня потрібно додавати на свою бізнес-сторінку нові публікації, щоб підігрівати інтерес передплатників та залучати нових для просування товарів чи послуг. Відмінно, якщо ідеї відвідують вас із завидною сталістю. Але на практиці у більшості бувають дні, коли складно щось вигадати. Чим поділитися з передплатниками сьогодні? Якою ідеєю привернути їхню увагу?

    Ось тут на допомогу приходить попередньо розроблений контент-план – одна з основ грамотного ведення сторінок та облікових записів у соціальних мережах.

    що таке контент-план і для чого він потрібний

    Що таке контент-план і для чого він потрібний?

    Контент-план – це найдокладніший графік публікації майбутніх постів. Його складають ще до написання текстів та виконання робіт з акаунтом загалом. Наявність хорошого плану – це база успішного ведення сторінки чи групи. З його допомогою:

    • досягають організації маркетингових процесів;
    • вибирають тему для написання матеріалів;
    • вибудовують необхідну послідовність розміщення постів;
    • аналізують результативність опублікованих матеріалів;
    • пам'ятають про значні дати.

    Контент-план зручно вести у форматі таблиці. Прописують типи постів, найменування тем, дати публікацій та інше. З таким інструментом маркетологам набагато простіше працювати. Крім того, досягається висока ефективність ведення профілю.

    Як часто потрібно розміщувати пости та які вони мають бути у контент-плані?

    Профіль має бути активним, тому додавати нові матеріали рекомендується щодня. Мінімум – один пост. Занадто багато публікацій не потрібно, інакше вашій аудиторії це швидко набридне. Оптимальним вважається дві посади на добу з інтервалом щонайменше 5 годин. Наприклад, опублікуйте матеріал вранці і охопіть активну частину передплатників. Потім розмістіть піст ближче до вечора, щоб його побачили любителі пізніх переглядів стрічки.

    як часто потрібно розміщувати пости і які вони мають бути у контент-плані

    Щодо тематики, вона має відповідати інтересам аудиторії. Перед складанням контент плану і перед написанням постів проаналізуйте ЦА. Визначте, якої статі, віку ваші передплатники, де вони живуть і чим цікавляться. Ретельний аналіз необхідний пошуку цікавих тем постів.

    Після того, як ви визначили свою аудиторію, можете почати займатися розробкою.

    Як скласти контент-план для соцмереж

    Відразу завдання може здатися складним. Згодом ви навчитеся створювати контент-план не тільки дуже швидко, але й якісно.

    Спочатку розглянемо базу, з якою буде простіше скласти свій перший контент-план. Діємо покроково.

    як скласти контент-план для соцмереж: покроково

    Етап 1: Ставимо завдання та цілі контенту

    Вам потрібно добре розібратися у потребах та бажаннях цільової аудиторії. Для цього дайте відповідь на кілька запитань:

    • що хотіли б запитати люди про ваш продукт чи послугу?
    • які вони можуть бути заперечення, страхи?
    • чим цікавляться, чого потребують передплатники, як вирішити це за допомогою контенту?

    Розберіться із цими моментами. Потім сформуйте конкретні цілі SMM-стратегії:

    • збільшити продажі;
    • залучити людей та сформувати довіру до компанії;
    • розширити базу контактів та кількість передплатників.

    Ставте одну або кілька цілей, причому намагайтеся якомога їх конкретизувати, наприклад, «додати 5 000 передплатників» або «отримувати мінімум 40 лідів на місяць із соцмереж».

    Етап 2: Продумуємо ідеї

    Вам необхідно опрацювати основні рубрики. Для кожної ніші вони можуть бути своїми. Розглянемо на прикладі інтернет-магазину техніки та електроніки:

    • корисність - як вибрати смартфон, що робити при зависанні ноутбука;
    • продукція – розповіді про товари, їх переваги;
    • користувальницькі історії – фотографії, відгуки та думки покупців;
    • питання та відповіді – способи оформлення замовлення, доставки та оплати;
    • розваги – меми, привітання, жарти та ін.

    Коли накидаєте карту з рубриками, можете вже придумати кілька перших тем для публікацій. Але у майбутньому знадобиться більше ідей. Звідки їх черпати?

    Ось кілька варіантів:

    • вивчайте та аналізуйте прямих та непрямих конкурентів;
    • збирайте питання передплатників та намагайтеся відповісти на них у чергових постах;
    • аналізуйте запити у Google Trends.

    Ці джерела ідей чудово допоможуть вам у тих випадках, коли не вдається нічого вигадати.

    Етап 3: Структуруємо та запускаємо в роботу

    Комфортніше працюватиме з таблицею під рукою. Ви можете скористатися сервісом Google. Такі таблиці дуже зручні, оскільки у кожного члена команди буде онлайн доступ до одного файлу, а при необхідності можна вносити коментарі.

    Загалом цих можливостей достатньо у 95% випадків. Вам лише потрібно буде відкрити доступ до документа учасникам команди, задіяним у роботі. Вони бачитимуть загальну картину, дати та свої завдання.

    Приклади контент-плану для соціальних мереж

    Ознайомимося з різновидами контент-плану.

    контент-план для сфери юридичних послуг

    Це контент-план для сфери юридичних послуг. Є дата публікації, тема, рубрика, назва соцмережі та примітки.

    приклад простого контент-плану

    Приклад простого контент-плану, реалізованого в Гугл Таблицях. Додатково є графа з типом посту: продавець, розважальний, інформаційний. Варто вказувати це під час заповнення таблиці.

    зразок плану для облікового запису автора курсів з управління фінансами

    Ще один зразок плану, створеного для облікового запису автора курсів з управління фінансами.

    Види контенту у соціальних мережах

    Кожен різновид контенту покликаний вирішити певне завдання. Це означає, що ви повинні вміло керувати ним, виходячи з поставленої мети.

    види контенту у соціальних мережах

    Інформаційний

    Нерідко цей тип контенту плутають із повчальним. Але це не так, адже інформаційні пости – зовсім інший різновид матеріалів. У цьому випадку ставка йде переважно на те, щоб завоювати довіру.

    Пости можуть розповідати про успіхи вашої компанії, кваліфікацію співробітників, переваги та користь товару. Нерідко публікують новини, що відбуваються в галузі, експертні огляди та прогнози. Подібний контент повинен займати не менше половини всього плану.

    Навчальний

    Це корисні матеріали, які допомагають цільовій аудиторії про щось дізнатися, навчитися, розібратися. Наприклад, це може бути «Поетапне налаштування контекстної реклами», «Рекомендації з тренувань у залі для новачків» та багато іншого.

    У рамках навчального контенту часто проводять онлайн-консультації, які дають можливість клієнтам вирішувати їхні проблеми. Ще залучають сторонніх експертів із гарною репутацією у своїй галузі. Навчальні матеріали показують, що ви орієнтуєтесь у сфері, і вам можна вірити.

    Продавець

    Один з найважливіших та досить складних видів контенту. У тому випадку, якщо публікувати лише прямі заклики до покупки, користувачі не підписуватимуться на вас або вступатимуть до групи. Людям вже набридла пряма реклама.

    З іншого боку, немає сенсу вести аккаунт у соцмережі без постів, адже багато в чому вони приносять бізнесу клієнтів і прибуток.

    Обов'язково публікуйте матеріали, що продають, але з грамотним їх опрацюванням. Повідомляйте людей про спеціальні пропозиції та акції, запрошуйте на розпродаж, розповідайте про знижки. Все це відноситься до постів, що продають. Оптимальна кількість таких матеріалів – кожна п'ята публікація. Подібна періодичність з мінімальною ймовірністю набридне передплатникам.

    Залучаючий

    Мета такого формату постів – зацікавити передплатників та збільшити їхню кількість. Необхідно розробляти матеріал, який захочеться коментувати, лайкати, ділитися з друзями.

    До постів відносяться конкурси та розіграші, різні ігри та опитування, обговорення. Нерідко такий контент додають із метою збору відгуків. Попросіть свою аудиторію поділитися думкою про куплену продукцію або роботу компанії. Позитивні відгуки розмістіть у тексті посту або у вигляді картинки, а над негативними попрацюйте.

    Розважальний

    Пости такого типу публікують у тому, щоб викликати передплатників позитивні емоції. Людина заходить у соцмережі для розслаблення, перегляду фото, мемів та відео. Саме розважальні посади насамперед привертають увагу, причому це необов'язково гумор. До розважального контенту також належать статті, інтерв'ю з відомими особами, загадки та головоломки.

    Сервіси для створення контент-плану

    Використовуйте зручні інструменти, щоб було зручніше працювати з майбутнім контентом та планувати його публікацію. Варіантів маса.

    сервіси для створення контент-плану

    Google Таблиці

    Цей сервіс варто зарахувати до легкої артилерії. Він сподобається любителям таблиць. Функціонал інструменту нагадує традиційний офісний додаток, але як бонус ви отримуєте спільний доступ, можливість входу в сервіс з будь-якої точки світу, додавання до осередків картинок. Великий плюс таблиць – їхнє безкоштовне використання.

    Trello

    Якщо ви вважаєте за краще візуалізувати робочі процеси, варто розглянути цей варіант. Інструмент передбачає систему нагадувань, формування та управління бізнес-командами, додавання файлів та картинок. Ще є інтеграція з популярними сервісами, мобільний додаток та архів, де зберігаються ваші закриті завдання.

    Розробники передбачили 2 пакети. Перший безкоштовний, а за другий та третій доведеться заплатити 9,99 та 20,83 долара відповідно. Оплата передбачена за місяць користувача. Загалом для роботи з контент-планом спершу вистачить безкоштовного тарифу.

    WordPress Editorial Calendar

    Плагін незамінний, якщо потрібне планування контенту. Забезпечує зручний огляд постів, можливість перетягувати та навіть редагувати заплановані публікації прямо з самого календаря. До того ж він постійно оновлюється, що дозволяє користувачам продуктивно та комфортно працювати.

    CoSchedule

    Багатофункціональний інструмент чудово підходить для роботи з контент-планами. Передбачає налаштування дати, часу розміщення постів та аналітику. Зручно те, що можна працювати одночасно із кількома майданчиками. Крім того, є розширений функціонал для команд, які лише розвиваються.

    Сервіс доступний виключно на платній основі.

    BrightPod

    Порівняно недорога і корисна програма для планування контенту. Тут є функція відстеження роботи команди та написання коментарів. Користувачам доступно на вибір 3 тарифні плани, є можливість додавання до графіку внутрішньокомандних заходів.

    10 рекомендацій щодо розробки контент-плану

    10 рекомендацій щодо розробки контент-плану

    Скласти гарний план написання постів загалом нескладно. Спочатку доведеться розібратися, але потім ви займатиметеся цим завданням набагато швидше. Тим більше, якщо скористаєтеся корисними рекомендаціями:

    1. Обов'язково вказуйте в плані дати. Пам'ятайте про свята та інші важливі події, про які ви можете розповісти своїм передплатникам.
    2. Щоб заощадити час, займайтеся веденням 1-2 соц. мереж. Для підбору підходящої зробіть попередній аналіз ЦА і визначте, де саме мешкають ваші люди.
    3. Розробляйте контент-план хоча б на 2 тижні наперед. Вам потрібно заздалегідь опрацювати дати та ідеї, щоб потреба в розміщенні публікацій не застала вас зненацька.
    4. Вивчайте конкурентів і знаходите у їхніх постах помилки. Найкраще вчитися на інших. Намагайтеся запам'ятовувати негативний досвід конкурентів та уникати його у своєму контенті.
    5. Якщо ви бачите, що певна тема більш затребувана серед аудиторії, заплануйте серію постів.
    6. Утримуйте баланс між типами контенту. По черзі додавайте відео, публікації із картинками. Наближеною до ідеалу вважається формула 1 до 4 (1 пост, що продає, на 4 звичайних).
    7. Використовуйте прийоми пошукової оптимізації. В облікових записах соціальних мереж також можна застосовувати ключові слова. А ще вони допоможуть вам у підборі нових тем.
    8. Для історій вигадуйте свій контент-план. І пам'ятайте, що його потрібно робити релевантним публікаціям у профілі чи групі.
    9. Якщо немає можливості створювати унікальні матеріали для кожної соціальної мережі, оптимізуйте їх під певний сайт. Наприклад, в «Інстаграмі» публікуйте квадратні відео та фото, а у «Фейсбуку» – прямокутні.
    10. Вказуйте оффери в контенті, що продає. Це збільшить ймовірність продажу.

    Пам'ятайте про такі поради і з розробкою контент-плану проблем не виникне.

    Висновки

    Хороший контент-план – це інструмент, що сприяє збільшенню кількості передплатників, їх активності, зростанню продажу та лояльності до бренду. Комусь він може здатися зайвою тратою часу, але з докладною «інструкцією» легше діяти. Складайте контент-план уважно та грамотно. З ним ефективність ведення облікових записів зростає в рази.

    FAQ

    Що таке контент-план?

    Це докладний графік публікації майбутніх постів. Контент-план створюється заздалегідь і дозволяє краще взаємодіяти з усіма фахівцями, які залучені до роботи.

    Як часто потрібно публікувати пости?

    Оптимальним вважається розміщення 2 постів на день. Мінімум має бути 1, а максимум – 3.

    Які є види контенту у соціальних мережах?

    У соцмережах використовують інформаційні, продають, навчальні, залучальні та розважальні матеріали. Кожен вид публікацій має певну мету і має свою частку в загальній кількості постів.

    У Вас залишилися питання?
    Наші експерти готові відповісти на них. Залиште ваші контактні дані. Будемо раді обговорити ваш проект!
    Получить консультацию
    Наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом