0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс комплексного просування сайту в інтернеті компанії «Сонцепром»

Поділіться
Зміст

    Наш досвід показує, що реальної ефективності просування бізнесу в інтернеті можна досягти лише шляхом поєднання різних інструментів та підходів. Налаштування контекстної реклами та просування YouTube-каналу компанії, яка займається продажем та встановленням під ключ сонячних електростанцій: за 4 місяці роботи в 2 рази знизилася вартість конверсії, кількість заявок збільшилась. Паралельна робота над просуванням у соцмережах дала збільшення кількості лідів майже до 500 та приріст сумарного органічного трафіку.

    Кейс комплексного просування в інтернеті компанії Сонцепром

    Загальна інформація щодо проєкту:

    Назва компанії: «Сонцепром», офіційний YouTube-канал компанії,

    акаунти у Facebook та Instagram

    Послуга: комплексне просування бізнесу в інтернеті

    Тематика компанії: сонячні електростанції

    Особливості ніші: орієнтація на власників домогосподарств, які готові інвестувати у розвиток альтернативної енергетики

    Мета клієнта  отримати якісний трафік із різних джерел

    Результати роботи: зниження вартості конверсії майже вдвічі, збільшення кількості лідів

    «Сонцепром» — соціально відповідальна компанія із встановлення альтернативних джерел енергії. Вона орієнтована працювати з тими споживачами, які готові подбати про свій добробут, не хочуть залежати від змін на енергетичному ринку. Компанія займається ввезенням, сертифікацією, встановленням та обслуговуванням сонячних панелей. Клієнтам вона дає гарантії того, що:

    • обладнання буде встановлено чітко у строк та за індивідуальним проєктом;
    • пропонується якісна продукція. Гарантія від виробника — 25 років;
    • якщо виникнуть найменші неполадки у роботі системи, співробітники компанії дистанційно виконають діагностику та виправлять неполадки. Якщо на відстані вирішити проблему не вдасться, вони виїдуть на місце та відрегулюють роботу СЕС.

    Головними перевагами сонячних електростанцій від «Сонцепрому» є можливість отримувати безкоштовну електроенергію для потреб свого домогосподарства та пасивний дохід від її продажу. Окупність вкладень можлива всього за 3 роки.

    Компанія поставила перед собою амбітну мету збільшити свою присутність в інтернеті. Керівництво розуміло, що без поширення інформації про можливості при використанні альтернативних джерел енергії вийти на новий рівень продажів складно. У «Сонцепромі» вже розпочали роботу над просуванням у мережі. Було створено сайт та канал на YouTube, куди ми додали ролики про особливості «зеленого» тарифу, а також про те, як вибрати сонячні панелі, як на них заробити. Для споживачів ця інформація була новою, тому потрібно було збільшити кількість точок торкання з брендом.

    Компанія «Сонцепром» звернулася до Elit-Web із завданням комплексного просування бізнесу. Від нас потрібно було зайнятися SEO-оптимізацією сайту, просуванням у соцмережах, налаштувати контекстну рекламу, спланувати рекламні кампанії в YouTube. Стратегічною метою нашого клієнта було інформування споживачів про нові технології та можливості ефективно вкласти свої кошти у виробництво альтернативної енергії.

    Загальна інформація щодо проекту

    З якими завданнями прийшов клієнт

    Досвід просування сайту в інтернеті наш клієнт вже мав. Функціонував сайт, на якому можна подати заявку на встановлення СЕС, було запущено офіційний канал компанії у YouTube. Але робота з розкрутки вимагала зусиль, показники конверсії були набагато меншими за очікуваний рівень.

    На Ютуб-каналі були підписники, але їх важко назвати цільовими. Ролики, з якими компанія вийшла до своєї аудиторії, були досить сучасними, складалися з нарізки кадрів і простенької озвучки. Розміщені відео уваги користувачів не привертали.

    Після такого досвіду довіра до YouTube-каналу як до ефективного джерела трафіку у замовника зникла. Його перестали використовувати. Не користувалися і розкручуванням бренду в соціальних мережах.

    Але проблема привернення уваги до компанії залишилася. Як показує практика, сучасні споживачі реагують на відеоконтент, інфографіку, а не просто на текст.

    З якими завданнями прийшов клієнт

    Наша стратегія та ключові напрямки робіт

    Основними каналами лідогенерації для нашого клієнта були сайт, YouTube-канал та сторінки у соціальних мережах Facebook та Instagram. Перед нами стояло завдання покращити по ним результати. Наш досвід дозволяв припустити, що збільшити продажі, підвищити впізнаваність бренду та позиції в мережі вийде, якщо підійти до вирішення проблеми комплексно. На підставі цього було вирішено запровадити стратегію комплексного просування компанії «Сонцепром», яка включає:

    • технічну оптимізацію діючого сайту та SEO на етапі розробки нового сайту;
    • налаштування контекстної реклами;
    • розкручування YouTube-каналу;
    • оформлення акаунтів у соціальних мережах та запуск таргетованої реклами.

    Паралельний розвиток кількох напрямків відкривав перспективи збільшити цільовий трафік. Це особливо актуально для інформування клієнтів про переваги сучасної технології: встановлення сонячної електростанції, виробництво альтернативної енергії.

    SEO-оптимізація сайту

    Цей напрямок є одним із найважливіших для підвищення впізнаваності компанії в інтернеті. Для нашого клієнта ми розробили індивідуальну стратегію просування, що складалася з двох частин.

    Для покращення позицій діючого сайту було вирішено наголосити на зовнішньому просуванні. Збільшення кількості посилань на ресурс дозволяло підвищити довіру до нього з боку пошукових роботів. Потрібно було знайти такі сайти-донори, які мають активний трафік, збігаються за тематикою, не заспамлені, самі не знаходяться під фільтрами пошукових систем. Виконання цих завдань з лінкбілдингу дозволило покращити посилальний профіль нашого клієнта.

    Паралельно велася розробка нового майданчика. Наші фахівці взяли під свій контроль технічний функціонал з погляду SEO, зайнялися збиранням семантичного ядра та його кластеризацією, створенням оптимізованого контенту.

    SEO-оптимізація сайту

    Просування на YouTube

    Вихід на ринок з новим продуктом — це досить складний процес. Чим частіше споживачеві траплятиметься на очі назва бренду, тим вища ймовірність, що він його запам'ятає. До того ж сьогодні відеоконтент дуже популярний. Розповідь про нові технології з демонстрацією, як усе працює, приверне увагу потенційних клієнтів. Тому було ухвалено рішення розвивати офіційний канал компанії «Сонцепром» на YouTube та привести на нього відвідувачів за допомогою реклами.

    Робота на Ютубі неможлива без якісного продукту. Наші фахівці зробили таке:

    • написали рекомендації щодо структур сценаріїв та відео в цілому;
    • активно включилися у процес зйомки та монтажу роликів;
    • змогли проконтролювати продакшн, внести вчасно всі необхідні редагування.

    Коли відеоматеріал був готовим, запустили рекламу.

    Просування на YouTube

    SMM-маркетинг

    Ще один напрямок, який потрібно розвивати, — розкрутка акаунтів у соціальних мережах Facebook та Instagram. Потрібно було підвищити лояльність потенційних клієнтів, розповісти про свої пропозиції широкій аудиторії та налагодити ефективну взаємодію.

    Отже, нашим завданням було визначено підвищення впізнаваності бренду у соцмережах.

    Спочатку вирішили приділити увагу загальному брендуванню сторінок. Були виконані такі роботи:

    • розробили дизайн сторінки Instagram відповідно до кольорової гами сайту та бренду, оформили шапку профілю, промалювали та доповнили хайлайтс;
    • підібрали брендовий та інші релевантні хештеги;
    • сформували перелік рубрик для постів — продаючі (за формулою Факт (Біль) + Емоція + Пропозиція + Call To Action), репутаційні (про компанію), експертні, розважальні (цікаві факти, розвінчання міфів);
    • створили сторіс «Наша команда», «Наші роботи», «Зелений тариф»;
    • оформили сторінку у Facebook у корпоративній стилістиці.

    SMM-маркетинг

    Залучити нових клієнтів на сторінки в соцмережах та на сайт

    Залучити нових клієнтів на сторінки в соцмережах та на сайт ми вирішили за допомогою таргетованої реклами. Регіоном просування було визначено захід України, основна мета — збирання заявок на розрахунок вартості сонячних електростанцій.

    У роботі тестували різні формати креативів. Найкраще спрацювали відеоролики з обличчям компанії.

    Солнцепром у Фейсбук

    Вирішили запускати саме конверсії на сайт, тому що заявки на розрахунок ціни залишають потенційні клієнти, які вже практично ухвалили рішення про покупку. Також на сайті є реальні фото, приклади робіт, відгуки. На таку відкритість зазвичай добре реагують користувачі.

    Загалом за час роботи над проєктом нам вдалося зібрати 477 лідів, що з урахуванням тематики ніші було чудовим результатом. Стабільно зростає кількість підписників на сторінках у Facebook та Instagram, збільшується сумарне органічне охоплення.

    Наприклад, якщо порівняти статистику за червень 2021 р. та січень 2022 р., можна переконатися, що практично вдвічі зросла кількість переглядів сторінок, кількість позначок «Подобається». Стало набагато більше відео.

    Порівняння статистики

    Щоправда, середня вартість заявки залишається високою — близько 5 доларів, але це пояснюється тим, що реклама запущена не на всю Україну, а лише на 5 областей. Охоплення потенційної аудиторії обмежене. Ми могли додати мету «Генерація лідів» та отримувати заявки вдвічі дешевше, але вони були б холодними, нецільовими, а в нашій стратегії головне — результативність. Розрахунки показали, що середня вартість заявки 5 доларів окупається.

    Контекстна реклама

    Цей напрямок був не менш важливим, оскільки він дозволяє розширити аудиторію, навести нових користувачів. Наші спеціалісти діяли так.

    Детально вивчили особливості бізнесу клієнта та склали портрет цільової аудиторії

    Наш досвід роботи свідчить про те, що цей етап у жодному разі не можна ігнорувати. Точність налаштувань рекламних кампаній та їх результативність залежатимуть від того, наскільки глибоко ми вивчимо клієнта та проаналізуємо аудиторію.

    З інтерв'ю з керівництвом «Сонцепрому» ми дізналися максимум інформації про особливості пропонованої продукції, як надаються послуги.

    Далі за допомогою інструментів Google Trends та інших, доступних на аналітичних сервісах та в рекламному кабінеті, провели комплексний аналіз цільової аудиторії. Нам стало зрозуміло, що саме в тематиці актуальніше, за якими ключовими запитами потрібно буде працювати насамперед.

    Оптимізували пошукові кампанії та створили нові медійні кампанії.

    Для досягнення максимальної ефективності щодо охоплення та збереження бюджету ми вирішили об'єднати кілька різних видів рекламних кампаній. Наша команда діяла у таких напрямках:

    • оптимізація пошукових кампаній. Наші фахівці ретельно вивчили ключові слова, що використовувалися, потім виключили ті, які приносили найменше трафіку;
    • підключення та налаштування розумних медійних кампаній. Ми вирішили наголосити на них. Нас привабила можливість відстежувати показники конверсії, показувати рекламні оголошення лише зацікавленим користувачам.

    У цьому нам дуже допомогло те, що сайт був добре структурований, на ньому були опрацьовані фіди.

    Коментар експерта

    Причина успіху полягає в тому, що ми наголосили більше на медійних кампаніях. Нам вдалося якісно оптимізувати пошукові кампанії та включити в роботу нові розумні медійні, які добре себе показали (Discovery Ads, розумна КМС).

    Дмитро Колібабчук, спеціаліст із просування на YouTube

    Наша стратегія з упором на просування відео виявилася вірною. За 2 місяці використання нового рекламного ролика клієнт одержав 76 заявок від зацікавлених покупців. І це за вартості у 147 грн., що майже вдвічі дешевше, ніж ціна ліду з пошукового трафіку.

    Дані звіту свідчать про зниження вартості замовлення. Порівняйте.

    Статистика на початку роботи над проєктом:

    Оптимізували пошукові кампанії та створили нові медійні кампанії.

    Отриманий результат через 4 місяці роботи над проєктом:

    Отриманий результат через 4 місяці роботи над проектом

    Вартість конверсії знизилася більш ніж у 2 рази. Кількість конверсій збільшилася кратно, загальний рекламний бюджет зменшився загалом на 15%.

    Коментар клієнта

    Висновки щодо проєкту

    Наша команда допомогла клієнту суттєво розширити аудиторію. Результативність налаштованих рекламних кампаній свідчить про правильно обрану стратегію.

    Серед основних результатів виділимо:

    • з SEO — реалізували стратегію зовнішнього просування сайту, контролювали технічні параметри на етапі розробки нового ресурсу;
    • за контекстною рекламою — оптимізували рекламний бюджет, значно зменшили вартість конверсії;
    • з SMM-маркетингу — розробили та впровадили контент-стратегію, провели заходи щодо збільшення підписників на сторінках, запустили рекламу.

    Співпраця з клієнтом продовжується. У планах — створення нових відео, розвиток різних каналів взаємодії. Акцент вирішено зробити на відбудові від конкурентів, що позитивно вплине на підвищення впізнаваності бренду.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом