0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс контекстної реклами: старт рекламних кампаній для сайту стоматології «Слален» та «Юта»

Поділіться
Зміст

    Запустили рекламні кампанії у медичній тематиці для стоматологічних клінік «Слален» та «Юта», конверсія сайту збільшилась на 2,12%.

    Загальна інформація щодо проекту

    Назва компанії : стоматології «Слален» та «Юта»

    Цілі клієнта : зростання кількості відвідувачів сайту, збільшення кількості заявок на послуги

    Тематика : стоматологічні послуги

    Послуга : налаштування контекстної реклами

    Регіон : м. Київ

    Результати роботи : приріст конверсії ресурсу, нові ліди та заявки

    налаштування контекстної реклами для сайту стоматології Слален та Юта

    Мережа стоматологічних клінік «Слален» та «Юта» працює для людей, які цінують комфорт, сучасні технології та професіоналізм. Тут не використовують стандартні схеми лікування, а розробляють для кожного пацієнта індивідуальну програму відновлення здоров'я порожнини рота. Перелік послуг, що надаються, великий: терапія, пародонтологія, протезування, імплантологія, плазмотерапія та інші напрямки. Досвідчені лікарі мають можливість провести комплексну діагностику стану ротової порожнини за допомогою комп'ютерної томографії, виконати ортопантомограму. Отримані дані дозволяють поставити точний діагноз та розробити план лікування.

    Всі клініки оснащені сучасним обладнанням: мікроскопи SCANNER, апарати для плазмотерапії PRF DUO, для панорамних рентген-знімків ротової порожнини Planmeca ProOne, для комп'ютерної томографії Planmeca. У роботі використовуються лише високоякісні сертифіковані матеріали від провідних компаній: Ultradent Inc., Kerr, 3M Espe, Spofa Dental, Dentsply Sirona, Voco, EMS.

    Загальна інформація щодо проекту

    Керівництво мережі стоматологічних клінік «Слален» та «Юта» поставило перед собою такі завдання: збільшити свою присутність в інтернеті та поінформувати мешканців Києва про високу якість медичних послуг за допомогою контекстної реклами. Для досягнення цієї мети воно звернулося до нас.

    Цілі та завдання проекту

    Клієнт поставив перед нами непросте завдання щодо просування стоматологічних послуг. Раніше в мережі клінік намагалися самотужки налаштовувати PPC-рекламу, але результативність кампаній була дуже низькою. Представники наголошували на тому, що їм не вдалося повністю розібратися з рекламним кабінетом. Перед нами поставили такі завдання: налаштувати роботу практично з нуля та привести на сайт потенційних клієнтів. Стратегічними цілями було визначено такі:

    • зростання кількості лідів;
    • збільшення трафіку на сайт із пошукових систем.

    На початку проекту показники конверсії та кількості лідів перебували на нульовій позначці. Важливо було не лише проінформувати користувачів про існування стоматологічних клінік, а й привести потенційних клієнтів до сайту.

    Цілі та завдання проекту

    Роботи з проекту

    Наші фахівці мали досвід роботи у просуванні сайтів на медичну тематику, тому розуміли, що їм доведеться зіткнутися з великою конкуренцією та високими ставками. Для вирішення поставлених завдань було здійснено такі дії.

    Крок 1. Налаштування систем веб-аналітики та рекламного кабінету

    На цьому етапі наші фахівці перевірили стан рекламного кабінету, уточнили, чи об'єднаний обліковий запис Google Analytics з Google Ads, переглянули, наскільки точно відображаються дані. Для подальшої роботи та корекції налаштувань у запущених рекламних проектах нам було важливо, щоб системи веб-аналітики давали коректні результати. Паралельно було визначено пріоритетні напрямки для налаштування пошукових кампаній.

    Крок 2. Збір семантики та складання списку пошукових запитів

    Далі ми зібрали семантику за напрямами лікування, відібрали найчастіші запити. Для виключення нецільових було підготовлено перелік мінус-слів. На цьому етапі наші фахівці налаштували розширення пошукових оголошень, щоб вони були максимально помітні у видачі. Після запуску рекламних кампаній перелік пошукових запитів було відкориговано, щоб бюджет витрачався оптимально, і оголошення не показувалися за нецільовими запитами.

    Налаштування рекламних кампаній різних типів

    Крок 3. Налаштування рекламних кампаній різних типів

    Наші фахівці вирішили використати у своїй роботі різні типи рекламних кампаній. Були запущені:

    • брендові кампанії . Вони давали нам можливість простежити, наскільки впізнаваною є назва бренду. До того ж, ціна кліку за такими переходами була досить низькою, що дозволяло заощадити рекламний бюджет;
    • пошукові кампанії з конкурентів . Таким чином, ми вирішили спробувати отримати додатковий трафік за рахунок ЦА конкурентних клінік. Цей підхід було необхідно використовувати у зв'язку із насиченістю ринку стоматологічних послуг у Києві. Він дав можливість заявити про клініки «Слален» та «Юта» як про гідні альтернативи, збільшити впізнаваність бренду нашого клієнта;
    • пошукові кампанії за загальним запитам . У медичній тематиці обійтися без цього виду не можна було. Таким чином, оголошення з'являлося при введенні запиту з назвою захворювання або проблеми зі здоров'ям;
    • динамічні кампанії . Цим способом ми пропрацювали середньо- та низькочастотні запити. Рекламні оголошення генерувалися автоматично із фіда даних;
    • медійні кампанії . Їх налаштували, орієнтуючись на ЦА (за аудиторіями зацікавлених покупців, за намірами, особливі аудиторії, за конкурентами);
    • розумні кампанії . Вони дозволили нам розширити охоплення показів рекламних оголошень і цілеспрямовано впливати на лояльних користувачів, які вже цікавилися послугами стоматологічних клінік нашого клієнта.

    Також ми протестували кампанії на ремаркетинг, але зіткнулися з обмеженнями в ніші. Тож цей вид реклами запустити не вдалося.

    Коментар від нашого експерта

    «Медична тематика, у тому числі стоматологічні послуги, має обмеження на запуск кампаній ремаркетингу, оскільки цей напрям відноситься до персоналізованої реклами. Наші рекламні кампанії були відхилені системою, тому ми задіяли низку додаткових, щоб отримати максимальне охоплення цільової аудиторії з урахуванням особливостей ніші та обмежень щодо бюджету».

    Результати проекту

    Одним із важливих результатів роботи над цим проектом стало те, що ми зрушили з мертвої точки, вийшли з нульових показників конверсії та кількості лідів. За короткий час проведення рекламних кампаній для мережі стоматологічних клінік «Слален» та «Юта» конверсія становила 2,12%. Ми отримали 80 лідів та нові заявки. Для проекту з обмеженим бюджетом у висококонкурентній тематичній ніші це добрий результат.

    • Показник відмов - 65,46%;
    • CPC (ціна кліка) - 9,39 грн;
    • CPO (ціна заявки) – 133,67 грн;
    • Конверсія сайту - 2,12%;
    • Кількість лідів - 80шт.

    Висновки та подальші плани щодо проекту

    Співпраця зі стоматологічними клініками «Слален» та «Юта» триває.

    Наразі намагаємося оптимізувати поточні показники. Поставили собі за мету знизити ціни кліків і заявок. Для цього наші фахівці тестують нові інструменти, запускають рекламні кампанії за напрямами лікування. У найближчих планах – масштабування бюджету та робота над підвищенням ефективності реклами.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    категорії блогу
    Останні статті
    Скільки коштує реклама в «Інстаграм»
    Іванина Роман
    21 жовтня 2022
    Просування сайтів у Німеччині
    Іванина Роман
    20 жовтня 2022
    У вас проект у цій ніші і ви хочете таких самих результатів?