Поділіться
Зміст

    Просування інтернет-магазину тактичного військового одягу та спорядження Rezervist виявилося успішним.

     

    Тематика: магазин тактичного військового одягу та спорядження; товари для активного відпочинку

    Регіон: Україна

    Статус: активний

    Тривалість робіт: 1,5 року

    Компанія та мета проєкту

    Компанія «Резервіст» розпочинала свою роботу як співтовариство волонтерів, яке допомагало підібрати екіпірування для військових. На сьогодні це відомий виробник професійного військового спорядження, а також імпортер товарів, які закуповуються напряму у американських і європейських постачальників. Такий підхід дозволяє гарантувати покупцям високу якість продукції та конкурентні ціни. Для військових і представників силових структур надаються фіксовані знижки.

     

    Серед пріоритетних товарів власного виробництва, які представлені на сайті, можна виділити:

    • спорядження й екіпірування: плитоноски, ремінні системи, тактичні рюкзаки й інші вироби військового призначення;
    • відзнаки (нагрудні та нарукавні), символіка, шеврони;
    • тактичний одяг: якісні демісезонні куртки, футболки, трекінгові та компресійні шкарпетки;
    • головні убори: берети для різних родів військ і панами з піксельним малюнком.

    Також у каталозі представлений широкий вибір моделей взуття світових брендів. У перспективі компанія планує розширити асортимент за рахунок товарів, призначених для активного відпочинку, туризму та полювання.

    Мета клієнта: збільшити органічний трафік на сайт і досягти підвищення конверсії.

     

    Наша стратегія

    На момент звернення до нашої компанії інтернет-магазин Rezervist мав зовсім невеликий трафік із органічного пошуку. Підприємство користувалося іншими каналами залучення покупців, зокрема переважна кількість заявок надходила з Prom.ua. Перед нашою командою було поставлено завдання зробити сайт головним каналом для залучення покупців і взаємодії з ними.

    Щоб досягти цілей, наша команда виконала детальний аудит проєкту, проаналізувала стан тематичної ніші та підготувала план робіт. Основними напрямками було визначено:

    • виправлення технічних недоробок;
    • оптимізація структури сайту та наповнення контентом;
    • зовнішнє просування.

     

    Хід робіт

    Аналіз роботи сайту та налаштування систем аналітики

    Серед першочергових виконаних завдань були проведення розширеного аудиту за чеклістом та аналіз тематичної ніші. Нам довелося працювати з новим онлайн-проєктом, тому, порівняно з конкурентами, на сайті нашого клієнта було проіндексовано набагато меншу кількість сторінок і недостатньо опрацьовано посилальний профіль. Після проведеного аналізу ми підготували детальний план щодо усунення технічних недоліків, розширення семантичного ядра, а також внутрішньої та зовнішньої оптимізації сайту.

    Також на цьому етапі наші фахівці підключили основні системи аналітики. Був підключений і налаштований Google Search Console, що дало можливість виконувати моніторинг індексації сайту та швидко знаходити технічні проблеми. На кожній сторінці був встановлений і налаштований код відстеження Google Analytics через Google Tag Manager. Це було важливо для того, щоб отримувати інформацію про дії користувачів та оперативно реагувати.

    Технічні доробки

    Один із важливих компонентів успішного SEO-просування — хороший технічний стан сайту та відображення його в індексі Google. Щоб усунути виявлені недоліки, ми підготували ТЗ для програмістів. Серед виконаних технічних робіт були виправлення помилок валідатора CSS, налаштування структурованих людинозрозумілих URL-адрес, генерація карти сайту з дотриманням певних умов та інші роботи.

    Протягом роботи над проєктом ми регулярно проводили моніторинг технічного стану сайту та формували нові завдання для програмістів. На наступних етапах ми рекомендували налаштувати фільтри, усунути помилки з тегами alternate, налаштувати 301 редирект та ін.

    Оптимізація структури сайту

    Це був один із найважливіших етапів роботи над проєктом. Наші фахівці зазначили, що спочатку структура сайту була кластеризована, але деякі категорії необхідно було розбити на підкатегорії для релевантного розміщення семантики. Також ми рекомендували доопрацювати структуру категорій і фільтрів таким чином, щоб можна було вийти на кінцеві сторінки з описом товарів без додаткових підпапок. Це покращило роботу сайту та виключило проблему з дублями сторінок.

    Наші фахівці зібрали семантичне ядро, розподілили його за пріоритетами, щомісяця додавали новий контент на сторінки сайту та рекомендували додавати фотографії для товарів, щоб підвищити їхню візуальну привабливість. Активна робота велася над наповненням блогу та паралельно прописувалися метатеги для нових сторінок. Все це дозволило підвищити видимість інтернет-магазину у пошуку.

    Зовнішнє просування вебресурсу

    На старті роботи над проєктом ми зіткнулися з великою проблемою, тому що посилальний профіль сайту був практично порожнім. Для швидкого досягнення оптимальних результатів із зовнішньої оптимізації ми рекомендували звернути увагу на закупівлю статейних посилань, а також зайнятися краудмаркетингом.

    Наші фахівці підготували оптимальний список доменів-донорів і статті для розміщення на цих ресурсах. Також спланували роботу з розміщення відгуків та інформації про компанію на форумах та інших тематичних майданчиках.

    Коментар фахівця

    За час роботи над проєктом ми досягли значного зростання органічного трафіку. Багато в чому це вдалося за рахунок внутрішньої та зовнішньої оптимізації сайту. Ми приділили багато уваги розвитку посилального профілю сайту, що дозволило підвищити авторитетність вебресурсу для алгоритмів Google. Також наші спеціалісти підбирали актуальні теми для блогу, вручну налаштовували метатеги для сторінок із високим пріоритетом і створювали шаблони метатегів для інших сторінок. Ми регулярно проводили моніторинг технічного стану сайту, видаляли дублікати сторінок і переналаштовували редиректи. Усі ці заходи сприяли розвитку інтернет-магазину.

    Ерік Клюєв, Head of SEO

    Результати

    Проєкт SEO-просування інтернет-магазину Rezervist.com.ua був дуже успішним. Вже за 5 місяців роботи кількість переходів з органічного пошуку збільшилась у 10,1 раза. Найбільший приріст ми досягли вже через перші 2 місяці, коли органічний трафік зріс у 7,4 раза. Далі темпи приросту зменшились, але динаміка все одно залишається позитивною.

     

    Видимість у пошуку

    Наші спеціалісти активно працювали над підвищенням видимості вебресурсу у пошуку. Через 5 місяців роботи сайт вдалося вивести в топ-3 Google по 1,98% (+1,56%) ключових запитів, у топ-10 — по 5,3% (+3,2%) ключових запитів.

    Приріст відвідуваності

    За час роботи над проєктом кількість відвідувачів сайту з органічного пошуку зросла у 10,1 раза.

    Нарощування посилальної маси

    Якісно розвивався посилальний профіль сайту.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    Ми використовуємо файли cookie
    Ми оптимізуємо роботу сайту, створюємо персоналізований маркетинговий досвід та збираємо дані щодо використання сайту та аналітику. Натиснувши «Прийняти», ви погоджуєтеся використовувати наші файли cookie.