0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс SEO-просування інтернет-магазину верхнього одягу Bella Bicchi

Поділіться
Зміст

    Просування сайту, що працює в ніші продажу верхнього одягу, вимагає від SEO-фахівця чіткості в роботі, точності стратегії й уваги до деталей. Нашій команді вдалося вивести в топ-3 та топ-10 44% ключових запитів, а кількість переходів із пошуку зросла майже у 5 разів.

    Загальна інформація щодо проєкту:

    Назва компанії: Bella Bicchi

    Мета клієнта: приріст трафіку та зростання продажів

    Тематика: інтернет-магазин верхнього одягу

    Послуга: SEO-просування

    Регіон просування: Україна

    Результат роботи: число переходів із пошуку зросло у 5 разів, покращилися позиції 50% запитів

    В інтернет-магазині Bella Bicchi покупцям пропонують широкий асортимент стильного й модного верхнього одягу. Під час складання колекції тут враховують не тільки зовнішній вигляд і відповідність модним трендам, а й екологічну безпеку виробів, якість фурнітури.

    У каталозі представлені моделі відомих брендів — Bella Bicchi, Teresa tardia, Heresis, Stella Polare та інших. Магазин є найбільшим в Україні представником італійської компанії Loro Piana, яка спеціалізується на пошитті пальто з вовни лами й альпаки.

    Серед основних переваг онлайн-майданчика виділяють:

    • наявність прямих договорів із виробниками верхнього одягу, що гарантує відсутність фальсифікату та конкурентні ціни на всю продукцію;
    • безплатну доставку до будь-якого населеного пункту України;
    • чітке дотримання термінів відправлення;
    • наявність моделей верхнього одягу на будь-який сезон і різний бюджет;
    • кваліфіковану допомогу менеджера, що дозволяє максимально точно підібрати розмір куртки, плаща або пальта.

    Для зручності користувачів на сайті інтернет-магазину налаштована зручна система фільтрів, представлені якісні фото та детальні описи моделей.

    У Bella Bicchi впевнені, що сьогодні не варто витрачати час на пошук необхідних товарів в офлайн-точках. В онлайн-каталозі магазину є все, щоб створити яскравий, індивідуальний образ.

    З метою залучення користувачів на сайт і поліпшення показників конверсії вебресурсу компанія звернулася до нас.

     

    Цілі та стратегічні завдання клієнта

    В умовах високої конкуренції, яка спостерігається в ніші онлайн-продажів одягу для жінок і чоловіків, дуже важливо стежити за тим, як працює майданчик, чи видно сайт у пошуку, чи зручно користувачам шукати та замовляти моделі. Тому для досягнення стратегічної мети у вигляді підвищення трафіку ми спланували роботу над такими тактичними завданнями:

    • поліпшення технічних показників ресурсу;
    • опрацювання параметрів usability проєкту;
    • підвищення видимості в пошуку за пріоритетними ключовими словами;
    • поліпшення стану посилального профілю.

    Усе це повинно було збільшити конверсію вебресурсу та результативність проєкту.

    Наша стратегія

    Стартовий аудит проєкту й аналіз конкурентної ніші

    Значення аналізу конкурентів у SEO важко переоцінити, оскільки цей етап дозволяє виявити справжнє положення сайту серед аналогічних проєктів, зрозуміти, чому суперники займають вищі позиції в пошуковій видачі за ключовими запитами.

    Також на цьому етапі досліджують найефективніші сторінки, щоб отримати уявлення про те, як найкраще структурувати власний контент. При цьому важливо звернути увагу, як структурований вміст, які теми представлені, як опрацьовані метадані, як налаштоване перелінкування. Отримана інформація стане надійним фундаментом для побудови стратегії просування нового проєкту.

    Технічна оптимізація та поліпшення параметрів usability

    Попри всю цінність комерційної пропозиції, з якою власники інтернет-магазину виходять до своїх споживачів, якщо на сайті присутні технічні помилки, про просування в пошуку можна просто забути. Техпараметри вебресурсу серйозно впливають на його продуктивність. Якщо вміст сторінки сайту є недоступним для пошукових систем, вона не буде індексуватися й показуватися в результатах видачі. Це призводить до втрати трафіку та зменшення потенційного доходу для бізнесу.

    Крім того, швидкість завантаження та зручність вебресурсу для мобільних пристроїв є факторами ранжування, що підтверджені Google. Якщо сайт відкривається занадто повільно, користувачі можуть, не дочекавшись якісного показу сторінки, покинути її. Зі свого боку, це є сигналом для пошукових алгоритмів про те, що ресурс не є корисним для користувачів. Як результат, він знижується у видачі.

    Отже, робота над технічними параметрами та підвищенням зручності для користувачів — це пріоритетні напрямки у стратегії просування сайту нашого клієнта.

    Просування на зовнішніх ресурсах

    Для того, щоб підвищити авторитетність вебресурсу, важливо не випускати з уваги просування за допомогою зворотних посилань. При цьому потрібно пам'ятати, що якість лінків тепер важливіша за їхню кількість. Отже, створення вмісту, яким можна поділитися, є першим кроком до отримання цінних посилань і покращення зовнішнього SEO. Плавне нарощування посилального профілю — це мета нашої роботи в цьому напрямку.

     

    Виявлені проблеми та слабкі місця клієнта

    На старті робіт був виконаний детальний аудит технічного стану сайту та порівняння його з вебресурсами компаній, що працюють у ніші продажу верхнього одягу. На цьому етапі були виділені такі недоліки проєкту:

    • низька швидкість завантаження для мобільних пристроїв;
    • помилки в метатегах Title, Description. На сайті були помічені дублі метаданих і їхня відсутність на окремих сторінках;
    • відсутність атрибута alt у зображень;
    • неякісно опрацьовані комерційні фактори — відсутність статусу товару, помилки в зазначенні контактної інформації, можливість додати фільтри на деякі сторінки.

    Протягом останніх 8 місяців спостерігалася нейтральна динаміка посилального профілю.

    Наше рішення

    Крок 1. Опрацювали семантичне ядро та розширили структуру сайту

    Щоб підвищити видимість сайту в пошуку, наша команда прийняла рішення проаналізувати ключові запити з урахуванням їхньою частотності й ефективності, розширити семантичне ядро та працювати над просуванням пріоритетних посадкових сторінок.

    З цією метою фахівці виконали кластеризацію, розподілили запити за сторінками, підготували й розмістили нові тексти на сторінки блогу, пріоритетних категорій. Також були оптимізовані метатеги з семантичного ядра для сторінок категорій і підкатегорій.

    Крок 2. Усунули технічні недоліки сайту та поліпшили параметри usability

    На цьому етапі було складене ТЗ для виконання технічних доопрацювань на сайті. Перш за все наші фахівці виконали такі заходи:

    • видалили биті посилання;
    • закрили від індексації англійську версію блогу;
    • під основним текстовим описом на посадкових сторінках категорій налаштували автогенерацію блоку «Часті питання»;
    • виправили помилки, пов'язані зі зручністю перегляду на мобільних пристроях (були враховані зауваження, виявлені в консолі вебмайстра Google Search Console).

    Це допомогло покращити індексацію сторінок пошуковими алгоритмами.

    Крім того, для поліпшення параметрів usability запропонували внести зміни в порядок розташування статей у блозі, виправити перемикач відгуків і попрацювали над збільшенням швидкості завантаження мобільної версії сайту.

    Крок 3. Спланували роботу щодо поліпшення посилального профілю вебресурсу

    У цьому напрямку виконали такі роботи:

    • провели аналіз посилальної маси сайту та конкурентів;
    • підібрали тематичні майданчики для розміщення статей;
    • підготували відгуки для розміщення на Гугл Картах;
    • спланували роботи з крауд-маркетингу.

    Загалом нам вдалося домогтися плавного приросту посилальної маси сайту нашого клієнта.

    Коментар нашого експерта

    Особливість цього інтернет-проєкту була в тому, що кількість сторінок, які індексувалися в пошуковій видачі, була схожа з конкурентами, але органічний трафік був у кілька разів менше, ніж на інших сайтах. Причиною такої ситуації було те, що основна маса ключових запитів перебувала за межами основної трафікогенерованої зони. На старті проєкту в топ-10 знаходився всього 1% ключів, а в топ-3 — 0. Тому основним нашим завданням було поліпшення позицій запитів у пошуку. Після впровадження нашої стратегії, усунення технічних недоліків проєкту показники вебресурсу значно покращилися та зросла відвідуваність інтернет-магазину верхнього одягу.

    Ерік Клюєв, Head of SEO

    Результати проєкту

    Головним результатом роботи стало збільшення трафіку на сайт. За рік просування комерційного проєкту, що працює у висококонкурентній ніші, нам вдалося домогтися приросту відвідуваності майже у 2,5 раза.

     

    Кількість переходів із пошукових систем зросла майже у 5 разів.

     

    Цього вдалося досягти завдяки збільшенню видимості сайту в пошуку та поліпшенню позицій більшості ключових запитів.

    Кількість запитів у топі

    На старті проєкту

    За 5 місяців роботи

    Топ-3

    0% (1 шт.)

    13% (238 шт.)

    Топ-10

    1% (20 шт.)

    31% (556 шт.)

    Топ-30

    5% (92 шт.)

    57% (1015 шт.)

    Висновки та подальші плани щодо проєкту

    Робота у висококонкурентній ніші продажу одягу показала, наскільки важливо звертати увагу на всі базові етапи SEO-просування. Наші фахівці розширили семантичне ядро, усунули технічні проблеми, попрацювали над нарощуванням посилальної маси. Це привело до хороших результатів. Наразі проєкт закритий.

     

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    Ми використовуємо файли cookie
    Ми оптимізуємо роботу сайту, створюємо персоналізований маркетинговий досвід та збираємо дані щодо використання сайту та аналітику. Натиснувши «Прийняти», ви погоджуєтеся використовувати наші файли cookie.