
Google Analytics: що це таке та як користуватися
Якщо у вас є веб-сайт, швидше за все, ви використовуєте Google Analytics, щоб відстежувати, його…
Докладніше

Яких помилок варто уникати при створенні інтернет-магазину
Запуск інтернет-магазину та подальше управління ним потребують чимало ресурсів і…
Докладніше

Як створювати ефективні картки товарів для інтернет-магазину
Чи ви знали, що вже сьогодні частка інтернет-продажів становить 17,5% від роздрібної…
Докладніше

Сторітелінг: історії, які продають
Сторітелінг – це мистецтво продавати через історії. Емоції – ось ті безкоштовні…
Докладніше

Що таке органічний трафік і чому він такий важливий
У цій статті ви дізнаєтеся, що таке органічний трафік, чому він вважається найбільш…
Докладніше

Модель AIDA в інтернет-маркетингу
Формула AIDA – класика маркетингу. Стратегія для тексту, контекстного оголошення,…
Докладніше