Поділіться
Зміст

    Вперше хештеги з'явилися у 2007 році як спосіб маркування повідомлень у Twitter. З появою Instagram цей спосіб виділення тематичного контенту зберігся. З того часу хештеги активно використовуються в соціальних мережах Twitter, Instagram, YouTube, Google+ та Pinterest.

    Поступово соцмережі стають однією зі сфер бізнес-інтересів. Наприклад, інстаграм щодня відвідує 500 мільйонів людей. Кількість користувачів соцмереж постійно збільшується. Тут з'являється можливість пропонувати товари, послуги, тренінги величезній кількості людей. Тому важливо навчитися використовувати хештеги в Instagram для просування власного акаунту та розкручування сторінок. У статті ми докладно розповімо про специфіку використання даного інструменту в просуванні та дамо рекомендації щодо підбору та правильного використання тегів.

    Що таке хештеги

    Що таке хештеги?

    Хештеги в інстаграм – це спеціальні мітки, які вказують на те, який контент містить це повідомлення або пост. Вони є своєрідними інтерактивними посиланнями, які дозволяють користувачеві швидко знаходити пости з таким вмістом у соцмережі. Хештег може привернути увагу користувача та спонукати його вивчити ваш контент. Також використовується соцмережами з рекомендаційною метою. У такому разі користувачеві пропонуватиметься до перегляду контент з аналогічною тематикою.

    Переваги використання хештегів в Instagram

    Сьогодні, коли соціальними мережами користуються мільйони людей, вони містять величезну кількість інформації. Хештеги в інстаграм допомагають навести порядок у цьому цифровому звалищі. Їхніми головними перевагами є:

    1. Спрощення пошуку. Якщо користувачеві потрібно отримати більше інформації на будь-яку тему, він використовує хештег, щоб знайти цікаві публікації. Для власників сторінок в інстаграм використання такого інструменту дозволяє відкрити доступ до вашого контенту більшій кількості користувачів. Таким чином, ви зможете розширити свою аудиторію та збільшити кількість підписників.
    2. Можливість отримувати інформацію про інтереси аудиторії. Відстежуючи взаємодію користувачів з хештегами, ви можете зрозуміти, який контент користується найбільшим попитом.
    3. Заохочення до вивчення контенту. Користувачі, які знаходять вас по хештегах, зацікавлені в отриманні інформації на цю тему. Для власників сторінок це додаткові перегляди. Згідно з дослідженням, проведеним Influencer Marketing Hub, пости в інстаграмі з хештегами привертають на 12,6 % більше уваги.
    4. Можливість виділитись серед конкурентів. Унікальні хештеги роблять вас помітнішими.

    Корисною функцією для привернення уваги аудиторії є можливість підписки на хештеги в інстаграм. Таким чином, користувачеві на регулярній основі буде пропонуватися для перегляду контент, що цікавить.

    Види хештегів

    В інстаграм можна використовувати кілька видів хештегів:

    1. Абревіатури. Є загальноприйнятою скороченою версією довгих фраз – #OOTD (вбрання дня).
    2. Фірмові хештеги. Демонструють назви брендів – #Marsego.
    3. Територіальні. Дають уявлення про ваше місцезнаходження – #NYCnails.
    4. Хештеги, що вказують на ваш продукт або послугу, – #кав'ярня.
    5. Пов'язані зі сферою діяльності – #кулінарівinstagram.
    6. Хештеги подій. Демонструють контент на тему якогось заходу – #LondonMarathon.
    7. Щотижневі. Належать до конкретного дня тижня – #ThrowbackThursday.
    8. Вірусні. Стають масово популярними на короткий період – під час проведення челенджів чи акцій.

    Крім того, хештеги в Instagram ділять на групи залежно від частоти використання:

    • високочастотні – включені до понад 100 тисяч публікацій;
    • середньочастотні – повторюються у 50–100 тис. постів;
    • низькочастотні – опубліковано менше 50 тисяч разів.

    Види хештегів

    Наскільки популярним є конкретний хештег, можна дізнатися з пошуку.

    Ще одна група хештегів, про яку не було сказано раніше, – приховані теги. Вони непомітні під час перегляду постів, але при цьому з їх допомогою користувачі можуть знаходити потрібні публікації. Приховані хештеги в інстаграмі використовують для різних цілей. Наприклад, у такий спосіб можна захиститися від цікавих конкурентів або звільнити більше місця для створення опису до публікації.

    Щоб приховати хештеги, їх розміщують у самому кінці посту (у такому разі їх все ж таки можна побачити, натиснувши кнопку «Ще»). Також одним зі способів є підбір кольору при публікації сторіс таким чином, щоб текст зливався з фоновим зображенням. Найбільш вдалим та непомітним варіантом є розміщення переліку тегів у відповідь на перший коментар до посту. Після його видалення пропаде і ваше повідомлення з хештегами, однак вони будуть працювати і далі, залучаючи користувачів за запитами.

    Використовуємо хештеги правильно!

    У використанні хештегів в інстаграм існують обмеження. Наприклад, у контенті в стрічці новин, Reels або IGTV їх кількість не може перевищувати 30, а в Stories – 10. Згідно з дослідженням, проведеним TrackMaven, найбільше залучення мають пости, в яких 9–12 хештегів.

    Використовуємо хештеги правильно!

    Експерт Social Media Examiner Дженн Герман рекомендує дотримуватися такої стратегії в підборі хештегів:

    • 3–5 найпопулярніших;
    • 3–5 помірно популярних;
    • 3–5 нішевих хештегів вашої галузі;
    • 1–2 фірмових.

    Використовувати виключно популярні теги не рекомендується, оскільки через велику кількість постів з їх використанням ваші публікації швидко потраплять до архіву. Крім того, важливо стежити за релевантністю – інакше повідомлення будуть сприйняті як спам.

    Ефективність хештегів в Instagram можна і потрібно відстежувати. Зробити це досить просто за наявності бізнес-акаунту інстаграм. У такому разі вам буде доступний інструмент аналітики Instagram Insights. Потрібна інформація буде доступна у розділі Discovery. Ефективність хештегів можна відстежувати за допомогою платного інструменту Later або завантажувати результати аналітики у звичайну таблицю Excel із певною періодичністю. Пам'ятайте, що на охоплення постів, окрім хештегів, впливають якість опублікованого контенту, день тижня і навіть доба. Тому результати краще оцінювати за досить великий проміжок часу, наприклад тиждень.

    Збір актуальних хештегів в інстаграм на тему

    Найпростіше створити банк хештегів для розкрутки інстаграма, скориставшись пошуком. Введіть один з ключових запитів у вашій тематиці, наприклад #кімнатнірослини. В результаті ви побачите велику кількість пов'язаних хештегів, які вам не доведеться самостійно вигадувати. Нові слова та фрази можна використовувати для повторного пошуку, розширюючи семантику.

    Збір актуальних хештегів в інстаграм на тему

    Також ви можете шукати найпопулярніші пости в інстаграм за одним з тематичних тегів. В описі до популярних постів можна переглянути кілька нових хештегів і використовувати їх на своїх сторінках.

    Для збору найпопулярніших фраз і виразів можна скористатися генераторами хештегів

    Для збору найпопулярніших фраз і виразів можна скористатися генераторами хештегів: Influencer Marketing Hub, TagsFinder, HashtagsForLikes. Також у цьому процесі допоможуть інструменти аналізу цільової аудиторії. Наприклад, SparkToro, який акумулює дані з різних соціальних мереж. Тут ви зможете за основним ключовим терміном отримати список популярних хештегів, які найчастіше використовуються разом із ним.

    Панель пошуку в додатку Instagram працює аналогічно до пошукової системи. Тому ви можете сміливо використовувати запити Google, де зберігається набагато більше інформації про запити користувачів.

    Кластеризація зібраних хештегів

    Зібравши великий перелік хештегів для інстаграм, який відповідає вашій тематиці, вам слід розділити їх на кілька груп, враховуючи частоту звернень і тематику.

    Зібрані хештеги необов'язково зберігати в блокноті або нотатках у телефоні. Подібні вбудовані функції мають багато інструментів для планування роботи в соціальних мережах. Наприклад, у Buffer ви можете дати ім'я кожній групі запитів та вибирати, яку з них ви хочете використовувати у повідомленні.

    Кластеризація зібраних хештегів

    Як зробити свої хештеги в Instagram?

    Ви можете використовувати різні типи хештегів для розкручування інстаграма у підписі до своїх постів. При цьому слід обов'язково створити власний з ім'ям бренду чи компанії. Він може бути менш популярним у порівнянні з іншими – для компаній, що розвиваються, це нормально. При створенні своїх хештегів не слід зловживати їх довжиною. Дослідження поведінки користувачів демонструють, що оптимальна кількість символів не повинна перевищувати 25:

    Як зробити свої хештеги в Instagram

    Навіщо потрібен власний хештег? Він застосовується для привернення уваги до бренду, його продукту, рекламної кампанії. Для його популяризації можуть використовуватися різноманітні акції та розіграші. Наприклад, Starbucks проводить щорічний конкурс дизайну чашки, а всі учасники публікують свої роботи із тегом #RedCupArt.

    RedCupArt

    Як підбирати та додавати хештеги до постів

    Додати хештеги для просування в інстаграм до посту можна як до опублікованого повідомлення, так і в момент його безпосередньої публікації. Для цього важливо підбирати теги, які відповідають тематиці вашого звернення до цільової аудиторії. Щоб створити хештег, достатньо додати піктограму решітки # перед кожним ключовим словом. Якщо ви використовуєте фразу, вона може виглядати так: #кімнатнірослини або так: #кімнатні_рослини. Слід враховувати, що інстаграм вважає такі хештеги різними.

    Для написання тегів можна використовувати будь-яку мову, але краще ту, якою спілкується ваша цільова аудиторія. Все тому, що англомовні хештеги транслюватимуться на весь світ. При цьому користувачі з вашого регіону, які використовують інші запити для пошуку, можуть їх просто не побачити. Враховуйте, що програма розпізнає всі літери як малі, тому використання великих не має сенсу. Хештеги можна розміщувати в тексті підпису до зображення (зазвичай їх вказують після основного тексту) або в першому коментарі до посту. Вони «працюватимуть» у кожному випадку.

    Використовувати хештеги можна не лише під постами, а й у сторіс. Для цього достатньо додати текст і перерахувати всі теги, що відповідають тематиці. Якщо ви плануєте використовувати лише один хештег, його можна прикріпити за допомогою стікера.

    Якщо ви створюєте рілс, оптимально додати теги в описі відео перед його публікацією.

    Використовуючи популярні хештеги в інстаграмі, ви можете звертатися до своєї цільової аудиторії. Зробити це можна декількома способами:

    1. Використовувати фото клієнта з вашим товаром (з дозволу).
    2. Заохочувати користувачів відзначати компанію або продукт у публікаціях.
    3. Відзначати сторінки ваших партнерів.

    Не використовуйте стандартний набір тегів у кожному своєму пості. Це допоможе збільшити охоплення цільової аудиторії та бути цікавішими для ваших підписників.

    У яких випадках хештеги не працюють?

    Існує 3 найпоширеніші причини, через які хештеги можуть не працювати:

    1. Ви використовували хоча б один заборонений хештег у підписі до посту. Інстаграм блокуватиме публікації, які стосуються тероризму, порнографії, розпалювання ненависті чи насильства. Тому близьких до цих тем тегів варто уникати. Крім того, у Мережі періодично виникають хештеги, від яких виходить багато спаму. Користувачі скаржаться на них, що призводить до тимчасового блокування. Перелік таких запитів змінюється щодня, тому варто перевірити безпосередньо перед публікацією.

      У яких випадках хештеги не працюють

    2. Ви використовуєте лише найпопулярніші або, навпаки, нішові хештеги. У першому випадку дуже складно вибитися у топ-9 через високу конкуренцію. У другому – може виявитися, що за цими запитами пости шукає надто мало користувачів.
    3. Тематика фото не відповідає хештегу. Користувачі можуть повідомити Instagram про те, що ваш контент недоречний.

    Найбанальнішою причиною того, що використання хештега в інстаграмі не дає результату, є закритість профілю. Якщо до нього не мають доступу інші користувачі соцмережі, вони не зможуть побачити і оцінити пост. Також не варто забувати ставити пробіл між хештегами, інакше вони зіллються в один суцільний набір букв.

    Висновки

    Хештеги є потужним інструментом розкручування сторінок в інстаграмі. Принцип їх роботи досить простий і зрозумілий як для користувачів, так і для власників акаунтів. Водночас хештеги – це ваш інструмент розкручування, до якого необхідно ставитися з усією серйозністю. Приділяючи підпису до ваших публікацій достатньо часу, ви зможете збільшити охоплення і більше заробляти за допомогою свого акаунту. Все, що для цього необхідно, – правильно підібрати ключові запити.

    Хочете зайнятися просуванням в Instagram професійно? Читайте нашу статтю: «Просування в інстаграм: повний гайд з розкручування з прикладами». Там ви знайдете багато корисної актуальної інформації.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом