Просування Landing Page
Основним завданням лендінгу залишається генерація продажів. Необхідно зосереджуватися саме на ній, а не просто на збільшенні трафіку з органічної видачі. Необхідно ретельно підготувати проект: написати текст, що продає, продумати функціонал, оформити дизайн. Коли все буде відточено, можна починати просування Landing Page. Адже який сенс взагалі вести трафік на ресурс із категорії «так собі»?
Багато сеошників ставлять під сумнів необхідність проведення пошукової оптимізації односторінок. У лендингах немає внутрішньої перелінковки, немає можливості розміщувати багато тексту, заточеного під пошукові фрази. Контент практично не оновлюється, основні фактори поведінки низькі.
Невже можна поставити хрест на просуванні лендингів та статтю далі не читати? Не поспішайте. Хоча основний відсоток Landing Page підтримується контекстною рекламою, SEO також може зіграти свою роль. Але тільки в тому випадку, якщо ваш проект відповідає таким критеріям:
- Пропозиція розрахована на тривалий термін. Якщо лендинг призначений для довгострокової перспективи, то є сенс використати такий інструмент.
- За товаром чи послугою багато пошукових запитів. У цьому випадку теж варто вдатися до пошукової розкрутки сайту . Якщо ж семантика низька або майже нульова, не витрачайте напрасно годину.
- Ви плануєте розкручування за неконкурентними фразами. Не плутайте відсутність запитів та низьку конкуренцію. Багато хто успішно просуває свої ресурси саме за такими ключами, які мало хто використовує. З ними вийти на топові позиції легше, ніж із поширеними.
- Існують кошти на додаткові інструменти інтернет-маркетингу. Йдеться про витрати на залучення брендового трафіку, крауд-маркетингу, СММ тощо.
Якщо односторінок не заточений під сезонні пропозиції чи акції, за головними ключами є фрази у Keyword Planner , причому не перевантажені інформаційними проектами та великими інтернет-магазинами, просування лендингу буде доцільним. Велика ймовірність, що вона дасть вам новий приплив безкоштовного трафіку.
Просування лендингів: плюси та мінуси
Давайте спочатку переконаємося, що оптимізація Landing Page є доцільною. Ознайомимося із плюсами методу:
- відсутність дублів . Вам не доведеться спантеличуватися частою бідою інтернет-магазинів, у яких купа дубльованих сторінок. Це основна проблема, що веде до складнощів із ранжуванням. На лендінг дублі повністю виключені;
- просте відстеження та усунення битих посилань . Концепція Landing Page передбачає відсутність чи мінімум посилань усередині ресурсу. Тому до індексу не потраплятимуть сторінки 404;
- концентрація ваги на головній сторінці . Вам не потрібно налаштовувати внутрішнє перелінкування. Тому вся вага припадає на основну сторінку, і вона буде здаватися значною для пошукових систем.
Провести аналіз посадкової сторінки
Не хочеться засмучувати, але просування лендінг пейдж має деякі мінуси:
- обмежене СЯ. На одній сторінці можна ефективно використовувати невелику кількість ВЧ та НЧ запитів. Ідеально, якщо до 20, інакше можлива переоптимізація;
- невелика вага. Лендінгам непросто набрати зовнішній профіль. Тому на допомогу приходити крауд-маркетинг;
- локальність. Найчастіше лендинг просувається у регіоні. Тобто він має чітку прихильність до місця. Звідси менша кількість потенційного трафіку.
Навіть з урахуванням цих моментів розкручування односторінника можливе, причому досить успішне.
Читайте також
Що таке посадкова сторінка
Рекомендації щодо оптимізації лендингу
Складання семантичного ядра (СЯ)
Від семантики сторінки залежить, за якими запитами на сайт будуть відвідувати відвідувачі. Усі ключові слова, які ви розміщуєте на Landing Page, повинні належати до однієї групи запитів користувача. Від її вибору залежатиме залучення відвідувачів та їх готовність здійснити замовлення.
Якщо ви спробуєте охопити кілька різних груп запитів, сайт не зможе отримати високі позиції у пошуках, оскільки алгоритми пошукових систем сприйматимуть частину контенту сторінки як нерелевантну. Крім того, вам доведеться збільшити обсяг матеріалу, а це негативно вплине на досвід користувача.
Оптимізація контенту
Від контенту в лендінгу залежить дуже багато. Насамперед йдеться про коефіцієнт конверсії . Якісний контент, що продає, забезпечує високі показники продажів або заявок на Landing Page. Важливо, щоб потенційний клієнт прочитавши сторінку остаточно, тому не можна втомлювати його зайвим текстом.
Не забувайте про оптимізацію контенту. Необхідно природно та акуратно вписати зібрані фрази, які забезпечувати просування. Часто помилка на цьому етапі – спроба вписати до офферу основний ключ. Не слід робити так. Оффер – найважливіший елемент лендінгу. Це серце комерційної пропозиції, яке має з перших секунд розкривати всю суть односторінника. Робіть сильний оффер, у якому немає кривих, недоречних входів.
Ось ще кілька порад щодо оптимізації контенту:
- не додавайте текст у вигляді картинок. Веб-дизайнери часто подібні до грішати;
- Ціни також не вказуйте картинками. Це значний чинник ранжирування, що враховується пошуковими системами. Ціна повинна прописуватися в HTML-коді і залишатися доступною для сканування;
- аналогічно робіть з конверсійними кнопками. «Замовити», «Купити», «Залишити заявку» – це стосується важливої семантики, яка також має бути доступною для сканування.
До речі, пам'ятайте, що пошукові системи вміло знаходять злодіїв. Не використовуйте неунікальний текст, бо швидко потрапите під санкції.
Читайте також
Як написати текст для лендінгу
Оформлення метатегів
Приділіть увагу тегам title та description. Як правило, на великих сайтах метатеги генеруються автоматично на основі шаблону, тому що писати їх вручну для сотень сторінок – надто трудомістке заняття. Landing Page складається з однієї сторінки. Написання title і description не займе багато годин, тому метатеги можуть стати одним із ваших конкурентних переваг ранжування.
Title – це заголовок сторінки, який користувач може побачити після наведення курсору на вкладку із сайтом у браузері. Цей елемент дозволяє пошуковим роботам точніше визначати тематику. Він повинен включати основний ключ із групи, під яку оптимізовано вашу сторінку.
Технічний аудит
На цьому етапі слід з'ясувати, які недоліки та помилки знижують ефективність роботи Landing Page. Перелік завдань великий:
- перевірити швидкість завантаження ресурсу та сформулювати план дій щодо її збільшення;
- виконати аналіз HTML та CSS на можливі помилки;
- виявити проблеми, які могли виникнути під час верстки;
- переконатися у коректному відображенні сайту на мобільних пристроях;
- проаналізувати наявність та коректність ALT та TITLE у картинок;
- перевірити наявність санкцій від пошукових систем;
- проаналізувати коректність переходу сайту на захищений протокол;
- оцінити якість застосування мікророзмітки.
Це лише невелика частина завдань. Технічна оптимізація включає оцінку складових сайту, помилки в яких знижують конверсію та заважають повною мірою скористатися можливостями пошукової розкрутки.
Внутрішня оптимізація сторінки
Це великий етап просування, під час якого вам знадобиться опрацювати контент, комерційні фактори, технічні недоліки, виявлені на етапі аудиту. Внутрішня оптимізація дозволяє підігнати Landing Page під вимоги пошукових систем, зробити його зручним, корисним та привабливим для користувачів.
Оскільки односторінники відрізняються від стандартних сайтів, перелік робіт із внутрішньої оптимізації буде трохи іншим.
Швидкість завантаження сторінки
Підвищити швидкість завантаження лендингу варто навіть у тому випадку, якщо ви не оптимізуєте його під пошук. Від неї залежать не лише позиції, а й досвід користувача. Якщо відвідувачеві доводиться чекати 5–10 секунд, щоб побачити контент, він із ймовірністю покине сайт.
Щоб зробити це, ви можете:
- оптимізувати зображення (підібрати оптимальне розширення та використовувати стиснення);
- оптимізувати код Перш за все потрібно забезпечити завантаження розмітки та тексту, а далі – «важчого» контенту. Використовуйте CSS-спрайти для зменшення кількості запитів від браузера;
- увімкнути кешування. Це допоможе прискорити завантаження повторних відвідувачів;
- додати прогрес-барі. Якщо швидкість все ще низька, шкала прогресу допоможе утримати користувачів на сайті;
- використовувати відкладене завантаження. Якщо на сторінці занадто багато фотографій та анімацій, краще використовувати варіант, при якому контент підвантажується в міру скролінгу.
Оптимальна швидкість завантаження сторінки – 1-2 секунди. Якщо чекати доводиться довше, ви втрачаєте потенційних клієнтів. Щоб не зволікати сайт, постарайтеся не обтяжувати його зайвими анімованими елементами, музикою та відео.
Перевірити швидкість завантаження можна через сервіс від Гугла.
Комерційні фактори ранжирування
Лендінг створюється не для розміщення новин чи ведення блогу. Це комерційна сторінка, яку потрібно показати пошуковим системам. У такій справі допомагають розміщення цін, вказівка контактних даних (адреси, телефони, e-mail тощо), додавання фотографій товару та блоку з відгуками.
Ще один комерційний фактор ранжирування – форма зворотнього дзвінка.
Поведінкові фактори та оптимізація конверсії
Слідкуйте за показниками години на сайті та відсотком відмов. Добре, якщо користувач знаходиться на лендінгу довше 1 хвилини. Відмовою вважається та ситуація, за якої понад 10% людей були на сайті до 15 секунд.
Обов'язково підвищуйте конверсію. Мета односторінника – підвести користувача до здійснення цільової дії: купити товар, замовити послугу, залишити свої контактні дані у формі та ін.
Зовнішня оптимізація Landing Page
Зовнішня оптимізація – найважливіший етап односторінника. Вся справа в тому, що розміщуючи контент та посилання на інших сайтах, ви отримуєте додаткові джерела трафіку. Користувачі ресурсів, що посилаються на вас, можуть зацікавитися вашим постом або статтею та перейти за посиланням.
Посилальна стратегія для лендінгу
Для розміщення беклінків використовують такі методи:
- Крауд-маркетинг – це активність на форумах, блогах. Крауд-посилання розміщуються у коментарях та обговореннях. Все виглядає як звичайні поради користувача. Тому такі посилання можуть залучати переходи.
- Контент-маркетинг – це самостійний метод, який найчастіше використовують для просування лендингів. З його допомогою ви можете отримати зворотні посилання, розміщуючи статті, огляди та прес-релізи у блогах та інтернет-ЗМІ.
Раніше закупівля посилань для просування була досить поширеним явищем. Згодом алгоритми пошукових систем навчилися детальніше оцінювати профіль посилання та розпізнавати ресурси, що продають та купують посилання. Тому для зовнішньої оптимізації закупівлю краще не використовувати, інакше ризикуєте потрапити під санкції.
Вибираючи майданчики для розміщення зворотних посилань, зверніть увагу на тематику та популярність ресурсів. Чим ближче тема сайту-донора до вашої, тим краще. Посилання з популярних ресурсів, що користуються довірою пошукових систем, приносять більше користі, ніж беклінки з сайтів, які мають низькі позиції та відвідуваність.
Висновки
Сподіваємося, що ця стаття допомогла вам розібратися, як просувати Landing Page. Але, звісно, як і у будь-якого просування, у розкрутці лендінгу є маса нюансів. І щоб отримати бажаний результат, треба знати всі «підводні камені». Тому, якщо у вас виникне необхідність розкрутити лендінг і ви не зможете це зробити самостійно, фахівці Elit-Web стануть вам у нагоді. У нас є великий досвід у просуванні Landing Page, і ми запропонуємо вам схеми розкрутки, які дійсно працюють.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!