0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Що таке швидкі посилання в Google і як їх налаштувати

Поділіться
Зміст

    як додати швидкі посилання

    Дуже часто рішення про покупку залежить від того, як швидко користувач знаходить потрібну інформацію. У цьому плані корисно звернути увагу на те, як ваш сайт відображається у пошуковій видачі. Що побачить людина: одне посилання з коротким описом чи блок, що відображає структуру вебресурсу? Відповідь очевидна: якщо ви зможете налаштувати швидкі посилання в Гугл, шанси стати помітнішими у пошуку у вашого бренду виростають. Так що влаштовуйтесь зручніше і знайомтеся з гайдом, в якому ми розповідаємо, як це зробити.

    Простими словами про те, що таке швидкі посилання

    Швидкі посилання — це доповнення до сніпета, або, точніше сказати, його частина, яку пошуковик додає під основним посиланням, що веде на сайт. Їхня особливість у тому, що вони направляють на різні розділи або сторінки цього сайту, полегшуючи швидкий доступ до необхідної інформації. Наприклад, користувач отримує можливість перейти одразу на сторінку акцій або продовжувати пошук товарів у певній категорії.

     швидкі посилання

    Розширені сніпети зі швидкими посиланнями можуть відображатися при платному просуванні. Їхня основна мета — скоротити шлях користувача до конкретної послуги або товару, направивши його відразу на потрібну сторінку або розділ. Це особливо актуально для великих порталів із великим каталогом.

    Кілька корисних фактів:

    • швидкі посилання в Google не з'являються, якщо було введено вузький запит;
    • найчастіше вони формуються для відображення сайтів, які мають хорошу репутацію в ніші, наприклад входять до топ-3 за базовими запитами;
    • у структурі такого розширеного сніпета відображаються від 2 до 6 посилань (раніше їх було більше).

    Важливо зазначити, що в даний час коригувати список швидких посилань вручну не можна — вони відображаються автоматично.

    Для чого потрібні швидкі посилання та як вони виглядають

    Якщо ви хочете глибше зрозуміти, що таке швидкі посилання, давайте розглянемо, які функції вони виконують.

    Завдяки тому, що швидкі посилання займають більше місця на екрані, вони стають помітнішими. Так що перша та найважливіша функція — підвищення CTR сніпета.

    За допомогою таких посилань користувач може відразу потрапити на розділ сайту, що його цікавить, наприклад на сторінку з умовами доставки, переліком акцій або спецпропозиціями компанії.

    І нарешті, sitelinks дозволяють детальніше представити рекламований продукт чи послугу, якщо йдеться про платне просування. У них можна вказати те, що не вдалося відобразити в заголовку або основному тексті оголошення.

    Наприклад, для інформаційного порталу список швидких посилань виглядає так:

     швидкі посилання в google

    А для сайту енергетичної компанії — так:

     швидкі посилання в гугл

    У мобільній версії сніпет може мати такий вигляд:

     як налаштувати швидкі посилання

    Різновиди швидких посилань

    Відображення швидких посилань у видачі залежить не від розробника чи SEO-фахівця. Для одного ресурсу на сторінці різних користувачів список посилань може бути різним. Це залежить від пошукового запиту, історії перегляду й інших параметрів. Нижче розповідаємо про їхні формати.

    • Посилання, які відображаються у вигляді однієї колонки. Зазвичай вони з'являються для брендових запитів і можуть відображати від 1 до 6 додаткових посилань на вебресурси.

     як налаштувати швидкі посилання google

    • Однорядкові посилання на розділи сайту Їх ще іноді називають «вбудованими посиланнями на сайт». Такі лінки відображаються горизонтально в один рядок. Вони вказують на найпопулярніші розділи вебресурсу.

     як додати сторінку в швидкі посилання

    • Додаткові посилання на рекламу Google. Переходи на внутрішні розділи сайту можуть відображатись у рекламних оголошеннях у результатах пошуку Google та YouTube (на мобільних пристроях). Ви можете налаштувати їх під час запуску кампаній Google Ads.

     як зробити швидкі посилання в google

    У чому користь швидких посилань

    Основна вигода сніпета з переходами на різні сторінки сайту полягає в тому, щоб:

    • залучити більше трафіку на сайт. Коли користувач вводить брендовий ключовий запит, алгоритми не завжди готові розпізнати, що саме потрібно людині на величезному вебпорталі;
    • спростити перехід до потрібного розділу. Наприклад, останнім часом до сніпета включаються посилання на розділи або статті, нещодавно переглянуті відвідувачем;
    • зайняти більше місця на сторінці видачі. Це корисно у боротьбі з конкурентами й особливо актуально для мобільного пошуку.

    Таким чином, sitelinks цінні не тільки для SEO, але і для цільової аудиторії проєкту.

    Що потрібно знати про налаштування швидких посилань

    Отже, ви шукаєте відповідь на запитання: як зробити швидкі посилання в Google? Доведеться вас трохи засмутити. Справа в тому, що поява посилань автоматизована, і ви не можете увімкнути або вимкнути цю опцію на своєму сайті. Але є деякі рекомендації, які можуть вплинути на ймовірність їхньої появи.

    Чекліст: додаємо швидкі посилання на сайт

    Це може здатися дивним, але щоб відповісти, як налаштувати швидкі посилання Google, необхідно попрацювати над загальною структурою сайту Якщо структура та навігація не дозволяють алгоритмам знайти смислові блоки на сайті, розширений сніпет не відобразиться в пошуку Google.

    Порядок ваших дій має бути наступним:

    1. Перевірте, чи дотримані логіка у виділенні категорій та ієрархічність структури.

    2. Створіть або оновіть XML-карту сайту, яка включатиме всі сторінки, які ви хочете, щоб Google індексував. Завантажте її в Google Search Console.

    3. Переконайтеся, що на головній сторінці налаштовані внутрішні посилання, які ведуть до основних посадкових. Ці посилання допомагають Google зрозуміти структуру сайту, що впливає на можливість відображення sitelinks у результатах пошуку.

    4. Напишіть title, description та alt сторінок. Google використовує мікророзмітку, щоб зрозуміти зміст сторінки та наскільки вона відповідає пошуковому запиту.

    5. Переконайтеся, що сайт ранжується за назвою бренду. Можливо, це і не те, що ви можете контролювати безпосередньо, але обов'язково працювати з брендовими запитами.

    Які інструменти будуть корисні при налаштуванні посилань

    Коли ви шукаєте, як додати швидкі посилання, обов'язково використовуйте сервіси для оцінки загальної роботи сайту. Ось кілька корисних інструментів:

    • аналіз ключових слів Google Keyword Planner, Ahrefs або Semrush;
    • моніторинг позицій SE Ranking чи Serpstat;
    • генерація та відправка карт сайту, наприклад XML Sitemap Generator;
    • контроль за станом вебресурсу загалом (Google Search Console).

    Застосовуючи ці інструменти, ви зможете розширити сніпет і налагодити весь процес взаємодії користувача з сайтом.

     що таке швидкі посилання

    Що потрібно підготувати, щоб сторінки сайту відображалися у швидких посиланнях

    На жаль, неможливо дати пряму відповідь на запитання, як додати сторінку до швидких посилань. Нагадаємо: їхній показ повністю автоматизований. Однак можна виділити кілька умов, за яких вимоги до сайту повинні бути дотримані, щоб підвищити ймовірність цього:

    • узгодженість метатегів H1, Title та найменувань URL;
    • налаштування внутрішньої перелінковки з дотриманням логіки й ієрархії;
    • доступ на головній сторінці до основних посадкових.

    Продумана структура вебресурсу, якісна внутрішня оптимізація та зручна навігація підвищують шанси сторінок потрапити до sitelinks.

    Чи можна впливати на формування швидких посилань Google

    Правила роботи зі швидкими посиланнями у видачі іноді змінюються. Якщо раніше можна було редагувати їх на сайті вручну, то зараз ця опція недоступна.

    Google постійно тестує різні формати дизайну для настільних і мобільних версій. Наприклад, кілька років тому sitelinks відображалися в двох колонках, а в даний час — в одному стовпці. З березня 2024 року багато користувачів спостерігають значне зниження кількості швидких посилань, які відображаються в результатах пошуку. Поки що невідомо, чи збережеться ця тенденція. Також Google вносить зміни до правил відображення окремих елементів. Зокрема, з листопада 2024 року буде припинено підтримку вікна внутрішнього пошуку на сторінках сайту. Далі ця опція зникне зі звітів Search Console.

    Чи можна перевірити швидкі посилання

    Найпростіше це зробити вручну. Спробуйте виконати пошук за основними ключами, за якими просувається ваш сайт, і подивіться на результат видачі. Зрозуміло, що такий експеримент не покаже повної картини. Тому скористайтесь іншим способом. Наприклад, серед сервісів SE Ranking є функції аналізу елементів видачі Google, зокрема швидких посилань. Опція доступна у розділі «Елементи пошуку».

    Чому в оголошенні можуть не відображатися швидкі посилання

    Дуже корисно, коли під час платного просування відображаються розширені оголошення з прямими переходами до основних розділів вебресурсу. Тим більше, що для контекстної реклами питання, як додати швидке посилання, вирішується просто: це можна зробити в рекламному кабінеті Google Ads.

    Але навіть після цього в рекламі можуть не відображатися sitelinks. Основна причина — низька якість оголошення. Показник Quality Score враховується під час показу розширень. Працюючи над цим параметром, ви досягнете результату і для відображення списку посилань.

    Підбиваючи підсумки

    Швидше за все, ви ще раз переконалися, що в SEO-просуванні немає дрібниць. Щоб налаштувати показ швидких посилань у пошуку, потрібно попрацювати з загальною структурою сайту та вирішити безліч інших питань.

    FAQ

    Що таке швидкі посилання?

    Це список посилань з одного домену, які логічно згруповані та відображаються під основним пошуковим результатом. Цей перелік формується автоматично на основі мікророзмітки, ієрархії структури сайту й інших факторів. Швидкі посилання допомагають оперативно знайти потрібну інформацію й економлять час.

    Як зробити швидкі посилання в Google?

    Оскільки показ швидких посилань відбувається автоматично, налаштувати їх не можна. Щоб вплинути на рішення алгоритмів Google, бажано додати елементи мікророзмітки Schema на сторінки продуктів або в блог. Важливо також дотримуватись ієрархії структури сайту, додаючи нові сторінки на сайт, не порушуючи логіки.

    Навіщо потрібні швидкі посилання?

    Головна функція цього елемента — допомога користувачам. Вони дозволяють швидше орієнтуватися на сайті, а також економити час на ухвалення рішення про те, чи переходити на вебресурс. Переглянувши запропонований список, користувачі зможуть потрапити до конкретного розділу сайту зі сторінки видачі.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    Ми використовуємо файли cookie
    Ми оптимізуємо роботу сайту, створюємо персоналізований маркетинговий досвід та збираємо дані щодо використання сайту та аналітику. Натиснувши «Прийняти», ви погоджуєтеся використовувати наші файли cookie.