Тільки за перші два місяці робіт нам вдалося зменшити вартість конверсії майже на 95%, і в результаті кількість цільових дій зросла майже втричі. Коефіцієнт конверсій збільшився на 143%.
Загальна інформація щодо проєкту:
Назва компанії: Dispatcher360.com |
Послуга : контекстна реклама в Google |
Тематика: Диспетчерська служба з вантажних перевезень (Truck Dispatch Service) |
Мета клієнта: підвищення кількості цільових дій, зниження вартості конверсії |
Регіон: USA |
Результат роботи: збільшення кількості заявок через сайт майже в 3 рази, зростання коефіцієнта конверсій на 143% |
Команда Dispatcher360 надає диспетчерські послуги та допомагає організувати вантажоперевезення по всьому світу. Фахівці цієї американської компанії допомагають знаходити та укладати найвигідніші контракти, домовлятися про високі тарифи, організовувати експлуатацію техніки так, щоб вона приносила прибуток.
Особливістю обслуговування Dispatcher360 є те, що кожного клієнта супроводжує диспетчер, який опікується дотриманням договору, готовий розрахувати оптимальний варіант маршруту, завантаження, швидко усунути невизначеності, які можуть виникнути в процесі роботи.
Діяльність команди Dispatcher360 спрямована на надання послуг:
- автотранспортним компаніям, які зацікавлені у розширенні своєї команди та при цьому прагнуть отримати підтримку відповідальних та кваліфікованих фахівців;
- операторам, власникам транспортних засобів. Команда бере на себе відповідальність за розрахунок вигідних тарифів, розробку та супровід маршруту, підготовку супровідних документів;
- брокерів. Партнерські відносини з компанією Dispatcher360 дадуть їм можливість мати точну інформацію про місцезнаходження вантажу, яка буде доступна у будь-який час.
Компанія має 7 років досвіду роботи у сфері вантажоперевезень, за які понад 50 диспетчерів та понад 300 водіїв надали кваліфіковану підтримку її клієнтам.
Компанія Dispatcher360 звернулася до нас із завданням реорганізувати роботу в рекламному кабінеті, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів за допомогою контекстної реклами.
Цілі та завдання проєкту
Головна мета нашого клієнта полягала в тому, щоб налагодити роботу рекламного облікового запису та підвищити прибутковість реклами. Цього можна було досягти за рахунок:
- детального опрацювання семантики та визначення ефективних ключових запитів;
- налаштування ефективних рекламних кампаній;
- ретельного контролю над видатками бюджету;
- використання інших рекламних інструментів
Все це мало в перспективі принести додаткові переходи на сайт, збільшення кількості заявок та підвищення конверсії онлайн-ресурсу в цілому.
Наша стратегія
На момент старту нашого проєкту в США з просування за допомогою контекстної реклами компанія Dispatcher360 вже мала досвід запуску окремих кампаній, але позитивного результату в залученні нових клієнтів вони не принесли. Ми спостерігали перевитрату вартості за клік та високий ризик блокування облікового запису. За підсумками вивчення попереднього досвіду ми виділили кілька стратегічних етапів.
Аналіз конкурентів та детальне вивчення тематичної ніші
Сучасний ринок у США насичений різними пропозиціями, тому, щоб вийти на перші позиції та обійти конкурентів, від нас потрібно було провести серйозну роботу з вивчення тематичної ніші та аналізу конкурентів. Серед головних питань, відповіді на які потрібно дізнатися на цьому етапі, були сформульовані такі:
- хто є основними споживачами послуг Dispatcher360;
- які компанії є конкурентами нашого клієнта, які послуги вони пропонують, яке їхнє УТП, у чому особливості їхнього позиціонування;
- якою є географія просування компанії нашого клієнта і в чому він перетинається з конкурентами;
- на якому рівні параметри usability та функціонал сайту нашого клієнта.
Останнє питання безпосередньо не було пов'язане з запуском контекстної реклами, але наш досвід просування на американському ринку підказував, що фактори зручності користування сайтом та швидкості взаємодії з користувачем дуже важливі для підвищення конверсії. Тому, окрім результатів аналізу ніші, планувалося підготувати рекомендації щодо покращення юзабіліті сайту, якщо це виявиться необхідним.
Підготовчі роботи до запуску нових рекламних кампаній
Щоб досягти успіху в просуванні на ринку в США, наша команда мала ретельно підготуватися до запуску рекламних кампаній. Зокрема, необхідно було виконати такі роботи:
- зібрати семантичне ядро, виділити та згрупувати ключові слова;
- підготувати тексти оголошень та розширення до них, погодити їх з клієнтом;
- налаштувати обліковий запис у рекламному кабінеті в Google Ads. Оскільки попередній обліковий запис був заблокований, ми фактично запустили роботи з нуля;
На цьому етапі потрібно ще доналаштувати цілі в Google Analytics для того, щоб можна було відстежувати результативність рекламних кампаній, і налаштувати додаткові події в Google Tag Manager.
Управління аудиторіями та запуск реклами
Попередні кампанії, які наш клієнт запускав самостійно, мали досить високу вартість за клік. Щоб знизити цей показник і досягти результативності, потрібно уважно проаналізувати аудиторії, на які були б зорієнтовані покази. Зокрема було вирішено створити аудиторії «особливі сегменти» і більше приділити уваги тим користувачам, які вже стикалися з брендом нашого клієнта. У перспективі на них можна буде орієнтуватися під час запуску кампаній ремаркетингу.
Наше рішення
Крок 1. Налаштували обліковий запис у Google Ads, провели підготовчі роботи, запустили пошукові рекламні кампанії
На першому етапі ми виконали всі заплановані роботи, пов'язані з аналізом тематичної ніші та вивченням конкурентів у США. Потім зібрали семантичне ядро та затвердили з клієнтом список ключових слів. Також було підготовлено варіанти текстів оголошень.
Після створення та запуску пошукової рекламної кампанії перевірили налаштування аналітики та цілей.
Крок 2. Тестували додаткові рекламні інструменти та аудиторії
У перший місяць після старту робіт наші фахівці вирішили підключити інструменти Discovery Ads та Display, що було спрямовано на підвищення впізнаваності бренду, отримання більшого цільового, але недорогого трафіку.
Також ми вирішили протестувати кілька аудиторій Google, «особливі сегменти» та списки «схожих користувачів». Ці дії допомогли збільшити кількість переходів на вебсайт.
Крок 3. Оптимізували запущені рекламні кампанії
На цьому етапі були проведені роботи з аналізу ефективності регіонів США для просування бізнесу клієнта. Підсумком стала розробка нових пошукових кампаній. У кампаніях були виділені регіони з низьким показником конверсій та 2 штати, які представляють для клієнта інтерес (New Jersey та Illinois).
В умовах економії бюджету та відсутності результатів медійної мережі було прийнято рішення відключити рекламу в контекстно-медійній мережі Google і зосередитися на пошукових кампаніях.
Під час робіт наші фахівці накопичили достатньо даних та підключили автоматичні стратегії для отримання максимальної кількості конверсій.
Коментар нашого експерта
За 4 місяці роботи над проєктом на ринку в США вдалося протестувати кілька інструментів і зробити висновки щодо їхньої результативності. Для цієї ніші найефективнішими виявилися пошукові рекламні кампанії.
Середня вартість ліда склала 76,29 $, коефіцієнт конверсій виявився на рівні 1,71%.
Загалом клієнт залишився задоволеним співпрацею з нами. Рекламні кампанії були припинені через сезонність, оскільки у цього бізнесу пік активності припадає на вересень-грудень.
Анастасія Гусак , senior PPC specialist
Результати проєкту та подальші плани
Цілей, які поставив перед нами клієнт, було досягнуто. Основні результати за перші місяці робіт були такими.
За перший місяць |
За другий місяць |
Усього за 4 місяці |
|
Кількість кліків |
689 |
801 |
2805 |
Середня ціна кліка |
0,98 $ |
1,23 $ |
1,31 $ |
Кількість цільових дій |
6 |
17 |
48 |
Середня ціна конверсії |
113,02 $ |
57,96 $ |
76,29 $ |
Коефіцієнт конверсій |
0,87% |
2,12% |
1,71% |
За другий місяць робіт вартість конверсії нам вдалося знизити на 94,99%, а коефіцієнт зріс на 143%.
Загалом результати за 4 місяці співпраці представлені на графіках.
Бізнес клієнта має сезонність, тож у листопаді ми спостерігали спад активності, а у грудні рекламу було вирішено призупинити.
Робота над проєктом запуску контекстної реклами на ринку США для компанії Dispatcher360 продемонструвала, що для досягнення поставлених завдань дуже важливо проводити попередній аналіз тематики, тестувати додаткові інструменти, ретельно моніторити результати та за необхідності вносити зміни до налаштувань рекламних кампаній.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!