
LTV показник: що це таке життєвий цикл клієнта, як його порахувати
Взаємодія з клієнтом не повинна обмежуватися одним продажем. Розуміння цього-перший…
Докладніше

Кейс SEO-просування сайту клініки Dental Art
Виконана раніше SEO-оптимізація сайту стоматологічної клініки та підтримувальні…
Докладніше

Мікророзмітка JSON-LD: що це і як використовувати
Мікророзмітка – це розмітка тексту спеціальними тегами та атрибутами, за допомогою…
Докладніше

Кейс контекстної реклами інтернет-магазину Manov.com.ua
Наш досвід запуску PPC-реклами показує, що конверсія інтернет-магазинів у наш складний…
Докладніше

Кейс розкрутки інтернет-магазину Lillyshop.pro в умовах війни
SEO-просування комерційного проєкту в умовах війни – це складне завдання. Нашій команді…
Докладніше

Кейс просування сайту страхової компанії «Арсенал Страхування»
Як вивести сайт у топ-3 та в топ-5 пошукової видачі Google за основними ВЧ-запитами? Як…
Докладніше