0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Аналіз конкурентів з погляду функціоналу сайту та асортименту

Поділіться
Зміст

    аналіз конкурентів

    У світі швидко змінюються смаки клієнтів, розвиваються нові напрями у бізнесі, компанії формують нові пропозиції. Тому важливо постійно тримати руку на пульсі цих змін, стежити за новими тенденціями в SEO і налаштовувати свої повідомлення, мову, канали комунікації з клієнтами з урахуванням умов, що змінилися. У маркетологів є цілий арсенал інструментів для цього, наприклад, дослідження ключових слів та відстеження ключових показників ефективності SEO на власних ресурсах. Поряд із цими методами важливо зарезервувати місце для SEO-аналізу сайтів конкурентів.

    Аналіз конкурентів — це послідовне вивчення дій компаній, що працюють у тій же ніші, з метою визначення їх сильних і слабких сторін. У сфері цифрового маркетингу такий аналіз дозволяє з'ясувати, які інструменти просування використовують конкуренти, звідки отримують трафік, які рекламні формати дають найкращий результат і які ключові запити лежать в основі їхньої контент-стратегії.

    Конкурентний аналіз — що це?

    Це спосіб дізнатися про інші компанії, які мають схожі на ваші продукти або сервіси. Аналіз конкурентів необхідний, щоб розібратися, чим ви краще чи гірше, як можна зробити свій бізнес успішнішим і залучити потенційних клієнтів.

    Навіщо робити аналіз конкурентів?

    У звіті HubSpot за минулий рік є дані, що підтверджують, що 61% маркетологів ставлять SEO-просування головним пріоритетом у розвитку бізнесу та зміцненні його позицій в інтернеті.

    аналіз конкурентів

    Ретельний та різнобічний аналіз конкурентів у SEO дозволяє побачити ширшу картину у своїй ніші. Він дасть можливість дізнатися про сильні та слабкі сторони суперників і проаналізувати ринок загалом. У перспективі можна використовувати отримані дані для зростання.

    У процесі аналізу може бути отримана інформація про:

    • SEO-тактики конкурентів. Далі можна буде проаналізувати свої переваги та недоліки і спрогнозувати, чи спрацюють подібні методи у вас;
    • нові напрямки, які використовують суперники для свого просування. Це допоможе знайти точки зростання для своєї справи;
    • свої прорахунки, які дали можливість конкурентам обійти вас;
    • стратегії зовнішньої оптимізації вебресурсу Таким чином, можна знайти корисні посилання, які конкуренти використовують для підвищення свого рейтингу;
    • конкурентоспроможність ключових слів. Ретельний аналіз відкриває доступ до релевантних ключових слів у тематичній ніші.

    Все це ще раз підтверджує, що на питання, навіщо потрібний аналіз конкурентів, є чітка відповідь для розвитку власного бізнесу.

    Чому бізнесу не обійтися без конкурентного аналізу

    Аналіз конкурентів — це важливий інструмент для успішного бізнесу. Він допомагає бути в курсі того, що відбувається на ринку, і адаптуватися до умов, що змінюються. Ось декілька причин, навіщо робити аналіз конкурентів:

    • для розуміння, що хочуть і чого потребують клієнти, як краще задовольнити їхні потреби;
    • щоб виділитися серед інших компаній, пропонуючи унікальні товари або послуги, які відрізняються від пропозицій конкурентів за ціною, якістю, функціоналом та іншими параметрами;
    • для визначення своїх сильних та слабких сторін, для покращення свого бізнесу;
    • щоб зрозуміти власну цільову аудиторію, її інтереси та прийоми, які допомагають її залучити;
    • для пошуку нових можливостей розвитку компанії (наприклад, як входити до нових сегментів ринку, створювати нові продукти чи послуги, співпрацювати з іншими компаніями тощо).

    Крім того, грамотний аналіз конкурентів дозволить передбачити можливі загрози від них та створити стратегії для захисту свого ринкового становища чи розширення вашого ринку.

    Підготовка до аналізу конкурентів

    Аналіз конкурентів – це чітко спланована робота, яка тільки тоді принесе результат, коли буде заснована на розумінні процесу та використанні різних методів. Для початку необхідно виконати підготовчі роботи:

    • сформувати перелік конкурентів свого бізнесу. Це роблять декількома способами – за допомогою аналітичних сервісів (наприклад, Google Analytics чи SemRush), дослідження пошукової видачі. Для цього потрібно ввести основні ключі, за якими можна знайти вас, і в результатах будуть помітні основні суперники. Також цінну інформацію можна отримати з профільних рейтингів;
    • сформулювати чітку мету аналізу. Від цього залежить вибір методів дослідження. Наприклад, якщо нашим завданням є вивчення функціоналу сайту або асортименту інтернет-магазину, то відповідна мета дозволить скоригувати роботу;
    • детально вивчити потреби цільової аудиторії. Це крок до чіткого позиціонування, розробки якісного УТП, опрацювання дієвих каналів взаємодії з потенційними клієнтами.

    Зіставлення результатів аналізу конкурентів та потреб ЦА стане поштовхом для розробки унікальної стратегії розвитку власного бізнесу.

    Не менш важливо визначитися з тим, кому доручити аналіз конкурентів інтернет-магазину. Можна цим зайнятися самостійно або доручити проведення моніторингу фахівцям. Ми рекомендуємо проводити комплексне дослідження ніші на старті проєкту, при зміні пріоритетів компанії, різких змінах на ринку.

    Як скласти перелік реальних конкурентів

    Розуміючи, хто ваш конкурент, ви зможете вивчити свої сильні та слабкі сторони, визначитися з можливостями та загрозами. Але як дізнатися хто є вашим реальним конкурентом? Отже, існує декілька способів, про які ми розповімо далі.

    Результати пошукової видачі

    Найпростіший спосіб знайти своїх конкурентів — це ввести в рядок пошуку запит, за яким шукають ваш товар або послугу. Отже, якщо ви продаєте дитячі іграшки, то введіть «купити дитячі іграшки». Подивіться на перші 10–20 сайтів, які видасть пошуковик. Це будуть ваші прямі конкуренти, тобто ті, хто пропонує той же товар чи послугу, що й ви.

     

    Відгуки

    Ще один спосіб, як зробити аналіз конкурентів, — це проаналізувати рейтинги та відгуки про них на різних майданчиках, де їх публікують. Там ви знайдете не тільки список своїх суперників із бізнесу, але й інформацію про те, як вони працюють із клієнтами, яку якість товару пропонують, які ціни встановлюють тощо.

     

    Карти

    Якщо ви працюєте в офлайн-сегменті або маєте фізичну адресу, то вам варто звернути увагу на карти та довідники типу Google Maps та ін. Крім того, ви зможете побачити їхні контактні дані, графік роботи, фотографії та відгуки, виконати аналіз конкурентів.

     

    Оголошення

    Ще один ефективний спосіб — аналіз оголошень та семантичного ядра вашого ринку. Для цього можна використовувати різні сервіси для аналізу оголошень та семантики (наприклад, Google Ads, Semrush тощо). Там ви зможете дізнатися, хто з ваших конкурентів платить за рекламу, які ключові слова вони використовують, які заголовки та тексти пишуть тощо.

    Маркетплейси

    Якщо ви продаєте товари через інтернет-магазини чи агрегатори, вам варто виконати аналіз конкурентів на цих майданчиках. Ви зможете зрозуміти, які товари вони пропонують, які ціни встановлюють, які акції та знижки роблять, які відгуки мають та ін.

    Спеціалізовані сервіси

    Як зробити аналіз конкурентів, якщо ви працюєте в специфічній галузі чи ніші? У цьому вам допоможуть спеціалізовані сервіси, які збирають інформацію про ваш ринок. Наприклад, якщо ви займаєтеся освітою, то подивіться на такі сайти, як Edusson, Coursera, Udemy тощо. Там ви знайдете своїх конкурентів за тематикою, форматом та ціною курсів, а також відгуки та рейтинги студентів.

    Звіти

    Якщо ви працюєте з різними майданчиками для продажу чи просування свого товару або послуги, необхідну інформацію про конкурентів допоможуть вам отримати звіти від цих майданчиків. Наприклад, якщо ви просуваєтеся через соцмережі, то подивіться на звіти Facebook Insights, Instagram Insights тощо, які показують статистику за вашими публікаціями та аудиторією. Використовуйте цю інформацію, щоб виконати аналіз конкурентів.

    Опитування клієнтів та потенційної цільової аудиторії

    Нарешті, найнадійніший спосіб дізнатися про ваших конкурентів — запитати про це своїх клієнтів та потенційну цільову аудиторію. Ви можете провести опитування онлайн або офлайн, використовуючи різні інструменти та методи. Наприклад, створіть опитувальник у Google Forms і розішліть його по своїй базі клієнтів або підписників. Тут ви можете поставити різні питання про те, як вони обирають між вами та конкурентами, що їм подобається чи не подобається в інших компаніях тощо.

    Аналіз ніші

    Отже, на старті робіт у SEO важливо зрозуміти, з ким ми маємо спілкуватися (наша аудиторія) і хто є нашими основними суперниками.

    Ми рекомендуємо виділити кілька категорій брендів-конкурентів:

    • стійкі бренди. Компанії з великою аудиторією та значною часткою ключових слів і контенту на сайті;
    • нові лідери. Бренди, які нещодавно вийшли на ринок, швидко зростають і встигли добре зарекомендувати себе;
    • бренди, що змінили правила гри. Компанії, які прориваються на ринку і змінюють його;
    • нішеві. Невеликі фірми, які охоплюють певну нішу чи тему галузі, але мають у своїй спеціальну аудиторію.

    Варто не забувати про те, що SEO інструменти можуть нагадати про компанії, які безпосередньо не є прямими суперниками продуктів або послуг. Це можуть бути бренди, які працюють у схожих галузях або мають спільні ключові слова. Їх варто виключити з аналізу, як і не витрачати час на зовсім дрібні компанії.

    Після того як складено загальний перелік конкурентів, можна розділити їх на групи:

    • прямі. Ті, які дуже схожі на вашу компанію за масштабом, асортиментом товарів, функціоналом сайту;
    • непрямі. Це можуть бути фірми, що пропонують схожі продукти, але орієнтуються на іншу ЦА;
    • потенційні. Компанії, які можуть перейти до групи прямих суперників за певних умов.

    Асортимент можна порівняти так:

    категорії товарів

    Це допоможе організувати свою роботу та побачити, хто насправді є найсерйознішим суперником.

    Побудова карти конкурентів

    На цьому етапі виділяють сильні та слабкі сторони компаній та оформляють отриману інформацію у вигляді графіка або діаграми.

    Щоб створити карту конкурентів, необхідно зібрати дані про те, які можливості є на вебресурсах клієнтів. Наприклад, для інтернет-магазину порівнюють такі параметри:

    • доступ до основного меню;
    • способи зворотного зв'язку;
    • можливості пошуку окремих категорій товарів;
    • вибір варіантів замовлення, оплати та доставки продукції тощо.

    Якщо головною метою є порівняння асортименту, то вивчаються групи товарів, представлені на сайті.

    Приклад конкурентного аналізу може бути оформлений так:

    аналіз конкурентів

    Далі визначають сильні сторони продукту чи бренду. Розуміння напрямів, у яких компанія процвітає, допоможе наголосити на них, щоб найкращим чином досягти цільової аудиторії.

    SEO-аналіз та технічний аудит

    Далі важливо порівнювати технічні параметри сайтів. Актуальні дані про вік домену, показники трафіку, кількість проіндексованих сторінок. У технічному плані звертають увагу на:

    • особливості структури;
    • швидкість завантаження сторінок;
    • особливості розміщення та роботи сервера;
    • внутрішнє перелінкування;
    • дублі, биті посилання та інші технічні проблеми.
    • посилальний профіль. Це один із важливих факторів ранжування, який допомагає вивести сайт у топ. Тому незайвим буде вивчити зворотні посилання конкурентів та сайти-донори.

    За підсумками роботи можна скласти таблицю, в якій візуально буде відображено ці параметри. Детальніше про те, як виконати технічний аудит сайту, можна прочитати тут.

    Також seo-аудит включає аналіз ключових слів, які використовують конкуренти для просування своїх ресурсів. У цьому дослідженні важливо звернути увагу на 3 важливі напрямки:

    • у яких ключах ви перетинаєтесь зі своїми конкурентами;
    • які запити ви згаяли, а суперники використовують;
    • і, навпаки, які ключі використовуєте лише ви у роботі, а конкуренти не помітили.

    Просуванню запитів останньої групи можна буде приділити більше уваги.

    Оцінка юзабіліті

    Одним з важливих факторів розкрутки вебресурсу і конверсії є інтерфейс користувача і UX. Для підвищення рейтингу вебресурсу дуже важливо, щоб він був доступний для споживачів і людям було зручно переглядати його.

    У процесі оцінки параметрів можливості на ресурсах конкурентів необхідно моніторити такі позиції:

    • показник відмов, і якщо він високий – причини цього. Згідно з дослідженням Rocket Blog, показник відмов у діапазоні від 26 до 40 вважається нормальним для інтернет-магазину;
    • тривалість сеансу на посадкових сторінках сайтів-конкурентів. Потім для свого ресурсу можна провести A/B тестування, що дасть уявлення про те, як функціонують окремі елементи;
    • якість заголовків. Необхідно оцінити, чи викликають вони цікавість читати далі;
    • Елементи навігації сайтів.

    Останній напрямок включає оцінку меню, чіткість панелей навігації та пошуку, швидкість доступу до вмісту вебресурсу.

    Все це особливо важливо для конкурентного аналізу функціоналу вебресурсів.

    аналіз конкурентів

    Перевірка контенту

    Роботи на цьому етапі поділяються на 2 ключові напрямки:

    • аналіз структури окремих розділів сайтів. Особливо варто звернути увагу на товарні сторінки та сторінки категорій. Від цього залежить результативність проєкту;
    • вивчення представленості різних категорій контенту.

    Про все по порядку.

    Переглядаючи кожну сторінку та порівнюючи її з конкурентами, можна точно побачити, чому суперники іноді ранжуються вище. Предметом для порівняння можуть бути:

    • заголовки сторінок, включаючи Н1, Н2 тощо;
    • метатеги та описи;
    • внутрішні посилання та ієрархія URL;
    • якість контенту;
    • ключові слова сторінки.

    Опрацювання цих факторів дозволить підвищити ранжування ресурсу.

    З приводу категорій важливо пам'ятати, що різні типи контенту по-різному працюватимуть у рейтингу SEO. На сайтах можуть бути представлені:

    • блоги;
    • відео;
    • зображення;
    • інфографіки;
    • підкасти.

    Замість того щоб сліпо гадати, який саме тип контенту спрацює, спробуйте детально вивчити підготовлений приклад аналізу конкурентів. Це дозволить заощадити бюджет та обрати свій унікальний шлях розвитку.

    Бізнес-стратегія

    На останньому етапі аналізують загальну бізнес-активність конкуруючих компаній. Предметом розгляду можуть стати:

    • особливості асортименту товарів чи послуг;
    • цінова політика підприємств;
    • частота та якість акційних пропозицій;
    • особливості комунікації в інших каналах.

    Всі ці роботи, виконані детально та ретельно, стануть основою для формування нового бачення свого продукту та перспектив seo-просування.

    Система конкурентного аналізу

     

    Система аналізу конкурентів — це цінний інструмент для підприємств, які прагнуть отримати перевагу у своїй галузі. Вона охоплює визначення сильних і слабких сторін інших компаній, що працюють на тому самому ринку, що й ваша.

    Грамотний конкурентний аналіз допоможе вам прийняти обґрунтовані рішення щодо вашої бізнес-стратегії. Знаючи проблеми та переваги своїх суперників, ви зможете розробити план, який допоможе вам виділитися на ринку та краще обслуговувати своїх клієнтів. Про інструменти, що допомагають виконувати аналіз конкурентів, розповімо далі.

    SWOT Analysis

    SWOT

    SWOT Analysis — це метод стратегічного планування, який використовується підприємствами й організаціями для виявлення своїх внутрішніх сильних і слабких сторін, а також зовнішніх можливостей і загроз. Для чого потрібен такий конкурентний аналіз:

    • чесне оцінювання своїх сильних сторін дозволить зосередитися на тих, які дають вам перевагу на ринку. Це може бути сильна репутація бренду, лояльна клієнтська база або інноваційні пропозиції;
    • виявлення слабких сторін допоможе підвищити загальну ефективність вашої компанії. До них можуть належати: застарілі технології, нестача кваліфікованих співробітників тощо;
    • виявлення зовнішніх можливостей необхідне для розуміння, у якому напрямку рухатися далі. Йдеться про ринки, що розвиваються, нові сегменти споживачів, зміни в технології або нормативні акти. Усе це — нові можливості для вашого бізнесу;
    • визначення зовнішніх загроз та аналіз конкурентів будуть корисні для розроблення стратегії з мінімізації впливу ризиків на ваш бізнес. Це можуть бути такі фактори, як зміни в уподобаннях споживачів або економічний спад.

    Отже, SWOT Analysis допоможе вам у розробленні стратегії для підвищення загальної ефективності та конкурентоспроможності.

    П'ять сил Портера

     

    П'ять сил Портера — це система, розроблена Майклом Портером, професором Гарвардської школи бізнесу. Такий конкурентний аналіз у галузі використовується для визначення потенційних загроз і можливостей.

    Про які п'ять сил йдеться:

    • Загроза появи товарів-замінників. Йдеться про ймовірність того, що покупці перейдуть на альтернативну продукцію, пропоновану конкурентами.
    • Ринкова влада постачальників. Тобто та, яку вони мають над галуззю в плані встановлення цін, контролю якості та впливу на доступність основних ресурсів.
    • Загроза появи нових гравців на ринку. Розглядається ймовірність того, що до галузі увійдуть нові конкуренти.
    • Ринкова влада покупців. Тобто та, яку вони мають над галуззю з погляду їхньої здатності вести переговори про ціни та вимагати високоякісних продуктів або послуг.
    • Інтенсивність суперництва. Виконується аналіз для розуміння рівня конкуренції в галузі.

    Ця система допоможе в розробленні ефективної стратегії для підвищення конкурентоспроможності та збереження своїх позицій на ринку.

    Стратегічний груповий аналіз

    Стратегічний конкурентний аналіз використовується підприємствами для ідентифікації компаній зі схожими стратегіями та позиціями. Ця система передбачає об'єднання підприємств у групи на основі таких факторів, як їхній цільовий ринок, пропоновані товари або послуги та географічне розташування.

    аналітика

    Навіщо робити аналіз конкурентів у такому форматі? Насамперед щоб визначити можливості та потенційні загрози. Ця інформація дозволить розробити стратегії для диференціації себе й отримання конкурентної переваги.

    Також стратегічний груповий аналіз може допомогти виявити можливості партнерства. Розглядаючи стратегічні групи у своїй галузі, можна знайти компанії, які доповнюють ваш бізнес і підходять для злиття.

    Матриця «зростання — частка ринку»

     

    Це інструмент планування, який використовується підприємствами для прийняття рішень щодо розподілу ресурсів.

    Матриця ділить продукти на чотири квадранти з огляду на темпи зростання ринку та його відносну частку. Для розрахунку останньої потрібно виконати конкурентний аналіз усіх учасників галузі й дізнатися відношення власних продажів до продажів найсильнішого або трьох найсильніших суперників.

    На які квадранти діляться товари:

    1. «Зірки». Зазвичай такі продукти вимагають значних інвестицій для підтримки свого становища на ринку.
    2. «Дойні корови». Приносять значний дохід і вимагають менших вкладень.
    3. «Проблемні товари». Вони можуть мати потенціал стати зірками, але також можуть вимагати значних інвестицій.
    4. «Собаки». Ці продукти не приносять прибутку й повинні бути поступово виведені з обігу або продані.

    Визначаючи пріоритетність інвестицій на основі матриці, компанії зможуть зосередитися на продуктах із найбільшим потенціалом зростання та прибутковості.

    Perceptual mapping

     

    Perceptual mapping — це інструмент, який використовується для того, щоб оцінити, як клієнти сприймають ваші товари або послуги в порівнянні з пропозиціями інших компаній. Це аналіз конкурентів, за допомогою якого можна виявити можливості диференціації або поліпшення свого продукту.

    Складання Perceptual mapping — або, іншими словами, карти сприйняття — зазвичай проводиться за допомогою опитувань або фокус-груп. Клієнтів просять оцінити різні продукти або бренди за певними ознаками. Наприклад, за якістю, зручністю, обслуговуванням клієнтів тощо.

    Сервіси та інструменти для аналізу конкурентів

    Відстеження кожного кроку конкурентів в інтернеті – найкращий спосіб перемогти їх. Однак важливо знати, які інструменти можуть знадобитися для моніторингу продуктивності онлайн-платформ. З великого переліку існуючих сервісів, на наш погляд, є найкращими:

    • Ahrefs;
    • SEMrush;
    • SE Ranking;
    • Alexa Rank;
    • SpyFu;
    • Open Site Explorer;
    • Simply Measured.

    З їхньою допомогою можна скласти об'ємну картину стану справ онлайн-проєкту.

    Читайте також

    Інструменти веб-аналітики: оптимальні рішення для вашого сайту

    Приклади аналізу конкурентів

    Розглянемо, як працює конкурентний географічний аналіз ринку на прикладі вебсайту, що надає послуги оренди. Перший крок — вивчення конкурентів і розподіл їх на групи. Потім виконується аналіз за такими категоріями, як-от:

    1. Бізнес-метрики та компанії.
    2. Продукт.
    3. Клієнти та впізнаваність.
    4. Маркетинг.

    Докладніше розповімо про категорію «Клієнти та впізнаваність». Для аналізу використовується інструмент Awario. Він дозволяє проаналізувати ринок за мовами та країнами. Отримана інформація має такий вигляд:

     

    Щоб побачити новий сегмент ринку, достатньо змінити діапазони дат та проаналізувати, як змінювалися останнім часом мови та країни.

    Ще один якісний приклад виглядає таким чином. Це аналіз конкурентів інтернет-магазину, що продає пензлі для макіяжу.

     

    Також пропонуємо подивитися на приклад із цього огляду, щоб дізнатися, як визначити свою позицію на ринку. Вони побудували графік з осями X і Y, що демонструють найважливіші чинники, які впливають на конкурентну спроможність. Наприклад, рівень задоволення клієнтів та частка ринку.

    Як обійти конкурентів у своїй ніші та стати №1

    Розібравшись, як зробити аналіз конкурентів, і отримавши повний спектр даних, можна приступати до питання, що потрібно зробити, щоб вийти на перші позиції. В цьому однозначно допоможе грамотна відбудова конкурентів. Вибір свого шляху, формування власної унікальності, розуміння того, що цінують користувачі, – все це стане основою для просування компанії.

    Робота в інтернеті передбачає налагодження швидкого та якісного зв'язку зі своїми клієнтами. З цим допоможе багатофункціональний сайт, грамотно оптимізований під пошукові системи. Не менше значення має широкий асортимент продукції. Розвиток цих напрямів допоможе вийти у топ-3 своєї ніші.

    Наші кейси

    Думка експерта

    З розвитком ШІ й автоматизації конкурентний аналіз став більш точним і глибоким. Фахівці застосовують нові технології для оцінки трендів і вивчення ефективності рекламних стратегій. Все більше уваги приділяється досвіду користувача та рівню персоналізації, який пропонують компанії. Також важливо враховувати швидку зміну алгоритмів пошукових систем. В результаті аналіз конкурентів перетворюється на безперервний процес, що вимагає гнучкості, адаптивності та стратегічного підходу.

    Ціни на SEO-послуги

    Назва послуги

    Ціна

    Уточнення за ціною

    SEO-оптимізація

    від $790

    для сайту

    SEO-аудит

    від $399

    для сайту

    SEO-просування

    від $599

    на місяць

    SEO-консультації

    від $99

    за 1 годину

    SEO під ключ

    від $1 190

    на місяць

    Висновки

    Не завжди у компанії розуміють, як варто розвивати свій онлайн-бізнес і в якому напрямку рухатись. Відповіді на ці та інші питання можуть дати фахівці Elit-web, які допоможуть розробити унікальну стратегію просування в інтернеті на основі ретельного аналізу ніші.

    FAQ

    Що таке аналіз конкурентів?

    Аналіз конкурентів — це процес виявлення й оцінювання сильних та слабких сторін прямих і непрямих конкурентів компанії на ринку. Зазвичай він містить збір інформації про товари або послуги, цінові стратегії, маркетингові й рекламні кампанії, канали розповсюдження та клієнтську базу.

    Як правильно провести аналіз конкурентів?

    Цей процес містить глибоке розуміння ринку, збір та аналіз даних, визначення можливостей і загроз, а також розроблення стратегій для отримання переваги. Якщо не знаєте, як зробити конкурентний аналіз, рекомендуємо довірити його виконання фахівцям.

    Для чого та як роблять аналіз конкурентів?

    Аналіз конкурентів дозволяє отримати уявлення про конкурентне середовище та визначити потенційні можливості й загрози для бізнесу. Розуміючи, у чому виграють, а в чому програють суперники, компанії можуть розробити стратегії, що дозволяють диференціювати себе й отримати перевагу. Як зробити аналіз конкурентів? Перш за все необхідно їх виявити. Далі залишається зібрати інформацію про ці компанії та проаналізувати їхні плюси й мінуси. Отримані дані можна використовувати для розроблення стратегій для зростання.

    Які бувають типи конкурентів?

    У бізнесі існують три основні типи конкурентів:

    • Прямі — це компанії, які пропонують товари або послуги, подібні до вашого бізнесу.
    • Опосередковані — це підприємства, чия продукція може замінити вашу. Тобто їхні товари можуть задовольнити подібну потребу або розв’язати таку саму проблему для клієнтів.
    • Потенціальні — це компанії, які можуть вийти на ринок у майбутньому та конкурувати з вашим підприємством.

    Аналіз конкурентів інтернет-магазину або будь-якого іншого підприємства важливий для виявлення потенційних загроз і диференціації себе від інших.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    Ми використовуємо файли cookie
    Ми оптимізуємо роботу сайту, створюємо персоналізований маркетинговий досвід та збираємо дані щодо використання сайту та аналітику. Натиснувши «Прийняти», ви погоджуєтеся використовувати наші файли cookie.