
Кейс таргетованої реклами у бьюті-бізнесі: просування Beauty Service Ukraine
Реалізували ціль, поставлену нашим клієнтом, — компанією з продажу обладнання для…
Докладніше

Залучення аудиторії до соціальних мереж
Коефіцієнт залучення у соціальних мережах (або Engagement Rate) — це показник, що оцінює…
Докладніше

Ключові правила SEO-просування в Instagram
Instagram – це маленький інтернет. Тут діють ті самі правила, що й у Google: у пошуку перемагає…
Докладніше

Користувацький досвід: що це таке і як поліпшити UX сайту?
User Experience – це сукупність емоцій, дій та результатів, які людина отримує при контакті з…
Докладніше

B2B-ліди: що вони являють собою, як їх генерувати
Будь-яка маркетингова кампанія має ключові цілі — лідогенерацю та залучення клієнтів.…
Докладніше

Інтерактивний контент для залучення клієнтів
Інтерактивний контент — це формат взаємодії з аудиторією, при якому користувачі…
Докладніше