0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Візуальний та креативний контент: чому він такий важливий для соцмереж

Поділіться
Зміст

    Візуальне оформлення – один із основних факторів успішного просування бізнесу у соцмережах. Прогортаючи стрічку, ми мимохідь акцентуємо увагу на оригінальних картинках, мемах і веселих GIFках, упускаючи з уваги всілякі тексти та лонгріди. Причина проста – більшість користувачів використовують соцмережі як спосіб комунікації та розваги. Тут не шукають інформацію про купівлю нових туфель або подорожі, але можуть загорітися цією ідеєю, подивившись ролик, мем або фото. Маркетологи знайшли підхід до аудиторії соцмереж та почали активно використовувати візуальний контент у просуванні товарів та брендів.

    Візуальний та креативний контент

    Що дає використання візуального контенту у соцмережах

    «Краще 1 раз побачити, ніж 100 разів почути» – знайома всім фраза відмінно працює і у сфері SMM. Різні картинки, відео, інфографіки, меми і GIF є ефективними інструментами просування, які допомагають:

    • привернути увагу. Креатив виділяється на чорно-білому фоні екрану з літерами. Ефект візуального оформлення спонукає ознайомитися зі змістом посту, вашим брендом або продуктом;
    • підвищити впізнаваність. Гарні, креативні, смішні зображення чи відео набирають більше переглядів завдяки бажанню користувачів ділитися ними. Контент легко може стати вірусним та швидко поширитися, створюючи додаткову безкоштовну рекламу вашому товару чи бренду;
    • швидко ознайомити клієнта з вашою унікальною пропозицією. Візуальний контент дозволяє за кілька секунд дати оцінку вмісту посту та визначити, чи варто заглиблюватись у його читання;
    • пропонувати продукт у легкій невимушеній формі. Відео та картинки трактуються як розважальний контент. При їх перегляді немає відчуття нав'язливої реклами;
    • продемонструвати якість пропонованого продукту, дозволити заглянути за лаштунки його виробництва. Візуальний контент підвищує ступінь довіри та наочно демонструє основні переваги продукту;
    • стати ближче до аудиторії. Збіг інтересів, унікального стилю та способу життя мотивує клієнта виявити зацікавленість до вашого продукту.

    В епоху активного розвитку соцмереж не приділяти достатньо уваги візуальному оформленню облікового запису – практично злочин. Зоровий контент генерує більше переглядів постів, ніж текстова інформація, і є потужним рекламним інструментом.

    Ефект від використання візуального контенту у цифрах

    Вивчення статистики допомагає оцінити, наскільки картинки, меми і GIFки, які ще недавно сприймалися лише як розвага, можуть вплинути на ефективність взаємодії бізнесу з аудиторією. Дані, опубліковані Smart Bird Social, свідчать наступне:

    • пости із зображеннями залучають клієнтів на 650% більше у порівнянні з текстовими;
    • візуальним контентом діляться у 40 разів частіше, ніж іншими його різновидами;
    • виділення кольором важливої інформації збільшує кількість її прочитань на 80%;
    • твіти з картинками отримують більше на 18% кліків, на 150% ретвітів та на 89% лайків;
    • на пости у Фейсбуці із зображеннями реагують у 2,3 рази частіше.

    Чому це відбувається? Насправді така тенденція не є наслідком лінощів або суб'єктивної нелюбові до читання. Дослідження Dowse, R. & Ehlers, M. показали, що 90% інформації наш мозок отримує через візуальне сприйняття. Зображення обробляється у 60 тисяч разів швидше, ніж текст чи мовлення. Вчені встановили, що люди пам'ятають 80% побаченого, 20% прочитаного і лише 10% почутого. Ось чому візуальне наповнення соцмереж дає більш вагомі результати, ніж використання виключно текстової інформації при наповненні сторінок.

    Ефект від використання візуального контенту у цифрах

    Як працювати з візуальним оформленням соцмереж

    Підкріплювати кожен пост зоровим контентом – чудова ідея, яка потребує правильної реалізації. Просування власного товару чи бренду в соцмережах потребує комплексного системного підходу, який включає:

    • аналіз цільової аудиторії, визначення її потреб та пріоритетів;
    • формування візуальної концепції;
    • створення стратегії.

    Використання того чи іншого зображення повинно служити певній меті. За допомогою візуального контенту можна:

    • подати свій бренд аудиторії;
    • передати емоції;
    • акцентувати увагу на важливій інформації;
    • підкреслити переваги бізнесу;
    • продемонструвати унікальність продукту чи пропозиції;
    • збільшити трафік на сайт компанії.

    Просування бізнесу через соцмережі відрізняється широким охопленням аудиторії і є відносно дешевим інструментом просування. Користувачі самостійно розповсюджують креативи та діляться важливою інформацією, що призводить до зростання конверсії та збільшення охоплень.

    Значення візуального оформлення облікового запису можна порівняти з вітриною магазину. Яскравий та креативний візуал приверне увагу та мотивує потенційного клієнта зайти всередину, щоб ближче ознайомитися з товарами. Скромні магазинчики у напівпідвальних приміщеннях – пережитки минулого століття, приречені для існування на задвірках цивілізації. Аналогічна ситуація відбувається і у сфері онлайн-продажів. При цьому, як не парадоксально, візуали потребують не тільки товари, рішення про придбання яких приймається на основі зовнішніх критеріїв. Підтримувати свій бренд необхідно також організаціям, які надають сервіси та послуги. Побудувати комунікацію можна з використанням навчальних відео, тематичних гумористичних зображень та мемів, візуалізації важливих даних.

    Який візуальний контент працюватиме на вас

    Не можна просто так скачати картинку та прикріпити її до креативного посту. Точніше, можна, але ефект від подібної дії буде прямо пропорційний вашим зусиллям з оригінального оформлення – тобто наблизиться до нуля. Для розкручування не підходять:

    • стокові картинки, яким вже мільйон років. Користувачі бачили їх десятки разів на просторах інтернету, тому не акцентуватимуть на них увагу;
    • темні або неякісні зображення. Яке фото – такий і продукт, тому доцільно інвестувати у створення якісного контенту;
    • картинки з великою кількістю рамок і ефектів. Подібне оформлення може знеособити хорошу фотографію. До того ж є небезпека, що соцмережа визначить зображення як неунікальне;
    • картинки - стінгазети. Не варто намагатися розмістити на зображенні максимум рекламної інформації, яка має зацікавити користувача. Краще вказати важливе в описі фото.

    Дослідження, проведене Social Media Today, підтвердило, що використання стокових зображень підвищує залучення аудиторії на 12%. У той же час оригінальний візуальний контент збільшує цей показник до 40%. Ось чому так важливо розробляти власну концепцію та створювати фото і графіку відповідно до індивідуально розробленої стратегії. Щоб підтримувати інтерес аудиторії, не забувайте регулярно переглядати обраний підхід до просування. Періодичний аналіз обраної стратегії допоможе враховувати сучасні тренди, а також зміни, що відбуваються з вашим бізнесом та клієнтською аудиторією.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом