16000 унікальних відвідувачів на місяць на ресурсі сертифікованого сервісного центру з ремонту продукції компанії Apple у Москві – результат, якого вдалося досягти за 8 місяців.
Початкові дані:
- Вік домену: 5 років
- CMS : Бітрікс
- Трафік з пошуку від початку робіт: 7500 на місяць
- Санкції пошукових систем: Мінусинськ у минулому. На момент початку робіт фільтр було знято.
- Регіон: Москва
- Завдання за проектом: знайти точки зростання по сайту, а також максимально усунути наслідки Мінусинська.
Ресурс зайшов на просування у січні 2017 року. Проект був непогано оптимізований і вже отримував добрий трафік. За словами клієнта, вони досягли стелі відвідуваності.
Потрібно було шукати всі можливі точки зростання, і ми вирішили зібрати максимальну кількість трафіку з НЧ запитів, пов'язаних із ремонтом окремих елементів моделей пристроїв. І одночасно максимально посилювали позиції ВЧ ключів за рахунок формування якісної маси посилань.
Основна робота з проекту:
1. Збір розширеної структури сайту
До роботи з нами клієнт наголошував на просуванні сайту за ключами ремонту окремих моделей Apple.
Виконали :
- аналіз ніші, що займає сайт;
- поглиблення структури у бік ремонту окремих елементів пристроїв;
- створення окремих посадкових сторінок для кожної причини поломок пристроїв (наприклад, «що робити, якщо не завантажується iphone 6s»)
- а також вирішили виводити посилання на них з таблиць прайс-листів на батьківських сторінках.
2.Збір семантичного ядра
Після узгодження структури з клієнтом розпочали збір семантики. Завдання: витягнути всі можливі ключі у ніші, якими були переходи протягом року. Причому як інформаційні (в рамках «причин поломок»), так і комерційні.
3.Аудит технічної оптимізації сайту
Усі знайдені на сайті доопрацювання відправили програмістам для усунення.
4.Оптимізація контенту
Найголовніше, що було зроблено:
- видалення стилізації ключів у текстах за допомогою тега <b></b>;
- переписування текстів, які з погляду SEO марні - з надлишком ключових слів і зі спамними словесними конструкціями.
5.Проставлення мета-тегів
Спочатку на сторінках ресурсу стояв шаблон автоматичної генерації мета-тегів. Ми відмовилися від нього на користь ручного внесення всіх даних. Це дозволило нам врахувати в них максимальну кількість ключів у потрібній нам формі (у тому числі варіанти написання моделей як кирилицею, так і латиницею).
6. Розробка стратегії роботи з масою посилань
Тут зіткнулися з проблемою фільтра Мінусинськ – раніше клієнт активно нарощував масу посилань, припустившись багато помилок.
Цифра 1 на зображенні – момент накладання фільтра на сайт. Після цього з нього зняли майже всі заслання. У березні 2015 року санкції зняли. Працювати над проектом ми почали практично з нульовим посилальним профілем та дуже поганою історією в очах Яндекса (цифра 2).
Вирішили планомірно нарощувати «посилку» за рахунок природних лінків з форумів за допомогою крауд-маркетингу. Також поступово розбавляли їх анкорними посиланнями із трастових майданчиків. Вибиралися максимально тематичні донори для вічних анкорних посилань.
Для значних результатів не знадобилося великої кількості посилань. А саме: достатньо було від 2-3 лінків і ключ попадав у топ Google і стабільно у ньому закріплювався.
Результати за проектом:
- Збільшення трафіку з 7500 унікальних відвідувачів (січень 2017 року) до 15947 (серпень 2017 року).
- Трафік збільшився у 3 рази, якщо виключити фактор сезонності, та порівняти серпень 2016 року зі серпнем цього року.
- На сьогоднішній день динаміка в посилальному профілі виглядає так:
- Сайт стабільно знаходиться в топі по МСК за такими ключами як ремонт apple, ремонт iphone і т.д.
В даний час не всі наші рекомендації виконані клієнтом. Зокрема: структура розширено приблизно 70-80%, тобто. ресурс досі має непоганий потенціал зростання.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!