0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс просування сайту сервісного центру з ремонту техніки Apple

21 лютого 2018
3384
0
Поділіться
Зміст

    16000 унікальних відвідувачів на місяць на ресурсі сертифікованого сервісного центру з ремонту продукції компанії Apple у Москві – результат, якого вдалося досягти за 8 місяців.

    Трафик

    Початкові дані:

    • Вік домену: 5 років
    • CMS : Бітрікс
    • Трафік з пошуку від початку робіт: 7500 на місяць
    • Санкції пошукових систем: Мінусинськ у минулому. На момент початку робіт фільтр було знято.
    • Регіон: Москва
    • Завдання за проектом: знайти точки зростання по сайту, а також максимально усунути наслідки Мінусинська.

    Ресурс зайшов на просування у січні 2017 року. Проект був непогано оптимізований і вже отримував добрий трафік. За словами клієнта, вони досягли стелі відвідуваності.

    Потрібно було шукати всі можливі точки зростання, і ми вирішили зібрати максимальну кількість трафіку з НЧ запитів, пов'язаних із ремонтом окремих елементів моделей пристроїв. І одночасно максимально посилювали позиції ВЧ ключів за рахунок формування якісної маси посилань.

    Основна робота з проекту:

    1. Збір розширеної структури сайту

    До роботи з нами клієнт наголошував на просуванні сайту за ключами ремонту окремих моделей Apple.

    Виконали :

    • аналіз ніші, що займає сайт;
    • поглиблення структури у бік ремонту окремих елементів пристроїв;
    • створення окремих посадкових сторінок для кожної причини поломок пристроїв (наприклад, «що робити, якщо не завантажується iphone 6s»)
    • а також вирішили виводити посилання на них з таблиць прайс-листів на батьківських сторінках.

    Виды работ

    2.Збір семантичного ядра

    Після узгодження структури з клієнтом розпочали збір семантики. Завдання: витягнути всі можливі ключі у ніші, якими були переходи протягом року. Причому як інформаційні (в рамках «причин поломок»), так і комерційні.

    3.Аудит технічної оптимізації сайту

    Усі знайдені на сайті доопрацювання відправили програмістам для усунення.

    4.Оптимізація контенту

    Найголовніше, що було зроблено:

    • видалення стилізації ключів у текстах за допомогою тега <b></b>;
    • переписування текстів, які з погляду SEO марні - з надлишком ключових слів і зі спамними словесними конструкціями.

    5.Проставлення мета-тегів

    Спочатку на сторінках ресурсу стояв шаблон автоматичної генерації мета-тегів. Ми відмовилися від нього на користь ручного внесення всіх даних. Це дозволило нам врахувати в них максимальну кількість ключів у потрібній нам формі (у тому числі варіанти написання моделей як кирилицею, так і латиницею).

    6. Розробка стратегії роботи з масою посилань

    Тут зіткнулися з проблемою фільтра Мінусинськ – раніше клієнт активно нарощував масу посилань, припустившись багато помилок.

    Ссылочная масса

    Цифра 1 на зображенні – момент накладання фільтра на сайт. Після цього з нього зняли майже всі заслання. У березні 2015 року санкції зняли. Працювати над проектом ми почали практично з нульовим посилальним профілем та дуже поганою історією в очах Яндекса (цифра 2).

    Вирішили планомірно нарощувати «посилку» за рахунок природних лінків з форумів за допомогою крауд-маркетингу. Також поступово розбавляли їх анкорними посиланнями із трастових майданчиків. Вибиралися максимально тематичні донори для вічних анкорних посилань.

    Для значних результатів не знадобилося великої кількості посилань. А саме: достатньо було від 2-3 лінків і ключ попадав у топ Google і стабільно у ньому закріплювався.

    Результати за проектом:

    1. Збільшення трафіку з 7500 унікальних відвідувачів (січень 2017 року) до 15947 (серпень 2017 року). Увеличение трафика
    2. Трафік збільшився у 3 рази, якщо виключити фактор сезонності, та порівняти серпень 2016 року зі серпнем цього року. Увеличение трафика в 3 раза
    3. На сьогоднішній день динаміка в посилальному профілі виглядає так: Ссылочный профиль
    4. Сайт стабільно знаходиться в топі по МСК за такими ключами як ремонт apple, ремонт iphone і т.д.

    В даний час не всі наші рекомендації виконані клієнтом. Зокрема: структура розширено приблизно 70-80%, тобто. ресурс досі має непоганий потенціал зростання.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    категорії блогу
    Останні статті
    Скільки коштує реклама в «Інстаграм»
    Іванина Роман
    21 жовтня 2022
    Просування сайтів у Німеччині
    Іванина Роман
    20 жовтня 2022
    У вас проект у цій ніші і ви хочете таких самих результатів?