0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Що таке локальне SEO, для чого його використовують і як це працює

21 лютого 2022
3007
0
SEO
Поділіться
Зміст

    Говорячи про місцевий бізнес, зазначимо, що процес просування подібного виду офлайнових та онлайнових майданчиків простіше, ніж розкручування компаній із ширшим охопленням територій. Тут ви маєте справу з вузьким сегментом аудиторії, обмеженої у місцевості і, отже, у виборі. Ваше завдання – створити послугу, яка відповідатиме інтересам та вимогам.

    Просування локальних ресурсів – це досить легкий процес. Іноді для досягнення бажаних результатів достатньо продуманої семантики та коректного розташування ключів на сторінках. Якщо ви не задовольняєтеся малим, добірка хитрощів local SEO для досягнення максимально ефективної віддачі від бізнес-майданчика – далі.

    Що таке локальне просування сайту?

    Локальне просування – це комплекс заходів щодо розкручування ресурсу з урахуванням геолокації майданчика та його цільової аудиторії.

    Даний метод – конкурентна можливість вийти на один рівень із більш досвідченими та просунутими гравцями у вашій ніші, розвиваючись успішно в межах одного регіону. У чому суть підходу і що таке local seo на практиці?

    Дбаючи про відповідність результатів пошуку введеним запитам, пошукові системи ведуть безперервну роботу над удосконаленням алгоритмів, спрямованих на покращення персоналізованої видачі. Звичайно, основним критерієм є інтерес самого користувача, проте територія його перебування в момент введення запиту особливо впливає.

    Наприклад, користувач шукає автосервіс, вводить однотипний запит у пошуковику. Найвищі позиції в результатах видачі займатимуть вебпосилання на послуги цього міста. Ця умова не тільки зручна для самих користувачів, а й для регіональних компаній, орієнтованих на просування.

    Локальне SEO дозволяє максимально підвищити власні позиції SERP в межах вашого регіону.

    локальне Сео

    Чинники, що впливають на локальне SEO просування

    Крім загальних критеріїв ранжування, на локальну видачу впливають такі фактори:

    • фізична адреса організації (місто, район і навіть вулиця). Чим ближче ви знаходитесь до користувача в момент пошуку, тим вища ймовірність потрапити в його локальну видачу. Щоб отримати таку можливість, слід зазначити пошукову систему, де саме вас можна знайти. Розміщення фізичної адреси на головній сторінці ресурсу – чудовий спосіб;
    • реєстрація в сервісах (Google My Business, Google Maps та ін.). Пошуковик використовує будь-які доступні джерела для збору даних про зареєстровану компанію. Один з найбільш важливих – Google My Business, що відображає основні дані про майданчик та його місцезнаходження;
    • посилальний профіль – згадки на зовнішніх ресурсах і схожих за тематикою майданчиках. Для локальної видачі важливо приділити особливу увагу авторитетним ресурсам вашого регіону. Щоб підвищити позиції, намагайтеся отримувати беклінки з регіональних ЗМІ, бізнес-каталогів, сайтів-агрегаторів послуг, оголошень про роботу, міських форумів. Це дозволить не тільки ефективно наростити посилальну вагу, але й збільшить загальну видимість та впізнаваність у регіоні;
    • активність користувача – поведінка користувачів на сайті, кількість відгуків, оцінок на інших регіональних ресурсах і сервісах. Навіть не намагайтеся отримати користь від фейкових облікових записів у Google Maps. Це практично неможливо. Ретельна перевірка модераторами зводить можливість отримання вигоди до мінімуму. Натомість мотивуйте власних клієнтів залишати відгуки про вашу компанію за допомогою різних знижок і бонусів. Вонм не лише сприяють просуванню, а й підвищують довіру потенційних покупців;
    • семантичне ядро – складений з урахуванням регіональних ключів набір слів та словосполучень, дозволяє підвищити позиції за запитами з локальною прив'язкою. Як правило, такі запити мають досить низьку частотність, тому багато оптимізаторів їх часто ігнорують. Якщо користувач шукає послуги саме у вашому місті, ним рухає реальний інтерес у їхньому замовленні. Використовуйте той самий прийом у тегах заголовків та URL-сторінок. Тоді пошуковик вважатиме ваш контент найбільш релевантним для видачі у зазначеній області;
    • доменна зона. Якщо вона обрана правильно, то сприятиме просуванню у певній країні чи регіоні. Закінчення імені на .ua або com.ua повідомляє пошукову систему, що саме в цій країні проживає основний сегмент цільової аудиторії сайту. Просуваючи в межах міста, використовуйте регіональне ім'я: .kiev.ua, odessa.ua, zhitomir.ua і т. д. Якщо ви плануєте розширювати бізнес, доменна зона може стати обмежуючим фактором, знижуючи позиції в інших містах.

    внутрішня оптимізація

    Способи внутрішньої оптимізації під локальне просування сайту

    Хоча головним акцентом розкручування з прив'язкою до місцевості є місто (район) локалізації бізнесу, вона залежить від грамотного підходу до внутрішньої оптимізації. Це комплекс дій, що працюють на вдосконалення якостей вебресурсу, його привабливості для користувача та пошукових систем, що супроводжує зростання позицій.

    Чи дізнатися Вашому сайту локальне (регіональне) просування?

    Адреса сайту

    Оптимізуйте Title та Description

    Метатеги та робота над їх покращенням – найважливіші фактори внутрішнього опрацювання сайту. Зокрема, теги title та description – елементи, призначені для опису назв сторінок та їхнього стисненого змісту. Правильний підхід у роботі значно покращить позиції сайту у локальній видачі та позитивно позначиться на його відвідуваності.

    При складанні title враховуйте необхідність додавання заголовка на всіх сторінках сайту, опрацюйте унікальність та чіткість фрази. Цей тег найбільш значущий для розкручування ресурсу.

    Description, у свою чергу, вимагає читабельності та максимально відповідального підходу у складанні опису для потенційної аудиторії. Тег, власне, розцінюється як рекламне оголошення вебсторінки. Залежно від ступеня привабливості description користувач приймає рішення про перехід на ресурс.

    впровадження мікророзмітки

    Використання мікророзмітки

    Мікророзмітка – це допоміжні дані для кращого читання сторінок сайту пошуковими системами і, отже, прискореної індексації. Процес реалізується шляхом застосування у коді сторінок сайту спеціальних атрибутів.

    У разі локального просування необхідний тип розмітки – Schema.org «Локальний бізнес».

    Оптимізуйте контент під запити

    Наповнення вашого ресурсу має величезну вагу у просуванні будь-якого типу, і local SEO не виняток. Говорячи про текстовий контент, відзначимо, що потрібно подбати про відповідність раніше підібраній семантиці та грамотно розставлені ключі на сторінках сайту. Крім того, контент має бути:

    • конкретним – сучасний ритм та алгоритми дій у мережі безжальні до нудних, неактуальних текстів, написаних лише заради ключових слів;
    • корисним – несіть реальну користь вашим відвідувачам. Не дайте їм потонути у воді контенту. Надайте їм те, за чим вони прийшли;
    • повним – надайте вичерпну інформацію, яка відповідає запиту клієнта.

    Аналізуйте видачу, шукайте золоту середину безпосередньо під вашу нішу. Залежно від тематики «промацується» оптимальний розмір тексту: лонгрід, міні-пости та ін. При цьому пам'ятайте, що літерний контент – це насамперед зміст. Вміло балансуйте між цими критеріями, встановлюючи пропорції так, щоб не втратити якість контенту.

    Експертність автора та створених ним текстів також надає бонус у ранжуванні. Крім того, це відмінний спосіб додати симпатій з боку користувачів та, як наслідок, вплинути на кількісні показники конверсії.

    семантичне ядро

    Локальне просування сайту за допомогою лінкбілдингу

    Лінкбілдинг – нарощування посилальної маси. Суть процесу – поширення лінків, які ведуть на ресурс, що просувається, по різних інтернет-майданчиках суміжних тематик. Він приносить додатковий трафік за рахунок потенційно зацікавлених у покупках користувачів, підвищуючи значущість для пошукових систем.

    локальне просування

    Кожен сумлінний фахівець, який займається SEO-розкруткою, ретельно відстежує якість донорських ресурсів. Це той варіант, коли більше не означає краще. Переходи з майданчиків із сумнівною репутацією завдадуть шкоди позиціям під час ранжування та бізнесу загалом.

    Підбираючи послуги для розміщення лінків при локальному просуванні сайту, враховуйте ряд факторів. Хороші донори – це:

    • майданчики регіону прив'язки цільової аудиторії;
    • відповідність тематиці вашого сайту (переплетення тем);
    • надходження релевантного трафіку за рахунок потенційно зацікавлених користувачів;
    • допомога у побудові іміджу, репутації та авторитетності.

    Локальне СЕО за допомогою Google Мій бізнес

    Google My Business – електронна візитка вашого бренду у пошуковику.

    У ній власники бізнесу розміщують дані про себе, а клієнти і користувачі висловлюють свої думки від взаємодії.

    Вона включає:

    • дані про основну сферу діяльності;
    • відгуки про компанію;
    • адреси представництв мережі (за наявності);
    • час роботи;
    • контакти для зв'язку: телефон, адреса електронної пошти, посилання на сайт та профілі у соціальних мережах;
    • фото та публікації компанії, її продуктів та ін.

    Крім того, що сервіс дозволяє потрапити в розширені результати пошуку, включаючи пошук за зображеннями, він сам по собі виступає відмінним джерелом трафіку. Важливо стежити за повнотою інформації, наданої під час реєстрації профілю та за необхідності регулярно актуалізувати її.

    google мій бізнес

    Просування за допомогою соцмереж

    Активність ваших профілів у соціальних мережах теж зіграє на руку при локальному SEO просуванні.

    Щоб отримати бажаний потік переходів залученої аудиторії на сайт, наповнюйте посиланнями публікації на сторінках вашої компанії в Facebook. Користуйтеся інструментами контекстної реклами та розміщуйте корисні пости у місцевих групах із суміжною тематикою.

    Залучайте необхідну вам аудиторію, вдаючись до набору корисностей від Instagram. Вказуйте розташування локацій, на яких хочете наголосити, щоб залучати місцевих цільових користувачів.

    Local просування в YouTube теж можливе, проте цей інструмент більш витратний у грошовому еквіваленті. Будуть потрібні кошти на виробництво цікавої відеопродукції та просування за допомогою контекстних рекламних кампаній. Відштовхуючись від геолокації користувачів, YouTube рекомендує свої підбірки контенту та трендів місцевості. Проте потрапити у тренди соціальної мережі – завдання із зірочкою.

    Вигода від соцмереж очевидна, адже користувачі, які приходять на ваш сайт за посиланням з профілю, вже цікавляться продуктом та його придбанням. А це знак пошукачам про потребу ресурсу.

    Підведемо підсумки

    Локальне просування вебсайту – чудовий інструмент для підвищення видимості малого бізнесу у пошуковій видачі. З його допомогою можна забезпечити максимально цільові переходи на сайт, оскільки більшість користувачів знаходяться у вашому місті або навіть у районі. Таким чином, невелике підприємство стає серйозним конкурентом будь-якої великої організації у місті.

    SEO
    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    категорії блогу
    Останні статті
    Отримайте детальний прорахунок бюджету для ефективного просування вашого сайту