0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Як юристу знайти клієнтів в інтернеті

30 квітня 2020
2978
0
Поділіться
Зміст

    Юридичні послуги завжди користувалися і будуть мати стабільно високий попит. Але й конкуренція у цій сфері досить висока. Для розвитку власної фірми необхідно використовувати всі доступні канали, що дозволяють збільшити пошук клієнтів для юриста.

    клієнтські канали offline

    Де юристу шукати клієнтів - основні канали offline

    Сарафанне радіо

    Довгий час у юридичній сфері головним клієнтським каналом залишалося так зване сарафанне радіо – поширення рекомендацій та інформації про компетентність спеціаліста самими клієнтами. Цей метод дійсно ефективний, адже він дозволяє збільшити кількість замовлень та підвищити довіру цільової аудиторії.

    Але сарафанне радіо має один головний мінус – його практично неможливо контролювати. Здавалося б, щоб клієнти рекомендували ваші послуги, достатньо стежити за репутацією та професійно виконувати власну роботу. Але це притаманно будь-якого компетентного адвоката чи консультанта, у своїй лише 1 клієнт із 5, у разі, рекомендує послуги юриста.

    Важливо зробити все, щоби вас рекомендували. Але краще не розраховувати на сарафанне радіо, як на основне джерело замовлень, а використовувати максимум каналів.

    Зовнішня реклама

    Лайтбокси та банери

    Такі оголошення дозволяють підвищити впізнаваність компанії серед мешканців міста. Найкраще вони підходять для формування іміджу, а не прямого залучення клієнтів на юридичні послуги. Завдяки яскравим лайтбоксам та банерам вас простіше запам'ятати та дізнатися серед конкурентів.

    Міські вивіски

    Вивіска допомагає запам'ятати ваше розташування у місті та полегшує пошук офісу тим, хто вже зацікавлений послугами. Це радше допоміжний засіб, ніж інструмент для залучення клієнтів для юриста. Але не варто нею нехтувати, адже чим більше людей знає про ваше розташування, тим більша ймовірність, що в разі потреби звернуться до вас.

    Розсилка комерційних пропозицій

    Ще один спосіб – отримати контактну інформацію потенційних клієнтів та розповісти їм про власні послуги за допомогою SMS, телефонних дзвінків або звичайних листів.

    Але щоб такий метод спрацював, необхідно отримати справді цільову базу контактів. Якщо писати та обдзвонювати всіх підряд, це може серйозно нашкодити репутації компанії. До того ж, це дуже важко.

    online-канали залучення клієнтів для юристів

    Online-канали залучення клієнтів для юристів

    Реклама в інтернеті та інші маркетингові інструменти мають кілька важливих переваг, які практично недоступні у сфері offline:

    • персоналізація;
    • вимірювальність;
    • необмежене охоплення.

    Ви можете спілкуватися з аудиторією незалежно від її розташування або часу доби. При цьому є можливість вибрати для взаємодії потенційних клієнтів – інтернет-користувачів, які цікавляться послугами юриста, і у них є можливість звернутися до вас.

    А головна перевага online-інструментів, за яку їх так цінують маркетологи, це вимірюваність. Ви отримуєте повну інформацію про ефективність інструментів для просування: кількість переглядів та переходів за посиланнями, оголошеннями або сніпетами, конверсії, замовлення, окупність інвестицій, середній чек клієнта та ін.

    Провести аналіз юридичного сайту

    Адреса сайту

    Продає сайт

    Сайт є головним інструментом для взаємодії з цільовою аудиторією в інтернеті. Більшість клієнтських каналів залучають зацікавлених інтернет-користувачів на сайт, після чого ті ухвалюють рішення про замовлення.

    Тому побудову власного інтернет-маркетингу варто розпочати з розробки якісного ресурсу. Залежно від завдань, для юридичної сфери використовують такі типи сайтів:

    1. Візитка – односторінковий ресурс, де міститься основна інформація про компанію: контактні дані, опис послуг, портфоліо, досвід роботи тощо. Цільових відвідувачів на візитку можна залучити за допомогою контекстної реклами або таргетованої.
    2. Landing page або сторінка, що продає – також односторінник, основним завданням якого є продаж послуги. Він містить вичерпну інформацію про вибрану послугу та побудований таким чином, щоб поступово підвести відвідувача до замовлення. Джерелом відвідувачів є також реклама.
    3. Особистий блог – це інформаційний сайт, де фахівець ділиться власним досвідом та рекомендаціями, залучаючи тим самим зацікавлених та лояльних клієнтів.
    4. Корпоративний ресурс – це багатосторінковий сайт, де розміщується повна інформація про компанію та всі її послуги. Деякі сторінки корпоративного сайту часто створюють у форматі Landing page, а також на сайті можна розмістити блог компанії. Цей сайт виконує цілий спектр завдань, включаючи лідогенерацію та залучення клієнтів. Такі сайти отримують набагато більше цільових переходів, оскільки, крім реклами, можуть залучати трафік з пошукових систем.

    Найефективніше рішення для юридичної організації – корпоративний сайт. Він не обмежує власника у виборі інструментів для просування, дозволяє розмістити набагато більше інформації та взаємодіяти з різними сегментами ЦА одночасно.

    seo-просування

    Просування сайту

    Пошукові системи – це головне джерело цільових відвідувачів сайту. В середньому з пошуку переходить не менше 60% унікальних відвідувачів, навіть якщо активно використовувати рекламу. Але повноцінно використовувати цей канал можуть лише багатосторінкові ресурси через особливості роботи пошукових систем.

    Перевага користувачів, які перейшли з пошуку, у тому, що вони самі шукають юридичних послуг. Тому більша їх частина – ваші потенційні клієнти.

    SEO - це довгостроковий спосіб просування, і він є найбільш масштабним та рентабельним джерелом клієнтів. Пошуковий трафік безкоштовний, але щоб його отримати сайт повинен займати високі позиції в результатах пошуку, отже, необхідне просування.

    На кожен запит користувача пошуковики намагаються видати максимально корисний список сторінок з різних сайтів, що відповідають на нього. Чим корисніша (релевантніша) відповідь, тим вище розташоване посилання на ваш ресурс у пошуковій видачі, отже, по ній перейде більше відвідувачів.

    Дві головні завдання SEO-фахівців:

    1. Максимально розширити кількість релевантних запитів, на які сайт відповідає;
    2. Підвищити позиції сторінок сайту у пошуковій видачі.

    Процес просування досить трудомісткий, тому що на позиції сайту впливає безліч факторів. Наприклад, співробітники Google повідомляли, що при оцінці сайту пошукова система враховує понад 200 критеріїв.

    Роботи з просування торкаються:

    • семантичне ядро – групи пошукових запитів, куди відповідає сайт;
    • структуру сайту – кількість сторінок, їх ієрархія та взаєморозташування;
    • текстове заповнення;
    • графічний та відеоконтент;
    • технічну складову: функціонал, код, підключення додаткових сервісів;
    • мобільну версію чи адаптивну верстку сайту;
    • зовнішню посилальну масу.

    Просування не дає швидких результатів. На якісну внутрішню оптимізацію йде не один місяць праці спеціалістів. Крім того, доопрацювання можуть вплинути на позиції тільки після того, як проіндексуються пошуковими системами, на що теж може піти близько 2 місяців.

    Але досягнутий результат зберігається назавжди, якщо регулярно нарощувати масу посилань і оптимізувати публікований контент. Тому, незважаючи на великі трудовитрати та порівняно низьку швидкість віддачі, SEO є найефективнішим каналом залучення клієнтів у довгостроковій перспективі.

    блог юридичної компанії

    Блог юридичної компанії

    Блог, присвячений юридичній тематиці, може бути дуже корисним інструментом у боротьбі за клієнтів. З його допомогою ви можете:

    • отримувати більше трафіку із пошуку, оптимізуючи статті під інформаційні запити;
    • підвищувати лояльність відвідувачів сайту, надаючи їм корисну інформацію;
    • збирати контактні дані відвідувачів, використовуючи форми підписки та захоплення лідів;
    • підвищувати цінність власних послуг, використовуючи контент, що продає;
    • утримувати увагу поточних та потенційних клієнтів юристу.

    Перші етапи при взаємодії з потенційним клієнтом, який ще не знайомий з компанією, – привернути увагу та зацікавити. З цим завданням блог справляється чудово. Але що саме публікувати у ньому?

    Будь-яка стаття повинна відповідати хоча б одному з наступних критеріїв:

    • приносити користь потенційним клієнтам, наприклад, надавати корисну інформацію;
    • підвищувати довіру, наприклад, краще знайомити читача із вашими послугами;
    • аргументовано розповідати про переваги і вашої компанії та послуг;
    • стимулювати читача стати клієнтом

    Основні джерела тем для контенту:

    1. Аналіз інформаційних запитів у пошуку. Для цього підійдуть послуги зі збору семантики, наприклад, Serpstat. Суть даного методу проста: слід шукати найчастіші пошукові запити, пов'язані з юридичною нішою і публікувати розгорнуті відповіді на них у блозі.
    2. Аналіз конкурентних ресурсів. Варто звернути увагу на тематику статей, які наводять на сайт конкурентів найбільшу кількість трафіку.
    3. Запитання ваших клієнтів. Чи траплялося багато разів відповідати на одне й те саме питання різним клієнтам? Напевно, вам доведеться робити це ще. Висвітливши це питання у статті, ви підвищуєте поінформованість власної аудиторії.
    4. Ваш досвід. У практиці часто трапляються цікаві випадки, про які варто розповісти. Зрозуміло, не про конфіденційну інформацію, пов'язану з клієнтами.

    Не забудьте додати форму підписки на блог. Так ви зможете збирати контактну інформацію потенційних клієнтів юристу та конвертувати їх у клієнтів, надсилаючи комерційні пропозиції.

    контекстна реклама

    контекстна реклама

    Реклама є найшвидшим способом залучити ЦА на сайт. Контекстна реклама – це покази об'яв у рекламних мережах пошукових систем: контекстно-медійна мережа Google, а також результати пошуку залежно від типу кампанії. Її також називають PPC (pay per click), тому що основний формат оплати у ній – плата за перехід за оголошенням.

    Рекламні мережі пошукових систем включають тисячі сайтів, які відповідають їхнім критеріям якості та корисності для відвідувачів, а також сервіси найпошуковіших систем. Покази оголошень налаштовуються на цільову аудиторію за різними параметрами: регіон, інтереси, стать, вік, час показів та ін.

    Серед результатів пошуку можна також розмістити власні оголошення, вибравши найбільш релевантні запити. Зовні такі оголошення схожі на органічну видачу, але на них є позначка «реклама».

    Просування у соцмережах

    Корпоративний обліковий запис або окрема група в соцмережах – це ще один спосіб контактувати з цільовою аудиторією та підвищувати її довіру. Для юридичної сфери найкраще підходить Facebook, завдяки особливостям цільової аудиторії та контенту, що публікується. Однак обліковий запис компанії в Instagram буде теж корисний, особливо якщо ви хочете залучити молоду аудиторію - 18-25 років.

    Ще один важливий інструмент для просування, який надають соцмережі – таргетована реклама. З її допомогою можна налаштувати покази текстових, графічних та відеооголошень у стрічці цільових користувачів, а також stories.

    Покази також таргетуються за різними критеріями цільової аудиторії. З їх допомогою можна забезпечити переходи на сайт або на власну сторінку в соціальній мережі.

    Канал на YouTube

    Корисність каналу на YouTube можна порівняти з блогом. Але відеоконтент вигідно відрізняється від текстового тим, що володіє набагато вищим ступенем залучення. Публікуючи ролики на даній платформі, ви можете значно підвищити власну впізнаваність, а також заслужити клієнтську довіру та лояльність.

    Звичайно, на підготовку відеоматеріалів потрібно набагато більше зусиль, ніж написання тексту. Але комунікація за допомогою відео набагато ефективніша. Крім того, YouTube може дати набагато більше охоплення для вашого контенту.

    Крауд-маркетинг

    На ранніх етапах просування не варто також забувати про тематичні форуми. Існує безліч майданчиків, де інтернет-користувачі діляться корисною інформацією один з одним. Ви можете залучати клієнтів з обговорень, пов'язаних із юридичною нішою.

    При виборі форумів варто звернути увагу на відвідуваність майданчика, активність відвідувачів та їх відповідність критеріям вашої цільової аудиторії. Насамперед буде корисною активність на міських ресурсах, тих регіонів, де ви надаєте власні послуги.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом