0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Інтерактивний контент для залучення клієнтів

Поділіться
Зміст

    Переважна більшість інформації в Інтернеті – це статичний контент. А стаття, яку ви читаєте зараз, — типовий приклад такого контенту, який не змінюється залежно від ваших дій. На противагу статичному існують динамічний та інтерактивний контенти. Саме про останнє і йтиметься сьогодні.

    Інтерактивний контент

    Що таке інтерактивний контент?

    Інтерактивний контент — це формат взаємодії з аудиторією, при якому користувачі залучені до створення цього контенту. Є багато типів інтерактивного контенту. Їх ми розглянемо далі. А поки для наочності відправимося в ... Netflix.

    Найпростіше провести аналогію між статичним та інтерактивним контентом на прикладі «Чорного дзеркала». Існує класичний однойменний серіал. Тут усе просто. Ви запускаєте серію, сидите і дивіться кінець. А є інтерактивний фільм «Чорне дзеркало: Брандашмиг», де в міру просування сюжету саме ви впливаєте на нього, ухвалюючи рішення за головного героя, програміста Стефана Батлера. Зрозуміло, всі сценарні ходи, залежно від вибору глядача, прописані заздалегідь. Проте елемент інтерактивності створює зовсім новий ефект від перегляду кіно.

    Що таке інтерактивний контент

    Так само і з контентом в Мережі. Можна обмежитися статичними типами, а можна додати інтерактивності та отримати відразу кілька важливих переваг:

    • фідбек від споживачів, які взаємодіють із контентом;
    • відбудова від конкурентів завдяки нестандартному підходу до просування;
    • безліч каналів поширення інтерактивного контенту: соцмережі, електронна пошта, ЗМІ, сайти тощо;
    • найкраще залучення аудиторії та зростання зацікавленості.

    А ще інтерактивний контент, якщо він справді якісний та самобутній, запускає сарафанне радіо та просуває сам себе.

    Навіщо потрібен інтерактивний контент?

    Багато власників бізнесу мають оману, що будь-який інтерактивний контент — це виключно розважальний продукт, який не має з просуванням компанії і підвищенням продажів нічого спільного. Насправді, це не так.

    Такий контент приносить куди більше користі, ніж багато хто думає:

    1. Допомагає відвідувачам сайту зробити правильний вибір . Наприклад: сайти, де можна «зібрати» персональний комп'ютер із різних комплектуючих і тут же замовити його збирання та доставку. Це водночас цікаво та корисно для ЦА.
    2. Сприяє просуванню у пошукових системах . Наприклад: проходження тестів та квестів, вивчення інтерактивних карток або перегляд інтерактивних відео – все це затримує користувача на цільовій сторінці та збільшує глибину перегляду. Для пошукових алгоритмів це є важливим показником.
    3. Дозволяє легко сегментувати аудиторію . Наприклад: різні тести, квізи та опитування дають можливість автоматизувати процес поділу користувачів за інтересами, уподобаннями, статтю, віком і т. д. Варіантів просто маса.

    Зрештою, такий контент сприяє кращому залученню цільової аудиторії, підвищує інтерес і довіру до бренду чи продукту, а головне — збільшує конверсію.

    Радимо прочитати нашу статтю « Контент-маркетинг ». У ній ми детально розповідаємо, як цей інструмент працює та наскільки він важливий для сучасного бізнесу. А слідом за нею ознайомтеся з іншою статтею - " Матриця контенту ". У ній міститься багато практичних рекомендацій та прикладів.

    Типи та приклади інтерактивного контенту

    Давайте все ж таки перейдемо від теорії до практики і розглянемо поширені формати інтерактивного контенту, які ви можете використовувати вже зараз. Це будуть інтерактиви і для сайтів, і (у деяких випадках) для соціальних мереж. Беріть на замітку!

    Конкурси з призами - тести, квізи, вікторини

    Будь-яка можливість щось виграти завжди приваблює безліч охочих взяти участь у конкурсах та розіграшах. Є цілі бізнеси, побудовані саме на такому конкурсному контенті. Та ви й самі постійно зустрічаєте подібне — розіграші та гівеві в Instagram, конкурси коментарів на YouTube тощо. Щоправда, деякі майданчики «недолюблюють» такий інтерактивний контент, але це вже тема для окремої статті.

    Інтерактивні зображення

    Досить простий, але ефективний і, найголовніше, зрозумілий для всіх приклад інтерактивного контенту. У класичному варіанті це статичні фотографії зі спеціальними мітками, при натисканні на які можна побачити додаткову інформацію.

    Цей формат дуже універсальний, його можна застосовувати практично у всіх сферах: рекламі, продажах, акціях і т. д. Наприклад, роблячи розгорнуті описи елементів одягу, комплектуючих автомобіля або мотоцикла, зон інтер'єру і т. д.

    Типи та приклади інтерактивного контенту

    Інтерактивні відео

    Згаданий на початку статті фільм «Чорне дзеркало» – яскравий приклад інтерактивного відео. Але є простіші аналоги. Наприклад, коли ви дивитеся відео на YouTube, можете бачити підказки з посиланнями на інші ролики, а в кінці відео — клікабельні посилання на інші відео або на канал. Це є елементи інтерактивності. Нехай не найрізноманітніші, але все ж таки робітники.

    Інтерактивні відео

    Слайд шоу

    Слайд-шоу на сайтах та в соцмережах ви теж зустрічаєте щодня. Наприклад, в інтернет-магазинах на першому екрані чергуються слайди з акціями та спецпропозиціями. На сайтах фотографів їх знімки. І так далі. Ну а найпопулярніший варіант слайд-шоу це Stories в Instagram та інших соцмережах. Додаючи до них опитування та голосування, можна зробити їх ще більш інтерактивними, залучаючи аудиторію.

    Слайд шоу

    Опитування

    Опитування на сайті та в соцмережах — гарний спосіб дізнатися про інтереси аудиторії, зрозуміти її потреби та побажання. Щоб це працювало повною мірою, за проходження опитувань користувачів бажано заохочувати. Наприклад, пропонувати знижки, промокоди та бонуси.

    Також опитування є хорошим доповненням до статичного контенту і свого роду тригером для залучення користувачів. Цим прийомом часто користуються блогери.

    Ігри та квести

    Квести та ігри залучають аудиторію, допомагають їй краще розібратися в пропонованих товарах та послугах, а компаніям — зрозуміти потреби клієнтів. А якщо у грі чи квесті користувач ще й може виграти приз, його залучення лише збільшується. Азарт та інтерактивний контент – це вибухове поєднання.

    Якщо бюджет дозволяє, можна розробити повноцінну відеогра або, наприклад, провести масштабний квест в офлайні. Але це вже більш глобальний і дорогий формат.

    Інтерактивна картка

    Яскравий приклад використання інтерактивних карток — різні міські путівники та туристичні маршрути. Але цей формат можна застосувати і для бізнесу. Наприклад, інтерактивна карта в додатку служби доставки «Нова Пошта» дозволяє побачити відділення на карті, дізнатися точну адресу обраного відділення, відстань до нього, графік роботи і навіть рівень завантаженості в різний час.

    Інтерактивна картка

    Свої інструменти для створення інтерактивних карток вже надає Google. Для їх використання не потрібно мати навички програмування тощо. Все максимально інтуїтивно та доступно.

    Інтерактивна інфографіка

    Інтерактивна інфографіка – чудовий спосіб візуалізувати великі обсяги інформації, привернути увагу аудиторії та утримати її протягом тривалого часу.

    Існує безліч сервісів для створення привабливої та інформативної інтерактивної інфографіки: Hohli Builder, Creately, Infogr.am, Piktochart та інші. А одним із вдалих варіантів її застосування ми можемо назвати сервіс Google Trend, у якому можна відслідковувати динаміку популярності пошукових запитів, змінюючи різні параметри: країну, період, категорію тощо.

    Інтерактивна інфографіка

    Маски в соцмережах

    Маски та ефекти в соціальних мережах – популярний, але недооцінений багатьма формат інтерактивного контенту. А тим часом їх можна ефективно застосовувати для просування бренду та підвищення впізнаваності. AR-маски вже використовують у своїх промокампаніях Adidas, Gucci, «Додо Піца» та багато інших.

    Тут варто додати, що маски в соцмережах – це не лише різні заячі вушка, золоті корони чи віртуальний макіяж. Вони підтримують трекінг предметів у AR-режимі та можуть бути навіть міні-іграми. Як вам, наприклад, гонки або раннер як маску?

    Маски в соцмережах

    Було стало

    Класичний формат зображень До/Після - це непогано. І застосовується він активно в різних сферах бізнесу. Його використовують практично все - від майстрів манікюру до представників найбільших будівельних компаній та автомобільних концернів.

    Але чому не додати інтерактивності, якщо це доречно? Приклад — онлайн-магазин пресетів для Lightroom, де на реальних фото, переміщуючи повзунок, ви можете бачити фото до та після пресета. Зручно та наочно!

    Було стало

    Вебінари та прямі ефіри

    Ці формати популярні у розважальному сегменті, а й у сфері освіти. Особливо в наш час, коли через пандемію коронавірусу та карантину офлайн-навчання стало скрутним заходом.

    Додамо, що вебінари та прямі ефіри на відміну від звичайних навчальних відео не позбавлені інтерактивності. Аудиторія може взаємодіяти зі спікером у режимі онлайн, що створює більш міцний контакт та підвищує довіру.

    Сервіси для створення інтерактивного контенту

    Ще одна поширена помилка: створення інтерактивного контенту — це довго, дорого і часто невиправдано. Але не поспішайте з висновками. Ви можете генерувати такий контент самостійно, не залучаючи сторонніх фахівців та не витрачаючи багато грошей. Для цього існують десятки зручних сервісів, що автоматизують значну частину роботи:

    • Interacty - конструктор для створення тестів, ігор інтерактивних фото та багато іншого.
    • Thinglink – сервіс для генерації інтерактивних зображень, відеороликів та графіки.
    • uCalc – просто незамінна платформа для створення онлайн-калькуляторів.
    • Madtest - конструктор вікторин, тестів та квізів. До того ж їх можна розміщувати не лише на сайті, а й у соцмережах.
    • SurveyMonkey - платформа для створення опитувань та проведення дослідження. Дуже корисний інструмент для аналізу аудиторії та її сегментування.
    • Mapme — платформа для створення інтерактивних карток з мітками, маршрутами, описами та нотатками.

    Багато хто з перерахованих сервісів англомовні, але навіть без знання мови розібратися в них нескладно. Інструменти інтуїтивні та зрозумілі, а підказки допоможуть створювати інтерактивний контент швидко і без особливих складнощів.

    Висновки

    Отже, ми з вами розібралися, що таке інтерактивний контент і розглянули кілька актуальних прикладів інтерактивного контенту. Як бачите, процес його створення найчастіше набагато простіше, ніж здається. А ефект від його використання може виявитися вельми значним.

    Якщо ви зараз розробляєте контент-план для соціальних мереж або працюєте над контентом для сайту, чому б не додати інтерактивності? Тільки так можна вийти на якісно новий рівень взаємодії з аудиторією, підвищити ефективність маркетингу та зробити ваш бренд ще більш впізнаваним. Повірте, воно того варте!

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом