0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Як набрати підписників в Інстаграмі: детально про все

Поділіться
Зміст

    Соціальні мережі – потужний маркетинговий та бізнес-інструмент. А Instagram із його понад 2-мільярдною активною аудиторією вже давно став невід'ємною частиною сучасного eCommerce. Питання лише в тому, чи вмієте ви його використовувати та ефективно працювати з аудиторією?

    Сьогодні йтиметься про те, як набрати підписників в Instagram, які способи для цього можна використовувати і чи варто витрачати великі гроші на просування. Якщо ви плануєте просувати бізнес в інстаграмі (або вже просуваєте, але хочете робити це ефективніше), наступна інформація для вас!

    Для чого бізнесу багато підписників в Instagram?

    Відповідь проста: щоб успішніше розвивати свою справу. Ця соціальна мережа вважається одним з найкращих маркетингових майданчиків для просування бізнесу.

    Про те, як набрати живих підписників в інстаграм, ми розповімо трохи згодом. Зараз важливо відповісти на інше питання: «Навіщо бізнесу багато фоловерів у принципі?». Адже логічніше зібрати нехай і невелику, але віддану аудиторію?

    Не зовсім так…

    Для бізнесу велика аудиторія – це насамперед постійне розширення списку потенційних клієнтів.

    Тут важливо зрозуміти одну річ: зі зростанням аудиторії відсоток активних клієнтів знижується. Але при цьому їх кількість зростає. Наприклад, учора ваш бізнес-аккаунт мав 1 000 підписників, з яких 100 — ваші активні клієнти (10 %). А сьогодні у вас уже 2 000 підписників, з яких вже 150 осіб – ваші клієнти. Математично у вас стало на 50 % більше покупців, хоча їхній відсоток при цьому просів до 7,5 %.

    Навіть якщо значна частина підписників не є і не буде вашими клієнтами, їх наявність — це плюс. Пам'ятайте, що Instagram активніше просуває акаунти з великою і живою аудиторією, частіше показує їх публікації в розділі з рекомендаціями і тим самим приводить ще більше потенційних клієнтів.

    Крім іншого, велика аудиторія — це ще список важливих переваг:

    1. Можливість надавати послуги та продавати товари в різних нішах. Починаючи хендмейд-біжутерією та закінчуючи послугами пластичних хірургів. Інстаграм хоч і має правила роботи для бізнес-акаунтів, вони не надто жорсткі.
    2. Створення унікального візуального образу бренду. Все-таки Instagram – це соцмережа, яка будується на візуалі. Стилістика та наповнення акаунту нерідко відіграють вирішальну роль у залученні нових клієнтів.
    3. Формування особистого бренду. Сьогодні все популярніші бренди з людським обличчям. Тому і «людські» сторінки, як правило, збирають лояльнішу аудиторію користувачів.
    4. Ефективне керування репутацією. Instagram — зручний майданчик для комунікації, роботи з болями та запереченнями аудиторії. Притому не через якісь спеціальні форми зворотного зв'язку або Email, а набагато зручніше – прямо в додатку.
    5. Постійний контакт з аудиторією. Публіка бачить ваші нові публікації, знайомиться з новими пропозиціями, може коментувати або ставити питання, спілкуватися з іншими підписниками та багато іншого. Instagram чудово підходить для взаємодії з аудиторією.

    Для чого бізнесу багато підписників в Instagram

    Єдиний нюанс: все це працює лише в тому випадку, якщо у вас вже є активна та досить велика аудиторія підписників. Але як її зібрати? Адже на початкових етапах користувачі можуть підписуватись вельми неохоче...

    Саме про це і йтиметься далі!

    Чек-лист акаунту на готовність до залучення підписників в інстаграмі

    Запитуючи, як залучити підписників в інстаграм, багато власників акаунтів не враховують інше — ступінь готовності їх акаунту до просування та залучення нових користувачів. Найпровальніша стратегія — нашвидкуруч створити профіль, додати короткий опис, пару фотографій і відразу ж запускати масштабну рекламну кампанію.

    Пам'ятайте: якщо ваш бізнес-профіль виглядає порожнім, неінформативним і просто сірим, ніякі вкладення в просування не дадуть особливих результатів. Сучасні користувачі дуже перебірливі у своєму виборі. Їх треба дивувати та зацікавлювати. І тут уже потрібен комплексний підхід.

    Тому пропонуємо вам невеликий чек-лист з підготовки інстаграм-акаунту до залучення підписників!

    Визначені цілі та аудиторія

    Без чітко визначених цілей та розуміння своєї аудиторії залучення підписників та просування в інстаграмі навряд чи стануть ефективними. Тому спочатку ми рекомендуємо визначитися з вашими цілями. Як правило, це щось із перерахованого:

    1. Збільшення доходу. Більше підписників – більше продажів. У випадку з блогерами більше підписників — дорожчі рекламні інтеграції.
    2. Просування бізнесу. Велика та активна аудиторія допомагає просуванню своєю активністю під публікаціями, репостами, участю у різних конкурсах тощо.
    3. Розкрутка особистого бренду. Для індивідуальних підприємців та блогерів особистий бренд може бути головною рушійною силою. А для аудиторії – показником якості.

    Визначивши цілі, необхідно приступати до наступного кроку — вивчення вашої цільової аудиторії. І це теж далеко не найпростіше завдання. Рекомендуємо ознайомитись з нашою статтею «Як знайти цільову аудиторію у Instagram?» — у ній містяться всі ключові поради та рекомендації експертів.

    Якщо ж говорити максимально коротко, то ви повинні точно знати, який рівень доходу у вашої ЦА, який вік, де вона проживає, в якій сфері працює, чи має сім'ю і таке інше. Більше інформації — ефективніші просування та залучення клієнтів.

    Проведено аналіз конкурентів, виявлено їх слабкі та сильні сторони

    Аналіз конкурентів – невід'ємна частина просування не тільки в Instagram, а й в інтернеті загалом. Ви повинні знайти їх сильні та слабкі сторони, аналізувати роботу з контентом та рекламою, брати на замітку вдалі рішення та уникати їх помилок.

    Найпростіший приклад: ви аналізуєте активність під постами конкурентів і складаєте собі список тем, способів подання матеріалу або оформлення публікацій, щоб використовувати це у своєму акаунті. Брати найкраще від конкурентів – це нормально!

    Якісно оформлений профіль

    Профіль в Instagram — це ваше «обличчя», ваша візитна картка. Тут не так багато свободи та форматів, але все ж таки варто підійти до наповнення креативно. Також радимо ознайомитися з нашою статтею «Як зробити бізнес-аккаунт в Інстаграмі» – тут багато корисної практичної інформації.

    Тепер – до оформлення!

    «Шапка» профілю

    Ви досить обмежені у наповненні «шапки», тому використовуйте доступні можливості грамотно:

    • Ім'я профілю – ємне та коротке (не більше 30 символів). Ви можете використовувати ключові слова для пошуку.
    • Ім'я користувача (логін) – краще те саме, що і в інших соціальних мережах. Так цільовій аудиторії буде простіше вас знайти.
    • Сайт – посилання на ваш головний сайт. Якщо сайту немає, можна поділитися посиланням на інший ваш акаунт.
    • Опис — 150 символів інформації про вас та ваш бренд. Постарайтеся розповісти про себе ємно та креативно.

    Пам'ятайте, що при переході на вашу сторінку користувачі насамперед бачать саме «шапку», а вже потім — решту контенту. Подбайте, щоб ваша візитка була привабливою, ємною і зрозумілою.

    Шапка профілю

    Візуал і стиль фото

    В плані візуалу інстаграм дає більше свободи, ніж при оформленні «шапки» профілю. І ми радимо використовувати це по максимуму при підготовці публікацій: шаховий порядок, лінії, діагоналі, рамки для фото, єдиний стиль оформлення тощо.

    Як аватар бренду найрозумніше використовувати логотип компанії, а блогерам і медійним особам — їх фотографії. І пам'ятайте, що візуал публікацій повинен існувати не у відриві від решти постів, а у поєднанні з ними. Наприклад, ми в Elit-Web обираємо червоне оформлення кольорів, поєднання кольорових і чорно-білих елементів, а також трохи хаосу.

    Візуал та стиль фото

    Навігація

    Навігаційні пости допомагають аудиторії легше і зручніше взаємодіяти з вашим контентом і швидше знаходити потрібну інформацію. І зараз йдеться не тільки про хештеги, а й про публікації зображень з підписами на них.

    Навігація

    Не забувайте також про розділ «Актуальне» — незамінний блок, у якому можна тримати важливу та корисну для аудиторії інформацію.

    Не забувайте також про розділ Актуальне

    Контент

    Вважаємо, немає особливого сенсу детально розбирати цей пункт. Якісний контент – це головний двигун просування в інтернеті. Ваші публікації не просто мають повідомляти інформацію користувачам. Вони мають викликати реальний інтерес, залучати до обговорення і народжувати емоції. Інакше який сенс їх публікувати?

    Розважайте, інформуйте, підштовхуйте до обговорення, ставте запитання. Та й взагалі радимо всерйоз зайнятися розробкою контент-стратегії.

    Складено контент-план мінімум на місяць

    Контент-план важливий! І крапка!

    Без хоча б базового плану публікацій ваш профіль в інстаграмі стане хаотичним, у ньому не буде чіткої структури. Користувачі рано чи пізно просто втомляться від такого безладдя і припинять стежити за новими публікаціями, читаючи їх лише іноді. А вам потрібна залученість! Тому найпростіше правило: спочатку контент-план, потім публікації.

    Складено контент-план мінімум на місяць

    Є все необхідне для створення якісного контенту

    Перед тим як приступити до створення постів, рекомендуємо переконатися, що у вас є для них «матеріали» — гарні фотографії чи малюнки, вихідна інформація та план публікацій. Якщо все це є, можна починати. Якщо ні, не поспішайте. Підготуйтеся ретельніше.

    Як набрати підписників в інстаграмі безкоштовно

    «Безкоштовний сир лише в мишоловці» – заїжджена, але в цілому правдива фраза. Але давайте все ж таки не будемо настільки категоричними. Способи безкоштовно зібрати аудиторію в інстаграмі все-таки є, хоча вони й не найшвидші.

    Допомога друзів і знайомих

    Якщо у вас невеликий бізнес, набрати першу базу підписників можна завдяки своєму оточенню. Попросіть близьких, друзів та колег розповісти про ваш акаунт та бізнес у своїх профілях. Навіть від людей із сотнею підписників до вас можуть прийти перші клієнти.

    Сарафанне радіо – це все ще добрий інструмент для просування. Звичайно, не варто очікувати, що ви збудуєте успішний бізнес в інстаграмі тільки за допомогою свого близького оточення. Але для старту це справді непоганий варіант.

    Розсилка по email і месенджерам

    Такий метод просування підходить тим, хто вже працює не перший час і має у своєму розпорядженні відповідну базу контактів користувачів. Робіть розсилки, додавайте посилання на свої соцмережі (у тому числі Instagram), мотивуйте людей підписуватися, щоб першими дізнаватися про новинки, брати участь у різних акціях, зручніше взаємодіяти з брендом тощо.

    Знову ж таки, багато хто недооцінює такий формат просування, як розсилки. Але при грамотному підході і без зайвої нав'язливості це чудове доповнення до інших методів розкручування в Мережі.

    Крутий контент та хештеги

    Як ми і сказали вище, якість контенту – важливий фактор розвитку Instagram-акаунту. Без нього аудиторія просто не матиме інтересу до вашого профілю. Тому або самі приділіть більше уваги роботі над публікаціями, або найміть хорошого SMM-ника/копірайтера.

    Щодо хештегів думки розділяються. Одні кажуть, що нині вони не дають особливих результатів. Інші, навпаки, стверджують, що саме завдяки хештегам отримують значний приріст підписників. Тому пробуйте – це безкоштовно!

    За кількістю вживання хештеги поділяють на 3 групи:

    1. Високочастотні (100 тисяч публікацій та більше).
    2. Середньочастотні (від 50 до 100 тисяч публікацій).
    3. Низькочастотні (менше 50 тисяч публікацій).

    Зі свого боку можемо лише порадити використовувати найбільш релевантні хештеги, а також чергувати середньочастотні та низькочастотні. А ось високочастотні в принципі можна задіяти щонайменше — близько 15 %. Великого ефекту не буде. До речі, ми намагаємося використати мінімум хештегів, але вибираємо найбільш релевантні:

    Крутий контент та хештеги

    Регулярні сторіс, Reels та IGTV

    Багато хто все ще недооцінює ці формати, і дарма! Stories часто виявляються ефективнішими за публікації в стрічці, а Reels і IGTV дозволяють розповісти про вас і ваш бренд куди більше і креативніше. Тому користуйтесь!

    Хоча Reels в Україні поки що не працюють повною мірою через обмеження музики та роялті, це вже популярний формат зараз.

    До речі, ви можете публікувати ті самі відео в Reels і в TikTok для більшого охоплення. Але враховуйте, що інстаграм «не любить» значки тіктока у завантажуваних відео. Тому завантажити ролик з тіктока і залити в інстаграм — не найкраща ідея. Завантажуйте його без будь-яких ватермарків.

    Геотеги

    Не забувайте про геотеги. Через них вас теж можуть знаходити користувачі, а також за ними сам інстаграм може підбирати публікації в розділі рекомендацій.

    Геотеги

    Відмітки і згадування

    Ще один спосіб, як збільшити підписників у Instagram, — чужі публікації з вашого профілю. Домовитися про зовнішні позначки можна з друзями, родичами, колегами або іншими підписниками. Запропонуйте якусь вигоду за позначку, і реакція аудиторії не змусить довго чекати.

    Позначки та згадки

    Репост чужого контенту

    Репости якісний контент в інстаграмі – це хороший спосіб зробити свій профіль кориснішим та цікавішим, не порушуючи при цьому авторське право. До того ж, роблячи репост, ви привертаєте увагу того, чию публікацію репостите. Можливо, його зацікавить ваша сторінка, він запропонує взаємопіар або на знак подяки опублікує інформацію про вас у себе в акаунті. Це ще одна відповідь на питання, як можна набрати підписників в інстаграмі безкоштовно.

    Радимо шукати відповідні публікації за хештегами і вибирати найпопулярніші. Вони, крім іншого, можуть підштовхнути вашу аудиторію до активного обговорення та взаємодії. А будь-яка активність з погляду просування в Instagram – це плюс. Тому не нехтуйте такою функцією, як репости. Вони ефективніші, ніж багато хто думає!

    Коментування блогерів

    Іноді коментарі під постами популярних профілів стають чудовою рекламою для вас. Особливо якщо коментар корисний, осмислений, виділяється на тлі решти та збирає багато лайків. Іноді з одного вдалого коментаря можна зібрати десятки та сотні підписників для власного профілю.

    Коментування блогерів

    Ручний масфоловінг

    Підписки на інших користувачів та коментування їх публікацій — не найшвидший і в певному сенсі спірний метод розкрутки в інстаграмі, але він теж може дати плоди. А ось від різних автоматичних сервісів масфоловінгу ми радимо відмовитись. Інакше ваш акаунт цілком може потрапити в тіньовий бан.

    TikTok

    TikTok має дуже круті алгоритми рекомендацій, і ваші публікації може побачити величезна аудиторія. Є сенс залишити посилання на ваш акаунт в інстаграмі, щоб переманити до себе користувачів з тіктоку. Його, до речі, можна розмістити прямо в «шапці» профілю, щоб воно було максимально помітним.

    TikTok

    Бартер

    Взаємопіар бартером — поширена схема, як набрати підписників в Instagram і не витратити при цьому великих грошей. Бартер працює у всіх соцмережах, і власники багатьох у міру розкручених акаунтів досить охоче йдуть на такий формат співпраці. Головне — запропонувати їм справді цікаві умови.

    Бартер

    Хайп

    Іноді хайпові теми – відмінний двигун інстаграм-акаунтів, навіть не пов'язаних із цими темами безпосередньо. Наприклад, чому не використовувати тематику «Зоряних Війн» напередодні виходу нового фільму, щоб розповісти про Power Page? Ми так і зробили свого часу!

    Хайп

    Платні інструменти, які допоможуть залучити підписників в інстаграм

    Безкоштовні методи розкручування рідко бувають ефективними. Тому, якщо вам потрібен хороший результат у найкоротші терміни, варто звернути увагу на платні інструменти. Тільки враховуйте, що не всі з них дійсно добрі.

    Накрутка підписників в інстаграм

    Був час, коли підписників собі накручували геть усі. Це було дешево, а циферки у профілі збільшувалися у геометричній прогресії. Правда, дуже швидко інстаграм став видаляти ботів з підписників , а самі профілі, які вибрали такий шлях розкручування, часто потрапляли в тіньовий бан.

    Тому ми категорично не рекомендуємо використовувати накрутку. Нічого хорошого, крім «красивої картинки» у блоці «Читачі», ви не отримаєте.

    Масфоловінг та маслайкінг

    Якщо здійснювати масфоловінг та маслайкінг вручну, на початкових етапах це може залучити кілька підписників. А ось використовувати додатки та сервіси для масфоловінгу сьогодні точно не варто. Причина та ж, що і з накруткою, – ніякої реальної користі ви не отримаєте, а тільки ризикуєте загнати свій акаунт під тіньовий фільтр.

    Масфолловінг та маслайкінг

    Шукайте в інстаграмі схожі профілі з потенційно придатною аудиторією, підписуйтесь, лайкайте публікації, залишайте коментарі. Ваша активність приверне до вас увагу як власника акаунту, так і його підписників. Це хоч і забирає час, але може дати непогані результати і не потребує фінансових вкладень.

    Конкурси, лайктайми та інші бонуси за активність

    Хоча Instagram не завжди позитивно реагує на проведення лайктаймів, конкурсів тощо, це все одно непогані інструменти для збільшення аудиторії. Репости, коментарі, відмітки друзів за можливість отримати цінний приз — простий, але ефективний спосіб розкручування.

    Конкурси, лайктайми та інші бонуси за активність

    Звісно, ​​частина тих, хто підписався після проведення конкурсів та розіграшів, відписується. Але багато хто залишається і продовжує стежити за новинами у профілі.

    Парсинг цільової аудиторії

    Парсинг – це процес відбору та сегментації цільової аудиторії за заданими параметрами. Найпростіше парсити ЦА за допомогою спеціалізованих програм. Можна вказати список конкурентів, хештеги, геолокацію, активність користувачів та безліч інших параметрів. А програма, виходячи з наданої інформації, підготує вам відповідну вибірку користувачів, на яких можна орієнтуватися.

    Більшість програм для парсингу платні, але ціни зазвичай цілком демократичні, та й безкоштовний пробний період, як правило, є.

    Таргетована реклама

    Таргетована реклама — це, по суті, єдиний офіційний рекламний формат у Instagram. А тому соцмережа відноситься до нього найбільш лояльно і пропонує досить гнучкі налаштування аудиторії. І за допомогою таргетованої реклами можна залучити чимало трафіку до свого акаунту або на сайт. Але це, ясна річ, небезкоштовно.

    Таргетована реклама

    Одна з переваг таргетингу в інстаграмі – можливість налаштувати та запустити рекламу прямо у додатку буквально у кілька кліків. Або скористатися рекламним кабінетом Facebook для точніших налаштувань – як вам зручніше.

    Реклама у блогерів

    Співпраця з інфлюєнсерами — все ще добрий метод розкручування. А якщо співпрацювати з нано- та мікроблогерами, то ще й дуже недорогий. І саме на цю категорію блогерів (до 10 000 фоловерів) ми радимо орієнтуватися спочатку. Реклама у них коштує досить дешево, а підписники активніші та відданіші. Плюс таким інфлюєнсерам можна написати безпосередньо в директ інстаграма, а не витрачати час на спілкування з помічниками, представниками тощо.

    Головне правило при співпраці з блогерами – переконатися, що їхня аудиторія збігається з вашою. Інакше належного ефекту просто не буде, а пост, що вибивається з теми, викличе тільки невдоволення і нерозуміння аудиторії.

    Висновок

    Немає універсальної поради, як набрати підписників в інстаграм безкоштовно і при цьому ефективно. Жоден із перерахованих вище методів не гарантує стовідсоткового результату. Але в той же час кожен з них здатний при грамотному підході забезпечити вашому акаунту суттєвий приріст підписників протягом тривалого часу.

    Як би там не було, пам'ятайте, що над акаунтом потрібно працювати постійно, розробляти і змінювати стратегію просування, аналізувати статистику і ніколи не зупинятися на досягнутому. Тому що конкуренти не сплять і з радістю займуть ваше місце на позиції лідера.

    Удачі та успіхів у розкручуванні!

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом