0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Чекліст для аналізу ефективності маркетингового проєкту

31 січня 2023
64
0
Поділіться
Зміст

    Як зрозуміти, що ваші інвестиції в рекламу та просування дійсно окупаються? Насправді це нескладне завдання, якщо знати, як до нього правильно підійти та як аналізувати ROI — коефіцієнт рентабельності інвестицій. Ми підготували для вас невеликий чекліст, як використовувати цей та інші показники у своїй рекламній кампанії.

    • Розрахуйте ROI:

    ROI = (дохід − витрати) / витрати * 100%.

    • Розрахуйте ROMI (рентабельність виключно витрат на маркетинговий канал):

    ROMI = (прибуток − маркетинговий бюджет) / маркетинговий бюджет * 100%.

    • Розрахуйте ROAS (рентабельність конкретного рекламного каналу):

    ROAS = дохід від рекламної кампанії / вартість рекламної кампанії.

    • Порахуйте, у скільки вам обходиться один лід:

    CPL = витрати на рекламу / кількість придбаних лідів.

    • Розрахуйте рентабельність цільової дії:

    CPA = витрати на рекламу / кількість виконаних дій.

    • Дізнайтеся вартість середнього чека:

    Середній чек = сума всіх купівель / кількість купівель.

     

    Якщо ж ви хочете автоматизувати процес розрахунку ROI, рекомендуємо використовувати Google Analytics, у якому й будуть зберігатися дані про всі витрати на рекламні канали. Це істотно спрощує аналіз і допомагає згодом приймати більш зважені рішення. Крім того, можна використовувати сторонні програмні продукти для цих цілей: Event Farm, HubSpot або Entrepreneur.

     

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом