Як зрозуміти, що ваші інвестиції в рекламу та просування дійсно окупаються? Насправді це нескладне завдання, якщо знати, як до нього правильно підійти та як аналізувати ROI — коефіцієнт рентабельності інвестицій. Ми підготували для вас невеликий чекліст, як використовувати цей та інші показники у своїй рекламній кампанії.
- Розрахуйте ROI:
ROI = (дохід − витрати) / витрати * 100%.
- Розрахуйте ROMI (рентабельність виключно витрат на маркетинговий канал):
ROMI = (прибуток − маркетинговий бюджет) / маркетинговий бюджет * 100%.
- Розрахуйте ROAS (рентабельність конкретного рекламного каналу):
ROAS = дохід від рекламної кампанії / вартість рекламної кампанії.
- Порахуйте, у скільки вам обходиться один лід:
CPL = витрати на рекламу / кількість придбаних лідів.
- Розрахуйте рентабельність цільової дії:
CPA = витрати на рекламу / кількість виконаних дій.
- Дізнайтеся вартість середнього чека:
Середній чек = сума всіх купівель / кількість купівель.
Якщо ж ви хочете автоматизувати процес розрахунку ROI, рекомендуємо використовувати Google Analytics, у якому й будуть зберігатися дані про всі витрати на рекламні канали. Це істотно спрощує аналіз і допомагає згодом приймати більш зважені рішення. Крім того, можна використовувати сторонні програмні продукти для цих цілей: Event Farm, HubSpot або Entrepreneur.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!