
Що таке SEO-консалтинг та які завдання він закриває
Щоб розвивати власний бізнес, дуже важливо раціонально застосовувати наявні ресурси.…
Докладніше

Що таке показник відмов Google Analytics та як його зменшити
У цій статті ми хочемо розповісти про те, що таке показник відмов і чому високий…
Докладніше

YMYL — контент із високими ставками: як відповідати стандартам
Якість контенту відіграє важливу роль у SEO-просуванні. Особливо це стосується…
Докладніше

Робота зі згадками без посилань: стратегія підвищення видимості
Компанії згадуються в інтернеті без прямого посилання на сайт набагато частіше, ніж ви…
Докладніше

Як працюють алгоритми AI-цитування: ChatGPT, Gemini, Perplexity та Google AI Overviews
Сьогодні ШІ-алгоритми фактично формують першу сторінку результатів пошукової видачі.…
Докладніше

Ідеальний Black Friday Flow: як підготувати ефективну серію листів до та після Чорної п’ятниці
Чорна п’ятниця — це не просто день великих знижок. Це один із найгарячіших періодів у…
Докладніше