Нам часто доводиться мати справу з нестандартними завданнями. Однією з таких був проект просування інтернет-магазину Моя техніка. За 10 місяців співпраці з цією компанією нам удалося підняти середньодобову відвідуваність сайту до 400 осіб.
Загальна інформація щодо проекту
Назва компанії : інтернет магазин комісійної техніки «Моя Техніка» |
Мета клієнта : зайняти лідируючі позиції в ніші |
Реєстрація домену : 2018 |
Послуга : SEO-просування інтернет-магазину |
Тематика компанії : продаж б/в техніки |
Особливості ніші : у тематиці «щільно сидять» агрегатори та дошки оголошень, у топі «простих» інтернет-магазинів практично не було |
Регіон просування : Україна |
Результат роботи : зростання позицій з високочастотних ключових запитів та органічного трафіку |
Що стало головною проблемою клієнта
Цього разу нашим клієнтом стала українська компанія, яка була започаткована порівняно недавно — у 2018 році, а прийшла вона до нас на початку 2019. За такий короткий період вона не встигла стати відомою і не розкрутила свій бренд. Вік сайту складав лише 6 місяців.
Ще однією об'єктивною складністю для виходу в топ пошукової видачі було те, що інтернет-магазин «Моя техніка» запустився у висококонкурентній ніші, де вже було представлено агрегатори, дошки оголошень, інші магазини. Наш клієнт займався продажем нової та комісійної техніки.
Основним завданням, яке було поставлено перед нашою компанією, стало SEO-просування інтернет-магазину .
Наша стратегія
Щоб вирішити проблему нашого клієнта, потрібен був лише комплексний підхід. У його випадку ми запланували виконати такі роботи:
- Технічний аудит. Цей напрямок був одним із найважливіших, тому що сайт був створений нещодавно і його швидкій розкрутці могли заважати якісь недоробки. Вирішення цих завдань дозволило б уникнути помилок у його індексації пошуковими системами, збільшити швидкість завантаження ресурсу, зробити комфортнішим перебування користувача на ньому.
- Створення нових посадкових сторінок та додавання контенту на вже існуючі. Для підвищення продажів одним із важливих завдань було інформування споживачів про товари, їх характеристики. Щоб продати техніку, недостатньо було дати її фото і стандартний опис. Потрібно було описати стан товару на момент продажу. Саме це могло затримати потенційного клієнта на ресурсі та підштовхнути до активної дії – купівлі техніки. Крім того, ми бачили перспективи розвитку ресурсу — створення нових сторінок з категоріями та картками товарів.
- Зовнішня оптимізація. Оскільки сайт нашого клієнта був надто молодим, він ще не встиг наростити масу посилань у достатньому обсязі. Ми поставили собі завдання попрацювати у цьому напрямі. Паралельно вирішили звернути увагу на поступ у регіонах.
- Впровадження української версії. Ми вважали, що ще однією точкою зростання може стати опрацювання версії сайту українською мовою. Крім того, у перспективі, за вимогами українського законодавства, саме вона має стати дефолтною.
Виявлені слабкі місця клієнта
У процесі технічного аналізу стану веб-ресурсу було виявлено проблему зі сторінками вже проданих товарів. Справа в тому, що на сайті були описані вживані продукти (наприклад, комісійні мобільні телефони), які були представлені в єдиному екземплярі. Звичайно, після придбання сторінки відключали. Це негативно впливало на user experience.
Серед інших проблем інтернет-магазину «Моя техніка» були:
- недостатньо опрацьований текстовий та візуальний контент на картках товарів;
- мінімальна кількість посилань та переходів на ресурс із доменів-донорів;
- відсутність просування у регіонах України.
Виявлення цих слабких місць дало нам поштовх, щоб чітко деталізувати свою роботу.
Наші дії
Вся виконана робота з аудиту ресурсу , аналізу конкурентної ніші дозволила створити чітку стратегію розвитку сайту та поетапний план її реалізації.
Крок 1. Усуваємо проблему з відключеними сторінками
У перші два місяці ми постаралися виправити існуючі технічні недоробки. Однією з найбільш ємних завдань було вирішення проблеми з відключеними сторінками, де зберігалося опис вже проданого товару. Зі збільшенням обороту ставало вже досить проблематично знаходити такі сторінки вручну, шукати моделі та налаштовувати 301 редирект. До цього додавалася необхідність щодня сканувати ресурс та робити вибірку битих посилань. Наші програмісти запропонували ефективний вихід із такої ситуації – виконання налаштування автоматичної генерації редиректів 301 на батьківську категорію продукту.
Крок 2. Оптимізуємо внутрішній контент
Ми розширили семантичне ядро та пропрацювали структуру, щоб гідно конкурувати з іншими ресурсами. Сформували ТЗ для написання описів товарів з урахуванням категорії (важливо було врахувати, що йшлося про продаж вживаної техніки).
Крок 3. Нарощуємо масу посилань і просуваємо в регіонах України
Практично повна відсутність зовнішніх переходів на сайт нашого клієнта підштовхнула нас до активної роботи із зовнішньої оптимізації ресурсу. Ми розробили стратегію нарощування маси посилань і почали втілювати її в життя.
Крім того, ми вирішили опрацювати локальні видачі. Використовували інструмент Google Мій бізнес, розмістили на ньому актуальну інформацію про кожну філію у містах України.
Крок 4. Опрацьовуємо українську версію сайту
Ми вирішили збільшити кількість користувачів за рахунок впровадження версії ресурсу українською мовою. Наші фахівці проаналізували існуючі сторінки українською мовою, які наводять трафік, зібрали семантику, дали завдання перекласти тексти.
Коментар нашого експерта
Як такої складності не було, всі роботи велися планомірно і комплексно - проводилася внутрішня і зовнішня оптимізація, виконувались проміжні зрізи за аналітикою, коректувалися дії по пріоритетних сторінках і групам товарів. Перші результати з'явилися приблизно через півроку з моменту початку співпраці і надалі лише покращувалися.
Олександр Кантур , SEO Team Lead
Результати проекту
Комплексний підхід та виконані базові роботи з просування сайту дозволили за короткий період досягти 4-кратного приросту органічного трафіку. Кількість відвідувачів зі 100 осіб на старті проекту зросла до 400. Порівняння показників за травень 2019 та лютий 2020 видно на зображенні.
Нам вдалося досягти зростання позицій за висококонкурентними запитами, що було досить складно у тематичній ніші нашого клієнта. Пропонуємо порівняти динаміку за ключами на початку роботи і через 7 місяців.
Впровадження нашої стратегії щодо опрацювання версії сайту українською мовою також показало свою результативність. Позиції на ключові запити зросли.
Висновки та подальші плани щодо проекту
Підсумками нашої роботи протягом 7 місяців співпраці став приріст трафіку на сайт інтернет-магазину комісійної техніки у 4 рази. Для нас цей проект став цікавим досвідом у просуванні «молодих» ресурсів. А клієнт після закінчення співпраці з нами взяв у штат маркетологів та SEO-фахівців, які продовжили просування самостійно.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!