0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс із просування туристичного сайту на закордонні ринки

Поділіться
Зміст

    У цьому кейсі ми розповімо, як у 15 разів збільшили пошуковий трафік вже на першому етапі робіт та вирішили проблему із SEO-оптимізацією. Розкриємо основні моменти розкрутки сайту туристичної агенції у пошуку Google, особливості ключових процесів просування ресурсу, а також покажемо досягнуті результати реального клієнта.

    загальна інформація щодо проекту - Gamma Travel

    Загальна інформація щодо проекту:

    Назва компанії/сайт : Gamma Travel

    Мета клієнта : Підвищити коефіцієнт конверсії та трафік з Великобританії та Німеччини

    Реєстрація домену : 2001 рік

    Послуга : Просування сайту на закордонні ринки

    Тематика компанії : туристичний сайт

    Особливості ніші : Вузконаправлена тематика, націлена на залучення туристів, яким цікаво глянути на Чорнобиль

    Регіон : Великобританія, Німеччина

    Результат роботи : Приріст трафіку в 15 разів за 5 місяців та вирішення ГЕО-проблем

    Завдання

    • збільшення органічного трафіку з Google та активної аудиторії на сайті;
    • просування сайту в топ-5 пошукових систем за релевантними ключовими запитами.

    Що було зроблено:

    1. Розробили стратегію просування проекту у Google.
    2. Провели детальний аналіз основних конкурентів.
    3. Зробили технічний аудит сайту, написали ТЗ на усунення технічних помилок.
    4. Провели внутрішню оптимізацію сайту, оптимізували метатеги та контент сайту.
    5. Зібрали семантичне ядро під інформаційні запити.
    6. Склали технічні завдання написання статей.
    7. Створили релевантний контент та оптимізували його за вимогами пошукових систем.
    8. Розробили стратегію оптимізації посилального профілю.
    9. Оскільки проект потребував швидкого отримання трафіку, було ухвалено рішення написати більшу частину статей по зібраному семантичному ядру, а це понад 20 статей.

    Gamma Travel – компанія, яка займається турами до Чорнобиля для іноземних туристів (починаючи азіатським ринком та закінчуючи Західною Америкою). З усіма можливими турами ви можете ознайомитись у них на сайті.

    компанія Gamma Travel

    З компанією Gamma Travel ми розпочали співпрацю кілька років тому, відтоді продовжуємо вести успішні спільні проекти досі. Перед кожним сезоном з весни до осені ми запускаємо основні роботи в ніші, а в перерві між цими періодами переходимо на формат підтримки сайту. Результати говорять самі за себе:

    З компанією Gamma Travel ми розпочали співпрацю кілька років тому

    Проблема, з якою до нас звернувся клієнт

    Перед стартом робіт ми обговорили основні проблеми та цілі, які ставив собі клієнт. Він був незадоволений коефіцієнтом конверсії і трафіком на сайт з ГЕО (Великобританія, Німеччина), що цікавлять його. Оскільки люди в цих країнах одні з найбільш платоспроможних, то фокус був узятий саме на такі ГЕО.

    наша стратегія - Gamma Travel

    Наша стратегія

    Насамперед ми провели комплексний внутрішній аудит сайту, склали перелік технічних помилок. Далі ми проаналізували нішу, визначили поточні показники та порівняли з веб-ресурсами конкурентів. На підставі цих досліджень було прийнято рішення виправити всі технічні помилки та сконцентруватися на грамотній реалізації SЕО. Основна складність полягала в тому, що фізично компанія знаходиться в Україні, а основна цільова аудиторія – за кордоном. Тому особливу увагу довелося приділити аналізу ЦА та сформулювати оффер саме для неї.

    Виявлені проблеми та слабкі місця клієнта

    Проводячи аудит сайту , ми відразу помітили помилку у мультимовності. З технічного погляду вона реалізована некоректно. Нашим завданням було показати Google, що ми поділяємо кожну мовну версію сайту як окреме ГЕО – вона має відповідати для Google у своєму регіоні.

    виявлені проблеми та слабкі місця клієнта - Gamma Travel

    Також зазначимо основні моменти, на які ми одразу звернули увагу під час проведення технічного аудиту сайту:

    • Дублі контенту, метаданих, заголовків на сторінках турів.
    • Низька швидкість завантаження сайту. Під час перевірки із різних ГЕО він відкривався дуже повільно, а тести швидкості показали червону зону.
    • Наявність заголовків у верстці сайту. Їх необхідно використовувати в контенті сторінки, а тим більше дублювання <h1> категорично забороняється, заголовок має бути один на сторінці.
    • Незаповнені alt теги до зображень. При розкручуванні сайту туристичної компанії важливо не забувати про оптимізацію зображень, оскільки медійний контент становить значну частку заповнення сторінок ресурсу.
    • Незаповнені або неправильно складені службові файли robots.txt та sitemap.xml.

    Також було виявлено проблеми із мобільною адаптацією сайту. Оскільки понад 50% трафіку веб-ресурс отримує з мобільних пристроїв, цей фактор не можна було ігнорувати.

    Крім того, виявлені помилки в мікророзмітці, метаданих, заголовках H1, H2, H3 і у форматах урлів більшості сторінок.

    Наше рішення

    Крок 1. Виправляємо помилки, адаптуємо сайт під конкретне ГЕО

    Щоб допомогти Google адекватно відображати сайт клієнта у видачі кожного окремого регіону, ми реалізували атрибути hreflang + додали регіональні підпапки до GW:

    виправляємо ГЕО помилки

    Атрибут hreflang — це технічне рішення для сайтів, які мають однаковий контент кількома мовами. Дана програма дозволяє визначити регіон, де знаходиться користувач, відобразити йому версію сайту його мовою (якщо вона є).

    Таким чином, ми розділили всі ГЕО, за рахунок чого вдалося досягти релевантної видачі в кожній країні, яка нас цікавила для просування, при цьому основний фокус був спрямований на UK та Німеччину.

    Крок 2. Покращуємо швидкість завантаження сайту

    Враховуючи, що в цілому по ніші у конкурентів був досить високий Page Speed, потрібно терміново піднімати швидкість завантаження сайту. На головній сторінці клієнта розташовувалася велика кількість фото та відеоелементів, що суттєво гальмувало швидкість завантаження. Загалом сам сайт був насичений «важким» як фото-, так і відеоконтентом. Для прискорення його роботи вирішили оптимізувати розміри та спосіб завантаження медіафайлів, що виявилося досить непростим завданням для програмістів.

    Оптимізуємо швидкість роботи сайту

    Крок 3. Виправляємо помилки щодо адаптивності сайту для мобільних пристроїв

    Ми знали, що понад 50% трафіку клієнта йшло з мобільних пристроїв, тому доопрацювати адаптивність сайту було критично важливим для нас. Виправлення помилок у мобільній версії допомогло нашому клієнту не втрачати потенційні ліди та покращити свої позиції у пошуковій видачі з мобільних пристроїв.

    виправляємо помилки щодо адаптивності сайту для мобільних пристроїв

    Крок 4. Оптимізуємо контентну частину

    Після вирішення всіх неполадок, виявлених технічним аудитом, запровадження необхідних правок ми приступаємо до одного з найважливіших етапів SEO-просування – контенту. При оптимізації сайту потрібно багато уваги приділяти сторінкам самих турів.

    Виконати багато технічних та юзабіліті-правки виявилося досить непростим завданням, оскільки сайт зроблений на самописній CMS-платформі. Вона в плані адмінки, звичайно, дуже зручна, але нашим девелоперам складно було виконувати редагування по сайту, оскільки раніше вони не працювали з продуктами, написаними на ASP . Для вирішення цього завдання ми знайшли окремого розробника на аутсорсі, який допоміг нам зробити потрібні доопрацювання для оптимізації та просування сайту.

    Олександр Олександр , SEO Team Lead

    В першу чергу був проведений комплексний аналіз усіх конкурентів, представлених на регіональному ринку, що цікавить клієнта (ГЕО UK і Німеччини). Розглянуто стратегії їхнього просування, активності, трафік та інші важливі параметри. Найголовніше цьому етапі – зрозуміти, чого не вистачає нашому клієнту, щоб обійти конкурентів і зайняти свою частку ринку.

    Далі ми опрацювали семантику ніші, продумали окрему структуру під кожне ГЕО, склали семантичне ядро під мовні версії сайту. І що важливо – виправили помилки внутрішньої оптимізації, замінили title, desc, h1, h2 основних сторінок, що діють.

    Після опрацювання семантичного ядра було виявлено набагато більше категорій ключових слів, за якими користувачі шукають тури, наприклад, містом виїзду, приводами та святами (тури вихідного дня).

    Оптимізувавши існуючі сторінки і знаючи, чого не вистачало клієнту для досягнення цілей, ми взялися за написання текстового контенту. Наші досвідчені копірайтери під егідою SEO-фахівців взялися за створення нових посадкових сторінок та розвиток блогу.

    створюємо стратегію зовнішнього просування

    Крок 5. Створюємо стратегію зовнішнього просування

    Паралельно з оптимізацією контентної частини ми опрацювали посилальну стратегію та зовнішнє просування. Підібрали майданчики, затвердили план та бюджет, а наші PPC-фахівці створили пропозицію щодо рекламної розкрутки.

    Під час роботи над проектом ми розробили ефективну стратегію побудови профілю посилання. У процесі отримали плавний приріст маси посилань. Посилання купувалися на категорії сайту, головну сторінку, сторінки турів та окремі публікації. Купувалися як анкорні, і безанкорні посилання (відповідно 1:3).

    У процесі роботи щомісяця ми отримували:

    • 3–5 аутрич-посилань, тобто через особисті домовленості із власниками сайтів;
    • 15–20 PBN-посилань;
    • 10 посилань із каталогів.

    Ресурси, на яких ми розміщували посилання, мають високу відвідуваність, авторитетність, хороші показники трасту та активної аудиторії. Відповідно, це позитивно позначилося на зростанні сайту, що просувається:

    Створюємо стратегію зовнішнього просування

    Результати проекту

    Наша комплексна робота підкріпилася бумом навколо серіалу, що вийшов від HBO «Чорнобиль». Вловивши цю хвилю, ми в рази каталізували наше просування сайту , і клієнт злетів буквально за пару місяців. Він отримав стабільний приріст трафіку з вищим рівнем конверсії, підвищив свої прибутки, аж до початку глобальної пандемії, пов'язаної з Covid-19.

    Статистика першого періоду робіт за лютий 2019 – липень 2019

    На старті клієнт мав трафік 264 особи з пошуку, вже за результатами першого етапу просування трафік на піку становив 3998 людей з пошуку.

    статистика першого періоду робіт лютий 2019 - липень 2019 - Gamma Travel

    Другий період робіт, який запустився восени 2020 р., сподіваючись, що обмеження щодо пандемії Covid-19 будуть зняті

    На старті другого етапу у вересні 2020 р. клієнт мав трафік 1131 з пошуку, у січні 2021 р. – 2661 з пошуку.

    другий період робіт, який запустився восени 2020р, в надії що обмеження щодо пандемії Covid 19 будуть зняті

    В даний час ми продовжуємо роботи над оптимізацією сайту, але через заборони, зумовлені Covid-19, досить складно мати прибуток з веб-ресурсу, заточеного лише під західні ринки. Тому було вирішено адаптувати сайт також під СНД-ринок, щоб отримувати ліди з місцевого туризму. І в цьому напрямі нам теж вдалося досягти значних результатів:

    У цьому напрямі нам теж вдалося досягти значних результатів

    Коментар клієнта:

    Ми, як власники турфірми, звернулися до Elit-Web з метою збільшити трафік ресурсу з країн, що нас цікавлять. Команда, що працює з сайтом, цілком впоралася зі своїм завданням, навіть перевершила очікування. Нам подобається отримувати результат, що стабільно дає команда Elit-Web. Тому ми продовжуємо нашу співпрацю та повністю довіряємо спеціалістам компанії.

    Олена Фоміна , співзасновник та директор Gamma Travel

    Висновки щодо проекту

    За період роботи з клієнтом його дохід становив понад 300 тисяч євро, з яких близько 50% видобули з пошукового трафіку. Хоча пандемія значно загальмувала діяльність у сфері надання послуг, наш клієнт не припиняв розвиток свого сайту.

    У важкі для компанії часи в SEO-роботах не можна складати руки, оскільки просування ресурсу – це постійний процес. Якщо не працюєш над своїм сайтом ти, значить, діють конкуренти, і ти завжди втрачатимеш позиції через простої. Якщо ж суперники заморозили своє просування, а ти продовжуєш роботу над оптимізацією сайту, буде набагато легше обійти конкурентів і відхопити шматочок їхньої частки ринку.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    категорії блогу
    Останні статті
    Вартість просування сайту у 2024 році
    Іванина Роман
    18 січня 2024
    Чи працює сьогодні масфолловінг у Instagram?
    Тихонюк Надія
    24 листопада 2023
    Просування медичних послуг
    Тихонюк Надія
    15 листопада 2023
    Стратегія просування інтернет-магазину
    Тихонюк Надія
    18 жовтня 2023
    У вас проект у цій ніші і ви хочете таких самих результатів?