Кейс просування у соціальних мережах високотехнологічної компанії Solar-Tech
Просування інноваційної продукції потребує використання сучасних стратегій та…
Докладніше
Кейс з просування YouTube каналу ЯШКІНА - залучення 4к+ передплатників
Залучення передплатників у YouTube вимагає побудови індивідуальної стратегії. Тим…
Докладніше
Кейс з просування сайту стоматологічної клініки Слален і Юта
Коли до Elit-Web звернулися представники клініки, ми побачили, що органічний трафік був…
Докладніше
SMM-менеджер: хто це та які у нього обов'язки
SMM-менеджер (Social Media Manager) - це фахівець, який займається просуванням бізнесу, компанії,…
Докладніше
Як залучити клієнтів для туристичної агенції
Послуги туристичних фірм та агентств завжди мають попит, але й конкуренція в цій ніші…
Докладніше
Як залучити клієнтів у фітнес-центр чи спорт-клуб
Для фітнес-центру дуже важливо працювати над утриманням клієнтів, а не лише залученням…
Докладніше