0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

SMM-менеджер: хто це та які у нього обов'язки

11 лютого 2021
2570
0
Поділіться
Зміст

    За даними інфопорталу TASS, у 2019 році кількість інтернет-користувачів у світі становила 4,1 млрд людей. На початок 2020 року цифра досягла позначки 4,5 мільярда. А в першому кварталі 2021 року організації We Are Social та Hootsuite повідомили про 4,66 млрд користувачів Мережі. Це більш ніж 59,5% від населення планети.

    Не дивно, що в епоху інтернету та всеосяжної цифровізації бізнес стрімко проникає в онлайн-простір. А соціальні мережі, які ще недавно були лише розвагою, стають потужним маркетинговим інструментом. Питання тільки в тому, чи ви ефективно їх використовувати?

    що за професія smm-менеджер

    Що це за професія SMM-менеджер?

    SMM-менеджер (Social Media Manager) - це фахівець, який займається просуванням бізнесу, компанії, бренду або навіть окремої особи у соціальних медіа: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Twitter та ін.

    Завдання СММ-менеджера — забезпечувати зростання охоплення сторінки клієнта, розвивати та підтримувати його присутність в інфополі віртуального ринку, генерувати та публікувати новий контент, взаємодіяти з цільовою аудиторією, контролювати аналітику та статистику ефективності проекту. Давайте розглянемо це питання докладніше.

    Основні посадові обов'язки SMM-менеджера

    Немає загальноприйнятого списку робочих завдань СММ-менеджера. Але ми можемо визначити базові завдання, які він бере на себе:

    1. Розробка стратегії просування : аналіз цільової аудиторії та конкурентів, пошук релевантних майданчиків з високою концентрацією ЦА, формування системи лояльності та інше.
    2. Налаштування, запуск, управління рекламою : запуск промоматеріалів та таргетованої реклами в соцмережах, проведення конкурсів, флешмобів, розіграшів.
    3. Управління репутацією : збирання зворотного зв'язку від ЦА, підвищення довіри до бренду, робота з болями потенційних та існуючих клієнтів, обробка заперечень.
    4. Ведення та модерація облікових записів або контроль виконавців, яким делегується частина робочих завдань.
    5. Ком'юніті-менеджмент : коригування обговорень у соціальних медіа, робота з негативом, забезпечення оперативної підтримки у соцмережах тощо.

    Крім того, SMM-менеджер може працювати з лідерами думок та «агентами впливу», інтегрувати сайт із соціальними мережами чи соцмережі з онлайн-магазином, наймати та організовувати підрядників, адаптувати брендовий контент під формат блогу, відеохостингу, інтернет-агрегатора чи іншого майданчика.

    професійні навички smm-фахівця

    Професійні навички SMM-фахівця

    Якщо надто вже заглибитися в це питання, можна нарахувати більше сотні навичок, якими повинен мати СММ-менеджер. Ми вирішили трохи скоротити список і виділити 7 речей, які має вміти хороший фахівець:

    1. Визначення та аналіз основних бізнес-завдань компанії.
    2. Пошук оптимальних каналів комунікації для проектів B2B і B2C.
    3. Розробка контент-плану з урахуванням специфіки бізнесу та інтересів аудиторії.
    4. Підготовка цікавих і, що важливо, унікальних матеріалів під різні майданчики для розміщення.
    5. Вміння працювати з рекламними кабінетами різних платформ і налаштовувати націлення.
    6. Базові навички роботи у графічних редакторах: Photoshop, Canva, Figma, Pixlr.
    7. Досвід в аналізі результатів своєї професійної діяльності та ефективності використовуваних методів SMM-просування.

    Здається, навіть ці 7 навичок надто багато для однієї людини. Але насправді добрий фахівець знає та вміє набагато більше. І оплату праці одержує відповідну.

    Читайте також

    Хто такий інтернет-маркетолог і навіщо він потрібний

    Скільки заробляє СММ-фахівець?

    Виделка вартості послуг досить велика. Багато залежить від завдань, які бере на себе SMM-фахівець, його професійні навички та досвід, кількість акаунтів, які він веде, і так далі.

    Якщо заглянути на сайт пошуку роботи Work.ua, ми побачимо велику кількість заробітної плати — від 5–7 тисяч гривень до 30 тис. Суму більше пропонують вкрай рідко. Це по Києву. У регіонах оплата найчастіше нижча. Проте хороший СММ-менеджер цілком може заробляти 1–2 тисячі доларів. І навіть більше, якщо одночасно працює з кількома великими проектами. Професія це дає змогу.

    де знайти smm-фахівця для роботи

    Де знайти SMM-фахівця для роботи?

    У вас є десятки варіантів пошуку СММ-фахівця — від тематичних груп у соціальних мережах та форумів до найбільших сайтів вакансій із тисячами анкет. Пропонуємо розглянути три найбільш раціональні, на нашу думку, способи знайти SMM-менеджера.

    Сайти вакансій (Інхаус)

    Work.ua, HeadHunter та інші подібні сайти – відмінний варіант, якщо ви шукаєте людину в штат (інхаус). Хоча варто відзначити, що реально добрих фахівців тут одиниці. Досвідчені СММ-ники або працюють віддалено над кількома проектами відразу, щоб заробляти більше, або в штаті маркетингових агентств, де постійно забезпечені роботою.

    Пошук на сайтах вакансій - оптимальний вибір для тих, хто готовий взяти новачка або середньо-дослідну людину в штат і "виростити" з неї фахівця під потреби компанії. Але це вимагає часу та вкладень.

    Біржі фрілансу

    Непогане рішення, якщо ви шукаєте спеціаліста для разових чи короткочасних завдань. Хоча ми й не відкидаємо можливості довгострокової роботи з фрілансерами. На біржах фрілансу чимало хороших фахівців, але зовсім вже «зелених» новачків значно більше. Є ризик найняти не ту людину, втративши час та гроші. Крім того, у роботі з фрілансерами ви не застраховані від форс-мажорних обставин, зриву термінів та інших неприємних моментів. Особливо якщо працюєте не за договором, а лише «на словах». Натомість це дешевше, ніж утримувати SMM-менеджера у штаті.

    Агентство

    Найкраще рішення — звернутися до агентства маркетингу, в якому вже є штатні фахівці, які готові взятися за ваш проект. По-перше, вам не доведеться наймати людину в штат і вирішувати всі пов'язані з цим питання. По-друге, співробітництво ведеться строго за договором без ризиків, як у випадку з фрілансерами. Ну і по-третє, ви отримаєте очікуваний результат, а не кота в мішку, як це часто буває.

    SMM-фахівці в агентстві інтернет-маркетингу Elit-web

    І ось ми підійшли до головного. Чому SMM-просування варто замовляти у Elit-web:

    1. Ми маємо свій сформований штат співробітників, у кожному з яких ми впевнені на 100%. На відміну від деяких інших агентств ми не спішно шукатимемо підрядників на стороні, а всі завдання виконуємо самі.
    2. Наші СММ-менеджери постійно навчаються та розвиваються як фахівці. Ми, у свою чергу, забезпечуємо їм усі умови для професійного, кар'єрного та фінансового розвитку.
    3. Клієнти Elit-web отримують до 40% зростання продажів, до 600% збільшення охоплення та понад 1000 цільових передплатників у соцмережах щомісяця.

    За нашими плечима понад 400 успішних проектів, а з найцікавішими кейсами ви можете прямо зараз ознайомитись на сайті. Ну і головне ми розробили кілька тарифних планів SMM-просування для наших клієнтів. Просто виберіть відповідний вам, і ми приступимо до роботи.

    З Elit-web ви завжди отримуєте більше:

    • ефективне та швидке просування вашого бізнесу;
    • нешаблонні пропозиції та шляхи вирішення робочих завдань;
    • фінансові гарантії результатів;
    • персональний SMM менеджер для вашого проекту;
    • щомісячні точні та зрозумілі звіти про виконану роботу.

    Наші професіонали покажуть Вам, як заробляти у соцмережах

    Адреса сайту

    Чи варто за таких умов шукати людину в штат чи ризикувати, наймаючи фрілансера? Ми вважаємо, що ні. І сподіваємось, ви теж так думаєте.

    FAQ – smm-менеджер

    FAQ

    Хто такий SMM менеджер?

    SMM-менеджер – це фахівець із просування у соціальних мережах: Facebook, Instagram, Twitter, TikTok і так далі.

    Що входить до обов'язків SMM-менеджера?

    SMM-менеджер бере на себе аналіз ринку, аудиторії та конкурентів, розробку та реалізацію стратегії просування у соціальних медіа, генерацію та оформлення контенту, залучення передплатників, підвищення лояльності до бренду, комунікацію з аудиторією та інше.

    Де знайти SMM-фахівця?

    Шукати SMM-фахівців можна на сайтах вакансій, агрегаторах оголошень, фріланс-біржах, у тематичних групах соцмереж, спеціалізованих Telegram-каналах і навіть через знайомих. Але куди простіше та ефективніше звернутися до профільної агенції, де вже є кваліфіковані СММ-менеджери, готові швидко включитися у ваш проект та ефективно його просувати.

    Інтернет-маркетинг
    Ми створюємо систему взаємодії різних інструментів просування, синергія яких розробляються. Вашого бізнесу в Інтернеті.
    Получить консультацию
    Наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом