Отримайте реальних клієнтів із пошуку у ваш інтернет-магазин меблів
Для ефективного просування інтернет-магазину меблів необхідно використовувати всі доступні методи для залучення та утримання клієнтів за допомогою сайту.
Через високу конкуренцію для просування меблевих сайтів потрібний комплекс інструментів, який дозволить отримувати переходи з різних джерел трафіку. Сюди належить:
Кожен із цих інструментів ефективний у різні періоди просування та має ряд власних переваг та недоліків, які фахівець має вміло комбінувати.
Передпроектні дослідження. Включає вивчення особливостей ринку, основних конкурентів та складання споживчого портрета.
Етап, який включає повний перелік робіт усередині самого сайту. Сюди входить збір семантичного ядра, усунення технічних помилок, оптимізація контенту та ін.
Використовуючи портрет ЦА, PPC-фахівці налаштовують рекламні покази під потенційних покупців інтернет-магазину.
SMM-фахівці підтримують активність компанії в соціальних медіа, залучаючи звідти відвідувачів, зацікавлених у покупці меблів.
Особистий кабінет клієнта – онлайн-дашборд з ключовими метриками.
У будь-який час ви можете переглянути процес виконання завдань та результати рекламних кампаній за проєктом.
Щоб розрахувати вартість просування сайту меблевого магазину, необхідний аудит сайту. З його допомогою можна визначити масштаб доопрацювань, необхідних ресурсу, а також сформувати готовий чек-лист. Щоб замовити аудит, залиште заявку.
Спеціалісти Elit-Web мають чимало проєктів з просування меблевого інтернет-магазину, для кожного з них нам вдалося значно збільшити клієнтську базу. Тому ми впевнені, що зможемо зробити ваш сайт з продажу меблів у рази ефективнішим.