Промокод: XXXXXX

Просування інтернет-магазину меблів

Ми точно знаємо, як привести реальних клієнтів до інтернет-магазину меблів.

Номер телефона
Адреса сайту
Електронна пошта
Успішно розвиваємо бізнес наших клієнтів

Особливості просування сайтів меблів в інтернеті

Один із найпопулярніших товарів в електронній торгівлі – меблі. На цей товар завжди є попит, його зручно купувати онлайн, а власникам інтернет-магазинів не потрібно перейматися орендою величезних приміщень для того, щоб продавати власний товар. Для ефективного просування інтернет-магазину меблів необхідно використовувати всі доступні інструменти для залучення та утримання клієнтів за допомогою сайту.

Комплексне рішення

Через високу конкуренцію для просування меблевих сайтів потрібний комплекс інструментів, який дозволить отримувати переходи з різних джерел трафіку. Сюди належить:

  • пошукове просування ( SEO );
  • просування у соцмережах (SMM);
  • контекстна реклама або з оплатою за клік (PPC);

Кожен із цих інструментів ефективний у різні періоди просування та має ряд власних переваг та недоліків, які фахівець має вміло комбінувати.

Наприклад, пошукове просування не дає швидкого результату. Після старту робіт необхідно почекати кілька місяців (час на індексацію), доки сайт почне отримувати високі позиції. Щоб магазин отримував замовників, можна запустити контекстну рекламну кампанію. Контент-маркетинг наводить цільових відвідувачів на сайт, а також дає зовнішні посилання, які підвищують ранжування інтернет-магазину, тому запускати його слід на етапі зовнішньої пошукової оптимізації. Подібних тонкощів у просуванні дуже багато, але завдяки їм можна почати отримувати покупців у рази швидше, зменшивши витрати на просування.

Етапи просування магазину меблів

Розкрутка меблевого сайту складається з наступних етапів:

  1. Передпроєктні дослідження. Включає вивчення особливостей ринку, основних конкурентів та складання споживчого портрета.
  2. Обговорення. Затверджується стратегія, розроблена на основі результатів досліджень та побажань замовника. Плануються основні роботи та терміни на їх виконання.
  3. Внутрішня оптимізація – етап, який включає повний перелік робіт усередині самого сайту. Сюди входить збір семантичного ядра, усунення технічних помилок, оптимізація контенту та ін.
  4. Налаштування рекламної кампанії. Використовуючи портрет ЦА, PPC-фахівці налаштовують рекламні покази під потенційних покупців інтернет-магазину.
  5. Просування у соцмережах. SMM-фахівці підтримують активність компанії у соціальних медіа, залучаючи звідти відвідувачів, зацікавлених у покупці меблів.
Ознайомтеся з нашою комерційною пропозицією
Номер телефону
Адреса сайту
Електронна пошта
Тарифи
БАЗОВИЙ
от 15 000 грн.

Для молодих веб-сайтів нових компаній з обмеженою кількістю напрямків роботи.

ОПТИМАЛЬНИЙ
от 25 000 грн.

Для невеликих онлайн-магазинів та веб-каталогів з великим списком послуг та товарів.

КОМПЛЕКСНИЙ
от 35 000 грн.

Для великих онлайн магазинів з великим асортиментом товарів, а також web-ресурсів у висококонкурентних нішах.

Нам довіряють
У вас залишилися питання Залишіть Ваші контактні дані. Ми зв'яжемося та проконсультуємо вас

Вартість послуги

Щоб розрахувати вартість просування сайту меблевого магазину, необхідний аудит сайту. З його допомогою можна визначити масштаб доопрацювань, необхідних ресурсу, а також сформувати готовий чек-лист. Щоб замовити аудит, залиште заявку.

Замовити просування меблевого сайту

Спеціалісти Elit-Web мають чимало проєктів з просування меблевого інтернет-магазину, для кожного з них нам вдалося значно збільшити клієнтську базу. Тому ми впевнені, що зможемо зробити ваш сайт з продажу меблів у рази ефективнішим.