Ми точно знаємо, як привести клієнтів до стоматологічної клініки через сайт
Пропозиція стоматологічних послуг в інтернеті випереджає попит у кілька разів. Це свідчить про те, що розкрутка сайтів клінік проводиться у умовах високої конкуренції. Щоб користувачі звернули увагу саме на ваш ресурс та захотіли звернутися до послуг, потрібно ґрунтовно підійти до питань просування. І краще, якщо ними візьмуться грамотні виконавці. Правильне просування стоматологічної клініки дозволить сайту вирватися на перші рядки пошукової видачі. А це підвищить кількість відвідувачів та реальних заявок.
Складні послуги вимагають серйозних знань у галузі. Просування стоматології відмінне тим, що тут велике значення має якість контенту. Користувачеві не потрібні безглузді полотна текстів. Він шукає інформативні, професійні статті, поради справді добрих фахівців. При створенні контенту для стоматологічного сайту акцент робиться не на кількість і обсяг, а саме корисність.
Фахівці визначають основних конкурентів клініки по регіону чи району просування. Частина цільового трафіку зазвичай посідає майданчики агрегатори.
Воно включає конкурентні комерційні запити щодо послуг, що надаються конкретною клінікою.
Пишеться новий нішевий контент, що опрацьовується існуючий. Приділяється увага та впровадження мікророзмітки, прискорення завантаження сторінок, оптимізації зображень тощо.
На цьому етапі зусилля зосереджені навколо збільшення тематичного профілю профілю. Тільки якісні посилання, які забезпечуватимуть органічний приріст трафіку.
Особистий кабінет клієнта – онлайн-дашборд з ключовими метриками.
У будь-який час ви можете переглянути процес виконання завдань та результати рекламних кампаній за проєктом.
Ціна просування сайту стоматології залежить від обсягу робіт, які потрібно виконати, а це сильно залежить від особливостей сайту, що просувається. Наші фахівці можуть розрахувати точну вартість розкручування після аудиту ресурсу – це комплексна перевірка всього сайту на відповідність SEO-критеріям, технічні помилки та юзабіліті.
Триває просування, як правило, не менше року. За цей час фахівці виконують основний фронт робіт, а також виділяють найефективніші маркетингові інструменти для даного сайту. В ідеалі розкрутку не варто припиняти взагалі, по закінченні основної роботи цей процес буде не настільки інтенсивним, але регулярні публікації та нарощування профілю не дадуть початися стагнації позицій і трафіку.
Ми приділяємо особливу увагу маркетинговим дослідженням, які проводимо для кожного проєкту. Це дозволяє нашим фахівцям краще вивчити бізнес клієнта та особливості його аудиторії, щоб краще з ними взаємодіяти. Для кожного сайту, який ми просуваємо, виділяється окрема команда, що складається з кількох кваліфікованих оптимізаторів, маркетологів, програмістів та інших фахівців залежно від особливостей робіт. Якщо хочете дізнатися, який результат це дає, ви завжди можете перейти в наше портфоліо.