0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Як додати компанію до Google Maps?

Поділіться
Зміст

    Google Maps це ще один спосіб відвоювати порцію трафіку у конкурентів. Сьогодні ви дізнаєтеся, як за 10 хвилин додати компанію на «Гугл Карти», залучити клієнтів і підвищити позицію в пошуковій видачі, не витративши на це копійки (або витративши – але це вже зовсім інша історія).

    навіщо додавати компанію на Google

    Навіщо додавати компанію на Google Карти?

    Кожен третій відвідувач потрапляє на сайт за навігаційним запитом. Користувачі до 35 років користуються «Google Картами», старші люди переходять на Google Maps через посилання в пошуку браузера. Це зручно – всього 2 кліки, і клієнт вже дзвонить вам замість того, щоб довго та болісно переривати інтернет у пошуках вашого номера телефону. Тому, якщо вас досі немає в Гугл Картах, радимо негайно виправити цю помилку.

    Користувачеві програма дає можливість дізнатися 99% інформації про компанію, яка потрібна для прийняття рішення: контакти, список послуг, як дістатися, середня оцінка та численні відгуки. Якщо потрібні подробиці – там є посилання на сайт.

    А навіть якщо сайту немає - не біда, додати організацію в Гугл Карти можна і без нього. Це можливо навіть без постійної фізичної адреси компанії, якщо надає послуги з виїздом. Адже не всім вигідно вкладатися в сайт - набагато простіше завести обліковий запис у Google Maps і дати там всю необхідну інформацію користувачам.

    Разом з обліковим записом Google Maps ви отримуєте такі можливості:

    1. Повідомляти клієнтам про графік, ціни та новини компанії.
    2. Аналізувати відгуки та виявляти з їх допомогою проріхи у бізнесі.
    3. Зміцнювати позиції в пошуковій видачі за рахунок рейтингу (оцінки Google Maps – важливий фактор для пошукових алгоритмів).

    Задіяти Google Maps для просування Вашого сайту

    Адреса сайту

    Ви – у Google Maps, а це означає, що всі користувачі смартфонів побачать ваш заклад на карті. Більшість людей діє за принципом найменшого опору, тому якщо в пошуках ресторану в програмі людина побачила вашу всього в 15 метрах від нього, з симпатичним фасадом і хорошими відгуками, то, швидше за все, він не шукатиме далі, а попрямує до вас.

    додавання компанії на Google

    Додавання компанії на Google

    Додавання організації до «Гугл Карти» не потребує особливих знань. Все, що вам потрібно – це пошта Gmail і 10 хвилин часу.

    Як підключити та налаштувати Google Мій бізнес?

    Щоб додати компанію до «Карти», створіть обліковий запис у «Мій бізнес» . Це безкоштовно.

    Сервіс пропонує на вибір створити 2 типи сторінок: для бренду або для компанії. Першому не потрібна адреса, її немає на карті, і відгуки для нього залишати не можна. Сторінка бренду призначена для спілкування з шанувальниками та новинами.

    А обліковий запис для компанії вимагає вказівки адреси. Він розміщується на "Гугл Картах" і відкритий для відгуків. У більшості випадків потрібний саме цей обліковий запис.

    Реєстрація компанії у сервісі «Мій бізнес» та заповнення даних

    Важливо дати якнайбільше повної та коректної інформації, щоб відповісти на всі питання потенційного клієнта.

    реєстрація компанії в сервісі Мій бізнес та заповнення даних

    5 підказок щодо заповнення полів:

    1. У полі «Назва компанії» вказуйте назву разом із ключовою фразою, за якою вас шукатимуть користувачі. Це підвищує шанси потрапити до блоку ліворуч від карт. Ідеальне формулювання: «ключова фраза/основний вид діяльності + назва».

      Неправильно: «Босоніжки»

      Правильно: Магазин жіночого взуття «Босоніжки».

    2. Поле «Адреса» має бути заповнене чітко та докладно – за вказаним місцем розташування прийде лист із перевірочним кодом. Не потрібно вказувати свою домашню адресу.
    3. У графі "Телефон" вказуйте контакти компанії, а не особисті дані.
    4. У полі «Категорія» виберіть одну опцію, яка найкраще відображає діяльність компанії. Так, ваша сторінка буде більш зрозумілою для пошукових алгоритмів.
    5. Якщо ви пропонуєте доставку або послуги з виїздом або працюєте з конкретним містом/регіоном, вкажіть це у графі «Територія обслуговування».

    Якщо у вас кілька філій – зазначте все. Це підвищить релевантність бізнесу у конкретних районах/регіонах, які ви обслуговуєте. Філії можна додавати вручну або завантаживши таблицю.

    Підтвердження повноважень на додавання компанії до «Google Мій бізнес»

    Компанія не буде видно в Google Картах до тих пір, поки ви не введете код перевірки. Щоб отримати його, натисніть «Пошта» – «Надіслати листівку».

    підтвердження повноважень на додавання компанії до Google Мій бізнес

    Код перевірки прийде через 7-14 днів у паперовому листі на адресу, яку ви вказали при реєстрації. Його необхідно запровадити протягом 1 місяця. Тільки після цього позначка з'явиться на карті.

    Якщо лист не надійшов, можна звернутися до технічної підтримки Google AdWords: 0800-50-21-62.

    В окремих випадках Google дозволяє провести підтвердження за номером телефону. При цьому важливо щоб номер був не мобільний, а стаціонарний.

    Заповнення додаткових даних про компанію

    Після реєстрації сервіс автоматично перенаправляє на сторінку вашої компанії, де ви зможете додати опис, графік роботи, фотографії. Рекомендуємо дати якнайбільше інформації. Буде чудово, якщо ви вкажете посилання на огляди, сторінки в соціальних мережах, каталоги, меню та інші важливі дані.

    Як розшарувати доступ до облікового запису Google My Business?

    Ви можете вести обліковий запис самі або делегувати це співробітникам. Для цього сервіс пропонує 3 стандартні доступи з різним набором функцій:

    1. Власник – має необмежені можливості: може видаляти та редагувати профіль компанії, змінювати налаштування адрес, координувати обліковий запис з Google-рекламою, обмінюватися повідомленнями тощо. Тільки він має право додавати користувачів. Власників може бути кілька.
    2. Адміністратор має ті ж повноваження, що й власник, але не може керувати доступом і видалити профіль.
    3. Менеджер – може змінювати деякі відомості про компанію, наприклад, додавати акції або коригувати графік.

    Власник може розшарити доступ до закладки "Користувачі" та призначити відповідні посади.

    як просуватися в Google Картах

    Як просуватися в Google Картах?

    Є 2 основних способи подальшого просування облікового запису в «Гугл Картах»:

    1. Робота із відгуками. Чим більше позитивних відгуків – тим краще ваші позиції у пошуковій видачі. Чудово, якщо коментарі містять ключові фрази. Ви можете стимулювати клієнтів залишати відгуки в обмін на знижки та бонуси.
    2. Реклама, завдяки якій ваше оголошення буде гарантовано розташоване зліва або знизу від картки. Це платна опція, її вартість залежить від рівня конкуренції у вашій галузі, місцезнаходження, кількості філій.

    Сервіс дозволяє відстежувати ефективність реклами: кількість кліків за оголошенням, маршрутами та транзакціями. Якщо ви бачите, що конверсія маленька, зверніть увагу на геотаргетинг – можливо, ви вказали надто вузьку територію обслуговування. Клієнти можуть добиратися до вас з інших районів або міст, тому варто розширити радіус діяльності.

    Як поставити мітку на карті «Гугл»?

    Щоб відзначити організацію Google Maps, відкрийте «Мої карти» і натисніть «Додати об'єкт». Клацніть у потрібному місці та введіть назву компанії.

    Чи можна отримати додатковий трафік із Google Maps?

    Так, при грамотному оформленні ви отримуєте приріст клієнтів. Це коштує дешевше, адже вам не потрібно платити за кожен клік, як це робиться в стандартній контекстній рекламі.

    які супутні сервіси Google можуть також стати в нагоді

    Які супутні сервіси Google можуть стати в нагоді?

    Обов'язково має бути обліковий запис в електронній пошті Gmail. Якщо у компанії немає сайту, можна налаштувати профіль у Google Мій бізнес - і тоді контекстна реклама буде вести на нього. Сервіс дозволяє легко контролювати події зі смартфона. Нова кампанія в Google Мій бізнес дає грошові бонуси на контекстну рекламу.

    Google Ads – це сервіс конфігурації контекстної реклами. Тут ви зможете задати параметри платних оголошень в Google Картах і відстежувати статистику:

    • у якому районі частіше дивляться ваш профіль;
    • звідки користувачі надходять на вашу сторінку;
    • кількість переходів та відстеження маршруту.

    Так ви зможете краще дізнатися цільову аудиторію та адаптувати бізнес під потреби потенційних клієнтів.

    Висновок

    Мітка Google Maps потрібна всім: офлайн-і онлайн-бізнесу, з сайтом або без нього. З нею ви стаєте помітнішими за конкурентів, отримуєте більше трафіку і зміцнюєте репутацію за рахунок відгуків. Це безкоштовно, платити потрібно лише якщо ви хочете гарантовано показувати оголошення в блоці знизу або зліва від карт.

    Реєстрація Google Maps – стандартна 10-хвилинна процедура. Ви можете зробити її самі або делегувати ведення профілю та запуск контекстної реклами SEO-фахівцям.

    часто задавані питання

    Часто задавані питання

    Що таке бізнес-аккаунт у Google?

    Бізнес-аккаунт у Google – це безкоштовний профіль компанії, який буде відображатися користувачам у Google Пошуку та Google Картах. У ньому ви можете розповісти клієнтам про послуги, графік роботи, контакти, новини та спеціальні пропозиції. Користувачі зможуть залишати відгуки, які буде видно всім.

    В чому переваги онлайн-присутності на картах Google?

    Цільова аудиторія зможе швидко – буквально у 2 кліки – знайти ваші контакти та умови роботи в інтернеті. Всі користувачі в радіусі вашого обслуговування побачать ваш заклад на карті та одразу зможуть прочитати відгуки. Це працює крутіше, ніж білборд.

    Скільки коштує реклама в Гугл Картах?

    Вартість залежить від ціни за кліки за наступними позиціями: "Отримати інформацію про місцезнаходження", "Маршрут проїзду", а також за переходи на сайт з облікового запису Google. Вартість кліка залежить від вашої ставки, популярності галузі та регіону.

    У Вас залишилися питання?
    Наші експерти готові відповісти на них. Залиште ваші контактні дані. Будемо раді обговорити ваш проект!
    Получить консультацию
    Наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом