Поділіться
Зміст

    Business-аккаунт Facebook зручний тим, що дозволяє налаштовувати рекламні кампанії та керувати ними. Виконувати ці дії може не лише власник профілю, а й інший користувач. Йому для цього необхідно надати доступ до рекламного кабінету Фейсбук. Як це зробити, читайте нижче.

    відкрити доступ до рекламного кабінету ФБ

    Як дати доступ до рекламного кабінету у Facebook

    Надання можливості сторонній людині керувати кампанією через акаунт ФБ може знадобитися у випадку, якщо потрібно делегувати це заняття адміністратору або фахівцю з таргетингу. Дати дозвіл до рекламного кабінету можна двома способами:

    1. Через Ads менеджер. Виконується за рахунок налаштувань у профілі.
    2. Через business manager.

    Розберемо їх детальніше, щоб зрозуміти, як надавати дозволи обома способами.

    Як дати доступ до рекламного кабінету у Facebook

    Налаштування доступу через Ads Manager

    Щоб використати цей спосіб, потрібно у профілі Facebook відкрити бічне меню. Потім потрібно зайти до розділу Ads Manager і натиснути «Налаштування».

    Налаштування доступу через Ads Manager

    З'явиться віконце «Налаштування акаунта». У ньому слід вибрати «Ролі для рекламного акаунта» з опцією додавання людей. Клікнувши на неї, потрібно ввести ім'я та прізвище користувача (з числа друзів). Важливо вказати його роль, потім слід підтвердити обрану дію.

    Налаштування облікового запису

    Після виконання даних маніпуляцій у цієї людини з'явиться рівень дозволу, вибраний власником профілю. З цього моменту сторонній користувач може використовувати рекламний кабінет Facebook для створення та керування кампаніями.

    використовувати рекламний кабінет Facebook

    Важливо: на рівні Ads Manager можливе лише керування функціями сторінки. Для повноцінного налаштування РК потрібно відкривати дозвіл у бізнес-профілі. Нижче крок за кроком розповімо, як це зробити.

    Налаштування доступу через Business Manager

    Для використання цього способу потрібен комерційний профіль у Фейсбуці. Далі потрібно перейти до бізнес-менеджера та вибрати розділ «Налаштування компанії». У ньому є вкладка «Акаунти», де потрібно вибрати пункт «Рекламні акаунти». Повинні відкритися всі профілі. Також у цьому розділі можна дізнатися, кому вони доступні, які ролі для рекламного акаунта є у цих людей. У разі потреби дані можна відредагувати.

    Налаштування доступу через Business Manager

    Навпроти кожної людини у цьому розділі випадає список із можливими рівнями прав. Бувають ситуації, коли сторонній виконавець може використовувати ваш manager, але у нього немає можливості налаштовувати обраний рекламний акаунт Facebook. У таких ситуаціях потрібно натиснути кнопку «Додати людей» і вибрати потрібного користувача зі списку (попередньо його слід сюди підключити).

    можливості налаштовувати обраний рекламний обліковий запис Facebook

    Далі відкриється форма, куди потрібно ввести email людини і надати їй доступ як адміну або співробітнику.

    потрібно ввести email людини та надати їй доступ

    Після цього можна налаштувати розділи у рекламному кабінеті, з якими сторонній користувач працюватиме. Він отримає сповіщення на електронну пошту.

    Після цього людина може додатись до Business Manager, стати адміном або отримати інший рівень дозволу до вибраних ресурсів та об'єктів.

    Важливо: власник сторінки у Фейсбуці в будь-який момент має можливість змінити налаштування або видалити цю персону.

    Коли ведеться співпраця з іншим агентством або фірмою, можна давати доступ сторонньому business-менеджеру. Зробити це потрібно через бічне меню, вибравши розділ Партнери і ввівши ID. На фінальному етапі також потрібно вказати права доступу.

    Додавання нового партнера до Фейсбуку

    Після введення всіх налаштувань обов'язково потрібно зберегти зміни, щоб вони набули чинності.

    Ролі та делегування прав доступу до рекламного кабінету Фейсбуку

    Для сторонніх користувачів в акаунті можна вибирати різні рівні дозволів. Делегування зручне тим, що власники профілів можуть довірити це завдання фахівцю, зосередившись на іншій роботі. При цьому можна призначати різні ролі для сторонніх виконавців:

    1. Адміністратор. Він має найширший спектр прав. Адміністратор може як створювати рекламу, так і редагувати, використовувати різні інструменти підвищення її ефективності, проводити аналіз кампанії. Також він має повноваження керувати способами оплати.
    2. Рекламодавець. Така людина може створювати, коригувати та проводити аналіз РК. Однак вона не має повноважень налаштовувати способи оплати, хоча їх бачить.
    3. Аналітик. Такий користувач має можливість відстежувати хід РК, працювати зі звітами та даними аналітики.

    Певну роль та доступ до рекламного кабінету ФБ вибирають з урахуванням завдань та типу інформації, які збираються довіряти цьому фахівцю. У разі потреби обсяг прав можна коригувати, видаляти чи додавати інших користувачів.

    Підсумовуючи, зазначимо, що у цій статті ми детально розглянули, як надати доступ до рекламного кабінету Facebook, розповіли про різні способи делегування прав та уточнили ролі, які можна призначати для інших людей. Ця інформація допоможе зорієнтуватися, якщо знадобиться передати право управління РК у ФБ сторонній людині — спеціалісту чи співробітнику.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом