
Кейс SMM-просування компанії «Агро Експерт»
SMM-просування агрокомпанії в соціальних мережах дало хороші результати. Нам вдалося…
Докладніше

Кейс SMM-просування компанії Yucom Chop
Чітко спланована робота з акаунтами компанії, що займається автобусними…
Докладніше

Просування хештегами в Instagram
Вперше хештеги з'явилися у 2007 році як спосіб маркування повідомлень у Twitter. З появою…
Докладніше

Візуальний та креативний контент: чому він такий важливий для соцмереж
Візуальне оформлення – один із основних факторів успішного просування бізнесу у…
Докладніше

Як часто і коли потрібно публікувати ролики в TikTok?
TikTok вже не можна назвати новою соціальною платформою, але саме зараз він викликає…
Докладніше

Як інфлюенс-маркетинг допомагає побудувати ком'юніті навколо бренду
Сьогодні ми сконцентруємося на тому, як інфлюєнс-маркетинг при грамотному підході…
Докладніше