TikTok уже не можна назвати новою соціальною платформою, але саме зараз він викликає особливий інтерес аудиторії. Причому не тільки пересічних користувачів, а й найбільших світових брендів. Завдяки найрізноманітнішій цільовій аудиторії це чудовий майданчик для просування як особистого, так і корпоративного бренду. Коефіцієнт залученості в TikTok досягає 60%. Це втричі вище, ніж в Instagram або Facebook.
Головні питання у всіх, хто тільки починає використовувати цей майданчик, пов'язані з тим, коли краще викладати відео TikTok і в якій кількості. Річ у тім, що тут є кілька особливостей, які потрібно враховувати.
Базові правила публікації відео в TikTok
Самі розробники радять викладати 5 роликів на тиждень. Якщо їх буде менше 3-4, алгоритм соцмережі штучно зменшить охоплення. Ви можете орієнтуватися на кількість 4-5 відео, але допустимо і більше. Активні користувачі TikTok публікують по 1-2 відео на день. Тобто відповідь на запитання, скільки можна викладати відео в ТікТок на день, — близько 10 коротких роликів на тиждень.
Тут важливо розуміти, що основна аудиторія TikTok — це молодь, тобто школярі та студенти. Але є і більш доросла аудиторія. Для кожного сегмента вашої аудиторії найкращий час для публікації на цьому майданчику буде наступним:
- Для підлітків — з 8:00 до 17:00 (оптимально — після 13-14 години дня).
- Для осіб 18–25 років — після 17:00, коли робочий або навчальний день завершується.
- Для дорослої аудиторії — з 20:00 до 2:00, коли всі робочі та домашні справи зроблено.
Важливе уточнення! До 2020 року TikTok давав максимальне охоплення та перегляди в першу годину після публікації ролика. Після 2020-го алгоритм змінився. Тепер перегляди активно набираються протягом 2-3 годин або навіть довше. Враховуйте це, обираючи час для постингу в TikTok.
Багато SMM-фахівців рекомендують частіше публікувати пости з вівторка до четверга, рідше — по понеділках, п'ятницях і у вихідні дні. За статистикою, у ці дні користувачі менше часу проводять у соцмережах, тому охоплення не такі високі.
Що кажуть фахівці?
У 2021 році відомий портал Influencer Marketing Hub провів дослідження понад 100 000 публікацій у TikTok, щоб визначити найкращий час постингу протягом дня. Було з'ясовано, що оптимальні години — з 6:00 до 10:00 і з 19:00 до 23:00 за східним поясним часом (EST).
Також на підставі цього дослідження було складено таблицю, що показує, в який час краще викладати відео:
Понеділок |
6:00 |
10:00 |
22:00 |
Вівторок |
2:00 |
4:00 |
9:00* |
Середа |
7:00 |
8:00 |
11:00 |
Четвер |
9:00 |
12:00* |
19:00 |
П'ятниця |
5:00* |
13:00 |
15:00 |
Субота |
11:00 |
19:00 |
20:00 |
Неділя |
7:00 |
8:00 |
16:00 |
ХХ:ХХ* — час для публікації в TikTok із найбільш високим показником залученості.
А як щодо тривалості самих роликів?
Водночас, крім питання про те, в який час краще викладати відео в ТікТок, багатьох цікавить оптимальна довжина ролика. Алгоритм TikTok у 2025 році віддає пріоритет тим відео, які користувачі дивляться до кінця. Тому багато власників акаунтів воліють публікувати короткі ролики.
Але тут є нюанс. Для довгих (до 3 хвилин) відео платформа не вимагає 100% огляду. Вони просуваються далі у списку рекомендацій навіть за 20–30% переглядів. Якщо ви жертвуєте наповненням відео, щоб максимально його скоротити, рекомендуємо відмовитись від такої стратегії.
Але!
Враховуйте інший факт: користувачі більш охоче переглядають довгі ролики, коли у них повністю вільний час. Наприклад, після роботи чи перед сном. Про це треба пам'ятати під час вибору часу публікації.
Орієнтуйтесь на вашу статистику, а не на дані досліджень
Усі вищевказані поради можуть виявитися вельми корисними та позитивно вплинути на охоплення аудиторії. Але ніколи не орієнтуйтеся тільки на сторонні рекомендації. Щоб знайти правильний час для того, щоб викладати в TikTok, необхідно аналізувати власний профіль і робити відповідні висновки. Це нескладно:
- Підключіть Pro-обліковий запис, щоб бачити статистику. Для цього потрібно натиснути на три крапки праворуч у профілі і в меню клікнути «Переключитися на PRO-аккаунт».
- Перейдіть до розділу «Аналітика» та вивчіть доступну інформацію. Тут можна подивитися відсоток глядачів по країнах, активність аудиторії, кількість переглядів по днях тижня та у різний час. Інформація пропонується у вигляді зручного графіка.
Цих даних достатньо, щоб об'єктивно оцінити, коли ваша аудиторія найактивніша, отже, найкраще публікувати контент.
Важливе уточнення! Аналітика в TikTok відображається за всесвітнім координованим часом (UTC). Вам потрібно самостійно змінити цей час на свій часовий пояс, щоб зрозуміти, коли публікувати контент. Для цього підійде будь-який онлайн-конвертер часових поясів.
Цей метод має ще один серйозний недолік. TikTok показує лише назву країни, де знаходиться ваша аудиторія. Якщо ми говоримо про такі великі держави, як США чи Російська Федерація, потрібно врахувати наявність кількох часових поясів. Визначити оптимальний час публікації контенту складніше.
Не зациклюйтесь на кількості, приділяйте більше уваги якості контенту
Не варто думати, що залучення аудиторії повністю залежить від того, наскільки правильно обрано найкращий час для посту в ТікТок. Повірте, якщо ви генеруєте якісний, креативний і залучаючий контент, час його публікації — питання другорядне. Так, він може сприяти хорошому приросту переглядів у перші години, але на загальну статистику впливає саме якість.
Звідси ще одна порада: аналізуйте не лише час, коли глядачі найбільше дивляться ваші відео в TikTok, а й що це за відео. Який це формат? Скільки часу триває ролик? Яку тему ви в ньому торкаєтеся? Як подаєте інформацію? Формула успіху зовсім не в тому, щоб публікувати потрібний ролик у потрібний час, а в тому, щоб створювати якісний контент, не розпиляючи свою увагу на другорядні речі. Пам'ятайте про це, і тоді у вас все вийде!
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!