0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс пошукового просування інтернет-магазину Manov.com.ua

Поділіться
Зміст

    Використання грамотної стратегії SEO-оптимізації інтернет-магазину з продажу сучасних якісних ролетів та рулонних штор допомогло швидко відновити роботу бізнесу у військових умовах. У травні 2022 року вдалося досягти підвищення показників органічного трафіку на сайт на 88,96  кількості транзакцій — на 79,59%, якщо порівняти з даними за лютий цього року.

    Загальна інформація щодо проєкту:

    Назва компанії: MANOV

    Мета клієнта: відновити роботу інтернет-магазину в умовах війни, вийти на довоєнні показники

    Тематика компанії: інтернет-магазин із продажу сучасних якісних ролетів та рулонних штор

    Послуга: SEO-просування

    Регіон просування: Україна

    Результат роботи: не тільки вийшли на довоєнні показники трафіку та конверсії, але й збільшили їх майже у 2 рази

    В інтернет-магазині компанії MANOV представлені різні варіанти сучасних сонцезахисних систем для вікон: ролети, штори, жалюзі, закриті системи. Уся продукція найвищої якості. Але найголовніше, що споживач має чудову можливість замовити стильне оформлення для своїх вікон за індивідуальними розмірами.

    Відвідувач інтернет-магазину може скористатися розширеним каталогом зі зручною системою фільтрів та підібрати потрібний варіант. Основними критеріями для сортування є:

    • ціна (запропонований діапазон цін);
    • призначення (для кухні, балкона, спальні, дитячої, офісу та ін.);
    • фактура та кольорова гама;
    • рівень затемнення (для окремих видів штор);
    • матеріал для виготовлення (для жалюзі).

    Такий підхід, при якому враховані всі нюанси підбору продукції, дозволяє покупцеві максимально швидко знайти те, що він шукає, та оформити замовлення.

    В інтернет-магазині MANOV вся запланована система роботи з клієнтом налагоджена таким чином, що людина протягом 5 робочих днів отримує своє замовлення з чіткою інструкцією з монтажу.

    Серед ключових принципів компанії — якість, оперативність, індивідуальність, що гарантує покупку сонцезахисних систем для вікон високої якості.

    Компанія MANOV звернулася до нас із завданням оптимізувати інтернет-магазин та допомогти відновити роботу бізнесу в умовах воєнного стану.

    Загальна інформація щодо проєкту

    Основна проблема клієнта

    Конкурентний аналіз тематичної ніші показав, що видимість вебресурсу нашого клієнта в пошукових системах була нижчою, ніж у інших гравців на ринку декору для інтер’єру.

    Це було зумовлено такими факторами, як-от:

    • низька наповнюваність посадкових сторінок сайту унікальним контентом;
    • обмежена структура та семантичне ядро;
    • невелика маса посилань;
    • технічні проблеми.

    Спочатку метою була SEO-оптимізація інтернет-магазину Manov.com.ua, покращення його видимості в пошукових системах.

    Навесні 2022 року під час війни на території України основним завданням, яке поставив перед нами клієнт, було збільшення трафіку та зростання конверсії вебресурсу.

    Основна проблема клієнта

    Наша стратегія

    Попередній етап — аналіз тематичної ніші та конкурентів

    Наш досвід показує, що детальний підхід та скрупульозне ставлення до справи на старті проєкту стають відправною точкою для її розвитку. Наші фахівці вивчають стан вебресурсу клієнта за основними метриками та порівнюють його з конкурентами. Головними показниками для аналізу було визначено:

    • кількість сторінок сайту, проіндексованих пошуковими системами;
    • число ключових фраз, які використовуються в просуванні;
    • відвідуваність, у т. ч. з органічного пошуку та прямих заходів;
    • поведінкові чинники;
    • стан профілю посилання.

    Усунення технічних помилок

    Починаючи роботи з просування сайту в інтернеті, важливо зробити так, щоб він функціонував «як годинник». Якщо пошукові роботи зможуть знайти велику кількість недоробок, це стане сигналом щодо того, що ресурсу довіряти не можна. Ключовими параметрами для оцінювання роботи інтернет-магазину є безпека системи загалом, дублювання контенту та швидкість завантаження. Також для підвищення показників ранжирування важливо було оцінити стан мікророзмітки, налаштувати автогенеровану XML-карту сайту. Цим потрібно було зайнятися нашим технічним фахівцям.

    Розроблення структури інтернет-магазину

    Аналіз конкурентів показав, що їхні вебресурси мали ширшу структуру, завдяки цьому вони могли просуватися за ключовими запитами різної частотності та залучати клієнтів на посадкові сторінки. Опрацювання цього напряму — ключове завдання SEO-оптимізації. Багато в чому саме внаслідок реалізації цього завдання покращуються позиції сайту в пошуковій видачі.

    Покращення посилання профілю

    Сайт нашого клієнта в цьому поступався своїм конкурентам. Поступове збільшення кількості авторитетних доменів і зовнішніх посилань із тематичних і трастових майданчиків, дало б можливість наростити посилальну масу й підвищити авторитетність сайту загалом.

    Опрацювання юзабіліті, комерційних факторів

    Щоб отримати перевагу перед конкурентами, важливо запропонувати користувачам зручну структуру, забезпечити легкість оформлення замовлення, надати інформацію про свою компанію. Коли люди задоволені таким досвідом взаємодії з сайтом, вони з більшою ймовірністю повернуться. Перед нашими фахівцями стояло завдання передбачити шлях потенційного клієнта та продумати все до дрібниць, аби споживачеві було легко зробити замовлення. Для цього треба було оцінити, порівняти з конкурентами та зробити наступне:

    • покращити навігацію на сайті;
    • додати до сервісу додаткові кнопки зворотного зв’язку;
    • підвищити швидкість завантаження для мобільних пристроїв;
    • оптимізувати сторінки карток товару;
    • опрацювати поведінкові чинники під час оформлення замовлення.

    Вся ця робота мала вплинути й на ранжування сайту в Google. Як відомо, після недавніх апгрейдів системи параметри usability стали одними з ключових для визначення позиції пошуку.

    Опрацювання юзабіліті, комерційних факторів

    Виявлені проблеми та слабкі місця клієнта

    На момент звернення до нашої компанії на сайті Manov.com.ua були виявлені такі недоробки:

    • видимість сайту в пошукових системах була меншою, ніж у конкурентів. Це зумовлено невеликою кількістю пошукових фраз, якщо порівняти з суперниками, та низькою індексацією;
    • вебресурс поступався більшості конкурентів (особливо лідерам із трафіку з пошукових систем) за масою посилань;
    • було потрібно доопрацювання юзабіліті сайту та комерційних факторів.

    Також були виявлені технічні недоробки: низька швидкість завантаження для мобільних пристроїв, відсутність мікророзмітки на сторінках сайту, дублі, некоректна індексація.

    Наше рішення

    Крок 1. Усунули технічні недоліки ресурсу

    Для покращення ранжування сайту на першому етапі наші фахівці постаралися виправити недоробки та покращити його видимість для пошукових алгоритмів. Для цього виконали наступне:

    • налаштували шаблонну генерацію метатегів для всіх типів сторінок (категорій, підкатегорій, карток товарів);
    • розробили автогенеровану XML-карту сайту. Ми прагнули зробити так, щоб під час створення нової сторінки на сайті вона автоматично додавалася до карти;
    • додали такі види мікророзміток на сайт, як Logo, «Місцева компанія» (на головну сторінку сайту), «Відгуки» (на всі сторінки цієї категорії), Product (на картки товарів), ImageObject (для фото товарів на сайті).

    Усі ці дії покращили показники видимості вебресурсу, підвищили клікабельність сніпетів.

    Крок 2. Розширили семантичне ядро

    ​​Під час цього етапу наша команда зібрала максимальну кількість ключових запитів різної частотності за цією темою. Далі ключі були розділені за смисловими групами, для кожної з них призначено відповідну релевантну посадкову сторінку.

    Також проведено перевірку на наявність текстових описів на посадкових сторінках, а також їхньої унікальності, наявності входжень необхідних ключів та їхньої щільності. Створено ТЗ для копірайтерів із наповнення вебресурсу унікальним та якісним контентом.

    Крок 3. Опрацювали параметри usability

    Для зручності користувачів сайту та авторитетності ресурсу ми додали:

    • на сторінку контактів — інтерактивну карту з місцезнаходженням компанії, фото офісу, магазину, складу тощо;
    • у шапку сайту — додаткові канали зворотного зв’язку («Телеграм», «Вайбер» та ін.);
    • у хлібні крихти товарів — категорії;
    • на сторінки карток товарів — відповіді на запитання у вигляді окремого блоку з текстом, що розкривається;
    • на сторінки блогу — прев’ю статей.

    Це та багато іншого допомогло покращити параметри usability.

    Крок 4. Спланували роботу, спрямовану на відновлення бізнесу в умовах воєнного стану

    З огляду на те, що у зв’язку з воєнними діями на території нашої країни було порушено логістику та систему постачання нових товарів, ми насамперед вирішили в категоріях/підкатегоріях насамперед виводити продукцію, яка є в наявності.

    Було вирішено приділити більше уваги опрацюванню української версії сайту. Зокрема, ми перевірили текстові блоки, текст на кнопках та посиланнях, виправили граматичні помилки. Також налаштували hreflang, поставили необхідні метатеги.

    Окремо зайнялися відновленням маси посилань.

    Спланували роботу, спрямовану на відновлення бізнесу в умовах воєнного стану

    Коментар нашого експерта

    Безперечно, усе, що трапилося в нашій країні після 24 лютого 2022 року, суттєво підкосило всіх. Але все ж таки ми рекомендуємо нашим клієнтам, якщо є така можливість, запускати свій бізнес в інтернеті. Якщо раніше було проведено грамотну SEO-оптимізацію сайту, то показники швидко підуть вгору. Ми спостерігаємо зараз, що попит на різні групи товарів продовжує зростати, тоді як рівень конкуренції залишається не дуже високий. Акцент на покращенні позицій української версії сайту, впровадженні параметрів usability допоможе досягти хороших результатів.

    Ерік Клюєв, Head of SEO

    Результати проєкту

    Статистика свідчить про те, що навіть під час воєнного стану можна отримувати результат. Практично вже в березні було відновлено роботи з SEO-оптимізації. До того ж наш клієнт займався комплексним просуванням бізнесу. Результатом стало стабільне зростання відвідуваності сайту.

    Вражає, що кількість переходів із пошуку за три місяці війни стала більшою майже в 3,7 раза.

    Також після 14.02.2022 добре підросли позиції в Google за основними запитами:

    Також після 14.02.2022 добре підросли позиції в Google за основними запитами

    Крім зростання показників відвідуваності, покращилася за 3 місяці й кількість транзакцій на 76%.

    Крім зростання показників відвідуваності, покращилася за 3 місяці й кількість транзакцій на 76%

    А якщо порівняти дані за травень із довоєнними, то можна переконатися, що наш клієнт не тільки вийшов на довоєнний рівень, а й майже у 2 рази побільшало число користувачів і кількість транзакцій.

    Висновки та подальші плани щодо проєкту

    Висновки та подальші плани щодо проєкту

    Хороша віддача вебресурсу можлива, якщо раніше було впроваджено грамотну стратегію SEO-просування.

    Сьогодні більшість українських комерційних інтернет-проектів мають усі шанси для відновлення бізнесу. Тому, якщо вам потрібна допомога в цьому напрямку, наші фахівці готові надати її.

    Разом із професіоналами Elit-Web ви зможете запустити роботу свого бізнесу.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом