0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс просування сайту оренди машин RentService24

Поділіться
Зміст

    Розкрутка онлайн-сервісу оренди машин зажадала від нас експертності у заповненій та специфічній тематичній ніші. За час співпраці з RentService24 нам вдалося досягти підвищення позицій ключових запитів у топі на 15% та підняти відвідуваність сайту загалом на 34%. Поліпшилися та інші показники.

    Загальна інформація щодо проекту:

    Назва компанії : сервіс прокату авто RentService24

    Мета клієнта : вийти в ТОП за високочастотними запитами з оренди авто

    Реєстрація домену : 2017

    Послуга : SEO-просування

    Тематика компанії : прокат авто

    Особливості ніші : висока конкуренція у тематиці, топові позиції міцно займають старі трастові домени

    Регіон просування : Україна

    Результат роботи : на 23% покращилися позиції сайту в ТОП-10 у регіонах, загалом по Україні позиції підвищилися на 15%

    Загальна інформація щодо проекту

    RentService24 є першим міжнародним сервісом з прокату авто в Україні. На порталі представлені пропозиції від різних компаній, тому клієнт отримує можливість вибрати автомобіль і оформити його в оренду.

    На сайті RentService24 представлена інформація про те, як скористатися послугами прокату, є дані про автомобілі, їх місткість та комплектацію. Все це дозволяє користувачеві орендувати машину відповідного класу за оптимальною ціною. На сьогодні у містах України відкрито понад 500 пунктів прокату. Клієнт може забрати авто, оформлене через RentService24, у будь-якому з них. Доступні на порталі пропозиції з оренди авто в Чехії та Болгарії.

    Автори агрегатора RentService24 у своїй роботі зіткнулися з тим, що тематична ніша зайнята конкурентами. Перед нашою командою було поставлено завдання вивести сайт на топові позиції та підвищити відвідуваність ресурсу.

    Основні проблеми клієнта

    На момент звернення до нашої компанії основна маса ключових запитів, які мали наводити на сайт RentService24, була за межами ТОПу.

    Основні проблеми клієнта

    Основною метою, поставленою перед нами, стало просування порталу по всій Україні і особливо потрібно було приділити увагу клієнтам, які мешкають у великих містах — Харкові, Києві, Львові, Дніпрі, Одесі.

    Стратегія роботи нашої команди

    Перед тим як розпочати просування сайту , особливо у складній тематиці, від наших фахівців потрібно було проаналізувати ситуацію в ніші та оцінити, за рахунок чого можна обійти конкурентів. Робота велася за такими напрямами:

    1. Конкурентний аналіз . У процесі роботи було виявлено ключових суперників, оцінено їх доменний рейтинг, загальний SEO-трафік, індексацію сайтів у Google.
    2. Вивчення семантичного ядра . Це стало окремим напрямом роботи. Для нашого проекту це було особливо важливо, тому що потрібно було знайти такі ключові запити, які були недостатньо опрацьовані, але за їх рахунок можна було покращити позиції. Паралельно було вивчено структуру сайтів-конкурентів та оцінено потенціал для створення нових посадкових сторінок на RentService24.
    3. Робота над покращенням юзабіліті . В умовах високої конкуренції цей показник був особливо важливим, тому що часто споживач обирає ту компанію, яка достатньо поінформувала про свої умови, розповіла про пропозиції, на сайті якої все можна знайти швидко і чітко.
    4. Технічний аудит . Для індексації сайту пошуковими системами потрібно, щоб система працювала чітко, всі сторінки було видно, була досить висока швидкість завантаження. Для того, щоб виявити ймовірні недоліки та виправити їх, наші фахівці намітили попрацювати в цьому напрямі.

    Стратегія роботи нашої команди

    Виявлені слабкі місця ресурсу нашого клієнта

    В результаті проведеного аудиту та порівняльного аналізу із сайтами-конкурентами було виявлено слабкі місця ресурсу нашого клієнта. Зокрема, були надто низькі позиції на окремі ключові запити, особливо з урахуванням геоданих, наприклад, «оренда авто в Харкові». Для вирішення цієї проблеми було вирішено попрацювати над точковим дотиском до ТОПу.

    Перевірка показника CTR для посадкових сторінок показала, що він був недостатньо високим, що позначалося на загальному рейтингу сайту.

    Ще однією проблемою виявилася низька швидкість завантаження на мобільних пристроях, тоді як на стаціонарних ПК сайт відкривався досить швидко. Але в наш час зростаючого трафіку з планшетів та смартфонів необхідно було усунути цей недолік.

    Вимагала нарощування та посилальна маса. Домени-конкуренти мали вищу позицію за окремими ключовими запитами, але на сайті нашого клієнта були сторінки, які потенційно могли генерувати хороший трафік.

    В результаті аналізу юзабіліті та порівняння з конкурентними ресурсами було визначено, що для користувачів недостатньо інформації про автомобілі, які можна взяти в оренду. Зокрема, потрібно розширити фільтрацію авто за роком випуску, маркою (дати посилання у футері), ціною, акціями, об'ємом двигуна, наявністю/відсутністю кондиціонера тощо.

    Наше рішення

    Крок 1. Роботи із семантичним ядром сайту

    З урахуванням характеру тематики та особливостей виду діяльності нашого клієнта було сформовано та розширено структуру сайту — додано посадкові сторінки для розкручування в регіонах, сторінки з описами моделей авто.

    Виходячи зі стану сайту, його віку, показників домену, було визначено релевантні ключові запити, за якими планувалося просування, та розподілено за пріоритетами. Ключі збиралися з різних джерел (Google Adwords, пошукові підказки, загальна видимість сайту за даними Google Analytics, фрази конкурентів).

    Проведено перевірку на наявність текстових описів на посадкових сторінках, оцінено їх унікальність, кількість ключових входжень та їх щільність. Було підготовлено технічне завдання копірайтерам для написання оптимізованих текстів на сторінки, що просуваються.

    Окремо попрацювали над метатегами сайту, описи були перекладені українською та англійською мовами. Оптимізували сніпети, що давало можливість покращити коефіцієнт CTR.

    Крок 2. Проведення технічної оптимізації

    В результаті проведеного технічного аудиту було виявлено дрібні недоліки, які вимагали усунення. Були виконані такі роботи:

    • налаштовано 301 редиректи з index.php, home.html, а також з www на головний домен Rentservice24.com;
    • перевірено IP-адресу на наявність сусідів, виявлено 9 сайтів, рекомендовано налаштувати виділену IP;
    • на сторінки інтегровані атрибути hreflang, що було важливим для регіонального просування;
    • встановлений правильний атрибут Canonical;
    • видалені з картки сайту rentservice24.com/sitemap биті сторінки;
    • збільшено швидкість завантаження для мобільних пристроїв.

    Крок 3. Поліпшення юзабіліті

    На підставі виконаного аналізу було поставлено та реалізовано завдання щодо підвищення зручності користування сайтом-агрегатором. Виконано такі роботи:

    • закріплено шапку сайту при скролінгу і доповнено формою замовлення зворотних дзвінків;
    • до банеру додані акції та пропозиції;
    • на головній сторінці виведено блоки популярних класів автомобілів, карту філій, відгуки;
    • додано форму зворотного зв'язку через чат-бот, кнопку швидкого повернення на початок сторінки;
    • у футері виведено номер телефону, платіжні системи, логотип;
    • реалізовано картки автомобілів з детальною інформацією, фотографіями, характеристиками, відгуками.

    Все це дозволяє користувачеві затриматися на порталі та підвищує конверсію ресурсу загалом.

    Проведення технічної оптимізації

    Поліпшення юзабіліті сайту

    Крок 4. Нарощування маси посилань

    Цей напрям робіт було важливим для просування та виведення в ТОП сайту нашого клієнта. Нами було закуплено розміщення посилань на трастових, незаспамлених майданчиках, які перевірялися за такими показниками:

    • вік домену;
    • відсоток індексації сторінок сайту донора у пошукових системах, наявність фільтрів;
    • кількість вихідних посилань на сторонні сайти з головної та внутрішніх сторінок;
    • спамність майданчика, його загальна відвідуваність;
    • участь у сторонніх посилальних біржах та агрегаторах.

    В результаті було відібрано майданчики, які найбільше відповідали тематиці сайту Rentservice24 та цим показникам.

    Коментар нашого експерта:

    Над проектом просування Rentservice24 було працювати складно, але цікаво. Складність полягала в тому, що домен, який потрібно було розкрутити, був молодшим за своїх конкурентів і, відповідно, він відставав від них за багатьма показниками. Нашій команді потрібно було виконати філігранну роботу з точкового дожиму до ТОПу окремих посадкових сторінок.

    Буравікін Костянтин , аккаунт-менеджер проекту

    Результати проекту

    В результаті проведених робіт було досягнуто таких результатів із загального трафіку:

    Було (грудень 2020 р.)

    Стало (квітень 2021 р.)

    Переходи з пошукових систем

    4 342

    5009

    Переходи за посиланнями на сайтах

    480

    1030

    Переходи із соціальних мереж

    54

    491

    ВСЬОГО

    4876

    6530

    За просуванням у пошукових системах у регіонах позиції покращилися в середньому на 23%.

    Пошукова система

    К-ть фраз у ТОП-10

    Кількість ключових слів, що піднялися у видачі

    Google (Київ)

    27,55%

    85 - 21,68%

    Google (Харків)

    28,06%

    91 - 23,21%

    Google (Одеса)

    28,06

    95 - 24,23%

    Google (Дніпро)

    27,3%

    91 - 23,21%

    Висновки щодо проекту

    Виконання завдань щодо просування сайту-агрегатора, що спеціалізується на оренді машин, дало можливість нашій команді підвищити свою експертність у роботі у специфічній тематиці. Цілей, поставлених клієнтом, було досягнуто. На сьогоднішній день роботи з розкручування порталу призупинено.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    категорії блогу
    Останні статті
    У вас проект у цій ніші і ви хочете таких самих результатів?