0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс SEO-просування сайту клініки Dental Art

Поділіться
Зміст

    Виконана раніше SEO-оптимізація сайту стоматологічної клініки та підтримувальні роботи, розпочаті через 3 місяці після паузи, викликаної воєнними діями в Україні, дозволили досягти лише за один місяць збільшення трафіку в 1,7 раза у порівнянні з довоєнними даними. Також динамічно зростає кількість заявок, зроблених через сайт.

    Загальна інформація щодо проєкту:

    Назва компанії: клініка Dental Art

    Мета клієнта: підтримати роботу сайту у воєнний час

    Тематика компанії: стоматологічні послуги

    Послуга: SEO-просування

    Регіон просування: Україна

    Результат роботи: перевищення довоєнних показників трафіку в 1,7 раза, зростання кількості заявок через сайт

    З моменту свого створення у стоматологічній клініці Dental Art прагнуть покращити якість життя людей, зробивши їх усмішки здоровими та красивими. Компанію характеризують:

    • системний підхід до лікування кожного пацієнта;
    • бажання зберегти рідні зуби;
    • використання сучасних методів діагностики та лікування;
    • наявність команди сертифікованих лікарів з великим досвідом роботи.

    У клініці Dental Art піклуються про здоров'я та безпеку своїх пацієнтів, тому ретельно дотримуються правил стерилізації інструментів, регулярно проводять перевірки на відповідність нормам асептики та антисептики.

    Серед основних напрямів стоматологічних послуг, що надаються у клініці:

    • діагностика та терапевтичне лікування;
    • дитяча стоматологія;
    • професійне чищення зубів та відбілювання;
    • ортодонтія та пародонтологія;
    • хірургічна стоматологія;
    • імплантація та протезування зубів на всіх етапах.

    Стоматологія Dental Art має кілька філій у Києві та Київській області. Для просування сайту своєї компанії звернулися до нас. Первинним завданням була SEO-оптимізація, але війна, що почалася на території нашої країни, внесла корективи на все життя. Звичайно, що змінилися і цілі. Протягом 3 місяців бізнес був на паузі, було припинено всі роботи з просування вебресурсу компанії. Тому наступною метою, яку поставили перед нами, було відновлення ключових показників сайту.

    Основна проблема клієнта

    Перед запуском проєкту ми проаналізували стан сайту стоматології Dental Art у пошуковій видачі та порівняли його з конкурентами. Основними проблемами ресурсу нашого клієнта були:

    • відсутність ключових запитів у топ-10 видачі Google;
    • відсутність та дублювання метатегів Title, Description та заголовка H1;
    • слабкий посилальний профіль;
    • неоптимізована структура сайту під пошукові системи.

    На наш погляд, усунення цих недоліків могло стати точками зростання проєкту на першому етапі.

    Наша стратегія

    Формування стратегії розвитку проєкту на основі аналізу тематичної ніші

    Щоб роботи з SEO-оптимізації досягли результату, вони мають проводитись за чітким планом. Тільки індивідуальна стратегія розвитку інтернет-проєкту з урахуванням специфіки тематичної ніші та поточного стану сайту може стати таким посібником у діях.

    На старті робіт фахівці проаналізували:

    • трафік на сайт, структуру його джерел, динаміку залучення нових клієнтів;
    • кількість ключових запитів, за якими просувається сайт, та розподіл їх за топовими позиціями Google (Україна);
    • технічний стан вебресурсу;
    • посилальний профіль;
    • комерційні фактори та ефективність.

    На підставі отриманих даних було сформовано стратегію просування.

    Технічна оптимізація

    Це один із перших і дуже важливих етапів у просуванні будь-якого проєкту. Пов'язано це з тим, що видимість сторінок алгоритмами та ранжування їх у пошуку багато в чому залежить від того, як настроєна робота самого ресурсу. Адже, як відомо, перед тим як сайт проходить у пошукову видачу, алгоритми сканують вебресурс, індексують окремі сторінки та ранжують їх. Якщо процес зупиниться на одному з цих етапів, то в топі видачі такого сайту не буде. Тому ми поставили перед фахівцями завдання перевірити навігацію, наявність дублів сторінок та битих посилань, швидкість завантаження, індексацію.

    Розробка та впровадження ефективної посилальної стратегії

    Нарощування якісної маси посилань — це ключ до успішного просування сайту. Цей параметр важливий для пошукових алгоритмів, тому що чим більше доменів-донорів посилається на вебресурс, тим він вище ранжується. Багато залежить від релевантності та авторитетності джерела посилання. Тому цей етап також було включено до загального плану роботи над проєктом.

    Опрацювання юзабіліті, комерційних факторів

    Враховуючи те, що ми працювали з компанією, що надає медичні послуги, важливо було підкреслити як для користувачів, так і для пошукової системи, що сайт є перевіреним джерелом інформації, наповненим контентом, підготовленим авторитетними експертами у своїй справі. Також важливі чітка структура та зручність користування сайтом.

    Виявлені проблеми та слабкі місця клієнта

    Серед основних технічних проблем, виявлених на сайті стоматології Dental Art, на момент звернення до нас були такі:

    • помилки структурованих даних, найбільше в мікророзмітці Article;
    • дублі сторінок;
    • відсутність та дублювання метатегу Description, заголовків H1;
    • низька швидкість завантаження, у т. ч. на мобільних пристроях;
    • помилки у мовних версіях сторінок.

    Крім того, були недоліки в можливостях сайту. Все це необхідно було усунути під час роботи над проєктом.

    Наше рішення

    Крок 1. Виправили технічні помилки на сайті

    Щоб покращити видимість сторінок вебресурсу пошуковими системами, наші фахівці виконали такі роботи:

    • усунули дублі сторінок та випадково згенеровані URL-адреси. Це дало можливість мінімізувати проблеми з релевантністю ключових слів, а також втрату ваги для посадкових сторінок сайту;
    • зробили розмітку структурованих даних;
    • впровадили автозгенерований шаблон метатегів, що налаштовується;
    • налаштували сучасне кодування зображень, розміщених на сайті, що дозволило збільшити швидкість завантаження сторінок.

    Усі ці дії покращили індексацію сайту.

    Крок 2. Опрацювали параметри usability

    З урахуванням особливостей тематичної ніші (стоматологічні послуги) наша команда приділила увагу опрацюванню факторів EAT (експертність-авторитетність-правдивість). Для цього перевірили наявність та додали на сайт:

    • інформацію про всі дозвільні документи на види діяльності;
    • дані про матеріали та обладнання, що використовуються;
    • на сторінці кожного фахівця — інформацію про його кваліфікацію, стаж роботи, напрямок діяльності.

    Окремо були опрацьовані сторінки з запропонованими послугами, додали у футер та у шапку сайту контактну інформацію. Налаштували роботу сайту так, щоб зі сторінки послуги користувач одразу міг перейти до запису до лікаря.

    Крок 3. Зайнялися відновленням позицій сайту після вимушеної паузи, спричиненої війною на території України

    Після 3-місячної перерви вирішили зосередитися над відновленням маси посилань. Саме в цьому напрямку трохи просіли позиції вебресурсу. Також ми вирішили планомірно розширити семантику за ключовими запитами (додали сторінки з районами Києва), включили в роботу інформаційні запити (для цього сформували ТЗ для написання статей у блог та підключили до роботи копірайтерів, що спеціалізуються на медичній тематиці). Крім того, ще раз протестували сайт за всіма основними показниками і усунули всі технічні недоліки.

    Коментар нашого експерта

    Наш досвід роботи в різних нішах щодо відновлення позицій сайтів після паузи, пов'язаної з воєнними діями, що ведуть на території нашої країни, показує, що хоча б підтримувальними роботами необхідно продовжувати займатися. Показники, які ми отримали за місяць роботи з сайтом клініки Dental Art, доводять нашу правоту. Ми спостерігаємо стійку позитивну динаміку по трафіку та відвідуванням сайту через органіку.

    Ерік Клюєв, Head of SEO

    Результати проєкту

    Результати, які ми отримали через місяць після проведення підтримувальних робіт, показують, що трафік стабільно зростає.

    Вже за один місяць кількість відвідувачів зросла у 1,7 раза.

    Показово, що показники трафіку на сайт стоматології Dental Art за травень 2022 року навіть перевищили довоєнні.

    Поліпшилися й позиції ключових запитів у пошуковій системі (у порівнянні з 13.05.22):

    Поліпшилися й позиції ключових запитів у пошуковій системі (у порівнянні з 13.05.22)

    Після вимушеної паузи зростають показники конверсії ресурсу.

    Коментар клієнта

    Висновки та подальші плани щодо проєкту

    Підбиваючи підсумки, ще раз наголосимо, що чим раніше будуть відновлені роботи з просування сайту після паузи, викликаної повномасштабним вторгненням до нашої країни, тим швидше інтернет-бізнес зможе вийти на довоєнні показники.

    Для представників різних сфер бізнесу фахівці Elit-Web проводять безкоштовні консультації щодо відновлення роботи після війни.

    Разом ми відновимо нашу країну!

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом