0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс таргетованої реклами у бьюті-бізнесі: просування Beauty Service Ukraine

Поділіться
Зміст

    Реалізували ціль, поставлену нашим клієнтом, — компанією з продажу обладнання для косметологічних кабінетів Beauty Service Ukraine. Кількість заявок, отриманих через Facebook та Instagram, зросла у 3,5 рази.

    Загальна інформація щодо проекту

    Назва компанії : Beauty Service Ukraine

    Сторінки в Facebook та Instagram

    Мета клієнта : отримувати цільові ліди через соцмережі

    Тематика : Косметологічні апарати та обладнання

    Послуга : Просування в соціальних мережах

    Особливості ніші : високий середній чек, вузький сегмент цільової аудиторії

    Результат роботи : Отримали стабільний потік заявок через соціальні мережі. Закрито багато угод із гарним чеком

    Загальна інформація щодо проекту

    Сьогодні Beauty Service Ukraine міцно займає свої позиції у б'юті-бізнесі. З моменту свого заснування (з 2005 року) компанія пройшла складний шлях від невеликої фірми до великої організації, яка має велику дилерську мережу по всій Україні. За цей час було поставлено найсучасніше обладнання більш ніж у 17 тисяч косметологічних кабінетів.

    У портфелі компанії - інноваційні пропозиції з продажу:

    • косметологічного обладнання - ультразвукових скраберів, вакуумних масажних апаратів, обладнання для пресотерапії, термотерапії, гідропілінгу та багато іншого;
    • спеціальних меблів для косметологічних кабінетів - кушетки, масажні столи, педикюрні крісла та аксесуари, стільці для майстра і т.д.

    Beauty Service Ukraine піклуються про своїх клієнтів, які придбали професійне обладнання. Тут організовано їхнє безкоштовне навчання, створено власний сервісний центр, проводять навчальні семінари з роботи з інноваційною технікою.

    Цілі та завдання проекту

    Перед нашою командою було поставлено мету — налагодити взаємодію з цільовою аудиторією через соціальні мережі Facebook та Instagram. Цей канал просування був обраний, оскільки у такий спосіб можна було точково розповісти про свої послуги представникам б'юті-бізнесу — косметологам, масажистам, стилістам та іншим.

    Стратегічними завданнями було визначено:

    • підвищити впізнаваність бренду у різних містах України;
    • налагодити одержання цільових лідів через соціальні мережі.

    Це в перспективі давало змогу отримати більше заявок.

    Цілі та завдання проекту

    Наша стратегія

    Для реалізації поставлених завдань нашою командою було розроблено детальну стратегію. Нам належить зробити таке.

    1) Скласти портрет цільової аудиторії, знайти робочі зв'язки з допомогою детального націлення.

    Цей етап дозволяв чітко зрозуміти, кому з користувачів можуть знадобитися товари нашого клієнта. Практика показувала, що таких сегментів може бути кілька. Для досягнення ефективності рекламних кампаній ми мали враховувати різні переваги.

    2) Сформувати оффер, що продає, і підібрати найефективніші креативи.

    У соцмережах залучити та утримати клієнтів можна насамперед за рахунок розробки цікавого візуального контенту. Якщо ми публікуватимемо сучасні креативи, то збільшиться ймовірність того, що віртуальна публіка зверне на них увагу.

    3) Протестувати різні набори націлювання та виконати моніторинг ефективності всіх показників.

    Щоб зрозуміти, що більше цікавить ЦА, які мотиви рухають людьми при замовленні дорогого обладнання для косметології, необхідно чітко відстежувати статистику, виділяти пости з найбільшою кількістю переглядів і реакцій. Цим ми планували зайнятися на цьому етапі.

    4) Зайнятися оптимізацією та масштабуванням рекламних кампаній.

    У перспективі залучення нових клієнтів ми запланували розширити вибірку аудиторії. Це дозволило б отримати більш високу конверсію та знизити вартість лідів.

    Наша стратегія

    Наше рішення

    Крок 1. Підготовка до запуску реклами, що таргетується.

    Щоб максимально чітко знати всі особливості поведінки користувачів на сторінках, наші фахівці запровадили код пікселя та подій на сайт. Після цього налаштування дані про дії потенційних клієнтів безпосередньо передавалися до Facebook. Це дозволило чіткіше налаштувати параметри націлювання.

    Далі наші спеціалісти виділили різні групи ЦА. Початковою метою був ремаркетинг, пізніше - налаштування за фахом, також підготувалися до запуску кампанії на аудиторію Look a like.

    Важливими етапами нашої роботи стали створення рекламних креативів та написання текстів до рекламних оголошень.

    Підготовка до запуску таргетованої реклами

    Крок 2. Запуск реклами та моніторинг показників ефективності

    Наш клієнт пропонував своїм споживачам товари високої цінової категорії, тому рішення про купівлю не приймалося спонтанно за одне відвідування сайту. У зв'язку з цим як тестову кампанію було обрано ремаркетинг. Наші фахівці ретельно проаналізували результати та вирішили опрацювати інші групи ЦА.

    Рекламу в соцмережах налаштували за цілями: Конверсії, Трафік на профіль. У процесі роботи регулярно виконували моніторинг ефективності кожної кампанії та оголошення, підключили ретаргетинг.

    Коментар нашого експерта:

    Дуже складно продавати товари з високим чеком через націлення, тому що у покупців спостерігався довгий цикл ухвалення рішення. Складності додало те, що наш клієнт працював у висококонкурентній ніші та орієнтувався на вузький сегмент цільової аудиторії. Ми поставили собі за мету побудову вирви продажів. Грамотна та злагоджена робота команди дозволила досягти результату.

    Клімак Юрій , таргетолог Senior

    Результати проекту та подальші плани

    Головних цілей запуску рекламних кампаній було досягнуто — зріс трафік на сайт.

    Результати проекту та подальші плани

    Крім того, вдалося досягти зростання конверсії. За 3 місяці роботи кількість заявок зросла у 3,5 рази (якщо порівняти результати, отримані за перший та третій місяці). При цьому знизилася ціна за результат у 2,2 рази.

    Загалом запуск таргетованої реклами приніс клієнту нових покупців, які до цього часу не знали компанію Beauty Service Ukraine, і підвищив впізнаваність бренду.

    Надалі плануємо розширювати спектр товарів, що просуваються, і знижувати вартість покупки.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом