0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

SEO-кабінет від Elit-Web: інструкція та можливості

Поділіться
Зміст

    "Особистий кабінет клієнта" - авторська розробка Elit-Web, яка допомагає нашим замовникам оцінити виконану SEO-роботу. Тут можна ознайомитися з актуальним звітом, порівняти з даними за попереднім періодом та залишити коментар сеошнику.

    Навіщо ми створили Особистий кабінет клієнта

    Навіщо ми створили «Особистий кабінет клієнта»?

    Він потрібний для того, щоб у вас завжди був доступ до інформації про ефективність сайту. Раніше ми надавали дані з Google Analytics, але невдовзі зрозуміли, що це незручно для клієнтів – багато вкладок та тонна інформації, 90% якої зрозумілі лише фахівцю.

    Тому ми розробили зручний формат онлайн-звітності, де зібрано всю інформацію, яка потрібна замовнику. Все – в одній кладці, з наочними графіками та схемами. За потреби можна завантажити PDF-файл, вибрати будь-який доступний звіт попереднього періоду для порівняння з актуальними показниками.

    Зручний формат онлайн-звітності

    Структура «Особистого кабінету клієнта»

    В особистому кабінеті ви знайдете дані щодо загальної відвідуваності, внутрішньої та зовнішньої оптимізації та позицій у пошукових системах. Тут же можна ознайомитись із планом робіт. Звіт формується автоматично, інформація оновлюється щомісяця. Щоб швидко знайти потрібний показник, скористайтесь навігаційною системою.

    Структура Особистого кабінету клієнта

    Розділ «Коротка інформація»

    Тут ми бачимо, скільки людей (з яких пошукових систем та рекламних каналів) відвідувало сайт цього місяця. Поряд із кожним числом є показник минулого періоду.

    Розділ Коротка інформація

    Спочатку може здатися, що перші три графи нічим не відрізняються. У чому ж різниця між візитами, переглядами та відвідувачами? Зупинимося докладніше кожному з понять.

    Перегляди – це низка відвіданих сторінок, у тому числі перезавантажених. Якщо користувач вивчив 3 товарні картки та 1 раз перезавантажив сторінку, зарахуються 4 перегляди.

    Візит – це комплекс дій одного користувача на сайті за 1 сеанс. При цьому якщо відвідувач відкрив ресурс і 30 хвилин не проявляв активності (наприклад, вивчав інший сайт на сусідній вкладці), а потім повернувся, дія зарахується як новий візит. Це найважливіший із трьох показників відвідуваності, оскільки дає розуміння, скільки разів користувачі взаємодіяли із сайтом. Кожен візит – потенційне замовлення.

    Відвідувачі – унікальні користувачі. Відвідувач зараховується, коли на сайт приходить людина з новим набором характеристик (IP-адресою, cookies тощо). При цьому, якщо користувач заходив з телефону, а потім із ПК, зарахують як два різні відвідувачі. Показник дає розуміння скільки нових потенційних клієнтів вдалося залучити за звітний період.

    Скільки нових потенційних клієнтів вдалося залучити за звітний період

    Глибина перегляду – вказує на те, що в середньому сторінок переглядають користувачі за 1 візит. За допомогою показника можна оцінити, наскільки відвідувачам зручно та цікаво перебувати на сайті. Глибина перегляду залежить від привабливості контенту, читабельності, юзабіліті і т. д. Вважається, що показник в ідеалі має бути вищим за 3, але це необов'язкова умова.

    Тривалість візиту – середній час перебування на сайті. Цей параметр розглядають як додатковий до глибини перегляду (див. вище). Тут немає умовних норм – все залежить від тематики та ніші сайту. Розважальний статейник можуть читати годинами; щоб замовити собачий корм на спеціалізованому сайті, вистачить і кілька хвилин.

    Показник відмов – кількість людей, які миттєво залишили сайт. В основному так трапляється через нерелевантність: користувач гуглив одне, а відкрив зовсім інше. Показник враховується пошуковими алгоритмами: що менше відмов, то ближче сайт до топу. Щоб ресурс показувався лише зацікавленим користувачам, необхідно працювати над SEO оптимізацією. Оптимальна величина відмов – до 25% та менше.

    Розділ «Внутрішня оптимізація та просування сайту»

    Тут надано звіт про виконані SEO-роботи всередині сайту: складання семантичного ядра, написання оптимізованих статей, проставлення тегів і т. д. На графіках видно, як вжиті дії вплинули на ефективність ресурсу.

    Розділ Внутрішня оптимізація та просування сайту

    Аналіз позицій сайту

    Аналіз позицій сайту

    «Всього показів» – кількість попадань сторінок сайту у пошукову видачу.

    "Усього кліків" - показує, скільки разів на сайт перейшли користувачі.

    Середній CTR – клікабельність, розраховується як відношення кількості кліків до показів.

    Середня позиція – місце, де в середньому знаходяться ваші оголошення в пошуковій видачі.

    Аналіз індексації посадкових сторінок

    Щоб сторінки сайту потрапили у видачу, пошукова система має їх проіндексувати: перевірити вміст, зрозуміти зміст сторінки та визначити, яким користувачам її можна пропонувати. Якщо сторінки немає в індексі, її не буде й у пошуковій системі. Завдання сеошника – прискорити процес та прибрати всі технічні помилки, через які алгоритми можуть не пропускати сайт у пошук. На графіку бачимо, як кількість проіндексованих сторінок (зелене тло) неухильно зростає.

    Докладніше читайте у статті « Як просто перевірити індексацію сайту ».

    Аналіз індексації посадкових сторінок

    Моніторинг відвідуваності за даними Google Analytics

    На цьому графіку можна побачити знайомі терміни (див. розділ «Коротка інформація»). Розшифруємо показники, що раніше не зустрічалися.

    Отже, залежно від обраної стратегії, спеціаліст налаштовує в Google Analytics цілі, на які спрямований сайт. Це може бути не тільки замовлення, а й реєстрація, заповнення анкети, запис на безкоштовний вебінар і т.д. Після закінчення звітного періоду звіряємося, наскільки ми наблизилися до реалізації поставленої стратегії.

    p align="justify" > Коефіцієнт конверсії мети - це відношення кількості виконаних цільових дій до загального числа візитів. На графіку нижче бачимо, що він становив 2,92%. Це означає, що майже 3 відвідувачі зі 100 зробили замовлення.

    Досягнуті цілі – це кількість конверсій.

    Моніторинг відвідуваності за даними Google Analytics

    Огляд електронної торгівлі

    Звіт по e-commerce містить інформацію про доход з органічного трафіку, коефіцієнт транзакцій та середню вартість замовлення. Ця інформація допомагає оцінити ефективність реклами та привабливість сайту. Показник «середня вартість замовлення» дає розуміння, чи замовляють користувачі кілька продуктів за раз, чи вдало просувається продаж додаткових товарів та стратегія підвищення середнього чека.

    Огляд електронної торгівлі

    Розділ «Зовнішня оптимізація та просування сайту»

    Посилання на сайт розміщені на якісних зовнішніх джерелах є важливою частиною SEO-оптимізації. Пошукові системи довіряють інтернет-ресурсам, на які посилаються та рекомендують ззовні.

    Аналіз якості посилальної маси

    На цьому графіку клієнту важливо побачити, що кількість сайтів-донорів і сторінок, що посилаються, зростає, причому поступово. Різких стрибків чи падінь не повинно бути, це несе у собі загрозу санкцій з боку пошукових алгоритмів.

    Аналіз якості посилальної маси

    Закупівля вічних зворотних посилань

    Щоб посилання на зовнішніх сайтах виглядали органічно, їх вписують до статей. Крім того, це підвищує шанс впізнаваності цільової аудиторією.

    Важливий момент: у звіті подано посилання на сайти-донори (на яких планується розміщувати статті). Вони мають бути авторитетними, не викликати підозри, без великої кількості реклами і спливаючих вікон. Неякісні ресурси не тільки не принесуть жодної користі, але можуть підвести сайт під санкції.

    Закупівля вічних зворотних посилань

    Позиції у пошукових системах

    У звіті легко зорієнтуватися, як за місяць змінилися місця у пошуковій видачі за ключовими словами.

    Позиції у пошукових системах

    Ви можете залишати примітки та питання фахівцю прямо у звіті, скориставшись формою внизу.

    Ви можете залишати примітки та питання фахівцю прямо у звіті

    Чи не знайшли відповіді на своє запитання у статті? У Elit-Web надають клієнтську підтримку 24/7. Зв'яжіться з менеджером, і він із задоволенням пояснить будь-який показник із звіту.

    У Вас залишилися питання?
    Наші експерти готові відповісти на них. Залиште ваші контактні дані. Будемо раді обговорити ваш проект!
    Получить консультацию
    Наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом