Поділіться
Зміст

    Грамотне СММ-просування дозволяє швидко залучити нових клієнтів, збільшити продажі та створити необхідний імідж бренду. Але просто публікувати вміст і збирати лайки й коментарі для цього, звичайно, недостатньо. Про те, що таке справжній маркетинг у соціальних мережах і як із ним працювати, розповімо далі у статті.

    Що таке SMM

    SMM — це абревіатура від Social Media Marketing дослівно перекладається як «маркетинг у соціальних мережах». Що означає це поняття? Перш за все це інструмент для комунікації з потенційними клієнтами за допомогою соцмереж. Використовуючи його, можна залучати нову аудиторію, а також спілкуватися з уже наявними клієнтами.

     

    Просування в соцмережах здатне закрити відразу декілька завдань. За його допомогою ви зможете:

    • дізнатися більше про потреби ваших клієнтів і зрозуміти, чи закриваєте ви їх своїми товарами або послугами;
    • вибудувати імідж компанії;
    • підвищити впізнаваність бренду й лояльність аудиторії;
    • збільшити трафік на сайті та, як наслідок, продажі.

    А гнучкі налаштування та великий вибір майданчиків зроблять просування в соц мережах успішним. Ви зможете взаємодіяти тільки з потрібним вам сегментом користувачів і за короткий термін отримати хороші результати.

    Проаналізувати мій акаунт

    Залиште заявку, і наші експерти проаналізують вашу бізнес-сторінку. Проконсультуємо вас та підкажемо шляхи подальшого розвитку

    image

    Популярні соцмережі та їх ключові особливості

    Усі популярні соцмережі мають свої унікальні характеристики, специфіку й особливості аудиторії. Відповідно, по-різному буде організована SMM-розкрутка. Для ефективного використання кожної з них необхідно розуміти уподобання користувачів, технічні й інші деталі обраного майданчика.

    Facebook

     

    Facebook — одна з найстаріших соціальних мереж з дуже великою та різноманітною аудиторією. Вона підтримує безліч форматів: текстові пости, фотографії, відео та прямі трансляції. Як правило, контент тут викликає активну взаємодію. А гнучкі налаштування таргетингу дозволяють ефективно просуватися на певну аудиторію. Водночас варто пам'ятати, що ЦА Facebook — люди 25-34 років.

    X.com (Twitter)

    Платформа популярна серед користувачів, які стежать за новинами, громадськими подіями та технологіями. Для власників базових акаунтів обсяг повідомлень тут обмежений 280 символами, можна додавати фото, відео, GIF-анімації та інші медіафайли. Вбудовані рекламні інструменти дозволяють просувати твіти, акаунти та тренди для залучення аудиторії. Багато українських брендів вже представлені на платформі, але особливо велика активність саме серед західних компаній.

    Instagram

     

    Одна з найпопулярніших соціальних мереж у сучасному світі з багатомільйонною, переважно молодою та активною аудиторією. Зараз Instagram підтримує безліч форматів контенту: фото, відео, Stories та Reels. Соцмережа має гнучкі налаштування таргетованої реклами, які дозволяють без особливих зусиль запустити рекламну кампанію безпосередньо з додатку. Але для більш точного та гнучкого налаштування рекомендується використовувати Facebook Ads Manager.

    TikTok

    TikTok приваблює молоду та активну аудиторію, будучи сьогодні однією з найбільших соцмереж у світі. Формат коротких відео припав до душі користувачам, він відмінно підходить як для лайф-стайл відео або сторителінгу, так і для реклами, чим користуються багато брендів. TikTok фокусується на персоналізації та має одні з найкращих алгоритмів рекомендацій. Тому якісний та цікавий контент (навіть рекламний) може отримати величезні охоплення за короткий час.

    KPI в соцмережах — базові метрики

    Комплексне просування у соціальних мережах давно стало професійнішим. Вже мало просто порахувати кількість переглядів та реакцій, аби зрозуміти, наскільки ваша робота успішна.

    Збір та аналіз розширеної статистики дає можливість оцінити, наскільки точно ви вибрали стратегію просування, чи ви знайшли свою аудиторію. Для оцінки роботи в соцмережах важливо контролювати кілька груп KPI: показники залучення, охоплення та конверсій. Про те, як їх розрахувати, розкажемо далі.

    Як оцінити залученість

     

    Ці метрики відбивають зацікавленість цільової аудиторії у контенті. Насамперед збирають дані про кількість переглядів, реакцій, коментарів. З їхньою допомогою можна обчислити додаткові показники:

    • коефіцієнт залучення — це відношення кількості реакцій до загального числа фоловерів. Він демонструє рівень активності аудиторії та може бути розрахований для окремого поста або беруться середні дані за якийсь відрізок часу;
    • коефіцієнт поширення — це частка репостів від загальної кількості реакцій. Так ви зможете дізнатися, як часто контент поширюється далі;
    • рівень вірусності — допомагає виявити публікації, які швидко стають популярними та починають поширюватися незалежно від ваших дій (про таке явище говорять «завірусилися»).

    Як оцінити охоплення

    Показники охоплення відбивають, наскільки поширений контент. Метрики розраховуються на основі кількості передплатників, унікальних відвідувачів та деяких інших даних. Охоплення аудиторії може бути органічним (у таких користувачів ваша публікація з'явиться у стрічці без оплати з вашого боку) та платним (відповідно, користувачів залучають за допомогою реклами).

    Для оцінки охоплення аудиторії використовуються такі KPI:

    • охоплення публікації — відсоток передплатників, які побачили певний запис. Цей показник демонструє, яка частина аудиторії активна;
    • темп зростання ЦА — збільшення кількості передплатників протягом певного часу. Так дізнаються, з якою швидкістю залучають нових користувачів;
    • частка голосу — відсоток згадок бренду в порівнянні зі згадками конкурентів за певний період.

    Що показують метрики конверсії

    Показники конверсії відображають фінальні цілі: кількість запитів, покупок, передплат та інші. Вони безпосередньо впливають на дохід, який приносить SMM просування у соцмережах. Ключовими метриками є коефіцієнт конверсії та клікабельність. Перший показує, скільки користувачів здійснили конверсію у клієнтів після перегляду поста. А другий відображає кількість користувачів, які відреагували на заклик до дії.

    Завдання SMM

    Завдання, які необхідно розв’язати за допомогою просування, кожне підприємство визначає індивідуально. Це можуть бути:

    • аналіз ЦА (реакції на контент, опитування тощо);
    • збір лідів, збільшення трафіку та продажів;
    • створення ком'юніті навколо компанії;
    • збільшення залученості ЦА;
    • підвищення впізнаваності бренду;
    • робота з репутацією, формування іміджу й інше.

    І, звичайно ж, щоб досягти цих цілей, також необхідний індивідуальний і найчастіше комплексний підхід.

    Що входить до SMM-просування?

    SMM-просування складається з двох ключових етапів: розроблення стратегії та її подальше впровадження. Кожен із них містить великий перелік робіт. На етапі розроблення SMM-стратегії виконуються:

    • аудит соціальних мереж;
    • аналіз ЦА;
    • аналіз конкурентів;
    • вибір інструментів просування;
    • створення контенту;
    • розроблення плану публікації реклами та інше.

     

    Другий етап складається з ведення соціальних мереж, залучення аудиторії за допомогою трафіку, рекламних інтеграцій із блогерами й ін. Детальніше про те, що охоплює розкрутка в соц мережах, — далі.

    Розроблення SMM-стратегії

    Усе починається з розроблення SMM-стратегії або, грубо кажучи, плану просування. У ньому містяться бізнес-цілі, способи їхнього досягнення й необхідні для цього інструменти, а також бюджет. Такий підхід дозволяє уникнути хаотичного ведення сторінок у соцмережах. Вийде спрогнозувати, якого ефекту вдасться досягти завдяки просуванню та який бюджет для цього потрібно виділити.

    Щоб стратегія була ефективною, фахівці виконують цілий комплекс завдань, а саме:

    • складають портрет споживача;
    • проводять конкурентний аналіз;
    • виконують оцінку поточного становища бренду в соціальних мережах;
    • визначають формат присутності на платформах;
    • формують унікальну торгову пропозицію та інше.

    Готова SMM-стратегія містить концепцію та побудований на ній контент-план.

    Також обов'язково описуються метрики, за якими будуть оцінюватися кожна задача та кінцевий результат. Надалі SMM-стратегія регулярно переглядається й коригується, оскільки соцмережі постійно додають нові інструменти або змінюють алгоритми.

    Графічне оформлення

    Формат присутності в соціальних мережах може бути різним. Але, незалежно від того, який ви вибрали, важливу роль відіграє графічне оформлення вашої сторінки. Усім відомо, що зустрічають за одягом. І контент — це фундамент ефективного просування бізнесу в соціальних мережах. Тому корпоративний акаунт повинен виглядати естетично привабливо, а також показувати індивідуальність і цінності бренду.

    Чекліст створення акаунту

    Створюючи сторінку, потрібно звертати увагу на:

     

    1. Назву. Формується за принципом «бренд + основний ключовий запит». Наприклад, «„Цитрус“ — інтернет-магазин гаджетів й аксесуарів». Важливо, щоб назва була короткою та незабутньою.
    2. URL-адресу. Обов'язково відповідає назві бренду. Також важливо, щоб адреса була однаковою у всіх соціальних мережах.
    3. Опис компанії. Містить переваги, що впливають на позиції в пошуковій видачі.
    4. Налаштування приватності. Сторінка відкрита, будь-який охочій може ознайомитися з контентом, відправити повідомлення, залишити коментар.
    5. Обговорення. На сторінці розміщена актуальна інформація про акції та знижки, є можливість поставити питання, написати відгук.
    6. Оповіщення. З користувачами підтримується зв'язок, на всі запити оперативно відповідають.
    7. Розпізнавальні знаки. Використовуються фірмові хештеги й геометки. Це допомагає користувачам знаходити контент і ділитися ним у мережі.

    З візуальною складовою сторінки розібралися, тепер переходимо до контенту. Щодня користувачі споживають величезну його кількість. І привернути до себе увагу як на бренд у цьому океані інформації дуже складно. Але все ж можливо, якщо підійти до питання грамотно.

    Створення контент-стратегії

    СММ просування обов'язково містить розроблення контент-стратегії. Перш за все вона покликана визначити тональність бренду. Але також вона здатна допомогти налагодити комунікацію з клієнтом. Завдяки їй ви завжди будете знати, про що та як часто говорити своїй аудиторії, а також які для цього використовувати формат і стилістику наповнення.

     

    Сильна контент-стратегія принесе вам безліч переваг. По-перше, це залучення трафіку на сайт. Регулярно наповнюючи сторінку якісним контентом, ви помітно збільшите потік клієнтів. По-друге, ви зможете підвищити впізнаваність бренду. Регулярний постинг дозволить вашій компанії бути на видноті та стати впізнаваною. А це збільшить шанси на те, що потенційні клієнти стануть реальними.

    Категорії контенту

    Існує кілька типів контенту:

    1. Комерційний — відмінно підходить для просування, оскільки, по суті, є пропозицією ваших товарів або послуг. Такий контент мотивує зробити якусь цільову дію: перейти за посиланням, залишити заявку тощо. Але зловживати ним не варто, тому що нескінченна реклама, навпаки, здатна відштовхнути, а не привернути увагу.
    2. Новинний — такий контент спрямований на формування довірчих відносин із клієнтами. Він розповідає про «залаштунки» бізнесу, знайомить із командою, повідомляє про успіхи або невдачі.
    3. Розважальний — цей тип контенту здатний дати «вірусний ефект», саме ним найчастіше діляться з друзями.
    4. Освітній — за його допомогою можна продемонструвати свою експертність, а також розширити кругозір користувачів, розв’язати їхні проблеми й інше. Такий тип контенту найчастіше використовується для клінік, юридичних компаній тощо.
    5. Користувальницький — його генерують самі користувачі. Це може бути фото страви в ресторані, огляд одягу, відгук про послугу та все, де згадується бренд.

    У ході складання стратегії фахівці визначають, який контент, у якій кількості та де потрібно використовувати.

    Реклама в соціальних мережах

    Але домогтися бажаного ефекту одними лише публікаціями складно. Особливо якщо у вас немає великої та лояльної власної аудиторії, яка активно ними ділиться. Яким би якісним не був контент, йому все одно потрібна реклама в соціальних мережах. Тільки так його зможе побачити й оцінити цільова аудиторія.

     

    Таргетована реклама

    Один із найефективніших варіантів розкрутки — це таргетована реклама. Вона дозволяє цілеспрямовано «впливати» на цільову аудиторію. У разі правильного налаштування рекламних оголошень їх бачать тільки ті люди, які можуть бути потенційно зацікавлені у ваших товарах і послугах. Завдяки цьому залучення клієнтів відбувається максимально ефективно й не потрібно платити за нецільові покази.

    Як це працює? Реєструючись у соціальній мережі, користувач заповнює анкету: вказує стать, дату народження, місце проживання, сімейний стан, інтереси й інше. Також він дає згоду на оброблення даних. І надалі система використовує їх для підбору ЦА. Наприклад, якщо користувач проводить багато часу на сайтах виробників автомобілів, це дозволяє припустити, що він зацікавлений у такій купівлі. Використовуючи таргет, можна показувати йому рекламу конкретних марок машин або ж дилерського центру.

     

    За допомогою такого формату може виконуватися просування в соцмережах будь-якого бізнесу. Використовуючи таргетовану рекламу, можна просувати B2B-сервіси та масові продукти. Велика кількість параметрів для налаштування дозволяє зібрати максимально точний портрет потенційного клієнта. А персоналізація оголошень дає можливість виділити рекламу на тлі решти контенту.

    Реклама в популярних групах

    Ще один спосіб контакту з цільовою аудиторією — це просування в чужих спільнотах. Ви даєте рекламу у групі з великою кількістю підписників, і ваше оголошення бачать усі, хто переглядає стрічку новин. Звичайно, абсолютно будь-яка спільнота не підійде. Перш ніж давати рекламу, необхідно проаналізувати, у якій групі може бути ваша ЦА. Наприклад, у «Матусі України» можна просувати дитячі речі, харчування, іграшки тощо. Крім цього, у такій групі буде ефективна реклама дитячих лікарів, аніматорів, сімейних фотографів.

    Також у виборі групи потрібно звернути увагу на її статистику й активність. Якщо ви плануєте продавати дорогі товари, переконайтеся, що аудиторія групи — це повнолітні та платоспроможні підписники. Також важливо, щоб у групі не було накручених лайків і репостів. Зверніть увагу на активність користувачів. Подивіться, скільки лайків і коментарів люди залишають під постами. Якщо підписників у групі багато, а активності практично немає, не розміщуйте рекламу, тому що показуватися вона буде ботам. І про жодне збільшення лідів і прибутку в такому разі не може йтися.

    Робота з лідерами думок

    Щоб підвищити впізнаваність, залучити нових клієнтів і збільшити продажі, досить часто вдаються до співпраці з лідерами думок. Це можуть бути спортсмени, актори, політичні діячі, блогери з активною аудиторією.

     

    Форма колаборації може бути платною або умовно безплатною (тобто за бартером: згадка в обмін на товар або послугу). На відміну від таргетованої реклами, у випадку з блогерами складно спрогнозувати, чи окупить себе ця співпраця. Але за грамотного підходу вона приносить дуже хороші результати. Детальніше про рекламу у блогерів в Instagram ми розповідали в цій статті.

    Керування репутацією в соціальних мережах

    Досить часто клієнти приймають рішення про купівлю товару або замовлення послуги на підставі відгуків в інтернеті. При цьому роль відіграє не тільки якість товару, але й те, наскільки ввічливим був продавець, як швидко було оброблене замовлення, чи були проблеми з обміном або поверненням тощо. Тобто люди діляться не тільки технічною інформацією про послугу або товар, а й загальним враженням від бренду. І нерідко це враження абсолютно не збігається з тим, як позиціює себе компанія.

     

    Подолати цю прірву можна за допомогою такого інструменту, як керування репутацією. Як це працює:

    1. Ви відкриті для зворотного зв'язку й адекватно сприймаєте критику.
    2. Ви не видаляєте негативні відгуки, не залишаєте їх без уваги, а відповідаєте на них.
    3. Ви берете до уваги зауваження й усуваєте помилки.

    Якщо ви навчитеся правильно працювати з негативом, то зможете обернути це на користь своєму бізнесу. Незадоволений клієнт, якого проігнорували або взагалі заблокували, буде скаржитися на вас всюди, де тільки можна. Працюйте з проблемою, пропонуйте компенсацію, якщо це необхідно. Нерідкі випадки, коли невеликий подарунок, безплатна доставка або знижка згладжують ситуацію, і, як результат, клієнт залишається задоволеним.

    Конкурси в соціальних мережах

    Ще один ефективний інструмент розкрутки — це розіграші, спеціальні знижки та промокоди для підписників. Їхня головна мета — збільшення продажів. Також за допомогою цього інструменту можна підвищити залученість профілю та його впізнаваність.

     

    Існують три основні типи конкурсів у соціальних мережах:

    1. Фотоконкурс. Щоб поборотися за приз, учасник публікує фото з фірмовим хештегом. Такий формат дозволяє отримати користувальницький контент.
    2. Конкурс із репостом. Подарунок отримує випадковий користувач, який поділився конкретною публікацією. Зазвичай додатково від нього вимагається підписка на сторінку, лайк або коментар. Такий тип конкурсів використовується для залучення потенційних клієнтів. Репост працює як свого роду реклама.
    3. Творчий конкурс. Від учасника потрібно намалювати малюнок, скласти розповідь тощо. Мотивація для участі в такому випадку необхідна велика. І потрібно бути готовим до того, що творчі конкурси мають менше охоплення, ніж ті, які вимагають лише репосту, тому що необхідно докласти набагато більше зусиль.

    Який приз вибрати? Перш за все він повинен відповідати тематиці вашого бізнесу. Наприклад, фотографи дуже часто розігрують сертифікати на фотосесію. Не варто дарувати квитки в кіно, якщо ваша компанія займається виробництвом меблів для дому. Винятком можуть стати спільні розіграші з партнерами. Наприклад, буде логічно розіграти пляшку вина та дошку для подачі сирної нарізки, якщо одна компанія виробляє вино, а інша — виготовляє сервірувальні дошки.

    Також важливо, щоб подарунок був актуальним для сезону. Якщо ви проводите розіграш влітку, то не варто дарувати новорічну ялинку. Подарунок повинен бути таким, щоб його хотіли отримати. З цього випливає такий пункт — цінність конкурсу. У складанні бюджету потрібно орієнтуватися на статус компанії й еквівалентність витрачених зусиль. Для невеликих підприємств це можуть бути орієнтовано 2,5 тисячі гривень, для федеральних великих — близько 25 тисяч. Для світових брендів бюджет стартує від кількох сотень тисяч.

    За грамотного підходу вартість залучення одного учасника може становити менше ніж 1 гривню. Але спочатку потрібно зробити так, щоб у вашому конкурсі захотіли брати участь. Для цього потрібно створити макет банера, яким захочеться поділитися, і написати залучальний текст. І вже після цього знаходимо майданчик для розміщення, публікуємо пост і своєчасно проводимо розіграш.

    Окупність реклами в соцмережах: що це та як визначити

    Розкрутка та просування в соціальних мережах уже виконані та принесли результати. Як зрозуміти, чи виправдані витрати на рекламу? Найправильніше для цього використовувати показник ROAS. Він розшифровується як Return On Ad Spend, що в перекладі означає «повернення за рекламними витратами». За ним можна судити, наскільки рентабельні інвестиції у просування та чи ефективна кампанія загалом. Що вище це число, то краще реклама себе окупає.

    Якщо ви будете аналізувати тільки покази, трафік і конверсію, то отримаєте невірогідні дані, тому що це кількісні ознаки, які не вказують на наявність проблем. А за допомогою показника ROAS ви зможете:

    • визначити ефективність кожного інструменту;
    • оцінити дохід від маркетингових методів;
    • розподілити й поміняти рекламні витрати за всіма каналами;
    • оптимізувати витрати так, щоб отримувати максимальний прибуток із мінімумом інвестицій.

    Для визначення показника ROAS вам потрібно знати, який бюджет ви витратили на рекламу та скільки грошей ви отримали від клієнтів, які прийшли через неї (тобто загальну цінність конверсії).

    Щоб дізнатися значення повернення за рекламними витратами, потрібно загальну цінність конверсії розділити на витрати на просування.

     

    Розглянемо на прикладі реклами курсів. На SMM просування в соціальних мережах було витрачено 5000 доларів. За два тижні доступ до курсів придбало 100 осіб, кожен із них заплатив 200 доларів. Визначаємо загальну цінність конверсії: 100 × 200 = 20 000 доларів. Далі ділимо 20 000 доларів на 5000 доларів й отримуємо показник ROAS 4, або 400%. Отже, інвестиції в рекламу за 14 днів окупилися на 400%. А кожен витрачений на рекламу долар приніс 4 долари.

    Інформацію для розрахунку окупності можна брати з сервісів аналітики: Facebook, Google Analytics тощо.

    Оцінка результатів SMM-кампанії

    Якщо ви вирішили замовити просування у соцмережах у фахівців, дізнатися про результати проведеної роботи ви зможете за допомогою наданих виконавцем звітів. Але якщо ви займаєтеся розкручуванням самостійно, слід регулярно проводити SMM-аудит для оцінки ефективності робіт. Критерії залежать від початкових цілей, задля досягнення яких ви вийшли у соцмережі.

    При формуванні KPI у SMM зазвичай спираються на такі показники:

    • кількість передплатників та динаміка її зміни (зростання/спад);
    • залучення користувачів — лайки, репости, коментарі, згадки;
    • якість трафіку, що прийшов на сайт із соціальних мереж;
    • кількість користувачів, які вчинили цільову дію (як правило, виражається у відсотках).

    Список дуже загальний, уточнити його можна у SMM фахівця, який розповість про цілі та показники набагато докладніше, а також сформує конкретні KPI для вашої ситуації. Адже нікому не потрібні мільйони передплатників, які ніколи не стануть клієнтами.

    Часті помилки SMM-фахівців

    Соцмережі — найкращий майданчик для налагодження контакту з потенційними покупцями. Користувачам тут зручно отримувати інформацію, а бізнесу — підтримувати комунікацію з ними. Але багато фахівців припускаються помилок, які відчутно знижують ефективність СММ-маркетингу.

     

    Умовно їх можна розділити на п'ять категорій:

    1. У контенті. Сюди належать відсутність SMM-стратегії, нерозуміння інтересів цільової аудиторії, неякісний контент, орфографічні та пунктуаційні помилки.
    2. У таргеті. Найпоширеніша помилка — це створення та ведення реклами через особистий рекламний кабінет, а не через Business Manager. Також багато СММ-фахівців просувають пост в Instagram кнопкою «Просунути» під публікацією. І, звичайно ж, женуться за кількістю підписників, займаючись масфоловінгом і беручи участь у гівевеях.
    3. У комунікації. Багато фахівців не вміють грамотно нейтралізувати негатив і перетворювати незадоволених користувачів на лояльних покупців. Також дуже часта помилка — це видалення поганих коментарів і відгуків або ж їхнє ігнорування.
    4. У тайм-менеджменті. Ефективність СММ-маркетингу знижують занадто часті публікації, кроспостинг, а також публікація постів у періоди невисокої активності користувачів.
    5. В аналітиці. Невміння вимірювати ефективність своєї роботи — ще одна поширена помилка. Важливо вміти користуватися інструментами для аналітики: розуміти, як визначити ER, перевірити конверсію, під’єднати дані аналітики й інше.

    Безумовно, у кожному новому проєкті є свої нюанси. Але описані нами помилки допускаються SMM-фахівцями найчастіше та призводять до відсутності бажаних результатів, а іноді й до втрати клієнтів.

    Чому вибирають нас

    Команда Elit-Web не перший рік надає послуги SMM-просування. Ми працюємо «під ключ» і гарантуємо кожному клієнту низку важливих переваг.

    • Команда досвідчених спеціалістів. У Elit-Web працюють SMM-фахівці з практичним досвідом від 5 років та більше.
    • Прозора співпраця. Кожен клієнт отримує вичерпні звіти щодо виконаної роботи та досягнутих результатів.
    • Індивідуальний підхід. SMM-стратегія розробляється персонально для кожного клієнта — від аналізу цільової аудиторії до вибору майданчиків для просування та комплексного ведення акаунтів.

    Ми прагнемо звести вашу участь у процесі просування до мінімуму, але водночас досягати високих показників з меншими витратами з вашого боку. І найуспішніші кейси підтверджують, що це реально.

    Кейси Elit-Web

    За роки роботи ми реалізували десятки проєктів з SMM-просування. Ось лише деякі з них:

    • SMM-просування адвокатських послуг ADVA. За час співпраці ми розвинули акаунти у Facebook та Instagram, збільшили кількість переходів на сайт (понад 13 тис.), досягли 10 тис. завантажень програми, а також отримали 20 635 переходів на профіль в Instagram, 28 702 позначки «Подобається» на сторінці в Facebook.
    • SMM-просування стоматології «Економ Dental Clinic». Незважаючи на високу конкуренцію в ніші, нам вдалося налаштувати та запустити ефективну таргетовану рекламу та забезпечити клієнту 146 нових заявок всього за два місяці.
    • SMM-просування компанії Forostina. Ми збільшили трафік на сайт до 39 тис., а трафік на профіль — до більш ніж 6,8 тисячі. Таргетована реклама дозволила згенерувати понад 900 нових лідів та 159 конверсій на сайті.

    Якщо ви також хочете отримати відмінні результати SMM-просування без невиправданої перевитрати бюджету, звертайтеся до Elit-Web, щоб обговорити деталі та розпочати співпрацю.

     

    Як ми підходимо до роботи

    Як було сказано раніше, SMM-просування вимагає комплексного підходу. Тому ми беремо на себе абсолютно весь перелік завдань:

    • аналізуємо ринок та потреби аудиторії;
    • розробляємо індивідуальну SMM-стратегію;
    • складаємо контент-план;
    • комплексно ведемо соцмережі;
    • налаштовуємо та запускаємо таргетовану рекламу;
    • за потреби замовляємо рекламу у блогерів;
    • аналізуємо ефективність робіт та коригуємо стратегію;
    • щомісячно надаємо клієнту детальну звітність.

    Таким чином, ви отримуєте справді комплексний підхід і лише мінімально берете участь у процесі. Натомість можете сконцентруватися на більш нагальних питаннях розвитку власного бізнесу, а просування ми візьмемо на себе.

    Вартість робіт і терміни виконання

    Старт

    Оптимум

    Максимум

    800$ на місяць

    1 200$ на місяць

    2 000$ на місяць

    Включає розробку індивідуальної SMM-стратегії з урахуванням цілей бізнесу, а також складання контент-плану. Платформа вибирається виходячи з цільової аудиторії — це може бути або Facebook, або Instagram. Наша команда відповідає на коментарі та повідомлення підписників, а також щодня модерує сторінку.

    Передбачає повний супровід сторінок у Facebook та Instagram. Пакет включає комплексний аналіз ніші та конкурентів, розробку SMM-стратегії, складання контент-плану та його реалізацію. Також передбачена робота з репутацією бренду та організація колаборацій з блогерами. На місяць команда публікує до 15 постів і відео.

    Пакет орієнтований на активне просування одразу в трьох соціальних мережах — Facebook, Instagram і на вибір TikTok або LinkedIn. Розробляє унікальну стратегію з упором на візуальне позиціонування бренду. Додатково запускаються рекламні кампанії з бюджетом до 1 000$ на місяць, щоб забезпечити максимальне охоплення.

    Швидкість отримання ефекту від просування залежить від ніші, аудиторії та конкуренції. Перші видимі результати з'являються через 2–4 тижні — збільшується охоплення й активність аудиторії. Для стабільного зростання підписників і формування довіри потрібно від 2 до 3 місяців. А для отримання якісного потоку лідів необхідно в середньому 4–6 місяців.

    Думка експерта

    «Відсутність компанії в соцмережах = невидимість. Сьогодні люди проводять години у соціальних мережах — саме там вони шукають поради, читають відгуки та приймають рішення про купівлю. Тому якісне ведення сторінки — одна з найважливіших переваг в умовах високої конкуренції.

    Але основне завдання SMM — не просто продати товар чи послугу, а побудувати діалог між бізнесом і аудиторією. Грамотне SMM-просування дає змогу не тільки бути в полі зору, а й формувати лояльність, а також покращувати репутацію бренду.

    SMM працює на всіх етапах воронки: від першого дотику до повторної покупки. Це відмінний інструмент для того, щоб дати бізнесу «обличчя», доносити через контент і взаємодію у соцмережах свої цінності, пояснювати переваги та відповідати на запитання».

    Клімак Юрій, Head of targeting

    Висновки

    Соціальні мережі — це велике вікно можливостей як для малого та середнього бізнесу, так і для крупних корпорацій. Швидка та проста комунікація, покращення впізнаваності бренду, генерація лідів, збільшення видимості в пошукових системах, трафіку на сайті — зі всіма цими завданнями грамотна SMM-розкрутка впорається на ура. Але за умови, що її будуть здійснювати професіонали.

    Сподіваємося, що завдяки нашій статті ви відкрили для себе такий універсальний інструмент, як SMM-просування, і зможете грамотно його використовувати для свого бізнесу. А якщо вам потрібна якась додаткова допомога в цій темі, команда диджитал-студії Elit-Web до ваших послуг!

    FAQ

    Що містить у собі SMM просування?

    СММ-просування містить розроблення стратегії розкрутки, створення контенту, комунікацію з підписниками, залучення нових підписників, аналіз показників і тестування нових інструментів.

    Що таке SMM просування?

    Простіше кажучи, це маркетинг у соціальних мережах. Він розв’язує одночасно відразу декілька завдань: залучає нових клієнтів й утримує вже наявних, підвищує впізнаваність бренду та довіру клієнтів до нього, збільшує трафік і, відповідно, продажі.

    Яка різниця між SEO й SMM?

    СЕО передбачає просування в пошукових системах. А SMM — це розкрутка бізнесу в соціальних мережах.

    Чи можна самостійно навчитися СММ?

    Так. У відкритому доступі безліч інформації, починаючи від книг і закінчуючи статтями та професійними блогами. Також багато корисного можна почерпнути з вебінарів, відеоблогів і подкастів. Але потрібно розуміти, що самоосвіта вимагає дисципліни й відповідальності. Якщо у вас із цим проблеми, то краще піти на курси. Там ви будете дозовано отримувати інформацію, закріплювати пройдений матеріал виконанням домашніх завдань й отримувати зворотний зв'язок.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    Ми використовуємо файли cookie
    Ми оптимізуємо роботу сайту, створюємо персоналізований маркетинговий досвід та збираємо дані щодо використання сайту та аналітику. Натиснувши «Прийняти», ви погоджуєтеся використовувати наші файли cookie.