0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Реклама у блогерів в Інстаграмі: скільки коштує та як її запустити

17 листопада 2022
184
0
Поділіться
Зміст

    Цілком очевидно, що реклама у блогерів в Instagram — це ефективний інструмент просування товарів і послуг в Інтернеті. Але не менш очевидно й те, що працює вона далеко не завжди. Можна втратити величезні суми, але не отримати навіть близько того результату, який очікує рекламодавець. А можна витратити зовсім небагато, але при цьому забезпечити собі стрімкий потік клієнтів і збільшити впізнаваність бренду в рази.

    У чому ж секрет?

    Сьогодні ми розберемо, як працює реклама у блогерів в Instagram, скільки вона коштує та, найголовніше, як зробити її максимально ефективною без надбюджетів. Обіцяємо, буде багато цікавого!

    Кому підійде реклама в Instagram-блогерів

    Найефективніше реклама в інфлюенсерів працює для B2C-сегмента. При цьому працює вона практично у всіх нішах — починаючи з продажу різної біжутерії та хендмейд-продукції, закінчуючи просуванням цілих житлових комплексів. Особливо добре такий формат зарекомендував себе в реалізації б'юті-продукції, товарів для дітей, гаджетів, харчових продуктів, товарів для дому тощо.

    Проте для деяких напрямків B2B-сегмента замовити рекламу у блогерів Instagram теж може бути правильним рішенням. Але в цьому випадку необхідно ще ретельніше аналізувати аудиторію інфлюенсера та вкрай серйозно підійти до вибору людини для співпраці. Ризик помилитися тут вище.

     

    Де знайти блогерів для замовлення реклами в Instagram

    Пошук блогерів для реклами можна здійснювати різними способами:

    1. Вручну — вивчаючи популярні акаунти та їхню аудиторію.
    2. У Google — аналізуючи публікації типу «Топ-10 б'юті-блогерів в Україні» тощо.
    3. У популярних соцмережах — виконуючи пошук через хештеги, в обговореннях і пабліках.
    4. На спеціальних сервісах і біржах — використовуючи автоматизовані інструменти пошуку й підбору інфлюенсерів.

    Будь-який із методів має свої переваги та недоліки, тому ми рекомендуємо розглянути кожен із них і грамотно їх поєднувати. Але враховуйте, що в останньому варіанті вартість реклами у блогерів в Instagram може бути вище, оскільки ви будете оплачувати й комісію системи. Але зате такі сервіси істотно спрощують і прискорюють пошук.

    Формати реклами в Instagram

     

    Отже, розгляньмо, які варіанти реклами в Instagram-інфлюенсерів можна використовувати для просування вашого бізнесу:

    • пряма реклама (пости у блозі, Stories, Reels) — найбільш звичний формат, безпосередня публікація рекламного матеріалу;
    • інтеграція в контент — нативна реклама, яку лідер думок розміщує нібито «ненароком» серед інших своїх публікацій;
    • колаборація — співпраця блогера та бренду, коли перший може ідейно (і не тільки) брати участь безпосередньо у створенні й активному просуванні товару або послуги;
    • амбасадорство — реклама, яка з'являється в акаунті блогера не разово, а з певною періодичністю. Фактично інфлюенсер стає обличчям бренду;
    • огляд — матеріал, цілком і повністю присвячений детальному знайомству з товаром, його сильними сторонами та якостями, досвіду його використання.

    Звичайно, вартість реклами у блогерів в Instagram в залежності від вибраного формату буде відрізнятися. Пряма реклама або інтеграція коштуватимуть дешевше, ніж амбасадорство, колаборація або детальний огляд. Тому рекомендуємо відштовхуватися не тільки від ваших цілей, але й від наявного бюджету на просування.

    Як оплачується реклама у блогерів в Instagram

     

    Існують три основні формати оплати, які можна використовувати:

    1. Фіксована ставка. У цьому випадку реклама у блогерів в Instagram оплачується фіксованою сумою за договором і не змінюється в залежності від того, була ця реклама ефективною чи ні. Ну а розмір оплати в договорі вже залежить від кількості підписників інфлюенсера, його стандартних охоплень, вибраного формату просування й інших параметрів. Це хороший варіант, якщо вас цікавить разова співпраця та ви досить добре вивчили аудиторію блогера, щоб бути впевненим у результатах.
    2. Бартер. Найпоширеніший варіант — бренд надає інфлюенсеру свій товар або послугу, а той натомість робить рекламу або публікує відгук на своєму акаунті. Цей формат здебільшого актуальний у разі співпраці з блогерами, що мають аудиторію до 10 000 фоловерів. Люди з набагато більшою аудиторією в більшості випадків на бартер не погоджуються. Але винятки теж бувають.
    3. Партнерська програма. У такому форматі співпраці блогер отримує оплату не безпосередньо за рекламу, а за залучених клієнтів. Наприклад, він розміщує рекламу товару з реферальним посиланням на інтернет-магазин рекламодавця та з кожного замовлення, зробленого після переходу за цим посиланням, отримує певний відсоток. Більше залучених клієнтів — більше прибутку.

    Знову ж таки, кожен формат співпраці й оплати має свої переваги й недоліки. Необхідно зважити всі за та проти, щоб вибрати найбільш підхожий саме для вас. Як варіант — подивитися, який формат використовують ваші конкуренти й наскільки їхні рішення виявляються ефективними.

    Перевірка блогерів на накрутку: вручну та за допомогою спеціальних сервісів

    Ви можете виконати перевірку самостійно, не вдаючись до використання сторонніх сервісів і застосунків. Є кілька явних ознак, що підписники або лайки/коментарі накручені:

     

    • у блогера багато фоловерів, але кількість лайків — менше ніж 10% від їхнього числа;
    • кількість «Подобається» під усіма публікаціями майже однакова. Це означає, що куплений фіксований «пакет лайків»;
    • під постами багато лайків, але практично відсутні коментарі;
    • у списку фоловерів блогера багато користувачів із дивними, нечитабельними ніками та в багатьох випадках взагалі без публікацій.

    Якщо ж ви не хочете перевіряти блогера вручну, можна скористатися спеціальними сервісами, які все зроблять за вас. Один із варіантів — використовувати платформу trendHERO, у базі даних якої міститься понад 60 мільйонів акаунтів із детальною інформацією. Про кожен акаунт можна дізнатися демографічні показники, інтереси, залученість аудиторії, її тип і доступність, розподіл публікацій і відсоток лайків, кількість коментарів та багато іншого. У trendHERO є безплатний тариф, але повний функціонал розкривається саме з підпискою. Однак вибір, звичайно, за вами.

    Етапи співпраці з Instagram-блогерами

    Насправді ціни на рекламу у блогерів в Instagram — питання далеко не першої важливості. Можна витратити величезні суми даремно. А можна обмежитися невеликими вкладеннями й досягти прекрасних результатів. Питання лише в тому, наскільки ретельно ви підійдете до просування. Тому ми пропонуємо вам орієнтовний план співпраці з інфлюенсерами, який допоможе не тільки заощадити, але й досягти найкращих результатів.

     

    1.Визначаємо цілі та завдання рекламної кампанії

    Принцип «реклама заради реклами» не працює. Ви повинні максимально чітко сформулювати цілі й завдання своєї компанії. Для цього як мінімум потрібно врахувати всі особливості вашого продукту, вивчити цільову аудиторію та специфіку ринку. Тільки так можна скласти перелік досяжних і, що важливо, вимірюваних цілей.

    Вони можуть бути такими:

    • поліпшення іміджу, підвищення впізнаваності й обізнаності аудиторії про ваш продукт або бренд;
    • збільшення продажів;
    • збір бази потенційних клієнтів;
    • зростання кількості підписників вашого акаунту в Instagram.

    Визначивши цілі, ви будете краще розуміти, як їх можна досягти. А головне — зможете об'єктивно оцінити результат і планувати подальшу стратегію просування.

    2.Встановлюємо KPI

    Це ключові показники ефективності. Ви повинні встановити KPI, яких хочете досягти за результатами співпраці з блогером і до завершення цього етапу рекламної кампанії.

    Умовно їх можна розділити на дві основні категорії:

    • Підсумкові — ті, які будуть результатом співпраці загалом.
    • Проміжні — ті, яких необхідно досягти для отримання підсумкового KPI.

    Знову ж таки, формування чітких показників ефективності дозволить вам об'єктивно оцінювати успішність рекламної кампанії, раціональніше використовувати кошти, фіксувати досягнуті результати та краще розуміти, у якому напрямку рухатися далі.

    3.Складаємо пул потенційно підхожих блогерів

    Ще раз підкреслимо, що реклама у блогерів в Instagram дасть хороші результати лише в тому разі, якщо ви виберете правильних лідерів думок для співпраці. Про способи їхнього пошуку ми вже згадали вище. Щоб заощадити час, ви можете використовувати біржі блогерів. Такі сервіси допомагають не тільки зручно відсортувати інфлюенсерів за категорією та низкою параметрів, як-от число підписників, тематика, локація, кількість публікацій, залученість аудиторії та інше, але й відстежувати їхню активність практично в режимі реального часу.

    В Україні працюють такі популярні сервіси для пошуку блогерів:

    • HypeAuditor;
    • trendHERO;
    • Upfluence.

    Принцип їхньої роботи приблизно схожий, тому вибирайте на свій розсуд. Але радимо дивитися, яку комісію бере той чи інший майданчик. Буде не дуже вигідно замовляти недорогу рекламу в нано- або мікроблогера та віддати значну частину суми тільки як комісію.

     

    На цьому етапі необов'язково відразу вибирати якогось одного блогера. Складіть список із найбільш підхожих, а вже після цього приступайте до наступного етапу відбору.

    4.Вибираємо блогерів із потрібною аудиторією

    Практично всі популярні біржі блогерів надають досить вичерпну статистику з акаунтів інфлюенсерів — кількість підписників, залученість аудиторії, частота публікацій і багато іншого. Ваше завдання — порівняти відібраних людей за низкою параметрів:

    1. Загальна інформація — кількість, якість й активність аудиторії.
    2. Тематика — основні теми, що порушуються у стрічці блогера.
    3. Публікації — їхній характер, настрій, манера подачі тощо.
    4. Кількість реклами — в основній стрічці, в Stories, в Reels.

    Що детальніше ви вивчите претендентів для співпраці, то легше буде зробити вибір і точніше він буде. Знову ж таки, не поспішайте. Краще запустити рекламу трохи пізніше очікуваного терміну, але при цьому бути впевненим, що вона спрацює та приведе вам клієнтів.

     

    5.Узгоджуємо умови співпраці та розміщення реклами

    На біржах узгодження умов може бути автоматизованим. Але у разі можливості ми все ж радимо обговорювати всі деталі індивідуально або з самим блогером, або з його менеджером. Ваше завдання на цьому етапі — максимально чітко сформувати завдання зі створення реклами (якщо це завдання лягає на блогера) та її розміщення.

    ТЗ може бути у зручному вам форматі — від детально розписаної інструкції до декількох пропозицій в особистому листуванні. Але настійно рекомендуємо переконатися, що завдання правильно зрозуміли та зафіксували всі важливі моменти. Інакше результат може виявитися зовсім не таким, яким ви хотіли б його бачити. І пам'ятайте, що не завжди максимум свободи креативу для блогера — це плюс.

    6.Укладаємо договір

     

    Договір — це ваша гарантія безпечної та відповідальної співпраці. У ньому повинні бути прописані всі умови — від створення й розміщення реклами блогером до суми оплати. У цьому питанні краще бути надмірно прискіпливим, ніж сподіватися на сумлінність і відповідальність іншої сторони. Повірте, небажання морочитися з документами може вам потім дуже дорого обійтися.

    До речі, якщо друга сторона всіляко противиться укладенню договору, радимо серйозно задуматися, чи варто продовжувати співпрацю. Ризики занадто великі.

    7.Запускаємо рекламну кампанію та контролюємо її проведення

    Ви також повинні контролювати створення та публікацію реклами блогером. Краще в цьому питанні теж бути надмірно уважним і прискіпливим, ніж пустити все на самоплив. Стежте, щоб усе пройшло строго за договором, без зайвої «самодіяльності». А після завершення рекламної кампанії рекомендуємо провести ретельний аналіз результатів і скласти звіт. Це допоможе вам не тільки об'єктивно оцінити результативність, а й врахувати можливі помилки, щоб надалі не повторити їх і зробити наступні публікації у блогерів ефективнішими.

     

    Біржі Інстаграм-блогерів

    Крім вищезгаданих HypeAuditor, trendHERO та Upfluence, варто згадати ще кілька. В Україні працює вельми популярна біржа Bloggermall. Невелика кількість українських блогерів також присутня на Storiesgain. Менше вітчизняних інфлюенсерів — на платформі EpicStars.

    Якщо ви орієнтуєтеся на європейський або американський діджитал-ринок, радимо шукати біржі за запитами Influencer marketing platform або Influencer marketing marketplace. Тут варіантів більш ніж достатньо. Але дивіться перш за все на майданчики з великою базою даних і без завищених цін.

    Підсумки

    Реклама у блогерів в Instagram — це дійсно прекрасна можливість заявити про себе на велику аудиторію. Але головне — не поспішати! Якщо підійти до цього питання з розумом, то ціни на рекламу у блогерів в Instagram навіть не стануть ударом по вашому бюджету.

    Ваше основне завдання — детально вивчати не самого інфлюенсера, а його аудиторію. Ви повинні переконатися, що вона потенційно зацікавлена у вашій пропозиції, що вона актуальна саме для цих людей. Інакше ви просто витратите чималі гроші даремно й не залучите потрібних вам користувачів.

    Сподіваємося, завдяки нашій статті ви зможете купити рекламу в Instagram у блогерів без помилок і отримаєте максимальний профіт від такої співпраці. Ну а якщо вам потрібна будь-яка додаткова допомога в питаннях просування в Instagram й інших популярних соціальних мережах, команда діджитал-студії Elit-Web до ваших послуг!

    FAQ

    Скільки коштує реклама в Instagram-блогерів в Україні?

    Розцінки блогерів в Instagram в середньому починаються з $50 (у мікроблогерів). Далі вартість підвищується в залежності від популярності інфлюенсера, активності його аудиторії, специфіки товару або послуги, що просувається, й інших параметрів. «Стелі» цін фактично немає.

    Скільки в середньому коштує рекламний пост в Instagram-блогерів?

    У разі співпраці з нано- та мікроблогерами можна відштовхуватися від цін $50-100 за публікацію. У популярних інфлюенсерів — більше. У деяких випадках цілком можливо домовитися про співпрацю на умовах бартеру або взаємопіару.

    Як знаходити блогерів для розміщення реклами в Instagram?

    Ви можете знаходити інфлюенсерів для просування вручну безпосередньо в Instagram, через Google, в інших соцмережах, а також на спеціальних біржах і сервісах з пошуку блогерів для співпраці. Кожен із цих варіантів по-своєму ефективний.

    Скільки в середньому коштує одна рекламна Stories в Instagram-блогерів?

    Реклама в сторіс Instagram у блогерів може коштувати як кілька десятків, так і кілька тисяч доларів. Усе залежить від того, з ким ви співпрацюєте.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом