Промокод: XXXXXX

Просування медичних сайтів

Ми точно знаємо, як привести на сайт реальних клієнтів.

Номер телефону
Адреса сайту
Електронна пошта

Сьогодні ви навряд чи знайдете серйозну клініку або медичний центр, які не мали б свого вебресурсу. І це логічно. Але одна річ — створити його. І зовсім інше — запустити ефективне просування сайту медичних послуг.

Медпослуги — досить специфічна ніша з точки зору розкручування в інтернеті. Тут працюють далеко не всі методи, які застосовуються для e-commerce. І навпаки, деякі технології виявляються ефективнішими, ніж в електронній комерції.

Отже, компанія Elit-Web пропонує вам комплексне просування медичного сайту в Інтернеті. Перш ніж ви звернетеся до нас за цією послугою, рекомендуємо ознайомитися з наступною інформацією на сторінці, тому що нюансів тут справді багато.

Особливості просування медичних сайтів

Медичне просування в Інтернеті передбачає кілька етапів, нехарактерних для типового розкручування бізнесу. Наприклад, спочатку необхідно чітко визначити спрямованість ресурсу:

  • приватна клініка або кабінет;
  • лабораторія;
  • інтернет-магазин медичних інструментів та обладнання;
  • онлайн-аптека;
  • санаторій, оздоровчий курорт та інше.

Тут важливо розуміти, що з технічної точки зору стратегія просування може не дуже відрізнятися від розкручування звичайного комерційного проєкту, не пов’язаного з медициною. Але є одна особливість, яку дуже важливо враховувати. Йдеться про контент.

Річ у тому, що пошуковик Google серйозно ставиться до вебресурсів медичної тематики та публікацій, пов’язаних із лікуванням. І це зрозуміло, адже така інформація здатна безпосередньо вплинути на здоров’я користувача. Відповідно, вимоги Google особливо високі.

До питання контенту ми ще повернемося, а поки що скажемо наступне: ми чудово розуміємо всю специфіку просування медичного сайту в Google та залучаємо до роботи виключно фахівців із досвідом у цій ніші. Усе для того, щоб медичний маркетинг та розкручування давали хороші, а головне, прогнозовані результати.

Які завдання вирішує просування медресурсів?

Просування сайту медичних клінік — це можливість отримати пролонгований результат. Тобто розкрутка забезпечує стабільний та безперервний потік трафіку і, відповідно, приводить більше клієнтів.

Якщо говорити конкретніше, то основних завдань три.

Збільшення кількості відвідувачів

Сайт — це насамперед важливий інструмент для поповнення клієнтської бази. А пошукова розкрутка дозволяє ефективно її розширювати та збільшувати. Якщо SEO-просування дійсно комплексне, то саме вебсайт стає головною причиною припливу клієнтів, а SMM та контекстна реклама — додатковими джерелами.

Оптимізація послуг на сайті

Правильно зібране та використане семантичне ядро допомагає приводити клієнтів саме на ті сторінки, які їм потрібні. Людина вводить пошуковий запит «лікування карієсу в Києві» й потрапляє на відповідну сторінку, де вже є вся інформація про процедуру лікування, вказані ціни, дається форма для запису до лікаря. Ви в такий спосіб допомагаєте потенційному клієнту позбутися зайвих дій і підвищуєте шанс того, що він скористається саме вашими послугами.

Просування непопулярних послуг

Потрібно пам’ятати, що клієнти зазвичай недостатньо знайомі зі специфікою тих чи інших медичних послуг. Ваше завдання — докладно та зрозуміло описати їх, пояснити, чому вони актуальні, які проблеми вирішують. А SEO допоможе одразу привести людину на потрібну сторінку, де вона цю інформацію вивчить і ухвалить рішення про необхідність скористатися послугою.

Етапи просування сайтів медичних послуг

Просування медичних центрів та клінік — це не найшвидший процес. Він вимагає комплексного підходу та чіткого розуміння, як потрібно діяти для досягнення максимальних результатів за умови менших вкладень. Тому робота в цьому напрямі завжди будується поетапно. Саме ці етапи ми й розглянемо далі.

Маркетинговий аналіз

Процес SEO-просування завжди починається з маркетингового аналізу. Без нього всі наступні дії фактично здійснюватимуться «наосліп». На даному етапі ми ставимо собі такі завдання:

  • вивчити ринок і загальноринкові тенденції;
  • проаналізувати основні чинники, які впливають на попит;
  • провести аналіз та обґрунтування ціноутворення;
  • знайти основних та потенційних конкурентів, вивчити їхню стратегію просування;
  • оцінити конкурентоспроможність медичного центру чи клініки клієнта;
  • вибрати оптимальні методи розкручування та відсіяти найменш ефективні.

Ми радимо замовляти маркетинговий аналіз у тій компанії, яка надалі займатиметься просуванням. Інакше є ризик, що досліджуватимуть не ті параметри, які реально потрібні для SEO. У результаті все одно доведеться знову проводити аналіз.

Технічний аудит сайту

Ще до початку просування необхідно виявити та усунути технічні помилки на сайті. Ми аналізуємо структуру вебресурсу, коректність навігації, якість верстки та хостингу, швидкість завантаження сторінок, появу помилок 404, налаштування індексації, редиректи та багато іншого.

Це дуже важливий етап, тому що наявність технічних недоліків — одна з головних причин, через які позиції сайту не зростають у пошуковій видачі. До того ж деякі критичні помилки можуть буквально «викинути» вебресурс із пошуку.

Тут важливо додати: той факт, що сайт новий, зовсім не означає, що в ньому відсутні недоліки. До того ж часто буває з точністю до навпаки. Особливо в тому випадку, якщо над його створенням працювали недосвідчені фахівці, які не надто добре розуміються на оптимізації з погляду SEO. А якщо сайт «зібраний» за допомогою якогось конструктора, над ним потрібна ще більш комплексна робота.

Формування семантичного ядра

Семантичне ядро — це ключові слова для медичного сайту, тобто список пошукових запитів, за якими користувачі будуть знаходити ваш вебресурс. Тут важливо не просто зібрати «ключовики», а й правильно кластеризувати (структурувати), розподілити по сторінках і грамотно використати при наповненні сайту контентом.

Неправильне семантичне ядро або некоректне його застосування призведе до того, що користувачі з пошуку будуть потрапляти не на ті сторінки, які їм потрібні. У результаті багато хто просто закриє сайт і продовжить пошуки в Google, аби знайти те, що їм треба. Ви отримаєте трафік, але не клієнтів. А відсоток відмов тим часом сильно зросте. Пошуковики це «помітять» і опустять ваші сторінки у видачі як нерелевантні запиту.

Оптимізація та доопрацювання

Усі виявлені під час технічного аудиту помилки та недоробки мають бути виправлені. Без цього не варто розраховувати на зростання позицій у пошуковій видачі в принципі. Оптимізація потрібна як новим, так і тим вебресурсам, які вже давно працюють, адже технічні помилки мають властивість накопичуватися. Якщо спочатку це може бути непомітно, то згодом ситуація стає дедалі критичнішою: посилання не працюють, навігація некоректна, виникають непередбачені помилки, контент не завантажується, сторінки відкриваються надто повільно тощо.

Подібні явища свідчать, що сайт погано оптимізований, на ньому багато помилок. Процес виправлення може бути досить тривалим та трудомістким. У поодиноких випадках хорошим рішенням стає створення нового сайту — це швидше, простіше й дешевше, ніж намагатися виправити те, що є. Але таке питання завжди обговорюється індивідуально з кожним клієнтом.

Створення контенту

Як ми сказали вище, вимоги до контенту в медичній галузі особливо високі. Усі тексти на вашому сайті мають бути унікальними, корисними для читача та на 100% правдивими. Це той випадок, коли заощаджувати на послугах хорошого копірайтера точно не варто. Пам’ятайте, що тексти на вашому сайті залишаться надовго. Можливо, назавжди. Краще один раз заплатити за них досить високу ціну, ніж потім переробляти та фактично робити оплату двічі.

Оптимальний варіант — знайти копірайтера з медичною освітою, який добре розуміється на термінології, має досвід роботи саме з вашою тематикою. У крайньому разі потрібно шукати автора, готового повністю поринути в тему й без поспіху писати для вас тексти, які перевірятиме фахівець і вноситиме відповідні коригування. Приділіть цьому питанню максимум уваги!

Зовнішня оптимізація

SEO-просування медичного сайту або клініки буде набагато ефективнішим, якщо зайнятися посилальною масою, тобто розміщувати статті з посиланням на ваш ресурс на сторонніх майданчиках. Тут важливо додати: чим авторитетніший сайт, тим краще для зовнішньої оптимізації.

У минулому досить ефективною була масова закупівля посилань через спеціальні біржі. Нині подібний метод може призвести до зворотного результату. Краще кілька посилань з авторитетних майданчиків, ніж десятки або навіть сотні зі спірних та абсолютно нерелевантних до вашої тематики сайтів. Тому до цього питання варто підходити з особливою відповідальністю й не намагатися отримати якнайбільше посилань за мінімальні гроші.

Аналітика та покращення конверсій

Аналіз результатів та коригування стратегії SEO-просування — ще один важливий етап. Ми завжди аналізуємо свою роботу, аби своєчасно знаходити сильні та слабкі сторони, за необхідності змінювати стратегію розкручування, оптимізувати бюджет замовника на просування, досягати кращого ефекту, водночас знижуючи витрати.

В особистому кабінеті клієнта Elit-Web можна відстежувати плоди нашої роботи, бачити, що зроблено, яких показників вдалося досягти. Усе це — результати комплексного аналізу. Ми — за прозорість! Наші клієнти завжди знають, що, як і для чого ми робимо, чого вже досягли на цей час.

Робота над репутацією

Просування медичних послуг дуже тісно пов’язане з репутацією. Все-таки йдеться про здоров’я, і в цьому плані будь-яка людина хоче покладатися на надійних фахівців, які добре себе зарекомендували, яким можна довірити найцінніше.

Проблема полягає в тому, що одна тільки реклама або топові місця в пошуковій видачі — це ще не запорука хорошої репутації. Але як у такому разі діяти? Є кілька варіантів!

Тематичні сайти та міські форуми

Активність на галузевих сайтах та міських форумах — важлива складова так званого «сарафанного радіо». Коли вас бачать і про вас говорять (у позитивному ключі, звичайно), це дуже добре працює на репутацію. А тому варто проявляти активність: брати участь у тематичних обговореннях, ділитися порадами, рекомендувати клініку чи фахівця. Але це має бути прямою рекламою. Інакше ефект може виявитися протилежним.

Статті на медичних порталах/сайтах, сайти ЗМІ

Експертні статті, рецензії, інтерв’ю з відомими лікарями та інші публікації на тему медицини та лікування — ще один хороший інструмент для роботи над репутацією. А водночас публікації на сторонніх авторитетних ресурсах — додатковий плюс із точки зору зовнішньої оптимізації.

У цьому питанні можемо дати кілька рекомендацій:

  1. Публікуйте виключно якісний та експертний контент. Поверхнева стаття від «бюджетного» копірайтера точно не покращить репутацію. Іноді може дати зворотний ефект.
  2. Робіть публікації регулярно. Знову ж таки, це корисно і для SEO, і для підвищення авторитету медичного закладу.

Крім того, на репутацію дуже позитивно впливають публікації в друкованих галузевих виданнях. Але вони націлені часто не на ЦА безпосередньо, а на інших фахівців медичної сфери. Враховуйте цей момент.

Додаткові рекламні інструменти в розкручуванні медичних сайтів

Щоб доповнити SEO-просування медичних сайтів іншими ефективними інструментами, ми можемо порекомендувати контекстну рекламу та соціальні мережі. Багато хто вважає, що медичному центру або клініці акаунт у Facebook або Instagram не особливо потрібен, але це не так. Звичайно, наголос усе ж таки варто робити саме на SEO, але допоміжні канали просування медичних послуг — це додаткові можливості й нові клієнти, так що не відмовляйтеся від них.

Контекстна реклама

Просування медичної клініки в пошукових системах — процес далеко не найшвидший. Перші значущі результати ви отримаєте в кращому разі через місяць, а то й пізніше, особливо якщо у вас новий сайт, адже пошукові системи за замовчуванням менш лояльні до таких ресурсів.

Що робити, доки SEO не почне працювати?

Відповідь проста: використовувати контекстну рекламу. Вона при правильному налаштуванні здатна приводити клієнтів відразу після запуску. Якщо результат потрібен тут і зараз, це може стати оптимальним варіантом. Але зважайте на наступне: як тільки ви перестанете вкладати гроші в рекламну кампанію, потік трафіку з неї припиниться. Отже, замінювати SEO-просування контекстною рекламою точно не варто.

Просування в соцмережах

Як ми сказали вище, не кожен власник бізнесу усвідомлює, наскільки корисним може бути просування медичних послуг у соціальних мережах. Адже присутність у Facebook, Instagram та інших соцмережах здатна дати дуже добрі результати:

  1. Стабільний та активний потік «гарячої» аудиторії.
  2. Ефективне утримання клієнтів та переведення їх у категорію постійних.
  3. Підвищення іміджу та впізнаваності бренду.

А ще соцмережі — це один із найзручніших інструментів комунікації з аудиторією та отримання зворотного зв’язку. Ми вже неодноразово говорили, що сьогодні в тренді — «бренди з людським обличчям». І наявність акаунтів у соцмережах — це саме те саме «олюднення». Користуйтеся!