Отримуйте безкоштовні заявки від пацієнтів прямо з пошуку
Просування медичної клініки в Інтернеті має на увазі кілька етапів, нехарактерних для типового розкручування бізнесу. Наприклад, на початку необхідно чітко визначити спрямованість ресурсу:
Тут важливо розуміти, що з технічної точки зору стратегія просування приватної клініки або медичного центру може не відрізнятися від розкручування звичайного комерційного проекту, не пов'язаного з медициною. Але є одна особливість, яку дуже важливо враховувати. Йдеться про контент.
Пошуковик Google серйозно ставиться до веб-ресурсів медичної тематики та публікацій, пов'язаних із лікуванням. І це зрозуміло, адже така інформація здатна безпосередньо вплинути на здоров'я користувача. Відповідно, вимоги Google особливо високі.
При правильному налаштуванні здатна наводити клієнтів відразу після запуску. Якщо результат потрібний "тут і зараз", це оптимальний варіант. Але зважайте на наступне: як тільки ви перестанете вкладати гроші в рекламну кампанію. Відповідно, замінювати SEO-просування контекстною рекламою точно не слід.
Соцмережі - це один із найбільш зручних інструментів комунікації з аудиторією та отримання зворотного зв'язку. Присутність у Facebook, Instagram та інших соцмережах здатна дати дуже хороші результати: стабільний та активний потік «гарячої» аудиторії, ефективне утримання клієнтів та переведення їх у категорію постійних, підвищення іміджу та впізнаваності бренду.
Процес SEO просування завжди починається з маркетингового аналізу. Без нього всі наступні дії фактично здійснюватимуться «наосліп». На цьому етапі ми ставимо собі такі задачи:
Ще до початку просування необхідно виявити та усунути технічні помилки на сайті. Ми аналізуємо структуру веб-ресурсу, коректність навігації, якість верстки та хостингу, швидкість завантаження сторінок, появу помилок 404, налаштування індексації, редиректи та багато іншого.
Тут важливо додати: той факт, що сайт новий зовсім не означає, що в ньому відсутні недоліки. Більше того, часто буває з точністю навпаки. Особливо в тому випадку, якщо над його створенням працювали недосвідчені фахівці, які не надто добре розуміються на оптимізації. А якщо сайт «зібраний» за допомогою якогось конструктора, над ним потрібна ще більш комплексна робота.
Семантичне ядро – це ключові слова для медичного сайту, тобто список пошукових запитів, за якими користувачі будуть знаходити ваш веб-ресурс. Тут важливо не просто зібрати «ключовики», але й правильно кластеризувати (структурувати), розподілити по сторінках і грамотно використовувати при наповненні сайту контентом.
Неправильне семантичне ядро або некоректне його застосування призведе до того, що користувачі пошуку будуть потрапляти не на ті сторінки, які їм потрібні. Як наслідок, багато хто просто закриє сайт і продовжить пошуки в Google, щоб знайти те, що їм потрібно. Ви отримаєте трафік, але не клієнтів. А відсоток відмов тим часом сильно зросте. Пошуковики це «помітять» і опустять ваші сторінки у видачі як нерелевантні запиту.
Усі виявлені під час технічного аудиту помилки та недоробки мають бути виправлені. Без цього не варто розраховувати на зростання позицій у пошуковій видачі в принципі. Оптимізація потрібна як новим, так і давно працюючим веб-ресурсам, адже технічні помилки мають властивість накопичуватися. Якщо спочатку це може бути непомітно, то згодом ситуація стає дедалі критичнішою: посилання не працюють, навігація некоректна, виникають непередбачені помилки, контент не завантажується, сторінки відкриваються занадто повільно і таке інше.
Подібні явища свідчать, що сайт погано оптимізований, на ньому багато помилок. Процес виправлення може бути досить тривалим та трудомістким. У поодиноких випадках гарним рішенням стає створення нового сайту - це швидше, простіше і дешевше, ніж намагатися виправити те, що є. Але це питання завжди обговорюється індивідуально з кожним клієнтом.
Як ми сказали вище, вимоги до контенту у медичній галузі особливо високі. Усі тексти на сайті мають бути унікальними, корисними для читача та на 100% достовірними. Це той випадок, коли заощаджувати на послугах хорошого копірайтера точно не варто. Пам'ятайте, що тексти на вашому сайті залишаться надовго. Можливо, назавжди. Краще один раз заплатити за них досить високу ціну, ніж потім переробляти і фактично робити оплату двічі.
Оптимальний варіант — знайти копірайтера з медичною освітою, який добре розуміється на термінології, має досвід роботи саме з вашою тематикою. У крайньому випадку потрібно шукати автора, готового повністю поринути в тему і без поспіху писати для вас тексти, які перевірятиме фахівець і вноситиме відповідні коригування. Приділіть цьому питанню максимум уваги!
SEO просування медичного сайту або клініки буде набагато ефективніше, якщо зайнятися масою посилань, тобто розміщувати статті з посиланням на ваш ресурс на сторонніх майданчиках. Тут важливо додати: чим авторитетніший сайт, тим краще для зовнішньої оптимізації.
У минулому досить ефективною була масова закупівля посилань через біржі посилань. Нині подібний метод може призвести до зворотного результату. Краще кілька посилань з авторитетних майданчиків, ніж десятки або навіть сотні зі спірних та абсолютно нерелевантних до вашої тематики сайтів. Тому до цього питання варто підходити з особливою відповідальністю і не намагатися отримати якнайбільше посилань за мінімальні гроші.
Аналіз результатів та коригування стратегії SEO-просування – ще один важливий етап. Ми завжди аналізуємо свою роботу, щоб своєчасно знаходити сильні та слабкі сторони, за необхідності змінювати стратегію розкручування, оптимізувати бюджет замовника на просування, досягати кращого ефекту за одночасного зниження витрат.
В особистому кабінеті клієнта Elit-Web можна відстежувати результати нашої роботи, бачити, що зроблено, яких показників вдалося досягти. Усе це результати комплексного аналізу. Ми – за прозорість співпраці! Наші клієнти завжди знають, що як і для чого ми робимо, чого вже досягли на даний момент.
Особистий кабінет клієнта – онлайн-дашборд з ключовими метриками.
У будь-який час ви можете переглянути процес виконання завдань та результати рекламних кампаній за проєктом.
Просування сайту медичних клінік – це можливість отримати пролонгований результат. Тобто розкрутка забезпечує стабільний та безперервний трафік і, відповідно, наводить більше клієнтів.
Якщо говорити конкретніше, то основних завдань три.
Сайт – це насамперед важливий інструмент для поповнення клієнтської бази. А пошукова розкрутка дозволяє ефективно її розширювати та збільшувати. Якщо SEO-просування дійсно комплексне, то саме веб-сайт стає головною причиною припливу клієнтів, а SMM та контекстна реклама – додатковими джерелами.
Правильно зібране та використане семантичне ядро допомагає наводити клієнтів саме на ті сторінки, які їм потрібні. Людина вводить пошуковий запит «лікування карієсу в Києві» і потрапляє на відповідну сторінку, де вже є вся інформація про процедуру лікування, вказані ціни, є форма для запису до лікаря. Ви таким чином позбавляєте потенційного клієнта зайвих дій і підвищуєте шанс того, що він скористається саме вашими послугами.
Слід пам'ятати, що клієнти зазвичай недостатньо знайомі зі специфікою тих чи інших медичних послуг. Ваше завдання докладно і зрозуміло описати їх, пояснити, чому вони актуальні, які проблеми вирішують. А SEO допоможе одразу привести людину на потрібну сторінку, де вона цю інформацію вивчить і ухвалить рішення про необхідність скористатися послугою.
Тип пакету послуг |
Ціна (на місяць) |
Seo консультація |
безкоштовно |
Аудит |
Від $350 |
Seo просування |
Від $800 |
SEO з оплатою за результат |
Від $1200 |