0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Google представляє нові функції на базі генеративного ШІ в Google Ads, Performance Max і Product Studio

15 червня 2023
876
0
Поділіться
Зміст

    2024 рік уже приніс зміни у сферу інтернет-маркетингу. На конференції Google Marketing Live компанія Гугл представила світу свою новинку – функції генеративного ШІ для сервісів Google Ads, Performance Max і Product Studio. Такі нововведення спрямовані на спрощення процесу створення кампанії та сприяють підвищенню релевантності реклами.

    Зокрема, за допомогою ШІ-функцій Google планує зробити більш доступними створення та налаштування зображень товарів, керування активами та масштабування РК. Розповімо детальніше про поліпшення, заявлені компанією, а також наведемо приклади, які вже є у практиці відомих брендів: Samsung, Wheel The World і Vans.

    Автоматично створені активи та розмовний досвід у Google Ads

    У зв'язку з побоюваннями рекламодавців щодо ускладнення нових рекламних кампаній Гугл представила новий зручний розмовний інтерфейс. З ним робота в Google Ads стає ще простіше та доступніше.

     

    Штучний інтелект тепер буде займатися аналізом цільових сторінок і оголошень, стискати вміст для створення тематичних ключів, описів, заголовків, картинок та інших ресурсів для кампаній.

    Причому всі пропозиції, які створені ШІ, доступні для ознайомлення й підлягають редагуванню перед запуском, тому можна самостійно налаштувати РК, якщо щось не влаштовує.

     

    Генеративний ШІ будуть використовувати АСА (автоматично створювані активи) для того, щоб підвищити релевантність кампаній. В основі процесу – аналіз цільових вебсторінок і оголошень, адаптація реклами під контекст запитів користувачів.

    Наочний приклад – зміна АСА заголовка й опису згідно з запитом «догляд за сухою та чутливою шкірою».

     

    Щоб реалізувати більш розмовний підхід у створенні РК, Google також надає цифрового помічника для рекламодавців. Він буде генерувати ідеї та давати поради щодо використання ШІ.

    Завдяки інтерактивному діалогу зі штучним інтелектом, який знайомий з історією оголошень рекламодавця та його контентом, вийде значно поліпшити ефективність кампаній.

    Генеративний ШІ та Performance Max

    Компанія Google виділила Performance Max як яскравий приклад того, як кампанії, створені за допомогою ШІ, здатні стимулювати зростання бізнесу. Уже є відгуки перших рекламодавців, які скористалися новими функціями. Вони зазначили, що після роботи з ШІ конверсія в них зросла в середньому на 18% (а з ручним налаштуванням рік тому – 13%). І досягаються такі результати з однаковою вартістю дії.

    Гугл впроваджує генеративний штучний інтелект у Performance Max, щоб спростити створення й розширення рекламних матеріалів. Відразу після того, як користувач надав вебсайт для налаштування кампанії, AI починає вивчати його бренд і заповнювати РК відповідним контентом.

     

    Цікаво, що ШІ також генерує унікальні картинки для оголошень. Отже, бренд залучає більше клієнтів завдяки широкому набору форматів і різноманітності контенту.

     

    Також оновлений розмовний інтерфейс у Google Ads. Завдяки ШІ користувальницький досвід стає більш плавним і цікавим.

     

    Формати реклами в пошуку на базі ШІ

    На конференції Google I/O компанія оголосила про нові можливості генеративного ШІ для пошуку. Метою розробників було зробити сервіс більш просунутим і зручним, і таке нововведення може змінити майбутнє реклами. ШІ пропонує більше можливостей для просування бізнесу та підвищення обізнаності про бренд.

    На Google I/O компанія показала, як саме оголошення можуть розташовуватися в пошуку.

     

    Тепер протягом найближчих місяців Гугл буде проводити тестування пошукової та торгової реклами, яка безпосередньо інтегрована в розмовний режим і Google Snapshot із використанням ШІ.

     

    Також будуть розроблятися нові формати оголошень, які підходять для пошуку на базі ШІ (Search Generative Experience). Штучний інтелект буде підбирати якісні види реклами, адаптовані під кожну стадію пошукового шляху.

    Приклад: користувач вбиває запит «заняття на свіжому повітрі в Мауї», а після уточнює пошук до «розвага для дітей» і «серфінг». І йому може бути продемонстроване унікальне оголошення від туристичної компанії, яка проводить уроки серфінгу для дітей.

     

    Search Generative Experience доступний через Search Labs – центр експериментальних функцій пошуку в Гугл.

    Компанія підтвердила і те, що, як і раніше, буде дотримана прозорість у рекламі. Тобто оголошення будуть відокремлені від результатів пошуку ярликом Sponsored.

    Product Studio з функціями генеративного ШІ

    Google провела дослідження, згідно з яким у списках товарів з більш ніж одним зображенням покази росли на 76%, а кліки – на 32%. Але створення унікального контенту все ж вимагає багато зусиль і часу.

    Для розв’язання проблеми компанія представила Product Studio з функціями генеративного ШІ. Цей інструмент інтегрували в Merchant Center Next. Завдяки штучному інтелекту Product Studio допомагає створювати унікальні та привабливі зображення товарів. Крім того, Merchant Center Next зі спрощеним інтерфейсом допомагає рекламодавцям регулювати показ товарів у Google.

    В електронній комерції саме яскраві картинки приваблюють покупців перш за все. Вони слугують своєрідною цифровою вітриною. Тому використання унікальних зображень допоможе привернути увагу користувачів і підвищити число кліків.

    Product Studio створена на основі штучного інтелекту і дасть переваги бізнесу будь-якого розміру. Інструмент спростить процес створення унікальних і налаштовуваних зображень товарів без додаткових витрат. Він дозволить рекламодавцям підвищити ефективність наявних картинок.

    Функція створення сцени (Scene Generation) працює на базі моделі ШІ, яка перетворює текст на зображення. На основі простих фото товарів і коротких описів від рекламодавця вона дозволить створити якісні лайфстайл-картинки продукції. Так вийде економити на фотосесіях.

     

    Також є функція видалення фону (Remove Background). Завдяки їй можна перенести основний акцент на товар і прибрати зайві деталі на задньому плані, які можуть відвертати увагу.

     

    Ще одна корисна функція – збільшення роздільної здатності (Increase Resolution). Вона дозволяє покращувати якість картинок, знижувати зернистість і розфокусованість. Такі недоліки виникають, якщо відкрити зображення на девайсах із високою роздільною здатністю.

     

    Запуск Product Studio планується вже в цьому році. Спершу інструмент стане доступним у США через застосунок Google & YouTube Channel на Shopify і Merchant Center Next. Технологія допоможе продавцям створювати картинки на платформах.

    Merchant Center Next

    База Merchant Center подвоїлася за останню пару років, і в майбутньому Google хоче зберегти таку тенденцію, тому приділяє увагу юзабіліті платформи.

    Компанія попрацювала над модернізацією Merchant Center Next, спрощеною версією платформи, створеною для допомоги малим бізнесам у посиленні онлайн-присутності та розвитку. Одне з найбільш важливих поліпшень – спрощення процесу налаштування фіду продукції.

    Раніше продавцям потрібно було вручну вводити дані про товар. Тепер із Merchant Center Next такої потреби немає, платформа сама зможе заповнити фід, при цьому інформацію вона буде брати з сайту компанії-продавця. Можна вимикати цю опцію або змінювати, коригувати її роботу.

     

    Також Google збільшила зрозумілість і доступність аналітичної інформації про показники продуктивності. Дані будуть об'єднані у звіти, знайти які можна буде на вкладці Performance.

    Консолідація інформації спрямована на те, щоб продавці в одному місці могли відстежувати найбільш продавані товари, визначати основних конкурентів і розуміти, як клієнти взаємодіють із локальними підприємствами в Гугл Картах і Пошуку.

     

    Для власників онлайн- і звичайних магазинів платформа Merchant Center Next представлятиме товари в загальному пулі, таким способом спрощуючи процес керування запасами продукції за всіма каналами. Ще для продавців будуть доступні підказки про те, які переваги тягне за собою виправлення неточностей в інформації про продукцію. Це допоможе точніше визначати пріоритети оновлень.

    Запуск Merchant Center Next для нових користувачів уже стартував. Гугл буде поступово відкривати ці можливості для малих бізнесів. Планується повністю завершити розгортання платформи до 2024 року. Продавців проінформують, коли її можна буде використовувати.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
    Ми використовуємо файли cookie
    Ми оптимізуємо роботу сайту, створюємо персоналізований маркетинговий досвід та збираємо дані щодо використання сайту та аналітику. Натиснувши «Прийняти», ви погоджуєтеся використовувати наші файли cookie.