Щоденний контроль показників і коригування налаштувань допомогли перевиконати медіаплан рекламного просування інтернет-магазину Amebli.com.ua. Кількість дзвінків і замовлень збільшилась у 3,5 рази, а середній чек по кошику зріс у 1,8 рази.
Послуга |
Регіон |
Статус |
Контекстна реклама |
Україна |
Активний |
Ніша |
Тривалість |
Інструменти |
Інтернет-магазин з продажу меблів |
1,5 роки+ |
Google Ads, Ahrefs, Serpstat |
Про компанію
AMebli — це інтернет-магазин, який пропонує меблі й інші товари для стильного та комфортного облаштування будинку й офісу. В асортименті представлені ліжка, дивани, шафи-купе, корпусні меблі, ортопедичні матраци, топери й аксесуари, що створюють відчуття затишку та гармонії в інтер'єрі. Компанія має на меті стати надійним партнером для своїх клієнтів і допомогти кожному, хто звернувся до інтернет-магазину, створити функціональний і красивий простір. AMebli є офіційним представником відомих торгових марок Purple, Simpler, Matroluxe.
У компанії слідкують за інноваціями на ринку. Співробітники AMebli регулярно проходять курси у провідних експертів меблевого ринку України та Європи, що дозволяє їм глибоко розумітися на особливостях продукції та грамотно консультувати покупців. При виборі меблів і матраців команда приділяє особливу увагу якості, а також контролює наявність сертифікатів на готові вироби та документів на матеріали, з яких вони виготовлені.
Окрема перевага платформи AMebli — продуманий онлайн-сервіс. Відвідувачі можуть швидко знайти потрібний товар за допомогою зручної системи фільтрів. Проста й інтуїтивна форма замовлення робить процес купівлі максимально комфортним.
Цілі проєкту
Головна мета інтернет-магазину AMebli полягала у збільшенні кількості звернень і замовлень через сайт за одночасного зниження вартості конверсії. Для клієнта було важливо ефективно використати рекламний бюджет. Тож з нашого боку завдання полягало у підвищенні рентабельності просування.
На момент звернення до агенції рекламні кампанії були вже запущені, проте вони показували невисокі результати. Аудит виявив, що у компаніях Performance Max була відсутня структура по регіонах, не опрацьовані тексти та креативи, не налаштовані мікро- та макроконверсії. Усе це призводило до низької результативності.
Основні цілі проєкту:
- підвищення кількості заявок і дзвінків через сайт;
- зниження вартості залучення одного клієнта;
- збільшення середнього чеку;
- перерозподіл рекламного бюджету з акцентом на найбільш прибуткові категорії та регіони;
- запуск нових кампаній для залучення покупців на сторінки інших категорій сайту.
Команда
Project Manager |
Костянтин Буравикін |
---|---|
Head of PPC |
Владислав Захаревич |
PPC Team |
Тетяна Шулятицька-Євпак, Сергій Гончаренко |
Стратегія просування
Для досягнення цілей ми побудували стратегію ведення контекстної реклами, яка була спрямована на оптимізацію існуючих кампаній та їх масштабування. Основні кроки включали:
- розробку гнучкої структури рекламних кампаній у регіонах;
- запуск нових кампаній для просування нових категорій меблів та окремих груп товарів;
- аналіз і розширення семантичного ядра;
- запуск і ручні налаштування Performance Max.
Реалізація такої стратегії давала можливість досягти ефективності рекламного просування.
Роботи із запуску та ведення контекстної реклами
Етап 1. Оптимізація налаштувань у рекламному кабінеті
Кожен успішний запуск реклами починається з точного налаштування рекламного кабінету. На першому етапі наші фахівці перевірили коректність роботи аналітики та переконались, що цілі відстеження й інструменти електронної торгівлі функціонують без збоїв.
«Вивчивши налаштування РК клієнта, ми помітили, що були підключені не всі цілі відстеження. Без цих правок ми не побачили б реальної картини того, як користувачі поводяться на сайті, не змогли б коригувати ставки та відстежувати результативність рекламних кампаній».
Сергій Гончаренко, PPC-спеціаліст компанії Elit-Web
Паралельно ми провели глибокий аналіз семантичного ядра. Це потрібно було для того, щоб дізнатися, за якими ключовими запитами потенційні покупці знаходять магазин матраців і меблів. Саме ці слова та фрази ми планували використовувати для налаштування показу рекламних оголошень. У процесі аудиту стало очевидним, що багато важливих запитів, наприклад «купити матрац Київ» або «купити ортопедичний матрац Київ», було втрачено, що обмежувало ефективність кампаній.
Щоб виправити ситуацію, ми зібрали оновлене семантичне ядро за основними категоріями «Матраци», «Шафи-купе», «Ліжка», «Дивани». Одночасно переглянули список мінус-слів, щоб унеможливити нерелевантні покази та знизити зайві витрати. Цей етап можна було назвати «чисткою та підготовкою майданчика». Так, на нього нам потрібен час, але без цього подальші кроки були б безглуздими та неефективними.
Етап 2. Оптимізація чинних рекламних кампаній і запуск нових
Наступний етап можна порівняти зі складанням маршруту в навігаторі. Ми мали врахувати різні фактори (гео, офери, категорії, бюджети й інші) та налаштувати їх так, щоб вони привели до потрібної точки.
Ми уважно вивчили поточні кампанії, оцінили стратегію призначення ставок і внесли коригування. Клієнт зазначав, що потік кліків і, відповідно, витрати бюджету без реальних замовлень не мали сенсу. Тому ми поставили собі за мету відстежити макроконверсії: замовлення через кошик, покупку в один клік і зворотній дзвінок. Такий підхід дозволив бачити реальні результати.
Одночасно команда готувала креативи та тексти для кампаній Performance Max. Кожне оголошення, кожна картинка та кожне повідомлення аудиторій були протестовані, щоб підвищити ефективність і залучити якісний трафік.
Особливу увагу приділили новим категоріям, які раніше не просувалися. Це були «Шафи», «Корпусні меблі», «Комплекти меблів». Для них ми створили окремі кампанії Performance Max.
Етап 3. Детальний моніторинг і постійна оптимізація
Найважливіше у роботі над проєктом контекстної реклами — це постійний супровід. Наша команда склала медіаплан і ретельно відстежувала показники у розрізі категорій товарів, регіонів просування й обраної стратегії ставок. Ми тестували нові креативи для банерів, коригували аудиторії ремаркетингу, аналізували конверсії та за необхідності вносили зміни до кампанії.
Ми збирали дані у зручній таблиці та досліджували, що працює, а що варто змінити. Потім вносили точкові зміни та знову аналізували. Так день у день, із тижня в тиждень ми добивались того, що вартість конверсії знижувалась, а прибуток клієнта зростав.
«Реально приємно бачити, як невелике коригування відбивається на замовленнях.»
Костянтин Буравикін, Project Manager
Етап 4. Оптимізація пошукових кампаній
Після перших успішних результатів ми розпочали наступний етап — масштабування рекламних кампаній і роботу з різноманітними форматами пошукової реклами та кампаній Performance Max. Основна мета полягала у підвищенні якості лідів, оптимізації бюджету та розширенні охоплення, при цьому фахівці намагалися підтримувати ціну заявки на рівні, затвердженому клієнтом.
Для пошукових кампаній фахівці:
- покращили заголовки оголошень і додали нові розширення з вигідними пропозиціями;
- провели детальний аналіз пошукових запитів і виключили нерелевантні слова, які наводили порожній трафік;
- скоригували CPA-модель на рівні груп оголошень, щоб вийти на заплановану денну витрату;
- запустили нову гілку кампанії на основі AI-алгоритмів, орієнтовану на залучення нових клієнтів і тестування стратегій ставок.
Етап 5. Додаткові налаштування кампаній Performance Max
Існує думка, що кампанії Performance Max не потребують контролю, оскільки вони максимально автоматизовані. Але на практиці ми неодноразово переконувалися, що найкраще поєднувати ручне налаштування з автоматичними рішеннями.
Коли проєкт вийшов на етап активного зростання, ми зрозуміли, що стандартного підходу недостатньо. Потрібно було шукати нові точки ефективності. Для цього ми розділили PMax-кампанії за категоріями та пристроями. Це дало можливість точніше керувати вкладеннями та контролювати динаміку. Для комплексних PMax-кампаній ми націлилися на стратегію ROAS 960% і оновили базу клієнтів. Окремі кампанії для мобільних пристроїв і ПК дозволили врахувати відмінності у поведінці користувачів. Так ми з'ясували, що мобільні ліди на матраци обходились дешевше, а на ПК — на 7% дорожче. Ці дані допомогли скоригувати CPA-модель, працювати із сигналами аудиторії та знизити ціну заявки.
Потім розпочався період тестів для холодної аудиторії. Ми додали нові групи оголошень, запустили відео для кампанії «Створення попиту» та розширили варіанти зв'язок. Це був пошук робочих комбінацій, який вимагав від наших фахівців сміливості та гнучкості.
Особливо цікавим став експеримент із зв'язкою «Дивани + матраци». Об'єднавши статистику, ми отримали більш точну картину та змогли знизити ціну заявки.
Коментар експерта
«Проєкт із запуску та ведення контекстної реклами для інтернет-магазину меблів показав, наскільки важливий комплексний і поетапний підхід. Безперечно, первинне грамотне налаштування кампаній необхідне для успіху. Але якщо зупинитись на цьому, про високі результати можна не мріяти. Ефективність полягає у постійному тестуванні нових форматів, роботі з семантикою та коригуваннях стратегій ставок. Серед усіх категорій товарів, із якими ми працювали, найкращу результативність показували «Матраци» та «Топери». Через кілька місяців ми досягли рекордного зниження ціни заявки на ці товари. У середньому за місяць за всіма категоріями нам вдалося вийти більш ніж на 3 000 заявок, що було відмінним результатом проєкту.
Окремо варто наголосити, що наша команда реалізувала додаткові завдання. Зокрема, запустила кампанії КМС з товарним фідом, де були задіяні групи аудиторії ремаркетингу, власна база даних, а також особливі аудиторії на основі запитів користувача. Застосування стратегії CPA із чітко визначеною вартістю конверсії дозволило ефективно контролювати бюджет та одночасно розширювати охоплення клієнтів».
Владислав Захаревич, Head of PPC
Результати
Із самого початку роботи над проєктом наша команда збудувала чіткий медіаплан. Під контролем були щоденні показники загальних витрат, кількості та вартості заявок, числа кліків, їх ціни, а також відсоток конверсії у лід. Щодня проводився детальний моніторинг і фіксувалося виконання кожного показника у відсотках. Це давало змогу тримати ситуацію під контролем. Наприклад, в окремі дні липня 2025 року вдавалося досягти перевиконання плану за кількістю кліків на 199%, а заявок — на 162%.
За окремими категоріями товарів кількість заявок перевищила цілі на 142% та 139%, а ціна заявки знизилася на 20%. У результаті загальний дохід по кошику зріс на 210%.
Системна робота з медіапланом і щоденним контролем дала результат, який перевершив очікування. Середньомісячна кількість заявок вийшла на рівень 3 270, при цьому середня ціна за клік склала лише 5,28 грн. Додатково вдалося досягти зростання середнього чеку по кошику в 1,8 раза, що безпосередньо вплинуло на загальну прибутковість проєкту.
Працюючи над проєктом ведення контекстної реклами для інтернет-магазину матраців і топерів, ми підтвердили, що в основі стратегії завжди мають бути чіткі дані. Коли кожна дія фахівця та будь-яка зміна в налаштуваннях підтверджуються щоденною аналітикою, реклама перестає бути експериментом і стає передбачуваною. Такий підхід забезпечує сталий розвиток бізнесу та підвищення рентабельності інвестицій.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!