0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс контекстної реклами для сайту британського бренду космецевтики Medik8

10 лютого 2022
463
2
PPC
Поділіться
Зміст

    За два місяці роботи над просуванням сайту унікальної британської косметики Medik8 за допомогою контекстної реклами нам вдалося збільшити кількість транзакцій на 40%. Загалом зростання прибутковості реклами становило 43,4%.

    Загальна інформація щодо проєкту:

    Назва компанії: Medik8

    Цілі клієнта: зростання продажів, перенаправлення покупців із сайтів, де продають підробки

    Тематика: британський бренд космецевтики

    Послуга: контекстна реклама

    Особливості ніші: висока і не завжди чесна конкуренція на ринку

    Результати: збільшення відвідуваності сайту на 36%, зростання прибутковості на 43,4% за 2 місяці роботи

    Medik8 позиціонує себе як космецевтичний бренд, який завдяки унікальним розробкам допомагає людям зберегти здоров'я та красу шкіри на довгі роки. В основі продукції — бездоганні формули, створені відомими косметологами та фармацевтами. Компанія розвіює міфи про антивікові засоби догляду та популяризує ідею використання простих інгредієнтів – вітамінів С та А у різних концентраціях, що дає винятковий результат при правильному поєднанні.

    В асортименті Medik8 різноманітні сироватки, тоніки, маски, комплекси для очищення, зволоження, готові набори. Вся продукція спрямована на космецевтичний догляд, вирішує антивікові та інші проблеми. Дерматологи, лікарі та фахівці з догляду за шкірою з усього світу схвалили використання косметики Medik8. Вони рекомендують її застосовувати у косметичних салонах та для домашнього догляду.

    Особливістю бренду Medik8 є його унікальна філософія, що базується на 8 принципах: простота інгредієнтів, індивідуальний підхід, чистота, ексклюзивність, свобода, професіоналізм, технологічність, етичне ставлення до навколишнього середовища.

    Вся продукція поставляється в Україну безпосередньо з лабораторій у Великій Британії. Оскільки товари від космецевтичного бренду Medik8 найвищого класу, вони користуються популярністю серед заможних жінок. Це спокуса для постачальників, які пропонують підробки за нижчими цінами.

    Наш клієнт є офіційним представником бренду в Україні, але зіткнувся з тим, що трафік із сайту йде в інтернет-магазини, де пропонується недоброякісна продукція за зниженими цінами. Завдання, яке було поставлене перед нами, полягало у збільшенні трафіку на офіційний вебресурс бренду.

    товари від космецевтичного бренду Medik8

    Цілі та завдання проєкту

    Основна мета, яку поставив перед нами клієнт, була спрямована на збільшення продажу та зростання ефективності контекстної реклами. Максимальною ціною за клік (СРА) було визначено суму у 200 грн.

    Від нашої команди потрібно було запропонувати оптимальне вирішення питання про те, як можна перенаправити споживачів із сайтів, де продаються низькопробні підробки, на ресурс офіційного представника бренду Medik8 в Україні.

    Все це вимагало від нас комплексного підходу під час роботи в рекламному кабінеті клієнта.

    Цілі та завдання проекту

    Наша стратегія

    На початку роботи над проєктом наші фахівці провели експрес-аудит рекламних кампаній, запущених в акаунті. Це дало змогу отримати актуальну інформацію та скоригувати роботу.

    Пошукові кампанії

    Це один із головних інструментів, який міг привести трафік. На час звернення було запущено кілька рекламних кампаній, але вони підлягали коригуванню. Зокрема, наші спеціалісти запланували розширити семантику у пошукових кампаніях. Окремо було вирішено опрацювати список мінус-слів та звернути увагу на геотаргетинг, де також були точки зростання. На наш погляд, важливо було задіяти розширення пошукових кампаній. Вони потрібні для вищого CTR, допомагають працювати додатково з аудиторією та вести на релевантні сторінки сайту, наприклад, одразу на категорію товарів.

    Торгові кампанії

    Цей напрямок не використовувався раніше в просуванні, хоча саме він міг дати додатковий трафік на сайт. Об'єднуючи стандартні торгові кампанії з ремаркетингом, який налаштовується у медійній мережі, фахівець може впливати точково. Наприклад, у такий спосіб можна повернути покупців, які вже переглядали товар, але не зважилися на покупку. Для цієї тематичної ніші це був відмінний варіант роботи зі споживачами.

    Кампанії у контекстно-медійній мережі

    На час звернення активних кампаній у нашого клієнта не було. Але використання цього рекламного інструменту мало великий потенціал (як відомо, у КМС входить понад 2 млн сайтів-партнерів Google). Такі кампанії допомагають працювати з холодною аудиторією, збільшується охоплення, підвищується впізнаваність бренду. Крім того, в налаштуваннях можна виключити нецільовий трафік, що збільшить конверсію та допоможе ефективно витрачати рекламний бюджет.

    Кампанії у контекстно-медійній мережі

    Наше рішення

    Крок 1. Запустили торгові кампанії

    Для цього наші фахівці виконали всі необхідні роботи в Google Merchant Center:

    • створили обліковий запис, підтвердили права власності на сайт;
    • прив'язали новий обліковий запис до існуючого в Google Ads;
    • дали завдання програмістам формування файлу з фідом даних на сайті і потім завантажили його в Merchant Center.

    Після цього було запущено кампанії.

    Крок 2. Оптимізували пошукові кампанії

    У цьому напрямі було зроблено таке:

    • розширили семантику за різними напрямками за текстурами (креми, сироватки, есенції, тонери), активними діючими компонентами (вітамін А, вітамін С, пептиди), за запитами (для проблемної шкіри, при акне, пігментації);
    • постаралися максимально виключити нецільові покази та прибрати мінус-слова;
    • у налаштуваннях геотаргетингу, де раніше стояло охоплення «вся Україна», виключили населені пункти, що перебувають у зоні проведення ООС, та винесли міста-мільйонники (Київ, Одеса, Львів) в окремі кампанії для детального відстеження ефективності та більш гнучкого управління;
    • детально опрацювали розширення до пошукових кампаній. Додали додаткові посилання, уточнення, акції, описи. Оптимізували розширення під мобільні пристрої.

    Крок 3. Налаштували медійні кампанії

    У цьому рекламному інструменті насамперед вирішили протестувати кампанії ремаркетингу для повернення користувачів, які не вчинили цільової дії на сайті. Далі ми зробили кілька важливих винятків:

    • у налаштуваннях геотаргетингу — міста, що входять до зони ООС, показ оголошень за інтересом та присутністю;
    • мобільні програми, дитячі Youtube-канали та сайти, які могли дати нецільовий трафік;
    • на рівні облікового запису — нерелевантний контент.

    Усе це допомогло нам вийти на перші позитивні результати.

    Налаштування медійної кампанії

    Коментар нашого експерта

    Складність просування полягала в тому, що на сайті клієнта була представлена продукція тільки від одного бренду. Споживачі найчастіше переходили саме за назвою (дані аудиту показали, що таких переходів було близько 95%). Щоб залучити нову аудиторію, потрібно було працювати над підвищенням впізнаваності бренду.

    Ще одна проблема була пов'язана з «чорними дилерами», які перепродають товари-підробки. Крім того, продукція від бренду Medik8 була у каталогах розкручених інтернет-магазинів косметики Makeup, Notino та ін.

    За допомогою оптимізації працюючих рекламних кампаній та підключення інших рекламних інструментів ми змогли залучити конверсійний трафік. Це дозволило досягти перших позитивних результатів.

    Анастасія Гусак, senior PPC specialist

    Результати проєкту та подальші плани

    За перші два місяці співпраці з нашим клієнтом вже були позитивні результати: збільшилась кількість кліків у 1,5 раза, а транзакцій – у 1,4.

    Результати

    Було

    Стало

    Покази

    2 901

    117 698

    Кліки

    5 111

    7 673

    Транзакції

    177

    251

    Загалом приріст за доходом склав 43,4%. З'явилося 36,27% нових користувачів сайту, що для монобренду можна вважати добрим результатом.

    Результати проекту

    Клієнт відзначив професіоналізм нашої команди, яка дала йому новий досвід та чіткіше бачення можливостей. Загалом приріст за доходом склав 43,4%. З'явилося 36,27% нових користувачів сайту, що для монобренду можна вважати добрим результатом.

    PPC
    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом