0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс SEO-просування інтернет-магазину сантехніки, опалення та водопостачання

Поділіться
Зміст

    Цілі клієнта, що працює у вузькій тематичній ніші з продажу інженерних систем опалення, водо- та газопостачання, були виконані. Відвідуваність сайту зросла на 91%, а конверсія вебресурсу зросла майже у 2,5 раза.

    Загальна інформація з проєкту:

    Тематика компанії: інтернет-магазин сантехніки, опалення та водопостачання

    Мета клієнта: збільшення трафіку, підвищення конверсії

    Регіон просування: Україна

    Послуга: SEO-просування

    Особливості проєкту: сайт із розширеною структурою, специфічна ніша

    Результат роботи: збільшення трафіку майже у 2 рази, зростання конверсії у 2,5 раза

    Наш клієнт успішно працює на ринку інженерних систем опалення, водо- та газопостачання, сантехніки. Особливість пропозиції цієї компанії полягає в тому, що покупцям пропонується сертифікована продукція провідних європейських брендів. Місія компанії — сформувати таку комплексну пропозицію для споживачів, щоб полегшити монтаж, зменшити споживання енергії та води, знизити рівень викидів в атмосферу.

    В асортименті інтернет-магазину налічувалося понад 50 тисяч найменувань товарів, які були розподілені за групами. Крім онлайн-послуг з вибору, купівлі й доставки товарів, компанія мала мережу з 19 магазинів по Україні, 25 сервісних центрів і розгорнуту франчайзингову мережу. Звернувшись туди, споживач зможе підібрати високотехнологічне обладнання для свого будинку або офісу, викликати професійних монтажників, які допоможуть із його встановленням.

    Для підвищення конверсії вебресурсу та збільшення припливу відвідувачів на сайт інтернет-магазину компанія звернулася до нас.

     

    Цілі та стратегічні завдання клієнта

    Перед нашою командою були поставлені такі основні завдання:

    • аналіз і впровадження розширеної структури на сайт;
    • збільшення числа переходів на сайт з пошукових систем;
    • підвищення кількості продажів з сайту клієнта;
    • нарощування якісної посилальної маси.

    Для просування проєкту, що працює у вузькій тематичній ніші, були потрібні розроблення та впровадження комплексної стратегії.

    Наша стратегія

    Аналіз тематичної ніші

    Враховуючи специфіку тематики проєкту, першим кроком на шляху досягнення цілей стало детальне дослідження ніші. Цей напрямок має вирішальне значення для виявлення сильних і слабких сторін сайту, а також для того, щоб сформувати план подальших робіт. Конкурентний аналіз ніші повинен був нам показати, хто отримує найбільше органічного трафіку, які ключові слова найцінніші та які методи зовнішньої оптимізації найдієвіші.

    Роботи з внутрішньої оптимізації сайту

    Неможливо досягти високих показників конверсії вебресурсу, якщо проєкт не має логічної структури, на ньому не представлені ключові запити, сайт має низьку швидкість завантаження й низькі технічні показники. Цим треба було зайнятися нашим фахівцям. На цьому етапі важливо було наповнити сайт корисним, інформативним, релевантним контентом, щоб він міг бути проіндексований пошуковими алгоритмами.

    Зовнішня оптимізація

    Створення якісного посилального профілю є невіддільною частиною SEO-просування, оскільки саме так пошукові системи легше знаходять сайт і визначають, які сторінки повинні займати більш високе місце в пошуковій видачі.

    Виявлені проблеми та слабкі місця клієнта

    Після первинного аналізу сайту нашого клієнта й порівняння його з іншими вебресурсами, представленими в ніші, були виявлені слабкі сторони проєкту:

    • трафік із пошукових систем довгий час практично не змінював рівень;
    • на сайті було мало сторінок, що просуваються (не була опрацьована структура);
    • були відсутні тексти, оптимізовані під вимоги пошукових систем;
    • виявилися технічні помилки, які заважали успішному просуванню;
    • були виявлені проблеми з боку юзабіліті.

    Це та багато іншого потрібно було виправити під час роботи над проєктом.

    Наше рішення

    Крок 1. Провели аналіз тематичної ніші та зібрали розгорнуте СЯ

    У процесі роботи був проведений комплексний аналіз ніші (увага зверталася на структуру сайтів конкурентів, їхні найпопулярніші сторінки, лінкбілдинг).

    Була істотно розширена структура розділів, що дозволило значно збільшити семантичне ядро. Проведені роботи зі збору повного семантичного ядра відповідно до розробленої структури сайту.

    Крок 2. Виконали роботи з внутрішньої оптимізації сайту

    Складене ТЗ для написання текстів у розділи сайту, оптимізовані під пошукові системи. Розроблений контент-план написання та розміщення.

    У розділах сайту повністю переробили метатеги. А для товарних сторінок створили й реалізували автоматичний шаблон генерації. Крім того, провели глибокий аналіз поведінкових факторів, що дозволило виявити моменти, які негативно впливають на зручність для відвідувачів.

    Крок 3. Розробили та впровадили ефективну стратегію нарощування посилальної маси

    Нашими фахівцями була розроблена стратегія нарощування природної посилальної маси за допомогою крауд-маркетингу (розміщення посилань на форумах, сайтах-відгуковиках, майданчиках питань і відповідей, створення сателітів).

    Коментар нашого експерта

    Ми взяли в роботу проєкт, який мав трафік із пошуку в межах 7300 відвідувачів за місяць. Для тієї кількості товарів, які пропонував наш клієнт на сайті, це була занадто маленька цифра. На початковому етапі ми визначили точки зростання цього проєкту й розробили план своїх дій. Ми зосередилися на роботі з посиланнями, розширенні семантичного ядра, оновленні структури сайту та наповненні його якісним контентом. Виконані дії принесли результат, і вже за місяць кількість відвідувачів зросла майже вдвічі.

    Результати проєкту

    Уже після закінчення першого місяця роботи над проєктом ми переконалися, що кількість користувачів із пошукових систем збільшилася на 91%.

    Загалом за період просування число ключових фраз у топ-10 Google зросло на 25%. Кількість замовлень з сайту збільшилася у 2,5 раза.

    Спостерігається зростання за найбільш частотними ключовими запитами в Google.

     

    Показники трафіку з пошукових систем видні на графіку.

     

    За час роботи над проєктом посилальна маса сайту росла плавно й поступово.

     

    Висновки та подальші плани щодо проєкту

    Результати щодо проєкту ще раз підтвердили, що комплексний експертний підхід до просування сайту, уважне вивчення тематичної ніші дають хороші результати.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом