0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Кейс просування сайту Dispatcher360 на ринку США

Поділіться
Зміст

    Поставлені завдання із SEO-оптимізації сайту компанії Dispatcher 360 на ринку в США були виконані, незважаючи на специфічність ніші, «молодість» ресурсу та інші складнощі. За 8 місяців просування проєкту трафік збільшився майже в 23 рази, відповідно, зросла кількість цільових запитів.

    Загальна інформація щодо проєкту

    Назва компанії: Dispatcher 360

    Мета клієнта: збільшити трафік, кількість заявок

    Реєстрація домену: 2021

    Послуга: SEO-просування

    Тематика компанії: Диспетчерська служба (Dispatch Service)

    Особливості ніші: вузька ніша, з невеликим трафіком

    Регіон просування: США

    Результат роботи: показники відвідуваності збільшилися майже в 23 рази, аналогічно зросла кількість заявок

    Компанія Dispatcher360 пропонує своїм клієнтам ексклюзивну послугу диспетчеризації транспорту по всьому світу. Команда надає допомогу перевізникам у пошуку найбільш високооплачуваних вантажів. Диспетчери домовляються про високі тарифи та пропонують замовникам варіанти, на підставі яких можна ухвалити вигідне рішення. Серед пропозицій цієї компанії — інструменти, необхідні для того, щоб вантажівки були завантажені та їхня експлуатація приносила прибуток.

    Кожного клієнта компанії Dispatcher360 супроводжує диспетчер, який чудово орієнтується у транспортному бізнесі та завжди піклується про інтереси вантажоперевізника. Фахівці компанії готові усунути всі невизначеності та складності доставки вантажу.

    Загальна інформація щодо проекту

    Серед клієнтів Dispatcher360:

    • оператори-власники транспортних засобів. Компанія пропонує їм зосередитися на водінні і не турбуватися про тарифи, розробку маршрутів, підготовку необхідної документації;
    • автотранспортні компанії. Підтримка диспетчерів Dispatcher360 дає можливість розширити існуючу команду і зберегти повний спектр відповідальності за успіх справи;
    • брокери. Для них диспетчери готові надавати оновлення про місцезнаходження вантажу 3 рази на день, цілодобово та без вихідних.

    7-річний досвід роботи у сфері вантажоперевезень, наявність у штаті понад 50 сертифікованих диспетчерів та понад 300 водіїв дозволяють гарантувати тісну взаємодію із замовниками та надання якісних послуг.

    Компанія Dispatcher360 поставила перед нами мету залучити нових клієнтів у США за допомогою сайту, оптимізувати його роботу.

    З якою основною проблемою звернувся до нас клієнт

    З якою основною проблемою звернувся до нас клієнт

    На початку роботи над проєктом просування на західному ринку наша команда зіткнулася з тим, що вебресурс нашого клієнта був створений за допомогою конструктора, практично не мав історії (домен був зареєстрований лише у 2021 році) та посилальної маси. Більшість сторінок були не оптимізовані, для їх опрацювання був потрібен час та впровадження чіткої стратегії. Для того щоб досягти поставленої мети, потрібно було зайнятися seo-просуванням на ринку США практично з нуля. Серед завдань, які стояли перед нашою командою, було створення контенту для нових сторінок, посилальне просування, усунення технічних недоліків.

    Наша стратегія

    Особливість оптимізації сайту компанії Dispatcher360 полягала в тому, що наш клієнт був орієнтований на західний ринок та націлений на роботу у B2B-сегменті. Щоб досягти успіху в цих напрямках, наша команда потребувала експертного підходу і чіткого розуміння мети онлайн-проєкту. Якщо ми не зможемо запропонувати відвідувачам доступний та надійний досвід взаємодії з сайтом, то в перспективі буде складно боротися з конкурентами за пошуковий трафік.

    Справа в тому, що подібні ресурси призначені для осіб, відповідальних за прийняття рішень та бажаючих розвинути власний бізнес. Такі користувачі дуже вимогливі до структури сайту та якості контенту. Тому однією з наших стратегічних цілей стало перетворення вебресурсу на повноцінне джерело інформації для професіоналів у галузі вантажоперевезень та диспетчерських послуг.

    Серед основних напрямів нашої роботи було виділено:

    Розширення структури сайту та створення нових сторінок

    Для розвитку B2B-проєкту на західному ринку ми мали обійти конкурентів, які вже мали позитивний досвід залучення клієнтів у США. Ми поставили собі завдання надати вичерпні описи послуг нашого клієнта, щоб користувачі могли детальніше познайомитися з пропозиціями і скоротити цикл прийняття рішення. Для того щоб відвідувачі вебресурсу могли відрізнити Dispatcher360 від конкурентів, було вирішено розширити інформацію про саму компанію, додати комерційні блоки, елементи для швидкого зворотного зв'язку. На посадкових сторінках ми планували розмістити оптимізований контент, що допомогло б покращити позицію сайту в пошуковій системі.

    Поліпшення параметрів використання

    Досягти успіху в B2B-сегменті на західному ринку складніше, ніж у будь-якій іншій сфері. Від фахівців вимагається не просто створення чіткого, лаконічного сайту, а налагодження стратегії взаємодії, яка утримає відвідувачів досить довго. Це згодом підвищить конверсію вебресурсу загалом.

    Опрацювання семантичного ядра

    Цей напрямок був одним із основних у нашій стратегії. Без визначення цільових ключових слів неможливо чітко спланувати свої дії. Ключові слова необхідно враховувати на кожному етапі – від створення URL-адрес до вибору тегів заголовків, категорій та структури контенту. Розширена структура СЯ дозволить нам у перспективі охопити користувачів різних професійних груп.

    Впровадження стратегії нарощування маси посилань

    Створення якісного посилання профілю є необхідною частиною маркетингової стратегії B2B-сегмента. Опрацювання цього напряму дозволяє підняти загальний рейтинг сайту, забезпечити переходи зацікавлених користувачів з інших ресурсів.

    Впровадження стратегії нарощування маси посилань

    Які проблемні місця були виявлені на сайті

    Перед тим як взятися за розробку стратегії, наші фахівці виконали комплексний аудит проєкту та проаналізували тематичну нішу на ринку в США. Було визначено основні проблеми, які потрібно виправити насамперед:

    • неопрацьована структура. На вебресурсі нашого клієнта було важко орієнтуватися, що призводило до зниження уваги з боку користувачів;
    • відсутність контенту на посадкових сторінках. Оскільки інтернет-ресурс був молодим, він ще не був наповнений корисною інформацією. Посадкові сторінки були оптимізовані;
    • нульова посилальна маса. Компанія не займалася раніше зовнішньою оптимізацією свого проєкту, що суттєво вплинуло на ранжування вебресурсу у пошукових системах.

    Крім того, були відсутні комерційні блоки, кнопки Call-to-action та інші елементи, що дозволяють утримати користувача на сайті.

    Наше рішення

    Крок 1. Розширили структуру сайту

    На цьому етапі ми намагалися керуватися принципами простоти та інтуїтивної логіки. Розширивши структуру інтернет-проєкту та доповнивши його новими сторінками, наші фахівці старалися, щоб переходи клієнтів сторінками вебресурсу ґрунтувалися на елементарній логіці.

    Виходячи з аналізу конкурентів у США, було вирішено додати нові сторінки з послугами та різноманітні форми заявок. Це в перспективі дало можливість залучити користувачів з різними інтересами та утримати їх на сайті.

    Наше рішення

    Крок 2. Оптимізували контент на сторінках

    Для більшості комерційних сайтів на західному ринку оптимізовані сторінки з послугами приносять найбільше трафіку та конверсій, тому з погляду SEO-просування ними не можна нехтувати. Наші фахівці виконали таку роботу:

    • опрацювали семантику;
    • написали якісний контент, включивши туди зібрані ключі;
    • на сторінки додали метатеги;
    • налаштували внутрішнє перелінкування.

    Особлива увага приділялася сторінкам із пріоритетними послугами.

    Оптимізували контент на посадкових сторінках

    Крок 3. Розробили стратегію зовнішньої оптимізації

    Паралельно було вирішено зайнятися лінкбілдингом, тому що без цього просування на ринку в США було практично нездійсненним завданням. Але цей напрям вимагав часу та додаткових вкладень. Наша команда розробила рекомендації, як оптимально наростити масу посилань і розвинути інтернет-проєкт нашого клієнта.

    Коментар нашого експерта

    Складність просування сайту компанії Dispatcher360 полягала переважно в тому, що ніша диспетчерських послуг у США була досить специфічною. Аналізуючи ринок, ми побачили велику кількість конкурентів, які роками перебували у топі пошукової видачі. Але з точки зору SEO їх вебресурси не виглядали оптимізованими, і орієнтуватися було насправді нема на що. Тож ми розпочали роботу практично з нуля, і за 8 місяців роботи дійшли хороших результатів.

    Олександр Вострецов , SEO Team Lead

    Результати проєкту

    На момент початку робіт трафік на сайт становив лише 24 користувача на місяць. Але вже через 8 місяців нашій команді вдалося досягти збільшення цього показника в 23 рази, що становило 535 переходів на вебресурс за місяць.

    Результати проекту

    І ще одне наше досягнення, яке свідчить про правильність обраної стратегії просування на західному ринку. На момент старту робіт кількість заявок через сайт на надання диспетчерських послуг була нульовою. Через 8 місяців наш клієнт зміг отримувати 22 цільові запити на місяць.

    Висновки та подальші плани щодо проєкту

    Просування на ринку США — це досить складне завдання. Додаткові проблеми ще були пов'язані з тим, що компанія Dispatcher360 працювала в дуже тонкій специфічній ніші. Але наші експерти змогли впоратися з поставленим завданням і домогтися підвищення кількості переходів на сайт. Це дозволило клієнту отримувати цільові заявки для свого бізнесу, дало можливість компанії рости та спокійно інвестувати у свій маркетинг.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом