0-800-759-750
Ми на зв'язку с 7:00 до 24:00
office@elit-web.ua

Як розкрутити онлайн-обмінник електронних валют та криптовалют

Поділіться
Зміст

    Як розкрутити онлайн-обмінник електронних валют

    Почнемо з того, що онлайн-обмінник - це дуже прибутковий бізнес. Комісія за обмін зазвичай варіюється в межах 1-5%. Здається, що не так багато? Якщо користувачі за добу здійснюють обміни на суму в 10 000 доларів, то дохід на відсотках може досягати $500. У деяких випадках навіть більше. До того ж 10 000 доларів на добу – це по суті дрібниця для популярних онлайн-обмінників. Тут можуть проводитись операції на сотні тисяч. Прибутковість відповідна.

    Мета нашої статті – це не розповідь, скільки можна заробляти на обміні електронних валют та криптовалют. Ми хочемо поділитися ефективними методами розкручування, тому що головний фактор прибутковості – це популярність майданчика. Прибуток залежить від активності користувачів та обсягів коштів, що проходять через обмінник.

    Тож почнемо!

    Пункт 1. Пошукова оптимізація

    Пошукова оптимізація

    Виходитимемо з того, що сайт-обмінник у вас вже є, він працездатний, готовий до просування. Перше, що необхідно зробити, – зайнятися пошуковою оптимізацією (SEO). Цей процес складається з кількох кроків:

    1. Визначення валютних пар, з якими ваш обмінник працює (припускаємо, що вони вже сформовані).
    2. Збір семантичного ядра під валютні пари - посадкові сторінки.
    3. Доопрацювання сайту з урахуванням зібраної та структурованої семантики.
    4. Написання та розміщення SEO-текстів на цільових сторінках.
    5. Оптимізація ресурсу під ключові слова та фрази для подальшого просування.

    Дуже важливо просувати сайт за ключовими запитами тільки з парами, з якими ваш обмінник реально працює. Інакше користувачі переходитимуть до вас на майданчик за запитами, які не відповідають їхнім потребам. Підсумки: зростання показника відмов та зниження сайту в результатах пошукової видачі.

    Як правило, семантичне ядро для онлайн обмінників формується саме на основі валютних пар. Наприклад: обмін BTC ETH або Bitcoin Etherium. Крім того, не можна забувати про більш загальні ключові слова та запити: обмін криптовалют, онлайн-обмінник, обміняти електронні гроші та ін.

    Корисна порада! Намагайтеся використовувати більш довгі хвости з прив'язкою до основних ключових слів та фраз. Тобто, не «інвестування в біткоїни», а «як вигідно інвестувати в біткоїни». Для потенційного клієнта це більш інформативно та конкретно, ми відразу ж говоримо про вигоду. І саме цю фразу він побачить у результатах пошукової видачі.

    1 валютна пара = 1 цільова сторінка

    обміняти BTC на Etherium

    Це дуже важливий момент, про який багато хто забуває, втрачає у прагненні заощадити час і гроші. Рано чи пізно вам все одно доведеться створювати цільові сторінки під кожну валютну пару, тож краще зайнятися цим одразу.

    Необхідно, щоб людина, яка вводить в Google фразу «обмінювати BTC на Etherium», могла по одному кліку потрапити на потрібну йому сторінку з відповідним заголовком і валютною парою, що цікавить. Таким чином ви позбавляєте користувача від зайвих дій на сайті, процес обміну стає простішим, зручнішим.

    Тобто, якщо у вашому обміннику надаються послуги з обміну 10 валютних пар, то й посадкових сторінок має бути 10. Кожна з них повинна містити:

    • унікальні тексти із релевантними ключовими словами;
    • унікальні мета-теги.

    Важливо! Іноді власники сайтів (не лише обмінників, а й інших майданчиків) прописують однакові Title та Description для різних сторінок, залишаючи унікальними лише тексти. Це помилка як з погляду SEO-просування, так і щодо зручності для користувача. Title та Description – це перша інформація про сторінку, яку людина отримує з пошукової видачі. Вона має бути зрозумілою, унікальною, простою для сприйняття.

    Контент, контент та ще раз контент

    Контент, контент та ще раз контент

    Якщо ваш сайт спеціалізується на обміні та електронних валют, і криптовалют, рекомендуємо при створенні контенту наголошувати саме на других. Наразі крипторинок особливо на слуху, зокрема, серед інвесторів, трейдерів та молодих підприємців, які бажають заробляти у порівняно новій сфері.

    Криптовалюти як тема для створення унікального контенту відкривають колосальні можливості. Створіть блог на сайті та діліться з читачами будь-якою актуальною інформацією:

    • поради для новачків на крипторинку;
    • пояснення принципів технології блокчейну;
    • новини про зміни на ринку криптовалют;
    • інтерв'ю фахівців та цікаві кейси;
    • аналіз недавніх ICO;
    • регулярні публікації найвигідніших валютних пар для обміну;
    • внутрішні новини вашої компанії, акції, бонуси під час обміну тощо.

    Такий контент читають, тому що він є актуальним, допомагає знаходити відповіді на популярні питання. З погляду SEO-просування він дозволяє працювати з ширшим пулом ключових слів та фраз, яким не знайшлося місця на основних посадкових сторінках.

    Важливо! Не варто працювати за правилом «контент заради SEO». Тобто, не пишіть посередні статті лише заради того, щоб додати до них ключові слова та фрази. Важливіша актуальність і користь для читача, а не кількість ключових слів у тексті.

    Зовнішнє просування

    Зовнішнє просування

    Коли сайт готовий, сторінки наповнені текстами, прописані мета-теги, можна переходити до зовнішнього просування, тобто до нарощування маси посилань. Всі пошукові системи враховують профіль посилання сайту. Вони оцінюють його як один із головних факторів ранжирування. Чим більше сторонніх ресурсів посилається на ваш онлайн-обмінник, тим краще. Але важлива не лише кількість зовнішніх посилань, а й їх якість. Купуючи посилання на сумнівних ресурсах, ви ризикуєте не тільки не отримати бажаного результату, але й потрапити під фільтри пошукових систем. Тому діяти треба уважно.

    Також важливо розібратися з термінологією:

    1. Зовнішнє посилання – це URL-адреса, яка посилається з однієї сторінки сайту на іншу сторінку іншого сайту. Тобто коли ресурс А розміщує на одній зі своїх сторінок посилання на B.
    2. Анкорна посилання містить текстове позначення, до якого зв'язана URL-адреса. Наприклад, вигідний обмін біткоін на ефіріум . Тобто, посилання вшито у ключове слово чи фразу.
    3. Безанкорне посилання – це те, в якому немає текстового позначення. Приклад: обмінюйте біткоін на ефір на сайті https://site-change-now.biz/ .
    4. Орендоване посилання (анкорне або безанкорне) розміщується на зовнішньому сайті на певний період, потім воно видаляється. Оплачується за принципом оренди. Наприклад, щомісячно.
    5. Вічне посилання (анкорне або безанкорне) розміщується на зовнішньому сайті назавжди після одноразового платежу.

    Порада! Ми рекомендуємо перші 3-5 місяців нарощувати масу посилань тільки безанкорними посиланнями. Вони забезпечують підвищення трасту сайту, сприяють більш активному нарощуванню органічного трафіку, сприймаються пошуковими системами як природніші. Тому безанкорні посилання є безпечними для молодих проектів, зводять до мінімуму ймовірність застосування санкцій з боку пошукових систем.

    Пункт 2. Контекстна реклама

    контекстна реклама

    Контекстна реклама для онлайн-обмінника - відмінний інструмент для швидкого старту та нарощування трафіку, який дозволить не чекати, поки SEO-просування почне давати результати. Цей спосіб просування, особливо якщо ви звернетеся за допомогою до фахівців, може в найкоротший термін забезпечити суттєвий приріст кількості відвідувачів. Щоб контекстна реклама дійсно добре конвертувала трафік в обмінні операції, необхідно дотримуватись ряду рекомендацій:

    1. Утримуйте курс обміну лише на рівні з конкурентами . Ніхто (або майже ніхто) не здійснюватиме обмін на новому і поки що маловідомому сайті, якщо у нього до того ж менш вигідний курс.
    2. Розміщуйте на цільових сторінках релевантні заголовки . Це корисно і з погляду SEO, і кінцевого користувача.
    3. Зробіть навігацію сайтом максимально зрозумілою, інтуїтивною. Користувач не хоче розбиратися в поєднаннях вашого ресурсу. Йому важливий швидкий та зручний обмін.

    Ще одна порада — вказуйте обмеження щодо лімітів і на цільовій сторінці, і в оголошеннях. Це особливо актуально для молодих обмінників, у яких поки що може не бути великих резервів. Вказавши в оголошенні ліміти, ви відразу відсієте нецільових користувачів, зменшіть показник відмов. Така, здавалося б, дрібниця дозволяє просувати сайт ефективніше та економити рекламний бюджет.

    Пункт 3. Корисні дрібниці

    Корисні дрібниці

    Якісний сервіс складається з дрібниць, але про них багато хто забуває, не звертає уваги на неуважність. Саме вони здатні суттєво зміцнити позиції вашого онлайн-обмінника. Тому пропонуємо подивитись деякі з них:

    1. Онлайн-консультант у режимі 24/7.

      Оптимально, якщо на вашому сайті буде окремий віджет, через який можна безпосередньо зв'язатися з консультантом у будь-який час. Альтернативний варіант – служба підтримки у месенджері. Це не так зручно, натомість розширює функціонал. Наприклад, дозволяє обмінюватися скріншотами, скринкастами і т.д.

    2. «Зоряний» рейтинг та «хлібні крихти».

      4 або 5 зірок у відгуках Google – дуже хороший показник, яким можна ділитися з користувачами прямо в результатах пошукової видачі. Для зручності навігації по сайту не забувайте про «хлібні крихти». Вони потрібні не лише великим інтернет-магазинам.

    3. Функціональний блог із регулярними публікаціями.

      Цей пункт ми згадували вище. Хочемо лише додати, що свіжі та актуальні статті до нього варто додавати регулярно. Ідеально, якщо ви робите 2-3 публікації на добу. Але слідкуйте, щоб від кількості не страждала якість.

    4. Розміщення вашого ресурсу на веб-сайтах-моніторингах обмінників.

      Подібні агрегатори зазвичай дуже міцно тримаються в топі пошукової видачі. Потіснити їх молодому сайту практично не під силу, тому найкращий вихід – приєднатися до них. На таких майданчиках користувачі можуть зручно порівнювати обмінні курси, вибирати оптимальні для себе. Від вас потрібно лише запропонувати конкурентний курс.

    5. Партнерська програма, бонуси для зареєстрованих учасників.

      Важливо не просто залучати клієнтів «тут і зараз» вигідним курсом, а й утримувати їх. Для цього потрібні додаткові рішення. Наприклад, бонуси за залучення нових користувачів, відсотки з обмінів за умовами партнерської програми. Чим активніше людина користується обмінником, тим вигіднішими йому стають операції. Нехай це буде лише 1–2% від суми, конкурентна перевага все одно очевидна.

    Підведемо підсумки

    Просування онлайн-обмінників електронних валют і криптовалют не дуже відрізняється від робіт, що стосуються сайтів інших типів. Тут діють самі правила і закони, але є своя специфіка.

    Що це означає для вас? Якщо ви плануєте займатися розкруткою такого сайту, то звертатися потрібно до веб-студії, яка має достатні досвід і успішні кейси з SEO-просування в цілому. Якщо студія дійсно добре розуміється на розкрутці сайтів, то результат буде відмінним, незалежно від напряму вашої діяльності. Якщо студія наголошує, що займається саме просуванням обмінників, але не може показати успішні кейси, такий «досвід» для вас не має жодного значення.

    У Вас залишились запитання?
    Наші експерти готові відповісти на них.
    Залишіть ваші контактні дані.
    Будемо раді обговорити ваш проект!
    Отримати консультацію
    Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом